Norejau pries ko nors imdamasis pasisemti isminties. Pastaruoju metu mano 2002 D4D avensiui sumazejo trauka. Jokiu variklio garsu ir simptomu neatsirado, bet autostradoje daugiau 160 km/h nebeispaudziu, dar pries menesi 200 km/h lengvai pasiekdavau ir tai gazo likdavo. Naujas tepalo ir oro filtras. Bandziau keisti kura, nepadejo. Neseniai keistas paskirstymo dirzelis ir guoliai, bet sunkiai isivaizduoju, kad tai galejo tam itakos tureti. Gal turit kokiu ideju?
kas čia daros. taigi visai nesenai diskutuota apie traukos sumažėjimą. nepatingėk paieškot, tikrai paskutines pora savaičių ši tema buvo nuodugniai aptarinėjama.
Sveiki,
Mhm, buvo tema tokia užvesta, ieškoma atsakymų ir randama. Beje, jeigu viskas pasikeitė traukos požymiai po keitimo diržų, gal degimas neatreguliuotas, čiaudi, pupsi ir pan, turi veiksmas vykti, jeigu tokių simptomų nėra, forume skaitykis. Berods čia: http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=52&thread_id=806&rowstart=0
Rycka, gerb. klubo nariui - wikcia trauka irgi buvo dingusi, problemą jam pavyko išspręsti. Cituoju: "traukos problema isspresta. per "netyciuka" nutraukta slangute nuo oro padavimo daviklio turbinai, ir ko pasekoje trauka pablogejo.
dabar viskas ok"
Tema: http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=52&thread_id=588&rowstart=60
dekui uz nuorodas. Nesu forumu naujokas panasios temos ieskojau, bet apie tai buvo diskutuojama offtopic'o principu, jei galima taip issireiskti, kitose temos iskrypstant is temos :)
EGR vožtuvą prasiplauk, tik viso neplauk, nes ten eina guma, atsargiai. Esmė, jog nuplauti nešvarumus, nuvalyti ir vėl įdėti atgal:)
Sėkmės
EGR reikia mesti velniop... niekam jis nereikalingas... kam lycnas svoris?
pats kazkurioj temoj dalinau pamokas apie EGR :D na jo mesti nera labai protinga. Jis idetas del ekologijos, taciau jo principas, tiesiog deginti dali ismetamuju duju dar karta, taip siek tiek ir kuro sanaudos sumazeja
is variklio i oro padavimo vamzdeli einanti ventiliacine slangute tepaluota, gal kas zino ar tai nedaro itakos turbinos darbui?
http://www.toyodiy.com/parts/diag_2baPZp.png
Koks tepalo kiekis?
hmm...sunku ivertinti...na numovus vamzdi nuo oro filtro matosi toj vietoj kur jungiasi ventiliacine slangute i ta vamzdi apsitepalave svieziai. Numovus ventiliacine slangute nuo variklio matosi, jog vamzdelyje nuo kurio numauta slangute dar like sviezio tepalo pora mm, pirstas kaip reikiant issitepaluoja..
nieko baisaus jei tik tiek
aisku, dekui. motociklui as nusivedes ta alsuokli lauk esu, kad filtro neterstu, o cia uz filtro stovi, tai galvojau gal turbinai nera gerai
Problema, jau senokai isprendziau, bet pamirsau parasyti, gal kam pravers: buvo atsipalaidaves "chamutas" ant intercoolerio slangos, tai turbinos suspaustas oras tiesiog iseidavo lauk.
ir vel dabar ant 200/h varai?:) noreciau kada,kad kazkas panasaus aplenktu:)))
pastoviai nevarau, bet jei bunu autostradoj, prapuciu varikli kelias minutes. Varikliams, o ypac dyzeliams, tai sveika. Dyzeliniams varikliams, <70% pastovus apkrovimas nera sveika, pvz.: nuo ilgo vazinejimo mieste, mazom apsukom pradeda kauptis suodziai ir panasiai, tad jei 200 km/h 10 min. pavaziuosi bent karta i menesi variklis padekos. Beje sito mane moke Vokietijoj, beda tik ta, kad jie ten 200 km/h nepazeisdami taisykliu gali vaziuoti, o LT neimanoma...
