Noriu pirkti auto

Pradėjo Koba, Liepa 26, 2011, 11:15:50 AM

« ankstesnis - sekantis »

arytis

Cia visi siulo masina su dyzeliniu varikliu. As pagalvojau, jei jau zmogus vazineja praktiskai tik mieste, tai tiketina, kad nedaug kilometru prisuka. Tokiu atveju siulau paieskoti benzininio varianto. Bus pigesne eksploatacija ir maziau problemu del visokiu smagraciu ar filtru :)

Henris

Ir purkstuku ir tepalo maziau pilt reikes, nes karteris bus dvigubai mazessnis :) Cia ne mano sugalvota, bet jei imetus pramini iki 20k km, tai dyzelis neapsimoka, nebent, niekada nekeisi tepalu ir filtru ir niekas nesulus :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Koba

hmmm....... siaip panasiai ir prasuku, na maximum iki 40k i metus, bet pagrinde apie 25k, bet cia nevaziuojant niekur atostogaut kaip sakoma.
O kas su benzu, i ka atkreipti demesio, koki varykli geriausiai imti (aisku ne pavadinimais, o KW ir kubatura) ir kokios kuro sanaudos? ir ar apsimoka statyt dujos, kaip jie draugauja su jais?

Gincius

Pasirinkimas nėra didelis. 1.8L 95KW arba 2.0L 108KW. Į 1.6L net nežiūrėk. 1.8L ieškok nuo 2006m. antros pusės. Nuo šių metų jau nėra tepalo ėmimo problemų. Abu varikliai su grandinėmis. 2.4L automatas mieste labai rajus.
Tiek 1.8 tiek 2.0 kuro mieste ims tikrai virš 10l/100km. Jei tenka pastovėti kamščiuose, tai ir 12l gali neužtekti. 1.8L ims geru puslitriu mažiau.
Atkreipk dėmesį, kad kol kas dujos nesideda į D4 variklius. Dedant dujas būtina lašinė.
II Avensį su benzininiu varikliu paieškojęs gali rasti mažai bėgusį,  geros būklės, o 2.0L dar ir labai geros komplektacijos.
[mail][/mail]

Henris

#34
Ir reiktu pridurti, kas vairuoja toyota benzina, na nelabai kas ir skundziasi (isskyrus ta VVTI 1,8 kad ryja tepalus), bet kaip kolegia minejo si problema isspresta. Aisku daugiau ryja kuro ir jis brangesnis, bet paskaiciavus kiek maziau isleisi ant eksploatacijos lyginant su dyzeliu, tai jei kilometrazas per metus apie 20-25k, tai turetu issilygint. Kaip ir minejau tepalo i dyzelius sueina 6l ir dar turi brangu gera pirkt (pagal rekomendacijas sintetika 5w40, 5w30), kad turba apsaugot, o jei dar su DPF filtru, tai ant tepalo bonkes turi pasiziuret ar tinka, vidutine kaina sintetinio gero taplo tinkancio D4D variliui eina apie 35-40l uz litra. Tepalo filtras dyzeliui 60-70lt. Jei pareis koks purkstukas ir nerasi gero deveto, nusisausi, nes naujo kaina 1500lt, deveto apie 300lt + keiciant purktuka, jam reikia pakeisti ir saibeles, atstovybeje tarpinelio komplektas vienam purkstukui apie 80lt. Sankaba - na kaip jau ir nebera vien toyotos problema ir randama jai atmainu, bet vistiek nepigus variantas ja pasikeist.
Benzininei, keisk laiku zvakes, gali pilt nebutinai sintetini tepala (jei be turbo) 10w40, keisk tepalus kas 10-12k km ir nematyis problemu. Apie ziemos uzsikurimus dyzelio ir benzo jau nebekalbesim, beje ziema benzas surys panasiai kiek vasara na gal puslitriu daugiau, nes benzinis variklis zymiai greiciau syla. O dyzelis vasara mieste 7,5-8l ziema 10l.
Vieninteli minus benzinui matau, kad negalima pacipint :)
Beje jei imsi benza, butu idealu su 6 pavarom, nors i trasa retai isvaziuoji, bet kai vaziuosi bus ekonomika geresne. Ir dar jei imt benzina, gal paziuret i Corolla, ji turetu buti lengvesne (cia ne apie Corolla Verso)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dainilandija

