sveiki, planuoju pirkti Avensį 1.8 benziną 2015-2018 m. tik mechanine
gal kas pasidalintų jo silpnom vietom?
Žinau senesni turi bėdų su elektriniu rankiniu, bet pas šitas lyg ta bėda jau isspręsta?
Turbūt korozija visų Toyotų liga?
Ar yra erg ir dpf?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?
Ar su dujom draugauja, t.y. ar tai tas pats 1.8 vvti variklis?
Tepalu neryja (kalba apie nesudrožtą)?
Kaimynas is atstovybes eme naudota Avensi 1.8 benza su cvt 2017 su pratesta 2m garantija, rida apie 80k km. Tai nusiskundimu jokiu neturi, aisku tik tiek, kad Toyotu multimedia tai atgyvenus.
Pas ji 104kw buna dar ir 108kw nzn kokie skirtumai, bet benzam dpf nera, o del korozijos tai nepasakyciau, kad cia Toyotu liga ypac tokiu metu, pasidengi antikoroziniu ir nesuki kiausu. Del duju, tai ar verta, kai automatas benzinas Vilniuje valgo 8-10l. Nu bet cia kiekvienam pagal save.
dar klausimas ar ten plaukiojantis smagratis eina, maždaug tokiu pat principu kaip ir dyzelliuose?
Citata iš: kovas22 Įrašytas Rugsėjis 20, 2020, 17:07:37 PM
dar klausimas ar ten plaukiojantis smagratis eina, maždaug tokiu pat principu kaip ir dyzelliuose?
Plaukiantis smagratis pas D4D 2.0, jei neklystų tai tik pas tą modelį. Nes su D4D 2.2 jau 6 metus atvažinėjau, eina septinti ir viskas super. Per visą tą laiką tik vairo kolonėlę, priekiniai amortikai, stabdžių diskai ir kaladėlės tebuvo keisti.
O taip tai viskas super
dvieju masiu smagraciu paskirtis slopinti vibracijas, taip, kad cia ne tik Toyotu mechaniniu dyzeliu detale, bet ir kitu gamintoju dyzeliai turi sita nesamone. Manau, kad smagraciai turetu panasiai tarnauti kaip ir sankabos komplektas apie 150k km.
O siaip kodel nenori automato? As kol neapsigyvenau Vilniuje labai skeptiskas buvau automatam, bet tikrai nieko gasdonancio ten nera, plius komfortas, jei nori greitesnes reakcijos isijungi sport rezima. Del resurso automato ir mechanines tai jie iki pirmu aptarnavimu manau vienodi, ant MT ties 150k km teks keisti nepigia sankaba, automatas jei cvt tai tik tepalus teks keisti (ir tai cia amzinas klausimas ar cvt isvis juos kas keicia), ziurint i kitus gamintojus tai lepiausios yra VW grupes DSG dezes, kurios turi po dvi sankabas ir ties tais paciais 150k km jau prasideda ju bedos. Nu tie tikrieji hidrauliniai automatai jau tokiu metu auto vis reciau sutinkami ypac azijos gamintojai tai deda visur automatus cvt bent jau Europos rinkai.
Nu gal i kokius galingesnius motorus ikisa dsg ar hidraulini, bet i paprastus miesto auto tai Japonai ir Korea kisa cvt.
Toyotų automatas (n) (n) (n) (n)
Patikomumo prasme nesutinku visiskai. Kad galios perdavimo greiciu jie nera efektuviausi tai taip, bet gedimu statistika tai tikrai patikomesni zymiai cvt aisin toyotos nei vw grupes dsg
sako automatas kuro daugiau ima
Kuro daugiau ima tik sunkesne desine koja :) nesvarbu ar mechanine ar automatas :)
Citata iš: kovas22 Įrašytas Rugsėjis 21, 2020, 20:54:21 PM
sako automatas kuro daugiau ima
Kuomet perki toyotą automatą gamykliškai priklauso ausinės, sėdi kaip "reaktyviniam lėktuve". "Kaukia" tos dėžės, tai daug kalbama jutubėjė, reiškiasi tiesos tame yra.
