Sveiki. taigi mano autobusiukas susirgo. vaziuoju vaziuoju ir staiga be jokiu ispejanciu garsu apsipyliau dumais. Gerai, kad sustojau ir draugas parbuksyravo, nes kitaip galejau sugadinti varikli, nes turbina neveikianti kazkaip ispucia tepala lauk. tai dabar ieskau variantu kaip ta kompresoriu atsirestauruoti. jei kas ka zinot parasykit ar sms, as perskambinciau. Visa eiga aprasysiu veliau kai susiremontuociau, nes truputi su meistrais kalbejau, sake jie jau isiaiskino butent D4D varikliams silpna vieta tepimo sistemoje nuo kurios kencia turbinos. Tai lauksiu kokiu ziniu.
//www.turboservisas.lt gan gerai tvarko.
Taipogi galima jieskot shrotuose. manau ,kad angliska puikiai sueis, jei masina buvo mažai nuriedejus- kad ir kokius 200t.
Sveiki
Mano turbina taip pat buvo nusprogusi ,teko restoruoti Vilniuje , Kubiliaus g. 23 ,tel 861215555, daro gerai , nes jie turi ypac tikslias stakles kuriomis nutekina skyvely ir t.t.. po to dar kokius 300 km paspjaudo tepalus ir vel viskas gerai , o kiek laikys tai nezinau ,bet kam dare tai nesiskundzia, pries nusprogima mano prabiegas buvo 200 000 , taip kad ar apsimoka ieskoti devetos tai klausimas..
1 veiksmas, siandien nuememe turbina. Vinas mitas panaikintas, kad varikli previjai reikia net nuleisti. sunkiai, bet nuememe. Pirma diagnostika - sudilusios ivores, o asele sveika. ryt bandysiu veshti retauracijai i kauna. gal esat kas susidure su Surfkolita. ten restauruoja turbinas???
Neteko girdeti. restauravau Linksmakalny- Šalvis. bet tas buvo labai senai. tada nesiskundziau.
Nu veziau i sufrolita kur raudondvario plente yra. Apziurejo, pasake, kad ji jau koki menesi pilnumoje nedirbo, bet as kaip ir nieko negirdejau daug, tik kaip veikiancio dulkiu siurblio kaukima labai silpna :)))))) Tai pasake, kad nera kur skubeti, per tris darbo dienas atrestauruos. tai laukiu sestadienio. parasysiu kokios kainos ir t.t.
Siaip apie Vilnaius turboservisa jau yra nemazai blogu atsiliepimu, nes po pusmecio garantijos turbos vel aina saibom. Daugelis is Klaipedos siuncia i Rygos turboservisa, ten tvarko patikimai, ir kainos nuo gedimo priklauso, panasios kaip Vilniui. BUTINAI, po turbos tvarkimo isvalom intercooleri, visas oro slangas, ten bus pilna tepalo, pjaunam lauk kataliza, ten bus pilna tepalos, keiciam tepala, po 2000km vel keiciam tepala. kitu atveju gali kilti komplikaciju ir vel reiks listi antra karta tam , kad viska isvalyti, cia labiau aktualu visai ismetimo sistemai. Sekmes tvarkant...
dekui uz palinkejima :) ziuresim kas ce gausis. taip ziurinejau kiek nauja turbina kainuotu, bet niekur neradau :))))) jauciu kokie 5 tukstanciai. Apie ta isvalyma tai zinau, net radau sumontavimo ir paleidimo instrukcijas :)
Sveiki
Na jau cia ydomu darosi su ta turbina, kuo toliau y miska tuo daugiau malku , as kolkas nieko nevales po turbinos keitimo (pravazevau 6000 km), bet paskaicius jusu nuomones jau man neramu darosi ,o jei antra karta nusprogs...(tik del to kad katalyzo ,slangu , interkulerio nevaliau:@)
gal pasidalinsit info kaip siuos agregatus isvalyti, alyva manau pats mokesiu pasikeist.
O lengvas svilpimas pas mane ir po keitimo girdisi, gal taip turi but?
nu jo, kaip nebus idomu :) jei ne 200 kainuoja viskas. dar pasiklausiau siandien, kad praeita savaite vienas jau meistras sioks toks pasikeite turbina usikure ir neisiplove sistemos. variklis perejo i raznosa ta vadinama ar kaip ten, bande gesinti 5 pavaroje, tai uzgeso, bet truko greiciu deze ir kazkas varikliui atsitiko, tai nelabai norisi prie viso sito dar tokios laimes. Ce radau siek tiek instrukciju, kam idomu paziurekit.
http://www.turboservisas.lt/turbokompresoriaus-montavimo-instrukcija
Na kad valyt reikia tai faktas. Nes isivaizduok, ko tuose slangose yra... Alyva aplipusios metalo drozles. Kur jos be patektu sveika nera. Esu girdejes, kad plauna su benzu, bet nezinau ar tai teisingas variantas. Reiktu konsultuotis siuo klausimu su dariusiais tokius darbus...
nu ka, pasiemiau siandien turbina. Restauracija padare uz 950 Lt, dave puse matu garantijos. Ryt montuosim pagal visas instrukcijas i vieta, tik va nezinau ka su katalizatoriais daryti????? kaip juos patikrinti, nes du yra????
jeigu nėra lambda zondų už jų, pjaut lauk ir priduot...
