Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.

Pradėjo Žydrūnass, Liepa 04, 2016, 18:24:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Sonixas

Citata iš: Henris Įrašytas Liepa 05, 2016, 15:46:47 PM
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Žydrūnass

Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.

balticam

Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 07, 2016, 09:28:29 AM
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.

Kiek stipriai? Jei nori pagalbos,pafilmuok ir imesk, nes kitaip gaunsi burimas is kavos tirsciu...

PGiedrius

Manai gali pareiti tas diskas, abejoju! Jei pareitu, visai nevaziuotu, o jei buksuotu, tai visi turbut zino koks kvapas buna kada sankaba buksuoja  :D
Jei "Žydrūnass" neturi pazystamu su tokiu Prius, palyginimui, manau paprasciausia taksista pasigauti ir duos uz 5 eur pora km pravaziuoti )) o taksioru su priusais tikrai pakanka

Citata iš: Sonixas Įrašytas Liepa 05, 2016, 17:02:24 PM
Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina

Danilla

Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr

slashas

Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 07, 2016, 09:28:29 AM
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.
Muziką pasigarsink, cvt greičių dėžės taip jau veikia, kad jei spaudi tai apsukos kylą nevaikiškai :) paspausk iki dugno išvis galvosi, kad tuoj variklis pro kapota išlys :)

BTomas

Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos  :-]

Citata iš: Danilla Įrašytas Gruodis 28, 2016, 02:23:53 AM
Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr

slashas

Citata iš: BTomas Įrašytas Gruodis 30, 2016, 15:27:51 PM
Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos  :-]
Aš irgi pasikeičiau, tai mažiau "tamposi" kai persijungia režimai ir tyliau dirba. Daugiau jokio skirtumo.

JuliusM

Citata iš: Henris Įrašytas Liepa 05, 2016, 15:46:47 PM
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.

Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau  visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna"  ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).

slashas

Citata iš: JuliusM Įrašytas Balandis 17, 2017, 18:49:05 PM
Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau  visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna"  ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).
Galimą buvo ir per kompą baterijų voltus ir varžą buvo pažiūrėti, nereikia ir ardyti, labai aiškiai matosi pvz viena, dvi celės voltažas skyriasi nuo kitų 1-2voltais, tos ir būna kaltininkės, varža jų irgi kitokia, nepamenu kiek. Taip va kelis lexusus aikštelėse "išbrokavome", o ridos tipo 150-180k km ribose :)