Ne dezes kaukia, o variklis su cvt kelia apsukas auksciau, nes bepakope deze ir tas anot dezes "kaukimas" tik isibegejant, vaziuojant pastoviu greiciu nieks nekaukia, nes apsukos variklio normalios. Ant mechanines isibegejant jei velai permesi begius irgi atrodys kad kaukia, bet tai ne deze o variklis uzsuktas iki 5-6k rpm.
Prie ko reikia adaptuotis vairuojant su cvt, tai plaukiojantis sukibimas pavaros, tokio astraus sukibimo kaip mechaninej tikrai nera, bet uztat nera judant jokiu trukciojimu ar smugiavimu, visas pagreitis tolygus, man adaptuotis prireike kokios savaites, kad suprasciau kaip elgiasi variatorius. Na jis turi ir manual junginejima, su pseudo pavarom, bet jis labiau skirtas stabdymui varikliu nuokalnese ar slidziam kelyje.
Variklio kaukimas isibegejant tikrai yra ir gan didelis. Man tas labai nepatiko ir as niekaip nepripratau, kuomet valdiska bandziau- kaukia kaip reaktyvinis, traukia kaip dviratis..sarzuoju tuputi :) Trukciojimu benze tikrai nera. Bet va Aurio ir Corollos hibriduose trukciojimas yra kai nuo elektros persimeta i benzina, kas mane irgi labai biesina. O mieste vazinejant tas kartojasi gan daznai.
Hibriduose labiau gal juntamas perejimas kai is elektros i benza jungiasi. Bet cia jau ne dezes reikalai. Tiesiog el variklis turi kita sukimo momenta, o kai benzas nuo nulio turi pasiekt tam tikra apsuku kieki sutinku jauciasi sekundes intervale tas perejimas. Bet cia labiau riedant ir daugiau gaza spustelejus. Ant sport rezimo tas perejimas biski maziau pastebimas, bet cia jau offtopic.
o kaip kiti niuansai
Ar bėdos su elektriniu rankiniu jau išspręstos sitam modelyje, nes tie nuo 2009 tikrai ją turi?
Jei dpf'o nėra, tai egr'as turėtų būti? Kaip gedimo atveju standartiškai išprogramuojamas?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?
Citata iš: kovas22 Įrašytas Rugsėjis 23, 2020, 14:31:58 PM
o kaip kiti niuansai
Ar bėdos su elektriniu rankiniu jau išspręstos sitam modelyje, nes tie nuo 2009 tikrai ją turi?
Jei dpf'o nėra, tai egr'as turėtų būti? Kaip gedimo atveju standartiškai išprogramuojamas?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?
As tau pasakysiu trumpai - musu kompanijos Avensis 2016m, benzinas, automatas, pirktas ir vazinejamas nuo naujo prabego 319k ir jokiu gedimu nebuvo iki siolei.
Niekas nekeista, iskyrus stabdziu diskus ir kaladeles bei padangas bei kairysis priekinis amortizatorius. Katalizatorius pakeistas prie 270k. Viskas. Manau patikima masina, nes buvo netaupoma ir vazinejama kaip kam patinka. DPF buna tik dyzeliuose, benzine nera ir niekada nebuvo. Katalizatorius stovi.