na jo nepazeidus taisykliu sudetinga tokiu greiciu pralekt pas mus,bet vaziuoja chebra vaziuoja....karta is vilniaus vaziuojant x5 aplenke,na manau tikrai ne maziau 200 vare,tai iki kauno as ji 3 kartus pavijau,nes vis policija ji sustabdydavo,tai vienur tai kitur...matyt patys per racija jau kolegom pranesdavo,kad lauktu grobio,nes vienas ekipazas net maciau isvaziavo is traku puses ir eme mint link klaipedos nors pazeidejo jie net ne mate,paprasciausiai gavo info dasivijo ir nubaude,tiksliau gerokai sau uzsidirbo ant savaites pietu prabangiu....bet x6 tai negasdino jis net ir 3 kart susimokejes taip pat sekmingai myne toliau.tik pagalvojau,jei taip iki klaipedos,tai kelione tikrai nepigiai kainavo...:)
tai nebūtinai mint 200lm/h, kad pravalyt, tiesio žemesne pavara aukštom apsukom ir išsivalys viskas...Kad ir tam pačiam mieste duodi daugiau apsukų iškart žiūrėk juodų dūmų debesys už nugaros ;)
CitataNNZ parašė:
tai nebūtinai mint 200lm/h, kad pravalyt, tiesio žemesne pavara aukštom apsukom ir išsivalys viskas...Kad ir tam pačiam mieste duodi daugiau apsukų iškart žiūrėk juodų dūmų debesys už nugaros ;)
baikit teršt gamtą, dėl to ir nemėgstu dyzelių :@
siaip mano ziniomis dyzelis ekologiskesnis kuras uz benzina
nu nemanau, kad dyzelis ekologiškesnis, nes tada negamintų sunkiųjų dalelių filtrų dyzeliams. Kiek suprantu benzinams toks nereikalingas. Vat jei imant bendrai nuo žalios naftos iki to kuro pagakinimo, tai gal ir mažiau teršiama gamta, kad pagamint dyzelinį kurą. Nu bet tema ne apie tai, kaip visada OT :D
tiek dyzelinas tiek benzinas pagaminamas tuose pačiuose distiliavimo aparatuose.
na klausykit ir sakykit kas su tuo buvo susidurią ir žino bėdą ir/arba kaip ją spręst. Tas atsitinka tik su 5 pavara. Tai va 3,2-3,5 apsukų užspaudus pilnai gazą atrodo, kad prislopsta ir jokio reakcijos į gazą, praėjus apie 1 sekundę vėl gazas priimimas. Pirmą kart man taip nes tik vienoj pozicijoj taip atsitinka.
3500 apsuku 5 pavara... Hmz, tu dyzelini ar benzinini vairuoji?
Jei tokios apsukos, tai greitis irgi nemažas.
dyzeliu ir rašykit kas su tokia bėda yra susidurią arba apie ją žino ir turi info... Dėkui
p.s. šiaip parašyta, kad D4d ir nedarom O.T.
Na jei tai dyzelis tai prie tokiu apsuku speju greitis apie 150, o prie tokio greicio variklio trukciojimai labai silpnai jauciami. Keisciausia tai kad tik penkta pavara, nes jei tokios pat problemos nera kitomis pavaromis tai kyla klausimas ar tai tikrai variklio beda...
nu va man ir taip susišvietė, bet kas tada su krumpliais ar kur bėda? Bet tada irgi keista, kad atsigauna, nes jei būt bėda tai ir būtų, bet atsigauna...
