Sveiki,
buvau ir esu istikimas peugeot automobiliu gerbejas, visos turetos ir dar turimos masinos peugeot, taciau sumasciau isbandyti taip visu giriama toyota avensis. Taigi nusipirkau 2006m 2.0l d4d avensi.
Ir, aisku, kad ne nauja masina tai turi siek tiek bedu, kurias noretusi su jusu pagalba isprest. Peugeot automobili pazystu beveik nuo A iki Z, o su toyotom nieko neraukiu (kol kas :) ).
Taigi pirma beda butu ta jog ijungus klima (2-ju zonu) vairuotojui pucia karsta ora o keleiviui salta (na ijungus AC). Mano manymu kazkur nusokus sklende, bet kur ja rast nzn. Gal kas padetu siuo klausimu. Butu gerai chemute ar bent nupasakot...
Dekui
PS sorry jei ne cia parasiau ar panasi tema jau buvo...
Paskambik man galėsi privažiavęs pažiūrėti manualą. Turiu knygą (RU)
kazkas nustatynuose, nes kiek teko susidurt tai jei kei4ia vairuotojas tai keleivio puseje automatiskai keiciasi
CitataMiroslav parašė:
kazkas nustatynuose, nes kiek teko susidurt tai jei kei4ia vairuotojas tai keleivio puseje automatiskai keiciasi
Kaip nustatai taip ir keičiasi. Bent jau mano automobilyje. Jeigu įjungtas mygtukas Dual, vairuotojui ir keleiviui temperatūra turi reguliuotis atskirai, jeigu mygtukas išjungtas, keičiant temperatūrą vairuotojui, automatiškai tokia pat nusistato ir keleiviui.
Bet čia žmogui, kaip supratau, visai kita problema :) Tikriausia užsikirto sklendė ir mygtukai nebeveikia.
Nu man temperatura gali statyt kokia nori vistiek vairuotojui pucia karsta ora...
ardyt panelę reiks ir žiūrėti kur sklendė nesidarinėja...
Tai as ta suprantu, tik reiktu schemos nuo ko pradet....
o kam tau schema, kad pradėt ardyt?? Gi nuardysi ir pamatysi, kur kokie vamzdžiai eina ir kur kokios sklendės randasi...
p.s. metodam nauchnovo tiko ;)
sveiki,
Nutiko toks dalykas: siandien klima dirbo auto režimu ir laikė užduotą temperature, tačiau taip bedirbant ėmė kilti ventiliatoriaus greitis iki max ir toks laikosi nepriklausomai nuo klimos režimo (auto ar rankinis valdymas). Vos tik įjungus ventiliatorių nors ir ant min, vistiek ventiliatorius pučia max greičiu, sukinėjant reguliatorių displėjuje rodomas ventiliatoriaus greitis kinta, tačiau realiai pučia max greičiu. Temperatūra reguliuojasi, kondicionierius veikia, oro srautas norimomis kryptimis reguliuojasi normalai. Nesireguliuoja tik ventiliatoriaus greitis, nors displejus rodo, kad jis reguliuojasi. Kur galėtų būti problema? Buvau keletui min atjungąs akumuliatorių - nepadėjo. Ačiū iš anksto už patarimą.
Palysk ties keleivio kojomis po paneles apacia,po daiktadeze.Ten matosi peciuko ventiliatorius ir salia jo gal 4 laidai ateina i toki blokeli.Jis prisuktas gal dviem varzteliais,atsuk ir paziurek,turetu but tokia metaline plokstele atsilitavus.Ar galima prilituot nezinau,mes keiciam kitais (nes sociai turim :) ).Cia bus variklio greicio reguliatorius.
išėmiau variklio greičio reguliatorių, bet jokios atsilitavusios plokštelės neradau, įdedu foto [img]http://ipix.lt/pm/MCHC/DSCF9552.html
Neatsidaro foto nuoroda
atsidaro cia http://ipix.lt/pm/MCHC/DSCF9552.html
CitataNaujokas parašė:
Sveiki,
buvau ir esu istikimas peugeot automobiliu gerbejas, visos turetos ir dar turimos masinos peugeot, taciau sumasciau isbandyti taip visu giriama toyota avensis. Taigi nusipirkau 2006m 2.0l d4d avensi.
Ir, aisku, kad ne nauja masina tai turi siek tiek bedu, kurias noretusi su jusu pagalba isprest. Peugeot automobili pazystu beveik nuo A iki Z, o su toyotom nieko neraukiu (kol kas :) ).
Taigi pirma beda butu ta jog ijungus klima (2-ju zonu) vairuotojui pucia karsta ora o keleiviui salta (na ijungus AC). Mano manymu kazkur nusokus sklende, bet kur ja rast nzn. Gal kas padetu siuo klausimu. Butu gerai chemute ar bent nupasakot...
Dekui
PS sorry jei ne cia parasiau ar panasi tema jau buvo...
man panasiai kazkas buvo kai pradejo mazeti ''freonas''.viena puse salo ,o kita nebe.
pradek nuo sistemos dapildymo
CitataSaulius SSS parašė:
atsidaro cia http://ipix.lt/pm/MCHC/DSCF9552.html
Oho sistemele :o .Amerikoniskam zymiai paprastesne,bet principe turetu irgi jinai variklio apsukas valdyt.Bandyk lauzyne privaziaves pasijungt ir pabandyt.
CitataVenza parašė:
CitataSaulius SSS parašė:
atsidaro cia http://ipix.lt/pm/MCHC/DSCF9552.html
Oho sistemele :o .Amerikoniskam zymiai paprastesne,bet principe turetu irgi jinai variklio apsukas valdyt.Bandyk lauzyne privaziaves pasijungt ir pabandyt.
Amerikosu paprastesne, nes klimos ten retas variantas, o parastas kondicionierius turi tik keliu fiksuotu padeciu reguliatoriu. Foto idetas elektroninis valdymas.
Tai va kodel amerikoniskos Toyotos negenda :) ,ten viskas paprasciau,net langai su rankenelem atsidaro :D