Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Na pagrindiniu dirzui tikrai niekas nenutiks, bent jau pas mane AC suka vairo stiprintuvo dirzas, tai jei nutruktu, tekto pavairuot be vairo stiprintuvo, blogiausiu atveju nutrukes dirzas isipintu po generatoriaus dirzu ir ji nutrauktu, bet pagrindinis dirzas gi visas pasleptas po apsauga, siaip neturetu ten itraukt...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Modka

Kiek servise maciau tai labai daznai buna kad trukes generatoriaus dirzas palenda po pagrindiniu.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Skrajunas

CitataHenris parašė:
arba D4D Corrola Verso, ten problemu su sankaba kol kas negirdet...
Gal šių auto žymiai mažiau nei Avensių , todėl ir nusiskundimų nėra.

Henris

Na va ketvirtadieni turiu palikti auto servise, sankba uzaskyta, tai labai noreciau, kad 5dieni vakare jau tureciau auto. Beje, kai tik  dienos atsilo iskart vel pradejo prslidynet, kol buvo -10, taip nesijaute, tai visgi ryzausi baigti su situo reikalu ir tegu ima deze ir keicia ka reikia. Pedalas sankabos isvis, kaip pas ziguli likes, spaust reikia is jegos, traska, ir dar pabuksuoja sankaba ant aukstesniu pavaru, uzkurus varikli 3 ir 5 begiai nesijungia, jei stovi vietoje. Tai va: su meistru sutarem, kad tuo paciu paziures ir cilindriuku bukles, pakeis stabdziu skysti, sankba uzsakyta su vienos mases smagraciu VALEO firmos, komplektas + smagratis is AD firmos su nuolaida, preliminariai gausis apie 1000lt.
Meistras sake su darbu nera lengva: berods trukdys deze issitraukti balkis, reikes ji nusiimti, ir tiketis, kad varzatai nebus uzpuve. Is greiciu dezes gali buti, kad teks leistis tepala lauk, jeigu pusasiai traukiasi lauk su visais antgaliais, kad neisbegtu per abu galus ant meistru :) Jei is dezes galai pilnai neissitraukia, tai nuleidinet tepalo nereikes.
Sia savaite tas pats meistras keite WV Caddy 2005 sankaba, darbas sake 350lt, vakar pakeite Mazda 323F 1996m - darbas bus apie 450, nes zymiai daugiau vargo nuimant deze. Tai manau, kad darbas man v isgi atsieis apie 450-500lt.
Aisku skysciai, gal but net salnika reiktu pakeisti, kur eina i varikli po smagracio, nes ten matosi, kad pas mane biski parasoja tarp dezes ir variklio. Na tikiuosi i 2000lt su dalimis sulisti. Bet is tikro isedi i kita auto pries sankabos ir po sankabos keitimo, tai pedalas kaip diena ir naktis, tikiuos, kad ir mano auto situacija pasikeis... Pranesiu, kaip sekesi....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

UfO

Aš irgi jau galvojau, kad reiks ką su sankaba rimčiau daryt, nes reikdavo iki pat galo pedalą nuspaust, kad galėčiau lengvai įjungt 1 ar 2 pavarą. Kitaip sakant prie pat "pradžios" sankaba kabindavo. Bet va savaitgalį paėmiau ir elementariai pareguliavau sankabos pedalą, t.y. pailginau traukę kur į cilindriuką eina. Sankaba "kabina" kaip iš vadovėlio, per vidurį B) Sugaišau gal 15-20 min. Aišku gerai kai buvo iš ko pareguliuot į reikiamą pusę :)

Henris

UfO: o tau prabuksuodavo sankaba ar dar ne? Nuspaudus greitai gazo pedala?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

UfO

Ne, prabuksavimo nebuvau pastebėjęs. Nors niekada nebandžiau, kad žviegtų ratai ant asfalto...