Turejau panasia problema su celica, tik prie 1.5-2.5 tukst apsuku. Paaiskejo kad bloga uzdegimo sistema, bet dyzeliui sitos problemos ner. Na metas pradet viska tikrint, nuo tepalo greiciu dezej, fiskiu kontaktu iki oro/kuro filtro... Jei viskas gerai, tai neisivaizduoju kame beda gali but... Nes logiskai mastant tai tas traukos dingimas susijes arba su misinio uzsidegimu, arba su jegos perdavimu. Visa sitai veda i greiciu deze, sankaba arba dyzelio/oro padavima...
turiu 2001 avensis d4d 81kw nu wisiskas kuolas as padarau jy laiswai su sawo 66kw golfu. padariau wariklio diagnostika sake kad wiskas idealu... ir dar wiena beda jos top speedas 130, apsukos 5 begiu uzkyla iki 3tukst ir wiskas neswarbu kur waziuoju y kalna nuo kalno pilnas ar tuscias vistiek 130... servise liepe pasikeist filtrus, bet ar tai gali but problema?
taip gali. o ypac del kuro filtro
Na zinote Geradari Golf 66 kW su savo mase ir Corolla i vieta deda.Ka jau apie Avensi sneket.
tai pirmiasia ką reikia pasidaryt, kuro filtras, paskui tepalai, jei metus nekeisti, paskui katalizatorius ar neužsikišęs. Kokią tu deagnostiką variklio dariai?
CitataGeradaris parašė:
turiu 2001 avensis d4d 81kw nu wisiskas kuolas as padarau jy laiswai su sawo 66kw golfu. padariau wariklio diagnostika sake kad wiskas idealu... ir dar wiena beda jos top speedas 130, apsukos 5 begiu uzkyla iki 3tukst ir wiskas neswarbu kur waziuoju y kalna nuo kalno pilnas ar tuscias vistiek 130... servise liepe pasikeist filtrus, bet ar tai gali but problema?
Panašiai buvo man, kai pasivėžinau su A4 1.9TDI-kažkas bevažiuojant nusmigo ir daugiau 120 nebetraukė. Tiksliai nežinau ką jai tvarkė, bet kažkas susiję su turbina, tik ne ji pati.
zally mano golfas universalas svorio skirtumas 100kg mazdaug. katik pakeiciau kuro ir oro filtrus tepalai su filtru irgi katik pakeisti ir nuo to nk nepasikeite. db net 130 neina wos 120 traukia...
oro srauto matuoklę patikrink...
jei taip nukrenta maksimalus greitis tai problema tik su turbina ir su ja susijusiais komponentais. Pasiklausyk vaziuodamas atsidares langa, kai sukeli apsukas ties 2500 apsuku, ar girdi koki nors garsa, papildoma svilpima? Paziurek visas slangas ar gerai pritvirtintos, taip pat gali aki i intercooleri uzmest, gal tepalu uzsineses, vaitspiritu praplaut, jei uzsineses. Gali buti problemos su oro srauto matuokle, bet nelabai tikiu, sparnuote turbinos gali buti trukusi, patiksint gali nuemes nuo turbinos slanga, kad matytus sparnuote, jei sukas, tai, jau geras zenklas, bet dar nereiskia, kad viskas ok, pertrukus sparnuote irgi gali suktis, turi ieskot pozymiu itrukimo.
Pagal mano patirti su D4D, tai kaltas kuro siurblio auksto slegio (raudonas) reguliavimo voztuvelis. Mazdaug kas 200K km jis pasibaigia. Japonai vercia pirkti abu zemo(zalia) ir auksto (raudona) tuos voztuvelius uz apie 1,2K Lt. Tai siemet pasitikrinau- jie abu vienodi, tik fishkiu raktai skiriasi. Dabar vazineju su abiem zaliais-- viskas ok.
