Prius 2004 gedimo kodai U0100 ir U0111

Pradėjo Exezz, Vasaris 07, 2021, 18:16:23 PM

« ankstesnis - sekantis »

Exezz

Sveiki, šiandien pavažiavus 10-20km ir po to pakartotinai užvedus užsidegė girlianda. Trikampis checkas VSC ir šauktukas. Žodžiu - standartiniai. Į OBD įdėjus savo ELM27 užsidegė ir ABS kuris vėliau dingo. Momentui ėmė mirksėti bėgiai skydelyje ir neleido pajudėti, bet iš naujo užvedus leido važiuoti. Žodžiu, pirmą kartą nuskaičius parodė P0A1D P0100 ir P0111. Nutryniau ir kol neužgesinau, tol buvo OK. Pakartotinai užvedus vėl išmetė, tik šįkart P0100 ir P0111, kurių nutrinti nebeleido, tai yra iškart nutrynus vėl užsidega. Po kiek laiko įsijungė hibridinės baterijos ventiliatorius, todėl kuo skubiau grįžau namo ir išjungiau. Gal kas esate susidūręs, koks čia gedimas? Ką rekomenduotumėt? Gal turite kokio meistro kontaktus? Dėkui.

balticam

Beda bus su MAF sensorium; gali buti apsineses ar kontaktai oksidavosi, arba oro filtras pasikises. Zodziu kiek kartu tas buvo, visada su oro srautu surista.

Exezz

Oro filtrus keičiau prieš mėnesį, tai neturėtų būti užsikišęs. O kur tas MAF sensorius yra? Galima pačiam bandyti taisyti ar vežti meistrui?

balticam

Prie oro filtro dezes prisuktas 2 varzteliais. Bet jei pats ne prie techinkos taisymo, geriau nuvezk tiems kas tuo uzsiima.

LM

Maf jau nepataisysi gali praplauti kokiu spec purskalu, netinka jokie carbklyneriai.
Jeigu praplovimas nepades ji reiktu pakeisti nauju.
Ar tikrai jam paskutinioji gali pabandyti atjungti fyske, jeigu klaidos tos pacios tai vsio.
Bet gali koks alsuoklis karterio duju pasikises nuo salcio, gal kokio tepalo ant mafo pakliuvo del to kad taip staiga nusprogo...

Exezz

Buvau atidaręs oro filtro dangtį, vizualiai viskas atrodo švaru, fiškės kontaktus patikrinau, švarūs, bet užvedęs neatjunginėjau. Įtarimą kelia galinis baterijos ventiliatorius, kuris net atšalus mašinai vos užvedus įsijungia. Ar tikrai MAF gedimas, nes kiek skaičiau užsienio forumus, rašo, kad gali būti ir HV ECU bėda?

Egis_

Citata iš: Exezz Įrašytas Vasaris 07, 2021, 23:52:30 PM
Buvau atidaręs oro filtro dangtį, vizualiai viskas atrodo švaru, fiškės kontaktus patikrinau, švarūs, bet užvedęs neatjunginėjau. Įtarimą kelia galinis baterijos ventiliatorius, kuris net atšalus mašinai vos užvedus įsijungia. Ar tikrai MAF gedimas, nes kiek skaičiau užsienio forumus, rašo, kad gali būti ir HV ECU bėda?
Pagal klaidas kurias meta,tai maf,antra klaida del temp.sensoriaus-jis integruotas maf.keisk maf,taip pay laidus jo pasitikrint gali pries keiciant,nes pas tave jo is vis nemato variklinis ecu.

LM

Citata iš: Exezz Įrašytas Vasaris 07, 2021, 23:52:30 PM
Buvau atidaręs oro filtro dangtį, vizualiai viskas atrodo švaru, fiškės kontaktus patikrinau, švarūs, bet užvedęs neatjunginėjau. Įtarimą kelia galinis baterijos ventiliatorius, kuris net atšalus mašinai vos užvedus įsijungia. Ar tikrai MAF gedimas, nes kiek skaičiau užsienio forumus, rašo, kad gali būti ir HV ECU bėda?
Atjung mafo fyske ir tada žiūrėk klaidas.
Gali būti kaip ir tu sakai. Gali nebūti kontakto. Mažojo akumo kontaktai visi priveržti...
O klaidos atsirado staiga, su auto nieko nedarei prieš tai?

Exezz

Update: Tos klaidos pasirodo buvo tik dėl prasto ELM27... Prijungus prie normalaus paaiškėjo, kad tiesiog mirusi 1 celė. Ačiū už komentarus visiems.

LM

Net ir norėjau pasakyt, kad reiktų normalesnės diagnostikos...
Pas priusa dažnai rodo kelis kodus, o kuris aktualus nelengva pasakyti, bet turėjo rodyti P0 A80 kaip pagrindinį kodą, o visų kiti kaip antriniai arba visai jų nerodyt per OBD. Juos parodo tik kiek geresne įranga žiūrint.


Exezz

Dėl šito ir man keista, nes P0A80 jau esu matęs per tą patį ELM prieš 4 metus. Gal sugedo, visgi pigus reikalas. Tiesą sakant prieš vežant normaliai diagnostikai pasijungiau per kelis appsus ir neberodė jokių kodų. Pasijungus normalų buvo aišku per 1 minutę kas ir kaip. Pats visus suklaidinau, na, jei kada MAF išeis iš rikiuotės, žinosiu ką daryti 😊

LM

Man irgi kai buvo nusprogę celė, pradžioje irgi per OBD nieko nerodė- klaidų nerasta. Po kelinto "trikampio" parodė P0A80.
Kitas ženklas -  baterijos ventiliatorius max isijungęs. Pagalvojau gal tu kartais suklydai, kad priekį ventikai įsijungę variklio ir inverterio radiatorių aušinimui... :think:
Nu svarbu išsiaiškinai kame šaknys.
O dėl MAF, gal ir neprireiks aš 5-i metai turiu priusą nebuvo jokių bėdų, pora kartų esu pravalęs purškalu ir tiek. Manau jeigu pasikeiti oro filtrą tai jis ten labai ir neužsineša, bent kiek vizualiai žiūrint. Na žinoma visko būna, viskas gali sugesti. :goodboy: