Reikia info apie COROLLA VERSO

Pradėjo aldox, Rugsėjis 29, 2008, 18:08:00 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Pats ka ieskojau auto buvau sito pasirinkimio kryzkelje. Kodel nusprendziau imti Avensis universala 2.0 D4D. Corrola Verso labiau padaryta i auksti, todel reiktu pagalvoti, ar vazines daugiau zmoniu, ar vezios daugiau daiktu? Jei prisikraus 4 ar 5 vaikus Verso geras vairiantas su 7 sedynem. Bet jei reikia gilesnes bagazines, ir siek tiek komfortabilesnio vaziavimo rekomenduociau Avensis. Nes Verso bagazine labiau i auksti o  ne i gyli. Del variklio - irgi buvau susigundes 2,2 Dcat'u, nes uz 2,0 D4D 85kw jis valgo tik litru daugiau o galia apie 180 AG, bet pasidomejus kiek Lietuvoje vairuotojai turi problemu su ypac D cat varikliais, tai dabar dziaugiuosi, kad emiau paprasta 2.0 D4D varianta. Net sis forumas ziba tokiais postais kaip Dcat prapusta tarpine, Dcat katalizatoriaus problema, Dcat DPF filtras uzsikiso ir t.t. Dcat 2.2 varikliukui reikia duoti "prasibegiot", tai yra daugiau vazinet uzmiestyje ir didesniais greiciais, jei nori isnaudoti sio variklio pranasumus. Mieste visi ekologijos sumanymai siam varikliui susidevi greiciau, o kainos nezmoniskos. Dar savo vaidmeni prideda ir Lietuviskas kuras, nesvarbu is kokios deglines be pilsi. Is Vokieciu Dcat'ai pareina tvarkingi, nes ir kuro priedai kitokie ir greiciai kitokie, pas mus "katinelis" gali gali nudvest po 50kkm. Ir kaip minejau kazkodel per daug bedu su Dcat variklio galva, kodel taip, nzn.
Viskas priklauso nuo zmogaus poreikiu. Bet kokiu atveju, pasirinkimas bus geras nes visgi tai TOYOTA :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

guners

Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Pulkininkas

Citataguners parašė:
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
O kodėl manai, kad mieste geriau, benzinas? Aš irgi turiu VVT-i, tačiau iki šiol dar  nežinau ar gerai padariau, kad nepaėmiau D4D.

pauliusdd

CitataPulkininkas parašė:
O kaip šita? Man pasirodė simpatiška :)
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/toyota-corolla_verso/id-886320
Nu ir pasiūlei. Nesinori labai stipriai kišenės draskyti. Reikia pigesnės.
टोयोटा इस बल.

pauliusdd

Citataguners parašė:
Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p

Bus važinėjama ir mieste ir užmiestyje. 50/50%
O kaip 2.2 D4D 100kW varikliukai?
टोयोटा इस बल.

guners

Citatapauliusdd parašė:
Citataguners parašė:
Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p

Bus važinėjama ir mieste ir užmiestyje. 50/50%
O kaip 2.2 D4D 100kW varikliukai?
Sitie geri varikliukai, jei pavyks rasti neuzdrozta, dziaugsis juo.
Dabar kodel geriau mieste benzinas, turejau kazkada DTI zafira, malonus vaziavimas, sukimo momentas, turbina, sanaudos, zodziu variklio dinamiskumas dziugino, bet ziema peciukas nespedavo isilti normaliai, nes vazinedavau trumpais atstumais mieste, kol saltas variklis garsiai "klaksi", daugiau prieziuros reikalauja(filtrai, pakaitinimo zvakes, akumas turi buti gero stovio). Be to, kad atsipirktu vazinejimas, per meus reikia nuvaziuoti nemaziau 15 000km.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Henris

Is vienos puses esi teisus, jei per metus neprasuki virs 20000km, neverta dyzelio pirkti. Bet del dyzelio isylimo ziema, tai Toyotos salona pasildo labai greitai, salta ziema, kad variklis ir saltas po 5 min pradeda pusti silta or i salona, bent jau pas mane. Aisku del sios priezastites pats variklis syla leciau, vel kerta per ekonomija :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Pulkininkas

