Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

irmucio

gal kas gali pasakyti kiek kainuoja sankaba su visu diskatorium,mano automobilis avensis 2006m. D4-D.

Henris

Jei visas komplektas manau nepigiai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

2-4 tukstanciai litu turbut, priklausomai nuo gamintojo ir praduotuves.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

kalava

Citatafennix parašė:
2-4 tukstanciai litu turbut, priklausomai nuo gamintojo ir praduotuves.

Aisin gamintojo is Tekstaros kainuotu apie 2500 LT.
Cia butu smagratis+sankabos komplektas. klausiau pris koki menesi, tai kaina gavos ~ 2600LT, dar galima kokia nuolaidele gaut.

o tesiant savo greiciu dezes eksperimentu serija, pakeiciau is ATF Dexron III i Liqui Moly SAE 75W90 GL5 pilnai sintetini tepala.
Rezultatas - geriau nei su senu tepalu, bet blogiau nei su DexronIII, esant saltam varikliui ne taip sklandziai isimeta antra pavara.
"Dizrega" prigasdino, kad smagaratis jau i pabaiga, kazkatras kitas meistrelis ir pacia greiciu deze itaria (del tos 2 pavaros), bet as jau dabar manau vaziuosiu, daugiau siemet nebeinvestuosiu (jei vel kas neislys)...
Tiesiog su Dexron III jokiu pavaru problemu nebebuvo, taciau tipo kazkokiu priedu ATF neturi, kurie reikalingi greiciu dezei (cia kazkur auksciau buvau ikeles autotojos atsakyma siuo klausimu). Tai biesas zino, ar cia tikrai pavaru dezes problema...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Renis

Manau nereik cia ieskot slieku kur ju neturetu but.
Viskas gerai pas tave yra ir nesuk tu galvos :]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

horn

CitataHenris parašė:
Nzn ar cia mitas ar cia tiesa, bet kazkur esu girdejes toki bajeri, kad begiai lengviau junginejas, kai tepalo dezej nera :) Bet jie junginejasi suprantama neilgai :)

o kaip gali hidraulika veikt be hidraulinio skysčio? Mitas paneigtas :D

Henris

Citatahorn parašė:
CitataHenris parašė:
Nzn ar cia mitas ar cia tiesa, bet kazkur esu girdejes toki bajeri, kad begiai lengviau junginejas, kai tepalo dezej nera :) Bet jie junginejasi suprantama neilgai :)

o kaip gali hidraulika veikt be hidraulinio skysčio? Mitas paneigtas :D
Cia ne apie hidraulika snekwejau, o apie tepala pavaru dezej :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

na kaip cia tau pasakius, jei dantraciai butu visiskai sausi, klausimas ar tu pavara apskritai ijungtum net naujai dezei. Visgi slydimas ten turi buti.... o tam reikia tepti. Normaliai temperaturai esant, tepalas yra skystas, taip kad sakyt kad jis trukdo ijungt pavara... tai nelogiska...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dtinas

nelogiska, bet faktas, kad taip yra.

Henris

tai reiskia cia teisybe, kad be tepalo, lengviau saibos metosi :) Logikos as ir nerandu, bet jei kazkas dar patvirtina kad teip yra, tai... :) Nes mano pazistamam buvo taip, kai uzlinko deze, sake jokiu bedu su pavaru perjungimu nebuvo, tik vaziuojant autostradoj pradejo uzti, ismete 5 pavara lauk, paskui nebejo nieko ijungt ir uzlinko. Kai nueme deze, paziuret kas buvo, pasirodo tepalo praktiskai nebuta :) Tai idomu, ka tas tepalas realiai ten is tikro atlieka :) AIsku kazkiek ausina, guolius sutepa, bet krumpliai neturetu labai jau slidinet, kai sukimba turi gerai sukibt, aisku perjungiant pavaras, pataikyt i dantracius padeda sinchornizatorius, ten tepimas kaip ir logiskas. Bet vat kodel, pavaros be tepalo jungiasi geriau, tai mistika... :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

#295
Ausina tepalas stipriai. Labai stipriai... pas mane net tepalo radiatorius isvestas is greiciu dezes i prieki yra. Taip kad yra funkcijos kurias jis atlieka.

Jei jau ir vasara pavaros sunkiai jungiasi- tai tikrai ne del to kad dezej tepalo yra. Tepalo isleidimas palengvina sukimasi.... pirmuosius kilometrus o paskui deze nelabai remontuojama gaunasi... Lengviau gali buti tik todel kad nereikia teplao maisyt. Aisku viska prikelt galima bet ne tame esme.  Ausina daug, o dantraciai slydineja vos ne per visa savo dantuko plota is sukibimo puses. Taip kad trinties ten daug yra... nebus tepalo- kais. Kais- byres guoliai. subyres guoliai.... nebetesim...

Siaip tai realiai kilo mintis, palengvina ar pagreitina pavaros ijungima tepalo nebuvimas? nes cia du ne tie patys dalykai....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Sužinojau dėl 2.0 d4d dviejų masių smagračių- jie tinka paprasti, nuo 2.0 L benzininių avensių.

Henris

Citatahorn parašė:
Sužinojau dėl 2.0 d4d dviejų masių smagračių- jie tinka paprasti, nuo 2.0 L benzininių avensių.
Bet tada turi keisti visa sankabos komplekta i paprasta, tada gal ir tinka. Benzininio smagratis yra paprastas, o ne dvieju masiu, tam kad ji sukomplektuot, reikia paprasto sankabos kompelkto, o ne skirto montuoti su DMF...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

audriukas777

o ne geriau restauruoti sankaba?

Ralfas

vilniuje plaukiojancio smgracio pakeitimas i paprasta su darbais ir [an kainuoja 1800lt