gal vertetu atjungti oro srauto matokle ir pavaziuot. Su atjungta matuokle auto vaziuoja avariniu rezimu, t.y. naudojama 3/4 varklio resurso. Tad atjungus matuokle (jei ji yra mirusi) auto siek tik turetu atsigauti ir vaziuoti geriau. ;)
Citataryckak parašė:
jei taip nukrenta maksimalus greitis tai problema tik su turbina ir su ja susijusiais komponentais. Pasiklausyk vaziuodamas atsidares langa, kai sukeli apsukas ties 2500 apsuku, ar girdi koki nors garsa, papildoma svilpima? Paziurek visas slangas ar gerai pritvirtintos, taip pat gali aki i intercooleri uzmest, gal tepalu uzsineses, vaitspiritu praplaut, jei uzsineses. Gali buti problemos su oro srauto matuokle, bet nelabai tikiu, sparnuote turbinos gali buti trukusi, patiksint gali nuemes nuo turbinos slanga, kad matytus sparnuote, jei sukas, tai, jau geras zenklas, bet dar nereiskia, kad viskas ok, pertrukus sparnuote irgi gali suktis, turi ieskot pozymiu itrukimo.
turbina swilpia bet tai yra wiskas ka ji daro...
vadinasi su oro srauto matuokle viskas ok, su pacia turbina irgi greiciausiai ok (sparnuote reiketu patikrint), kaip minejau tikrink visas slangas, ar nera nusimovusios ar kiauros, sujungimus, chamutus ar gerai priverzti, ir ar intercooleris tepalu nera per daug apsineses. Pas mane buvo is turbinos i intercooleri ateinancios slangos chamutas atsipalaidaves tai kai isijungdavo turbina atsidares langa girdedavau toki svilpima kaip oro kompresoriaus, tuomet iskart kilo itarimas, kad is turbinos oras kazkur lauk iseina, jei pas tave tokio nera, tai tuomet sakyciau plaut intercooleri, bet slangas visgi irgi gerai apziurek.
Citataryckak parašė:
vadinasi su oro srauto matuokle viskas ok, su pacia turbina irgi greiciausiai ok (sparnuote reiketu patikrint), kaip minejau tikrink visas slangas, ar nera nusimovusios ar kiauros, sujungimus, chamutus ar gerai priverzti, ir ar intercooleris tepalu nera per daug apsineses. Pas mane buvo is turbinos i intercooleri ateinancios slangos chamutas atsipalaidaves tai kai isijungdavo turbina atsidares langa girdedavau toki svilpima kaip oro kompresoriaus, tuomet iskart kilo itarimas, kad is turbinos oras kazkur lauk iseina, jei pas tave tokio nera, tai tuomet sakyciau plaut intercooleri, bet slangas visgi irgi gerai apziurek.
aisku.... dar wienas klausimas pries tai klausei ar girdisi turbinos swilpimas ties 2500 apsuku, zinok pas mane girdisi gal net nuo 1700...
hmm, arba tai ne turbinos svilpimas, arba bedos dar kazkur kitur, gal visgi oro srauto matuoklej... Turbina turi isijungti tik prie ~2500 apsuku.
ydomei cia gaunasi. nu lyg ir zinau kaip turbinos swilpimas skamba... pas mane kai pasiekia mazdaug 2500 wisalaik spaudziant dugna toks jausmas kad tada masinos trauka (kad ir kokia maza ji yra) iswis akimirksniui dingsta... poto wel kazkoks menkas traukimas atsiranda :)
Paziurek gal interkulerio zarna "nusove" ?
turbina jau pradeda sukti nuo 1.6 apsukų, o prie 2,5 visas jos galingumas įsijungia
Hmz... diskutuojate apie turbinos įsijungimą prie vienokių ar kitokių apsukų. Kiek man yra tekę domėtis apie turbinas, tai visos pradėdavo suktis vos užvedus variklį, tačiau jų nauda t.y. papildomo oro įpūtimo ir priverstinio atidirbusių dujų išsiurbimo efektyvumas jau priklauso nuo variklio apsisukimų. Nebent yra atsiradę naujos kartos turbinos su užsilenkiančiomis sparnuotėmis... panašiai kaip vėjo jėgainių :) tik čia užsilenkti turėtų prie mažų apsisukimų, o vėjo jėgainės dėl per didelio vėjo... Aišku kuo didesni turbinos apsisukimai tuo didesnis švilpimo garsas.
