Sveiki,
pirkau RAV4 III 2007m. 2,2l 100kw D-4D su variklio defektu (pramušta galvos tarpinė) išpučia antifrizą. Nuėmėm galvą o tarpinė jau turi 3 atžymėjimus rida (160000 km). Gal minčių dėl ko pramuša tarpinę. Mašina pirkau atstovybėje Toyotos.
tai ka is to jok tarpine turi 3 zymejimus.ar zinot kam tas zymejimas reikalingas?
Kaip sakė žymėjimai ant tarpinėje rodo variklio galvutės šlifavimo kiekį, (remonto kartus) nes ir tarpinių storiai skiriasi. Taip tikriausiai?
Citata iš: vasia Įrašytas Lapkritis 08, 2018, 13:37:00 PM
Kaip sakė žymėjimai ant tarpinėje rodo variklio galvutės šlifavimo kiekį, (remonto kartus) nes ir tarpinių storiai skiriasi. Taip tikriausiai?
NE NETAIP.tik tiesa jok skyresi storiai tarpines.ne karto nearditas motoras gali turet ir 4 zymejimu tarpine
O tai kokia reikia pirkti su 3 žymėmis ar jau su 4 žymėmis?
Citata iš: vasia Įrašytas Lapkritis 09, 2018, 00:13:33 AM
O tai kokia reikia pirkti su 3 žymėmis ar jau su 4 žymėmis?
bloka slifavot ar ne? galima tokia pat diet ir galima vienu didziu didesne idet
priduota šlifavimui.
Citata iš: vasia Įrašytas Lapkritis 09, 2018, 21:26:38 PM
priduota šlifavimui.
jei bloka slifuojat tada reik matuot ir ziuret kokia tarpine reikes deti
Šiandien dar vieną naujieną išgirdau :-{ ,kad neužtenka vien galvos šlifuoti, reikia ir variklį jei jis aliuminis. Gal kas nors buvote susidūrę su tuo? ar čia pasakos?
Citata iš: vasia Įrašytas Gruodis 01, 2018, 21:16:31 PM
Šiandien dar vieną naujieną išgirdau :-{ ,kad neužtenka vien galvos šlifuoti, reikia ir variklį jei jis aliuminis. Gal kas nors buvote susidūrę su tuo? ar čia pasakos?
Pasakos :) reikia meistrus keisti, matyt dar nuo špižiaus nenulipa :)
Kaip meistrai sakė jei nešlifuosi variklio (nu tos dalies kur tarpinė pasideda) galvos šlifavimas nelabai padės, sako kokie 2000 km ir vėl galvą imti reikės. Kažkoks stebuklingas šlifuoklis yra kur motoro net išimti nereikia (bent taip sakė). Tiesiog tarp žemės ir dangaus :G
Citata iš: vasia Įrašytas Gruodis 02, 2018, 00:49:06 AM
Kaip meistrai sakė jei nešlifuosi variklio (nu tos dalies kur tarpinė pasideda) galvos šlifavimas nelabai padės, sako kokie 2000 km ir vėl galvą imti reikės. Kažkoks stebuklingas šlifuoklis yra kur motoro net išimti nereikia (bent taip sakė). Tiesiog tarp žemės ir dangaus :G
Dabar supratau ką omenyje turėjai, taip reikia šlifuoti variklio bloką, bet ne variklį :D yra toks daiktas kuris iš viršaus ant bloko užsideda, tada nereikia imti lauk.
Gal kokią nuorodą į to šlifuoklio foto kaip jis atrodo. Nes meistrai tik irgi girdėjo apie tokį bet nėra matę.
Na nemanau,kad kiekvienas serviselis turi ta slifavimo aparata.Taciau kai blokas aliuminis,neturi kitos iseities,teks slifuot.Toyotai padaro gerai,ko nepasakyciau apie opel-isuzu 3 litru v6