Sveiki,

O ka manote apie avensis 2,0 benzinas universalas nuo 2006 m. (mechanine). ?

guners

CitataHenris parašė:
Ir purkstuku ir tepalo maziau pilt reikes, nes karteris bus dvigubai mazessnis :) Cia ne mano sugalvota, bet jei imetus pramini iki 20k km, tai dyzelis neapsimoka, nebent, niekada nekeisi tepalu ir filtru ir niekas nesulus :)
Butent, jei mazai per metus prasuki ir dar mazais atstumais vazineji, tai tik benzas.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Gmc

Citataguners parašė:
CitataHenris parašė:
Ir purkstuku ir tepalo maziau pilt reikes, nes karteris bus dvigubai mazessnis :) Cia ne mano sugalvota, bet jei imetus pramini iki 20k km, tai dyzelis neapsimoka, nebent, niekada nekeisi tepalu ir filtru ir niekas nesulus :)
Butent, jei mazai per metus prasuki ir dar mazais atstumais vazineji, tai tik benzas.
Nezinau, as pvz prasuku per metus ~20k km bet perku dyzeli, nes jis man smagiau ir maloniau vaziuoja. Ir sanaudos mazesnes gerokai. As pvz nemegstu aukstu sukiu, todel dyzelis su turbo man yra pats tas. Ekonomija ir tuo paciu smagus vaziavimas, greitas aplenkimas ir pan. O teorija tegul lieka teorija :)

guners

CitataGmc parašė:
Citataguners parašė:
CitataHenris parašė:
Ir purkstuku ir tepalo maziau pilt reikes, nes karteris bus dvigubai mazessnis :) Cia ne mano sugalvota, bet jei imetus pramini iki 20k km, tai dyzelis neapsimoka, nebent, niekada nekeisi tepalu ir filtru ir niekas nesulus :)
Butent, jei mazai per metus prasuki ir dar mazais atstumais vazineji, tai tik benzas.
Nezinau, as pvz prasuku per metus ~20k km bet perku dyzeli, nes jis man smagiau ir maloniau vaziuoja. Ir sanaudos mazesnes gerokai. As pvz nemegstu aukstu sukiu, todel dyzelis su turbo man yra pats tas. Ekonomija ir tuo paciu smagus vaziavimas, greitas aplenkimas ir pan. O teorija tegul lieka teorija :)
As nesakau kad dyzelis yra blogai, bet beminetu jau anksciau kitu klubieciu dyzeliniu auto explotacijos niuansu, reikia pridurti kad norint ilgai ir laimingai su dyeliu vazineti, turetumete ja explotuoti tinkamai. Ar daugelis po ilgo vaziavimo sustoje leidziate atvesti turbai ant laisvo?:) arba laiku keiciate filtrus, dyzeli pilates ne is "garaziuko"? Ziema vazinejimas daznai trumpais atstumais irgi ne i sveikata ir t.t.
Taigi, cia tik keletas pastebejimu, neskaitant kad dyzelio remontas gerokai brangesnis nei benzo;)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Gmc