teisingai, kad užkūras ir įsijungia, tik va norėjau tą (http://www.youtube.com/watch?v=kp8h5XLLbGA) principą parodyt, netaip nupasakojau...
gerbiamieji, pas mane (d4d previa 2001) lygiai taip pat netraukia, ir 130 daugiau newaziuoja. kas kaune galetu paziuret, o paziurejes sutvarkyti? nes vieni tai issipjauk kataliza, tai pasikeisk oro srauto matuokle tai dar kas nors :@
P.S. i autotoja vaziuoti nesinori, bijau gerokai issileisti
is anksto dekoju
susitwarkiau sawiske buwo nusprogus is turbinos y intercoolery (jei gerai atsimenu) einanti stora slanga (nzn kaip ji wadinasi). serwise net patare su tokia bukle newazinet... kolkas dar neturejau progos isbandyt ar eina daugiau nei 130 bet trauka tikrai panasi y 81kw. slangoi skyle buwo lb jau nematoma pamaciau tik uzwares and duobes ir su daug swiesos...
itariau, kad su slangomkazkas blogai bus
Pas mane irgi kazkokia chujnia pradejo darytis:@ Jau pradeda nervuoti. Jeigu nespaudziu gazo daug nekeliu apsuku viskas tvarkau bet jeigu gazo daug nusdpaudziu masina greitieja tada staiga nustoja apsukos nekyla greitis nekyla ir uzsidega check engine ir is vis masina sustoja. Isjungiu ijungiu ir gali vel vaziuoti. Bet zodziu tik bandau agresyviau ir vel tas pats. Cia jauciu ta pati dainele ziureti slangutes, EGR voztuvus, kuro filtrus ir panasiai jo?
CitataHarko parašė:
Pas mane irgi kazkokia chujnia pradejo darytis:@ Jau pradeda nervuoti. Jeigu nespaudziu gazo daug nekeliu apsuku viskas tvarkau bet jeigu gazo daug nusdpaudziu masina greitieja tada staiga nustoja apsukos nekyla greitis nekyla ir uzsidega check engine ir is vis masina sustoja. Isjungiu ijungiu ir gali vel vaziuoti. Bet zodziu tik bandau agresyviau ir vel tas pats. Cia jauciu ta pati dainele ziureti slangutes, EGR voztuvus, kuro filtrus ir panasiai jo?
pirmiausia zek slangas storasiais, paskui vakumines, galbutu turbina pereina i avarini rezima
Ieskoti nesandarumo itrukimu ir panasiai tiesa?
Gal vezt I autotoja ir uz pinigus tegul randa gedima o po to jau ieskot kas ya gedima pasalins ka manot?
na slangas tai tavo vietoje tikrinciau pats, nebent nera tam salygu, o jei viskas tvarkoje kogero ir taip be serviso nepraslysi
O nebus taip akd nuvaziuoji i servisa padaro diagnostika randa klaida kuri vadinasi fuel injection error o po ta klaida 100 variantu:) ieskos ieskos pakeis kazka spejimo budu sumoki $ pavaziuoji 2km ir tas pats. Duoda kokias nors garantijas pvz kokia autotoja? Cia man bedos prasidejo po vieno sudservisio kurie nesutinka kad cia jie kazka pridirbo...
Tai reiktu pradeti nuo to, kokiusdarbus atlikinejo tas sudservisas. Galesim orientuotis kur beda gali buti...