Henris

Tai pas mane 1 ir 2 begiu, neprabuksuoja sankaba, kabina normaliai, pradeda jaustis ant aukstesniu pavaru ypac kai masina buna pasilus, ar ilgiau po miesta pasimalus, kai sankaba dirba  intencyviai, po to 3,4,5 begiu staigiai nuspaudus, turbai isisukus matosi kad apsukos pakyla kazkiek, o greitis tik paskui kyla, na zodziu kaip automato efektas. Kai salta, nepastebejau, kad buksuotu, bet kokiu atveju issardzius paaiskes kas ten jau atgyveno, netmetu galimybes, kad tepalas pasitasko, pro salnika ant smagracio ir t.t.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Gincius

Panašiai buvo ir su mano sūnaus golfu. Važiuojant duodi gazo, apsukos šoka į viršų, o greitį ima sunkiai. Išardžius buvo visiškai susidėvėjusi sankaba ir pavargęs išmynimo guolis.
[mail][/mail]

Henris

Esu nervuotas, nes su mano sankabos keitimu vel stringa reikalai... Is Vilniaus atsiunte ne toki komplekta, ir kiek bandau ieskot info po visus www ir ebay, pasirodo, kad is dvieju masiu i vienos mases smagrati, kol kas yra padaryta Avensiam I 81kw D4D 2.0. O apie Avensis II 85kw D4D sankabos komplekta su vienos mases smagraciu, kol kas info jokios neturiu, nei prekes kodo, nieko. Blin gerai, kad nepaskerde mano tos masinos, buciau nei masinos neturejes, nei sankabos, arba butu reikeje pirkti vel su dvieju masiu smgraciu, kol kas pigiausias tokis rastas variantas t.y. komplektas + DMF 2200Lt firmos Aisin. AIsku Aisin gera japonu firma, bet neisku, kiek nuvaziuosiu as su vel tuo dvieju masiu smgraciu, ir juolab kad ant 1000lt brangesnis.
Tai va kol, kas ryt bent pareguliuos sankabos pedalo eiga gal pakeis sankabos skysti ir paziures cilindriuku darba :(
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

arytis

Henri, o kai buksuoja sankaba nemirksi TRC lemputė?

Henris

#221
arytis: cia turetu buti juokas pro asaras :) na dar nesu visai nubludes, kad nesuprasciau, jog ratai prasisuka :) juolab tai vyksta 3 4 5 begiu, tai bent su mano avensiu ant asfalto 4 begiu prasukt ratus neisivaizduoju kokiu pastangu reiktu :) beje tokiu itarimu buvo, kai dar asfalto danga buvo neiaiski, bet daba ji visiskai sausa...
Kol issiaiskinsiu, su tu sankabu komplektais, pabandysiu prailginti sankabos tarnavima, pasireguliuosiu pedala, kad eigos turetu, pasikeisiu skysti, neturetu karve kainuot ir bent jau nedraskysiu. Kai pataps sunku vaziuot, matyt tada ir keisiu, gal jau bus alternatyvu, nes pries tai buvau pasiryzes tai padaryt ir pamirst sia problema, nes galvojau, kad isidesiu normalia patikima sankaba, bet kol to normalaus varianto nera, kentesiu iki paskutiniuju, kad sukist uz viska tarp 3000-4000lt
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Raiforas

Henri, jeigu protingai vazinesi tai dvieju masiu smagratis savo resursa 150000tuks.km atlaikis, o cia ar daug ar mazai tau sprest, juolab permokesi tik 1000lt nors paieskojas gal rasi ir pigiau, ir jolab islaikisi visus originalius Toyotos techninius sprendimus. As asmeniskai turbut bijociau det vienos mases smagrati kad ko neprisiburt, na nebent ruosciau masina pardavimui!

Henris

Nieko ten is vienos mases smagracio blogo nera, jis netgi sertifikuotas, del to, kad keiciasi visas sankabos komplektas su vienos mases smagraciu. Del virbaciju ale nesugerimo nera ko bijot, nes spyruokles tiesiog perkeltos i diska is dvieju masiu smagracio, zodziu grizta prie senos patikimos sankabos. AIsku jei tokio varianto nera Avensiui II, ateisl laikas, kai visgi teks keisti i prakeikta brangiaja sankaba...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Raiforas

Sertifikuotas tai sertifikuotas, bet ar toyota rekomenduoja jos deti i sios automobilius, reiktu paklausti bent ka mano oficialus astovai, jei viskas okei, tai as uz visom keturiom uz, valio! Bet jeigu cia yra eilinis "nesertifikuotu" meistru patarimas, kurie istate pasims babkes o po to nors ir tvanas tai reiktu pamastyti.