CitataHenris parašė:
Is vienos puses esi teisus, jei per metus neprasuki virs 20000km, neverta dyzelio pirkti. Bet del dyzelio isylimo ziema, tai Toyotos salona pasildo labai greitai, salta ziema, kad variklis ir saltas po 5 min pradeda pusti silta or i salona, bent jau pas mane. Aisku del sios priezastites pats variklis syla leciau, vel kerta per ekonomija :)
Bet kaip yra negera kuomet sąnaudos mieste 10 l/100 km, (kartais ir daugiau) o vienas litras - virš 4 Lt.

Pulkininkas

CitataNu ir pasiūlei. Nesinori labai stipriai kišenės draskyti. Reikia pigesnės.
Tai tada gal?
http://www.autopark.lt/lt/naudoti-automobiliai/toyota-corolla-verso-ow.html

Henris

As primeciau, kad jei mazai vaziuoji geriau benzas tik todel, kad dyzelio eksploatacija brangesne. Aisku jei i dyzeliuko remonta neteks sukisti ne lito, tada zymiai taupiau, nei su benzu. Prisiminkit, kad benza sutvarkyt dazniausia uztenka sitmu litu, dyzeliui daznai buna viskas jau tukstanciais :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pauliusdd

Nereikia iškart galvoti apie remontus. Juk ne 20 metų mašinos ieškau, kad nusipirkus pradėti pinigus merkti į mašinos remontą. Kita vertus, mašinos pirkimas yra loterija.
टोयोटा इस बल.

guners

Dyzeliniai varikliai reikalauja daugiau priežiūros, jų remontas kainuoja brangiau. Be to, jie atsiperka tik tada, kai daug važinėjama. Jeigu žmogus per metus nuvažiuoja mažiau negu 30 000 km, didelės naudos iš automobilio su dyzeliniu varikliu jis gali ir nepajusti. Tai pasakytina ir apie galingus dyzelinus variklius. Jie sukurti ne ekonomijai, o maloniam, dinamiškam važiavimui, tad kuro sąnaudos tikrai bus didelės. Ieškantiems tikrai taupaus dyzelio meistrai pataria rinktis automobilį su 4 cilindrų, 1,6-2 l darbinio tūrio varikliais. Tiesa, priežiūra ir remontas bus brangesnis negu analogiško benzininio, taigi tai reikia įvertinti. Be to, jei jau nusprendėte pirkti automobilį su dyzeliniu varikliu, būtinai prieš tai apsilankykite specializuotame dyzelinių variklių servise ir pasiteiraukite apie to variklio ypatumus, jo kuro sistemos tipą, remonto išlaidas ir t. t. Jei nusipirksite automobilį su ,,padrožtu" varikliu, remontas gali kainuoti brangiau už patį automobilį.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Henris

Tai va butent, nebtinai perkant 3-4m senumo auto, reikia tiketis, kad jis bus idelios bukles. Niekada nezinai, kaip jis buvo eksploatuotas ir kaip nors kitaip pazeistas. Ir kalbam ne vien apie varikli. Dyzeliniui auto praktiskai visos eksploatacines medziagos brangesnes nei benzinui. Pradedant nuo filtru iki pakabos detaliu ir stabdziu kaladeliu. Tos pacios markes auto dyzelinis bus sunkesnis uz benzini. Detales kurios tiktu ir tam ir anam automobiliui, nebent apdaila ir salono elektronika, valytuvai, stiklai, faros. Daugiau prakitksai jie nieko bendro nebetures...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pauliusdd

Nelabai suprantu, ar jūs man bandote įpiršti benziną ar dar kažką norite įrodyti, kad nusipirkus dyzelinę mašiną reikės remontuoti pakabą ir variklį?
टोयोटा इस बल.

guners

Mes norim pateikti tau info, kad galetum greiciau apsispresti(gal ji bus naudinga).
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.