Dizelis navaziuoja...hm...ko gi jam reikia? Oro,kuro - manau ir tikrint reikia tas pagrindines grandis. Filtrai (oro ir kuro)-zarnos ir ju sandarumas (nuo intrkulerio iki filtro ir turbinos) -veliau jau MAF (jei MAF tikrai parejusi, ja atjungus automobilis vaziuoja serviso rezimu naudojant 3/4 varklio pajegumo, tad bet kuriuo atveju su atjungta neveikiancia MAF auto geriau vaziuoja nei su pajungta neveikiancia MAF) -siurblys (blogiausia kas gali buti, turbut). Manua kelis patikrinimus tikrai galima atlikti patiems.
Na man keite vairo traukutes + tepalu filtra ir oro filtra. Nieko ispudingo nedare bet kiek paziurejau supilta atseit 6 ltr tepalo o tepalo tai yra mazdaug puse tarpe tarp zemutines ir virsutines normos. Kuro filtras nekeistas sakiau keiskit jei yra tam butinybe. Gal keisdami traukes kokia slanga nupjove. Ir sianiden vaziavau tai jei neagresyviai tai viskas ok o jei tik bandai spasut gazo daugiau - jokio efekto - masina negreiteja apsukos nekyla ir te chech engine. Kazkaip cia turbina itariu... o ji turi girdetis kad taip svilpia?
jo tikrink šlangutes ir didžiasas šlangas gal kur neprisuko normaliai, bandyk oro srauto matuoklės fiškę patikrint gal neikigalo įkišta. Nes jei ėjo per viršų turėjo tada nusiimt visą ta dalį kur eina oro filtras ir į turbiną šlanga...
Na ka gi pasidariau diagnostika Autotojoj del traukos atseit nustate kad reikia keisti kuro siurblio voztuvelius kazkokius. Kompekto kaina su pakeitimo darbais 1500LT:( Gal turit kokiu minciu?
Analogiškas mano atvejis,tik Tokvila nustatė tuos vožtuvėlius,bet tai pasekmė buvo nepilnai paduodamo kuro,įlindus į kuro baką radau apaugusį kuro filtrą ir visokio "brudo" bake,išvaliau ir daugiau nė karto neužsidegė lemputė ir trauka tapo normali.
CitataMinju parašė:
Analogiškas mano atvejis,tik Tokvila nustatė tuos vožtuvėlius,bet tai pasekmė buvo nepilnai paduodamo kuro,įlindus į kuro baką radau apaugusį kuro filtrą ir visokio "brudo" bake,išvaliau ir daugiau nė karto neužsidegė lemputė ir trauka tapo normali.
O voztuvus keitei? Kazkur forume radau kazka panasaus ka tu pasakoji. Voztuvai uzstringa tada juos pakeite bet po keliu dienu vel tas pats. Tik bako valymas ir kuro filtro keitimas padejo... O gal pirma bandyti keisti kuro filtra ir valyti baka? Kazkaip nesinori tais tukstanciais svaistytis + ka sako meistrai pastaruoju metu nelabai tikiu...
Pirmiausia reiketu isvalyti kuro baka. Taip pat bake filtracinis sietelis pries siurbli (ji irgi geriau isvalyti), tik tada keisk kuro filtra ir viskas susitvarkys manau.
Kaip suzinoti ar auto 66 ar 81kw? Ir ar isvis buna Toyota Avensis I 66kw?
nuimk turbina ir bus 66 kw
Minju,pats gal baka valeisi?
CitataMarkelo parašė:
Kaip suzinoti ar auto 66 ar 81kw? Ir ar isvis buna Toyota Avensis I 66kw?
D4D- 81kW, o tas 66, tai ten kitas senesnis variklis...
Citatazibalas parašė:
nuimk turbina ir bus 66 kw
nuimsi turbina ir liks 40 kw, iki 66 bus dar daug daug zolytes apsisiot...
Citatafennix parašė:
CitataMarkelo parašė:
Kaip suzinoti ar auto 66 ar 81kw? Ir ar isvis buna Toyota Avensis I 66kw?
D4D- 81kW, o tas 66, tai ten kitas senesnis variklis...
