Corolla dingsta tepalai

Pradėjo CB4, Lapkritis 12, 2010, 15:30:16 PM

« ankstesnis - sekantis »

horn

Specialus paviršiaus honingas susilygina greitai, nes per minkštas lydinys cilindro paviršiaus ir nesulaiko alyvos ant sienelių. Sudilę tepaliniai žiedai nesugrąžina tepalo atgal į karterį nuo sienelių ir jis patenka į degimo kamerą. Kitaip sakant jei cilindro sienelės laikytų tepalą, tai ir žiedai taip greitai nenusidėvėtų.

fennix

zodziu jasna... musu spiziniai blokai- valdo :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Klonis

jei leisite, pasakysiu savo mintis.

teko susidurti su toyotų 1,4 ir 1,6.  ten bėda su žiedais, mat žiedai prikepa, ten gal tie žiedai per laisvi ar kažkas.... nes į tą tarpą susidarantį tarp žiedo ir stūmoklio renkasi visokie nuodėguliai, kurie susidaro degimo metų ir ten kaupiasi, tada pastringa žiedai ir pradeda "valgyti" tepalą, ir dar su toookiu apetitu.... vienu žodžiu, gresia kapitalinis remontas su žiedų kietimu, tada jau viskas tvarkoje būna, nebent per tą laiką suėsti indėklus spėjo. bet mano duomenimis tai aktualu iki 2002ar 2003 metų automobiliams.

fennix

joo... isimtum tu savo varikli, atveztum pas mane i ofisa su keiciamom dalim.. duotum menesi laiko- 80 lt uz slifavima, 100 lt uz perrinkima :D ... surinkciau kartu su savuoju :D Vis nenuobodu kartais keliom minutem prisokant butu :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

juozazole

Gal kas gali pasakyt kiek 2l D4D ima tepalų?:)
Vasarą atliktas tepalų pakeitimas, prileista naujų tepalų, pravažiuota apie 3-4k km ir tepalai jau susinaudoję (reikės papildyt); ar tai normalu? :)

Silkinas

Panašias problemas pastebėjau ir su toyota starlet 1.3 varikliu. Tepalas smarkiai naudojasi.

juozazole

Jeigu tepalas naudojasi, tai reikia pažiūrėti ar po mašina nėra privarvėję. Jeigu yra privarvėję- galit apsidžiaugti, nes tepalai ne deginami, o tiesiog isvarva (reikia pakeisti praleidziancias slangutes ar kitas dalis). Jeigu tepalas deginamas, tai reikia issiaiskinti kodel tepalas deginamas. Jeigu tepalas deginamas, reiskia, kad variklyje būna didesnė temperatūra, dėl kurios gali apsilydyti kai kurios dalys, gali "pasenti" gumos ir pradėti dar labiau tepalą leisti (jeigu jos nebuvo pirminė problema), bei gali kilti problemų su purkštukais.
Paaiškėjo, kad pas mane gumos dar nepasenusios, tačiau turbina sugedusi.

Dariusno

Skaitau ir sypasausi ypac pralinksmino fenix jausmu (meiles) proverzis automobiliui ;)
O kas liecia tepalu padidinta vartojima siulyciau isbandyti "dartara" ,aisku nepatarciau jo pilti i turbininius variklius, o i visus kitus drasiai.

rikas

Citata iš: Dariusno Įrašytas Vasaris 20, 2011, 16:47:41 PM
Skaitau ir sypasausi ypac pralinksmino fenix jausmu (meiles) proverzis automobiliui ;)
O kas liecia tepalu padidinta vartojima siulyciau isbandyti "dartara" ,aisku nepatarciau jo pilti i turbininius variklius, o i visus kitus drasiai.

O tai kokia priežastis gali būti, jeigu nebėga? Dėl ko tada didesnis suvartojimas jų atsiranda?

Henris

isdega per glusaka, jei turbo motoras daug sansu, kad per turbina patenka i degimo kamera ir isdega, arba stipriai susidevejusi bloko cilindru grupes tepaliniai ziedai, kurie praleidzia tepala i degimo kamera ir vel iseina per glusaka :) kartais dumu gali ir nesimatyti jei katalizatorius dar veikia. Na ir dar vienas variantas, bet retesnis, pramusta galvos tarpine, jei pramusta i ausinimo kanala tai turetu antifrize matytis naftos demes pavirsiuje, bet cia retesnis atvejis nes ausinimo sistemoj didesnis slegis tai dazniausiai buna, kad antifriza varo i tepala, bet buna isimciu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019