Kazkaip netipiskai greit pradejo pasikraudinet baterija, pilnas zalias padalas rodo, o kai pasikrauna pilnai, kartais kazkoks tai uzesys atsiranda. Ka tai galetu reiksti? Baterijos turis sumazejo?
Ūžesys todėl, kad baterija pilnai įkrauta. Energija keliauja ne į bateriją, o priusas stabdo variklio sūkiais, todėl ir užkyla apsukos-užia.
Pas mane paskutiniu metu irgi greit įsikrauna baterija ir man tai nepatinka (-)
Per Torque vienas blokas rodo mažesnį voltažą 0,5-1,0. Tai tikiuosi, jog todėl baterija kartais keistai elgiasi, bet nesu tikras.
O kad baterijos turis mažėja tai čia faktas.
Kiek tas greit uzsikrauna? Jei pas mane buna 3 padalos tai gan letokai ,reikia daug pakankinti su gazo pedalu, kol vel normaliai iki paskutines melynos padalos bus.
Cia viskas aisku-mirsta HV Baterija jei nepriima normalios talpos. Tuoj pamatysi raudona trikampio zenkla ir masinos neuzkursi. Tvarkykis kol dar nevelu.
O tai kai ismeta trikampi atjungt hibrido sistemos ir vien ant benzo vaziuot neina?
Citata iš: deficky Įrašytas Balandis 15, 2019, 17:35:00 PM
O tai kai ismeta trikampi atjungt hibrido sistemos ir vien ant benzo vaziuot neina?
NE
Citata iš: bioparo Įrašytas Balandis 15, 2019, 12:56:24 PM
Kiek tas greit uzsikrauna? Jei pas mane buna 3 padalos tai gan letokai ,reikia daug pakankinti su gazo pedalu, kol vel normaliai iki paskutines melynos padalos bus.
95% važiavimo metu būna pas mane 6 mėlyni barai. Jeigu nuo kokio kalno tenka stabdyti tai beveik visada pasiekia 7-8 barus.
Citata iš: balticam Įrašytas Balandis 15, 2019, 13:06:58 PM
Cia viskas aisku-mirsta HV Baterija jei nepriima normalios talpos. Tuoj pamatysi raudona trikampio zenkla ir masinos neuzkursi. Tvarkykis kol dar nevelu.
Nevisai sutikčiau. Aš jau virš metų važinėju. Ir manau dar kažkiek ištempsiu.
Sąnaudos 4.5-5.0 faktinės.
Gal su obd pavazinek, pamatysi daugiau kaip kas ten, visada baterija normaliai vaziuojant 64-66 SOC yra, ar kaip jis ten vadinasi, gerahybrid asisstant programa
Citata iš: bioparo Įrašytas Balandis 16, 2019, 12:42:20 PM
Gal su obd pavazinek, pamatysi daugiau kaip kas ten, visada baterija normaliai vaziuojant 64-66 SOC yra, ar kaip jis ten vadinasi, gerahybrid asisstant programa
Gal gali parekomenduot koki OBD ?
Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 16, 2019, 16:34:35 PM
Gal gali parekomenduot koki OBD ?
Aliexpress ar eBay pilna už 5-10$. Nors ir pigūs,bet puikiai atlieka funkciją.
Aš rekomenduočiau programą Torque Pro. Susidėjęs Priuso Pid'us gali daug rodiklių stebėti.
Kaip įsikelti Pid'us nuoroda čia: https://priuschat.com/threads/gen2-prius-custom-pids-for-torque-android-app-with-formulas.95370/ (https://priuschat.com/threads/gen2-prius-custom-pids-for-torque-android-app-with-formulas.95370/)
Ir ta turiu, gera programa!
Citata iš: vy10is Įrašytas Balandis 17, 2019, 08:04:04 AM
Aliexpress ar eBay pilna už 5-10$. Nors ir pigūs,bet puikiai atlieka funkciją.
Aš rekomenduočiau programą Torque Pro. Susidėjęs Priuso Pid'us gali daug rodiklių stebėti.
Kaip įsikelti Pid'us nuoroda čia: https://priuschat.com/threads/gen2-prius-custom-pids-for-torque-android-app-with-formulas.95370/ (https://priuschat.com/threads/gen2-prius-custom-pids-for-torque-android-app-with-formulas.95370/)
Nusipirkau siek tiek brangesni, padariau toki quick testa, ijunges varikli bendra HV baterijos talpa vidutiniskai buvo 230V ir didziausia skirtumas tarp bateriju 0.06V
Dariau su sia programa https://www.youtube.com/watch?v=z7RFw8JAr9s (https://www.youtube.com/watch?v=z7RFw8JAr9s)
O kaip pas tave situacija su baterijom?
Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 18, 2019, 20:32:44 PM
Nusipirkau siek tiek brangesni, padariau toki quick testa, ijunges varikli bendra HV baterijos talpa vidutiniskai buvo 230V ir didziausia skirtumas tarp bateriju 0.06V
Dariau su sia programa https://www.youtube.com/watch?v=z7RFw8JAr9s (https://www.youtube.com/watch?v=z7RFw8JAr9s)
O kaip pas tave situacija su baterijom?
Ramybės būsenoje voltažų skirtumų matavimas nelabai turi prasmės.
Reikia matuoti esant apkrovai.
Aš keliskart esu matęs savo priuse net ~1V skirtumą tarp blokų prie didelių apkrovų. Tai jau yra daug, bet as taip važinėju virš metų.
Įprastai vienas blokas pas mane rodo ~0,5V mažiau nei kituose, šis blokas yra silpniausias ir tikėtina jį reikės keisti greičiausiai. Bet tikiuosi dar nuvažiuoti kokius 30 000 km., o gal ir daugiau.
Šiaip Voltažas ne viską pasako apie baterijos būklę.
Mano patarimas tau - važiuok ramiai nesukdamas galvos :)
Citata iš: vy10is Įrašytas Balandis 19, 2019, 08:20:27 AM
Mano patarimas tau - važiuok ramiai nesukdamas galvos :)
Zinok dabar teks pasaku :), pravaziavau 20kilu, bet kazkodel per torque nerodo jog veiktu HV baterijos venteliatorius, visuomet apskuku 0. Ir dar AUX rode 13.8V nor turetu butu 14v.
Dar prisegu vaziavimo metu padarytu screenshot:
(https://i.gyazo.com/8cead1f8f434dbea409a9aa1d2d5e4c5.jpg)
Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 19, 2019, 19:01:19 PM
Zinok dabar teks pasaku :), pravaziavau 20kilu, bet kazkodel per torque nerodo jog veiktu HV baterijos venteliatorius, visuomet apskuku 0. Ir dar AUX rode 13.8V nor turetu butu 14v.
HV baterijos ventiliatorius įsijungia tik tada jeigu jam reikia. Jeigu baterijos (tarkim dėl vėsaus oro) nesušyla, tai HV ventiliatorius gali neįsijungt ir po 100km :)
Čia nieko tokio, normalu.
Iš screen shot'o pas tave įtampa tarp blokų gražiai pasiskirsto. Nepanašu, jog būtų problemų su baterija :)
O gerai, nuraminai siek tiek (y)
reiktu man irgi pasitikrinti baterija, kaip geriau butu istestuoti, ar stovint stebeti kaip kas, ar tiesiog kaip visada ir ziureti kiek kas, kaip kolega screenshota imete?
Citata iš: bioparo Įrašytas Balandis 24, 2019, 18:25:21 PM
reiktu man irgi pasitikrinti baterija, kaip geriau butu istestuoti, ar stovint stebeti kaip kas, ar tiesiog kaip visada ir ziureti kiek kas, kaip kolega screenshota imete?
Be apkrovos stebėti per Torque naudos praktiškai nėra.
Su apkrova jau galima šį tą pamatyti, bet tiksliausią baterijos būklę galima nustatyti tik išsiėmus visą bateriją ir tikrinant kiekvieną celę atskirai.
O kokia apkrova reikia ? Ac ijunht snt parkingo?
Citata iš: deficky Įrašytas Gegužė 06, 2019, 21:02:00 PM
O kokia apkrova reikia ? Ac ijunht snt parkingo?
Tu teisus, tai vienas iš galimų būdų.
o kokiu dar budu yra?? pajungt laptopa per pirikurke? :D
Geriausia apkrova yra vaziavimo imitavimas. Stabdis dugnas, rankinis uztrauktas, atbulini pavara ir po truputi gazuojame atleisdavi stabdi (rankini palikdami uztraukta). Visa tai aprasiau baterijos iskrovimo dalyje: https://mindogas.wordpress.com/2015/12/03/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-testas/ Taip automobilis pastoviai vartos ~20-30A.
Pastaba: Gazo naudoji tiek kiek galima ir kol automobili vis dar laiko rankinis stabdis. Jei stabdziai nekokie like, tai gazo daug nepaduosi ir apkrovos aisku nebegausi didesnes. Del viso pikto reiktu automobilio ratus i kazka irenti, gale palikti daugiau atstumo kad i kazka neatsitrektum jei stabdziai paves ir dar aisku geriausiai tai daryti ne daugiauksciame parkavime. Ir aisku atsakomybe yra to kas prie vairo sedi!
Citata iš: mindogasm Įrašytas Gegužė 08, 2019, 09:12:13 AM
Geriausia apkrova yra vaziavimo imitavimas. Stabdis dugnas, rankinis uztrauktas, atbulini pavara ir po truputi gazuojame atleisdavi stabdi (rankini palikdami uztraukta). Visa tai aprasiau baterijos iskrovimo dalyje: https://mindogas.wordpress.com/2015/12/03/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-testas/ Taip automobilis pastoviai vartos ~20-30A.