Citatazibalas parašė:
nuimk turbina ir bus 66 kw
nuimsi turbina ir liks 40 kw, iki 66 bus dar daug daug zolytes apsisiot...
jo D4d iki 2002 yra 81kw, 2ltr TD carinoj nuo 1997 ir avenij iki 1999 ėjo su 66kw. Jei nuimi turbiną lieka 51kw, nes tokie varikliai buvo kol neuždėjo Turbo
O kaip paziureti ar turbina nenuimta? Nes kazko traukos mazoka..
CitataMarkelo parašė:
O kaip paziureti ar turbina nenuimta? Nes kazko traukos mazoka..
nenuimta ta turbina, ko tu jaudinies.... jei butu nuimta- is viso nepavaziuotum... variklis klaidas pradetu metyt, dustu, gestu ir panasiai... jei nori rast turbina- ciumpi uz oro paemimo kolektoriaus zarnos ar vamzdzio ir judi ja nuo variklio. Ties ta vieta kur sita zarna siejasi su ismetimo vamzdziu- toj vietoj turi but turbina :D Velnias... ne pats netikiu kad taip isejo parasyt.... :D :D :D
Beje, tu bent zinai kas yra turbina ir ka ji daro?
Tai kad paciam virsui pas avensi stovi turbina, jos tiesiog fiziskai neimanoma nepastebeti. Ale kriaukles formos :)
Citataazart parašė:
Ale kriaukles formos :)
Gal greiciau dvieju sraigiu? :)
Citatafennix parašė:
CitataMarkelo parašė:
O kaip paziureti ar turbina nenuimta? Nes kazko traukos mazoka..
nenuimta ta turbina, ko tu jaudinies.... jei butu nuimta- is viso nepavaziuotum... variklis klaidas pradetu metyt, dustu, gestu ir panasiai... jei nori rast turbina- ciumpi uz oro paemimo kolektoriaus zarnos ar vamzdzio ir judi ja nuo variklio. Ties ta vieta kur sita zarna siejasi su ismetimo vamzdziu- toj vietoj turi but turbina :D Velnias... ne pats netikiu kad taip isejo parasyt.... :D :D :D
Beje, tu bent zinai kas yra turbina ir ka ji daro?
Beabejo.
na tada apsviesk musu placiaja visuomene ir papasakok...
sveiki.as taip pat turiu problemu su turbina.traukia tik isivaziavus.iseinant i lenkima, spaudi gaza iki dugno, o ji neklauso.ir tada spelioji ar spesi ar pasibuciuosi.kas per bedos gali buti.gal aplamai turbina reikia mesti ir nauja keisti....?:(;)
nemanau, kad be jokiu akivaizdziu pozymiu kaip duminimas reiktu kaltinti kad sugedusi turbina. Pirmiausia pasitikrinkite {turinciame tame kompetencijos servise} turbos slegio reguliatoriu, voztuva ir tik tada pradekite kaltinti mechanika, tuo labiau kad servise per pusvalanduka ir mechaniskai pajudins turbos asele ir pasakys ar reikalingas remontas.
daista, o tai kiek apsuku laikai kai spaudi iki dugno ir tau netraukia?
siaip reikia jaust siek tiek pedala kaip spaust, o ne belekaip...
O jei laikai 1500 apsuku ir tu nori kad trauktu iskart kaip prie 2500 tai nezinau tada......
daista, pabandyk maksimalu greiti koki autostradoj gali isspausti, bus daug aiskiau veikia turbina ar ne, neisivaizduok, kad turbina tik sprogstamosios galios prideda.
sugalvojau trumpa apibudinima turbinai- "oro siurblys"
Citatafennix parašė:
sugalvojau trumpa apibudinima turbinai- "oro siurblys"
Pasiūlyk kalbininkams, gal praeisi nuožvalgą. :D
tai, kad turbinos funkcija ne visiskai atitinka siurblio
Sveiki, klubieciai. Iskilo ir man abejoniu del turbinos gero veikimo. Gal kas gali patarti, ar galima kaip nors patikrinti jos darba ir kur Kaune butu galima tai padaryti. Dekoju uz atsakymus
Citataryckak parašė:
tai, kad turbinos funkcija ne visiskai atitinka siurblio
na kaip tai? turibina skirta siurbti ora is aplinkos ir nupusti ji i varikli....
butent, siurblys skirtas tik siurbti, o turbina, siurbti, suspausti ir supusti! jei jau lygint turbina, tai nebent su kompresoriumi galima butu.