Citataguners parašė:
 As nesakau kad dyzelis yra blogai, bet beminetu jau anksciau kitu klubieciu dyzeliniu auto explotacijos niuansu, reikia pridurti kad norint ilgai ir laimingai su dyeliu vazineti, turetumete ja explotuoti tinkamai. Ar daugelis po ilgo vaziavimo sustoje leidziate atvesti turbai ant laisvo?:) arba laiku keiciate filtrus, dyzeli pilates ne is "garaziuko"? Ziema vazinejimas daznai trumpais atstumais irgi ne i sveikata ir t.t.
Taigi, cia tik keletas pastebejimu, neskaitant kad dyzelio remontas gerokai brangesnis nei benzo;)
Tai logiska, kad dyzeliai daugiau pravaziave ir labiau gali byreti, bet is kitos puses jie gal ir laiko geriau...
Turbo atvesti leidziu, tepalus, filtrus keiciu laiku, dyzelis is koloneles.
Ziema ir vasara trumpais atstumais daug vazineju, nes tiesiog taip iseina, nors ir zinau, kad dyzeliui sveikiau ilgi.
Tai manau viska galima pasiskaiciuoti ir pasiziureti kas apsimoka ir kas ne. Kartais ne viskas pinigais pagrista :) Arba kai paskaiciuoji kiek kainuoja prie juros vaziuot ant benzo tai gali ir nesinoret vaziuot :D

ryckak

nesvarbu kokiais atstumais vazinejiesi, benzinu niekada neapsimokes vaziuoti, geriausiu atveju gausis lygiai kaip ir su dyzeliu. Vis dar gyvenam tuose laikuose, kai dyzelinis variklis=traktorius? Dabartiniai dyzeliai, pritaikyti trumpiems atstumams, saltam vaziavimui ir t.t. uzvedus dyzelini varikli nebereikia 10-15 min.kaitint kad galetum pradet vaziuot ir panasiai.
Koba, jei moki angliskai geriausia skaytik manualus tave dominanciu automobiliu, ten rasi daug info pagal kuria atsisijosi kas tau tinka, kas ne.
Henri, 85 kw 1,5t automobiliui per akis, jei nevaziuosi sporte! Jei nori 300 km/h vaziuot pirk motocikla! Cia paprastas automobilis tad 85 kw daugiau negu reikia.

Koba

PVZ: As irgi visada pasildau masina bent kokia su turbina, kol rukau, ir taip pat darau atvaziuojant i vieta. Siaip prie sirdies man vis delto dizelis, su dizeliu tikrai daugiau pravaziuoji negu su benzu.
O tas atvejis kad reikes taisyt kaz ka rimciau, nereiskia, kad per mano eksploatacija jis bus, as beveik kas met keiciu masina, maximum kas 2 metus

horn

Koba neblogai uždirbi ;) Arba neturi kur išleisti pinigų. Aš kai dirbau dideliam kolektyve, žiemą beveik kasdien tampydavau bendradarbių automobilius 5-10 m. senumo ir visi dyzeliai. Po to dirbau mažam kolektyve, tampydavau iki serviso kas kelias savaites vasarą. Organizuodavosi dyzeliai grupinius akumuliatorių pirkimus ir panašiai. Todėl dyzeliai man kažkaip nestovi sarašo priekyje.

bosis

Per didelius šalčius jeigu auto techniškai tvarkinga ir žieminis dizelinas - problemų nebus. 20 metų važinėju tik dyzeliais. O užvedus variklį, jo šildyt tikrai nereikia. Svarbiausia kol nesušis variklis nemint iki dugno.
facelift ;)

Koba

Na as paskutinius gal kokius 5-7 metus irgi vien su dizeliais vazineju, tai noriu pasakyt taip, jei geras akumas ir pili normali kura is koloneliu, tai jokiu problemu ziema tikrai nebus.
Mano paskutine masina, kai pirkau is turgu, tai nustebau, kad akumas buvo geras, ir visa ziema net ir per pacius salcius ko puikiausiai uzsivesdavo, tik ziemos pabaigoje patikrinus zvakes, buvo 2 numires jau beveik, o del kuro as visada is koloneles pilu.

To horn: Siaip uzdirbu beveik vidutinisko dydzio alga, paprasciausiai nekisu jau daug pinigu i masina, nes neverta, bet laikau tvarkinga