Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI

Pradėjo maaz, Lapkritis 02, 2017, 15:02:37 PM

« ankstesnis - sekantis »

maaz

Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 10:00:35 AM
Negali įsijungti jei AC neįjungtas. Plius tas apsukų suvaikščiojimas yra lean Mode įsijungimas, tad gal kažkas kompui nepatinka, tai ciklinasi procesas.

Buvai teisus, bebaigiant tvarkytis dujas šokinėjimas dingo:) Tik kažkaip nelabai malonios man to žemesnės apsukos:) Aukštesnės labiau patinka, nevibruoja:)

slashas

Taip ir čia žinok visiems taip, aš su zondu pažiūrėjau, tai pas mane pakankamai įsiurbimo vožtuvai apsinešę, teks valyti, nes jie įtakoja air fuel ratio ir įtariu kompas nesupranto to, kad pas mane mažiau oro pakanka ir nekompensuoja. Vagenų FSI variklių kompai gudresni, ten net visiškai apšiktam varikliui kompas visai gerai kompensuoja mažesnį oro kiekį kuro įpirksimo korekcijomis.

maaz

Tikiu, nes apsukos vis dar normoj:)
Kalbi apie šitus: https://static.varaosahaku.fi/image/370/a/85/d9265d/path/mnt/newftp/838/fibdb/bild/lgnr/20190(1).jpg/Toyota%20Avensis,%202005%20-%20Exhaust%20manifold%20inlet.jpg
Ar tikrus vožtuvus:)

O kas čia? Kaip išmąsčiau, tai čia kažkoks EGR? Nors dedant dujas ir buvo išimta ši detatė, bet iš patirties su šiuo dujininku esu įsitikinęs, kad nė kiek napavalė...

Šiaip turėtų kompas suprast oro normas, jei MAF geras, jei dėl kažko gauna kitokį kiekį ir priežastis yra tarp MAF ir varklio (nekalbu apie neapskaitomo oro iš išorės patekimą) tai turėtų viską kompensuoti.

Pas mane kai karšta jau irgi kompensuoja > +10% Kol kas dar neįtariu kas... Gal koks normalus purkštukų nusidėvėjimas?

Dėl Toyota kompensavimo, ką pastebėjau: Įprastai kompensuoja maždaug +-20 LTFT ir dar tiek pat STFT. Jau kai atsiremia Į 20, tuomet nustoja kompensuot ir pradeda klaidas registruot. BET: Kai pirmą kartą prisijingiau prie dujų kompo, tai teko matyti ir netoli +40 LTFT

slashas

Na mano fuel trimai gražesni ;) padarysiu screenshot

maaz

Mano jau irgi gražesni:) Bet vat karštai benzinu laikosi >+10

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 14:41:23 PM
Mano jau irgi gražesni:) Bet vat karštai benzinu laikosi >+10
Normalu šiam varikliui toks LTFT

maaz


slashas


maaz


slashas

Prašom, long term antra eilė, šiandien idealiai :)

maaz

Bet čia ant užgesinto variklio? Ant užvesto šilto labai įdomu kas gaunasi:)

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 14:16:01 PM
Bet čia ant užgesinto variklio? Ant užvesto šilto labai įdomu kas gaunasi:)
Čia tik ką atvažiavus ir užgesinus.
Pažiūrėsime kaip bus po šio daikto, turbūt pats rimčiausias daiktas Lietuvos rinkoje pagal "sudėti", nes turi PEA:

maaz

Ypač jei važiuojant buvo dar neseniai sušilus, tai gali būti šiek tiek iškreipti duomenys, kai nesimato short term. (jei auto elgiasi kaip mano).

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 15:36:24 PM
Ypač jei važiuojant buvo dar neseniai sušilus, tai gali būti šiek tiek iškreipti duomenys, kai nesimato short term. (jei auto elgiasi kaip mano).
Čia po 30min Vilniaus kamščių ;) jau senai variklis buvo ties 88c, na padarysiu dar važiuojant namo, važiuosiu aplinkeliu, tai turėtų LTFT būti minusinis nes liesina mišinį važiuojant pastoviu greičiu. Šiaip idealus turi būti 0. Bet kai pas mus variklis su lean visokiais mode tai net nežinau kad yra default jiems :)