Yra toks prietaisas -turbokompresorius, kuris sudarytas is turbinos ir kompresoriaus.Siuo atveju ismetimo dujos suka turbina, o si suka kompresoriu, kuris traukia ora per oro filtra ir pro kita gala pucia i varikli.Visa teorija.Taigi nepainiokit savoku.
Baigiam oftopica, nenoriu jums irodinet fizikos desniu....
zally, cia manau visi supranta, kad sakydami "turbina" turime galvoje "turbokompresoriu" nes automobiliu su turbina vietoj varikliu daug matyt neteko, toyotu isvis neteko :)
Kažkada rašiau, kad mašina(D4d) trūkčioja prie tam tikrų sūkių. Na neiškenčiau ir sakau pradėsiu žiūrėt, kas ten. Na ką pirmiausia pagalvojau pasikeist filtrą kuro ir ką jūs galvojat bėdos dingo, žiūrėsim kiek ilgai...:D
Sveiki, problema tokia, vaziuojant nuo 1800aps pasigirsta svilpimas lig oras is kazkur leistu, kai spaudi gaza, kai stovi ir spaudi jokio garso nera. Sitie garsai prasidejo pries koki menesi, o vakar stipriau pradejo girdetis svilpimas. Siandien servise buvau, paziurejo prie turbinos sake niekur nieko blogo nera, treciadieni varysiu paziures varikli... :|
Sveiki, pas mane , kai pradejo svilpti, tai rado, kad kiauras intercoolerio vamzdukas. Gal kazkas panasaus.
Dėl švilpimo reikia ieškoti bėdų arba oro vamzdžiuose tarp turbinos-intercoolerio-variklio, arba tų vamzdžių sujungimuose. Jiegu švilpia važiuojant prie 1800rpm, tai patikėk manimi - atidarius kapotą ir stovint vietoje užkėlus greitai apsukas iki 4000rpm išgirsi tą patį :)
Pas mane buvo blogai sujungtas įsiurbimo kolektorius ir per jį leisdavo orą... O švilpdavo taip nekukliai :)
CitataHarko parašė:
CitataMinju parašė:
Analogiškas mano atvejis,tik Tokvila nustatė tuos vožtuvėlius,bet tai pasekmė buvo nepilnai paduodamo kuro,įlindus į kuro baką radau apaugusį kuro filtrą ir visokio "brudo" bake,išvaliau ir daugiau nė karto neužsidegė lemputė ir trauka tapo normali.
O voztuvus keitei? Kazkur forume radau kazka panasaus ka tu pasakoji. Voztuvai uzstringa tada juos pakeite bet po keliu dienu vel tas pats. Tik bako valymas ir kuro filtro keitimas padejo... O gal pirma bandyti keisti kuro filtra ir valyti baka? Kazkaip nesinori tais tukstanciais svaistytis + ka sako meistrai pastaruoju metu nelabai tikiu...
Atejo mano laikas - Tokvilos diagnostika: kuro siurblio svc voztuvai stringa. Kaina >1400.
Paskaites cia del bako valymo, noreciau pirma tai isbandyti.
Siaip neseniai kuro filtra prie varyklio keiciau. O tai prie bako kitas dar yra? :)
Kas zino: kur tai daro, kiek kainuoja, kiek trunka?
Vilnius ( Naujininkai butu privalumas :) )
O tai visgi, kur tas kuro bako sietelis ar filtras randasi, galima jį ir pačiam nesunkiai prasivalyt?