Pastaba: Gazo naudoji tiek kiek galima ir kol automobili vis dar laiko rankinis stabdis. Jei stabdziai nekokie like, tai gazo daug nepaduosi ir apkrovos aisku nebegausi didesnes. Del viso pikto reiktu automobilio ratus i kazka irenti, gale palikti daugiau atstumo kad i kazka neatsitrektum jei stabdziai paves ir dar aisku geriausiai tai daryti ne daugiauksciame parkavime. Ir aisku atsakomybe yra to kas prie vairo sedi!
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 14:07:19 PM
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.
O kokia nuomonė apie baterijos likutinę talpą? Kaip praktikoje atsiliepia talpos sumažėjimas?
Aš turiu 2007 m Prius. Kuro sąnaudos geros (iki 5 l/100 km) bet tikrai jaučiasi, jog baterijos talpa sumažėjusi (nuo kalnų žymiai greičiau pasiekia 7 ir kartais net 8 padalas).
Taip pat per OBD matau, jog viename bloke varža sumažėjusi, galimai metų bėgyje pamatysiu raudoną trikampį.
Ir ką daryti? Keist vieną-dvi blogas celes ar pasirinkt brangesnį variantą ir dėt visą traukos bateriją iš III priuso (kurio baterijos irgi nėra naujos) ?
Citata iš: vy10is Įrašytas Gegužė 09, 2019, 15:53:33 PM
O kokia nuomonė apie baterijos likutinę talpą? Kaip praktikoje atsiliepia talpos sumažėjimas?
Aš turiu 2007 m Prius. Kuro sąnaudos geros (iki 5 l/100 km) bet tikrai jaučiasi, jog baterijos talpa sumažėjusi (nuo kalnų žymiai greičiau pasiekia 7 ir kartais net 8 padalas).
Taip pat per OBD matau, jog viename bloke varža sumažėjusi, galimai metų bėgyje pamatysiu raudoną trikampį.
Ir ką daryti? Keist vieną-dvi blogas celes ar pasirinkt brangesnį variantą ir dėt visą traukos bateriją iš III priuso (kurio baterijos irgi nėra naujos) ?
Na jei reiks geru celiu - kreipkis, nes turiu pasiskerdes visa anto priuso, jau ''modifikuota'' baterija is dauztos masinos su maza rida, tai kam reikia paremontuoti baterija imu is jos celes. Tuomet ir visi kontaktai tau persivalys, paziurek esu foto ir info imetes is bateriju remonto ;) Manau kai gausi trikampi, tada ir pradek nerimauti, kad reikia paremontuot ja ;) Gali deti ir 3 priuso celes, tik klausimas ar pavyks rasti geras, nes siu batareiku celes mirsta ne po viena ar dvi. Kaip prasiardai buve kad ir 10 atrades prie mirties (kazkodel tos, kur stovi viduryje baterijos daugiau).
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 14:07:19 PM
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.
O kame čia mašinos laužymas? Rankinio stabdžio laužymas? Jei nepatinka rankinis gali važiuoti i gedimino kalna atbuliniu, rezultatas panašus bus, tik sunkiau bus tuo metu stebėti įtampos skirtumos diagnostikos ekrane :)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 22:09:37 PM
Kaip prasiardai buve kad ir 10 atrades prie mirties (kazkodel tos, kur stovi viduryje baterijos daugiau).
Ir kas čia keisto kad centrinės numirė? Jos juk maziausiai turi kur vėdintis kaista daugiausiai. Paziurėk Jonasa telefono nuotraukas, ten taip pati centrinė 3 laipsniais karstešnė nei šininiai davikliai.
Citata iš: mindogasm Įrašytas Gegužė 10, 2019, 12:16:28 PM
O kame čia mašinos laužymas? Rankinio stabdžio laužymas? Jei nepatinka rankinis gali važiuoti i gedimino kalna atbuliniu, rezultatas panašus bus, tik sunkiau bus tuo metu stebėti įtampos skirtumos diagnostikos ekrane :)
tame ir reikalas kad cia toks tikrinimas, kaip kad rusai ''vakrug do okolo''...dar karta kartoju, tiksliausias budas yra isardzius baterija nustatyti jos bukle. diagnostikos pagalba mokant ja tinkamai naudotis ir turint supratima, gali ''daugmaz'' susidaryti vaizda, kuris celiu blokas ateityje bus problematiskas.
Citata iš: mindogasm Įrašytas Gegužė 10, 2019, 12:19:38 PM
Ir kas čia keisto kad centrinės numirė? Jos juk maziausiai turi kur vėdintis kaista daugiausiai. Paziurėk Jonasa telefono nuotraukas, ten taip pati centrinė 3 laipsniais karstešnė nei šininiai davikliai.
tavo pastebejimas teisingas.