Gal kam teko važiuoti Corolla Verso užsidėjus atsarginį ratą? Pasidalinkit įspūdžiais. Keistas jis kažkoks ir keistoje vietoje padėtas, sėkmingai rūdija.
Nors nedažnai pasitaiko padangą pradurti, bet jis vis tiek reikalingas.
Girdėjau, kad išradingi Tojotų gerbėjai sėkmingai įtaiso normalų atsarginį ratą, net radau nuotraukų. Bet ko gero neapsimoka taip daryti?
Pas mane nuo gimimo jau yra normalus atsarginis ratas.
pas tave vadinas naujesne, nes pas mane senesnej, tai tvarkingas ratukas su Bridgestone padanga, dar is gamyklos pagal data :D
Oho, normalūs atsarginiai ratai iš gamyklos!
Ir jie pritvirtinti po mašinos dugnu ar kur nors įtaisyti bagažinėje?
Jie randasi viduje po bagazines dangciu.
Kai, įdomu, taip nevienodai padaryta. Kažin iki kurių metų taip gamino? Mano mašinoje viduje po bagažinės dangčiu visai mažai vietos ir ten joks ratas netilptų. Todėl sakau gal tikslinga prisukti normalų prie dugno :)
Tik vaizdelis gali būti nelabai koks.
mano 2002 metų Verso irgi bagažinės viduje, po dandčiu normalus ratas Bridgestone....
Čia gal naujesnio modelio (2004-2008) kitaip?
Gal kas nors vazineja su 7-niu vietu Verso su surudijusiu atsarginiu ratu pritvirtintu prie dugno ? Gal kas surado budu kaip apsaugot atsargini rata nuo rudijimo pvz. yvilkti i koky nors dekla.
Ivilksi i dekla, dar blogiau bus. Nieko baisaus tam ratui neatitiks. Karta per metus nuplauk ir viskas. Ratas gi neskirtas vazineti, o tik davazioti iki rato taisyklos. Su tuo ratu daugiau 70km/h neimanoma vaziuoti vistiek.
Per 3 metus vazinejimo nebuvo prireike, bet siemet teko paskolinti broliui ant Hondos. Tai lengvai nusileido, tik teko karta stuktelt, kad isimti ta laikikli, kuris kazkiek parudijes. Bet daugiau jooiu bedu. Beje ratas pas mane mazas.
Pas mane irgi teblete kabo ir puna, gaila kazkaip. Kad neprarudytu kiaurai kol prisireiks :D Beje tas laikiklis irgi neblogai parudijes.
Teko važiuoti žiemos metu,kai dėl didelio šalčio nuleido padangą-labai padoriai važiavo,vairo netraukė,kitoks garsas virš 80 km/h,siūlyčiau netobulinti mašinos už tave jau pagalvojo japonų inžinieriai .
Tai kad virs 80 neimanoma vaziuoti :D Uzesys labai didelis. Neveltui uzrasyta ant jo 80km/h max
O nebera tos kvailos taisykles kad nuleidus priekini rata tos sasyskos zapaskes ant priekio negalima det? Nes kazkur rase kad turi imt normalia nuo gal ir det ant priekio, o ta sasyska gale...
Citata iš: Donciulis Įrašytas Liepa 07, 2015, 22:27:05 PM
O nebera tos kvailos taisykles kad nuleidus priekini rata tos sasyskos zapaskes ant priekio negalima det? Nes kazkur rase kad turi imt normalia nuo gal ir det ant priekio, o ta sasyska gale...
O tai kas ta taisykle atsauke ar buvo nustates? :D siaip, protingiausia butu kai nuleidzia kazkuri rata nusiimti galini desini rata, jeigu jis sveikas, ir uzdeti ten zapaske. O nuimta pastatyti i nuleisto vieta. Jeigu nuleido galini desini - ten iskart statai zapaske. Priekyje geriau zapaskes nedeti, nes ir stabdymo plotas, bei padangu plociai skiriasi. Priekiniai varomi, tai su zapaske ne taip vaziuojasi. Tuo labiau, kad jeigu vaziuojant ir pati zapaske nulektu nafik ar nuleistu ir ja, tai galetum saugiau sustabdyti su priekinem dviem normaliom padangom. O ir desineje puseje uzdeta trauktu i desine kelio puse tai gaunasi kelkrastis, o ne priespriesine juosta.
Geriausia "tablete" deti i nuleistos puses gala. Nes udejus ant kitos puses pasikeis padangu sukimosi kryptis.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Liepa 08, 2015, 08:36:50 AM
Geriausia "tablete" deti i nuleistos puses gala. Nes udejus ant kitos puses pasikeis padangu sukimosi kryptis.
Jeigu padangos kryptines - taip. Asimetrinems dzin. Bile kad OUTSIDE butu isoreje.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Liepa 08, 2015, 11:42:58 AM
Jeigu padangos kryptines - taip. Asimetrinems dzin. Bile kad OUTSIDE butu isoreje.
OUTSIDE nesikeicia niekaip :D
kolegos, bet kiek bereikalingo vargo taip darant. sakykim nuleido priekį-ypač kai dabar +30. nuimk galinę, uždėk tabletę. tuomet vel nuimk priekį, uždėk nuimtą galinį. ar ne paprasčiau ir greičiau važiuot iki serviso ir dzin ta kryptis-kiek ten nugrauš per keliolika ar keliasdešimt km ? "baronka" man rodos nieko nepridirbs grečių dėžei-diferencialo satelitai vistiek veikia. aišku greitis turi būt ribotas....
Sutinku kad daug vargo :)
Bet yra individu, kurie sugeba su tablete du menesiu vazineti. Arba kol ziema ateina ir reikia detis ziemines (y)
:-] (y) čia geras
Sena tema ,bet pasidalinsiu .Mano 2008m. pirkta Lietuvoj salone.Mate daug druskos ,bet nei karta nenaudota ir nebuvo nuimta.Gaila teko nupjaut trosa ir ismest nuleidimo mehanizma.Siandien gavau Lexsuso atsargini rata tai teks bagazinej veziotis.Mokejau 40e.Pigiau neradau.Hundajaus 80e. prase. Sena rata irgi teks ismest-vienos rudys.
teko ir man pernai panaudot maza, kur tvirtinasi prie dugno. Nebuvo liestas nuo pagaminimo, t.y. lygiai desimt metu :) Vidury ilgos keliones, nakti , uzsienyje, iki uzsakyto ir apmoketo viesbucio likus 150 km :). Ratas tragiskai surudijes , teko ilgai gremzt rudis, kad butu galima pritvirtinti. Leido ora, matyt del tu paciu rudziu. Buvo kosmaras. Tikrai niekam tikus vieta atsarginiam ratui.