Jūsų įmonė CVT tepalo nekeitė per visą eksplotacijos laikotarpį? (H-)
Citata iš: Onnri Įrašytas Rugsėjis 30, 2020, 16:42:28 PM
Jūsų įmonė CVT tepalo nekeitė per visą eksplotacijos laikotarpį? (H-)
Tikrai nebuvo keistas. Buvo pirktas su 5 metu garantija(plius damoketa uz neribota rida) todel niekam galvos neskaudejo, bet visi aptarnavimai daryti laiku pagal gamintojo rekomendacijas.
kazkurioj temoj buvo postas, kad virs 150k km pakeite cvt dezej tepala ir masina pradejo "tampytis", bet gal tai tik sutapimas, gal kitur problema. Bet labai abejoju ypac taxistai savo cvt ar keicia tepala o prasuka po 400-500k km. Bet cia amzina diskusija del cvt deziu tepalo. Kad hidrauliniuose ir dsg dezese reikia keist tepala tai faktas, o jei cvt gamintojai net nenumato intervalu keitimo ir dar balticam atveju suteikia 5m garantija be ridos apribojimo, tai vistik gal lifetime sis mazgas.
atkreipkit dėmesi i pusašių riebokšlius kurie statosi i greicių dėže , man jau keitė 3 kartus kaip garantinis remontas, Avensis benzinas1,8 automatas 2018m
Važinėju jau 2 metus su Avensiu III T27 2013 metų 1.8 benzinas, mechaninė, universalas. Pravažiavus 144.000
Šiaip esu patenkintas, mašina didelė, telpa vaikai, vežimėliai, dviratukai ir visi kiti "reikalingi" daiktai
Galios šiek tiek trūksta, manau dyzelis būtų "gyvesnis". Bandžiau 2 litrų variatorių, nepatiko, nepirkau. Benzo srebia bile kiek, o pats veikimas su laginimais.
Keičiau stabdžių diskus, privargau su galiniais stabdžiais, kol išsiaiškinau kaip su jais elgtis
Dabar keisiu sankabos komplektą, nes jau ant praslydimo ribos, matyt buvo daug važinėta mieste
Vieną dieną buvo užstrigęs rankinis stabdis, nėįsijunginėjo, mėtė klaidas, kad "overheated" bet paskui klaidos dingo. Dabar naudoju kasdien, problemų nėra.
Keičiau mechaninės greičių dėžės tepalus, buvo juodi, šiek tiek metalinio perlamutro. Po metų vėl pakeičiau, mažiau, bet juodi. Yra šiek tiek ūžesio važiuojant apie 80-90 km/val
https://www.youtube.com/watch?v=V0TTUkc_1ow (https://www.youtube.com/watch?v=V0TTUkc_1ow)
https://www.youtube.com/watch?v=EeMeK0riYSI (https://www.youtube.com/watch?v=EeMeK0riYSI)
https://www.youtube.com/watch?v=A3qkpYLjEl4 (https://www.youtube.com/watch?v=A3qkpYLjEl4)
Valiau oro padavimo sklendę, nes apsukos plaukiojo, sklendė buvo aplipus smalom, po valymo variklis veikia gerai.
Kėbulo kokybė nestebūklinga, stogas pradėjo rūdyti gavęs kelis akmenukus, tai spėjau dažais laiku užtept tas vietas. Bet panašu, kad stogas prastos kokybės.
Pats dariau antikoroziją, po 5 metų Vilniuje kėbulo apačia buvo kaip reikalas suvalgyta druskos, tai laiku užtepiau. Pakaba irgi buvo parūdijusi.
Garso izoliacja silpna, ypač girdisi priekinių ratų riedėjimas, tai arkas tepiau bitumu, bet mažai ką padėjo. Bent rūdys nekibs kurį laiką
Variklis tepalų nevalgo, pilu 5w30
Radiatoriaus apačia padaužyta akmenukų, nes bamperio grotelės kiauros, be tinkliuko. Tai ne ok, nes paskui gali pakaisti variklis. Ir šiaip abu radiatoriai per daug suglausti, tai ten tikrai kaupsis dulkes
Kiek skaičiau, tai silpnos vietos yra elektrinė vairo kolonele, rankinis stabdis, greitai devisi diskai.
Reikia dažniau keisti variklio tepalus, kad neužsikimštų trečias tepalo nuėmimo žiedas, ir keisti tepalus pavarų dėžėj, čia Toyotos pasaka, kad jie visam tarnavimo laikui