:)))) nu ce tu antas taip patarei :)))))) sako kiek babkiu ant dusliko kabaliuoja :))))) nu paziuresiu kas gaunas, o jei kas i kauno autoturgu nuvarysiu, jie ten profai :)))))
pilnai tikiu, kad stovi liamdos ir net ko gero dvi bus :) Bet man rodos kad ir sita reikala kazkaip sutvarko...
jo šitą sutvarko, tik reikia surasti, kas daro tai dažniausiai kur pjauna, ten arba patys sutvarko daviklius arba pataria kur. Tik va su toyota, nėra tokie geri šansai, kad pasiseks.
tai va. mano princese suandien vel pajudejo. Idejom turbina, isplovem interkuleri, uzkurem, pradzioje truputi padumijo, o dabar viskas tvarkoj (tfu tfu tfu). reziume: turbinos restauracija 950, darbas 150 + nauji tepalai ir filtrai190. Visas laimingas vaziuosiu maudytis :)
Sveiki,
Po keliu bemiegi naktu( po viso musu pabendravimo) ir as nusprendziau savo zverio sistema isvalyti, na palindes po apacia su alaus bokalu nezinojau nuo ko pradet ,bet eigoje issiemiau interkulery , isvaliau visas zarnas,tik nelieciau tos kur y turbina tokia metaline su kruva davikliu eina ( tepalo sistemoje tai pagal mane dar tikrai daug buvo nors jau 6000 km po turbinos keitimo pramyniau), isvaliau viska Berner firmos alyvos (tiksliai nezinau ,bet papurksus ant alyvos viskas issigarina) tirpikliuB), tik uzsikurus pradejo purtytis -turbut buvo dar interkulery like mano plovimo pedsaku:@,bet paskui prasidirbo, kas liecia katalizatoriu jis pas mane vienas ir nezinau nuo ko pradet pjaut-nepjaut, dar girdejau ,kad juos karstu paru valo...o jei uzsikises ar neturetu musu protingos masinikes kokio nors zenklo prietaisu skydely ismest?...beje klausimas? ar reikia mums alyvos dapilti pvz pravaziavus 5000 km bent puslitry , bo man vel neramu darosi patikrinus matuokle:@
http://auto.delfi.lt/advice/article.php?id=34350339
geras tsraipsnelis apie alyvas :). Kol manajai viskas budavo tvarkoj, nuo keitimo iki keitimo faktiskai gal koki 100 gramu esu dapyles viena karta, bet tada lekiau akis isdeges, o taip tai nereikejo dapilineti. kai pradejo turbina durniuoti tai ir tepaliuko pradejo reiket dapilinet. taip tai as pilu tik sintetine ir nevaziuoju kiek jie ten sako. keiciu po 10000km. manau blogiau nebus.
ai dar. tai as kaip suprantu, kada su turbina viskas tvarkoje neturetu buti nei interkuleryje nei tuose vamzdziuose tepalo, nes jis tada sudega cilindruose ir dumija o automatiskai ir tepalo lygis variklyje krenta
Sorry bet LOL :D:D:D
Tikrai supranti teisinga kad neturi buti nei interkuleryje tepalo nei vamzdziuose, kaip jo neturi buti duslintuve ar salone...
Tepalas skirtas ausinti turbina kad ji nekeptu prie ypac dideles temperaturos kuria visgi turi ismetamosios dujos. Tvarkinga turbina tepalo pro sona neleidzia kaip ir tvarkingas variklis. Dumija juodai del to kad paduodama per daug kuro kuris nespeja sudegti ty yra jam neuztenka oro arba tiksliau deguonies misinyje ir vietoj to kad issiskirtu CO2 , atsiranda CO kas dar vadinama smalkemis ir del ko kai kas nepraeina technikines... Aisku jei dumija melynai tai reikia pradet mastyt apie variklio remonta...
dėl užsikimšusio katalizatoriaus nemes klaidos. Sumažės trauka ir viskas, ir kaip kažkur forume rašė, padidės variklio garsas...
ai sakiau ispjausiu ta katalizatoriu ir kam ce burti ar usikises ar neusikises, jei tepalo buvo pilnas duslikas tai nieko gero ir taip, uzdegs, susiformuos suodziai vis tiek nieko jau gero. Bus ramiau :)
o man vienas zmogus aiskino ,kad toyotom yra peilis ispjautas katalizatorius,sake geriau isvalyt, nors as palindes jokiu davikliu kaip ir nemaciau , taigi ispjoves pasakysi (ka ten radai) ir kaip trauka pagerejo ar liko tas pats...o kaip del alyvos ar turim mes jos dapylineti ar ne?
taip tai man aiskino jei lemda zondas pries katalizatoriu tai reiksmes nera, o jei uz (kas buna dazniausiai renault )tai tada jau nieko gero del ispjovimo. O del tepalo dapilinejimo tai sakau, kol viskas gerai buvo su turbina tai nereikejo dapilineti nuo keitimo iki keitimo, bet as vazineju dazniausiai ramiai. taip tai kiek zinau gainiojant dyzeli dapilineti reikia net naujom masinom, bet jei vaziuoji ramiai tai tikrai manau neturetu reiketi dapilineti.
paskutinis pastebejimas, kad dabar tai tikrai pajuntu kada turbina sudirba, anksciau kazkaip lyg vienodziau buvo :)
Sveiki
Taip kaip ten sekesi su tuo katalizatoriaus ispjovimu , ar ydejo rezonansa, gal trauka pasikeite?
Pasikeiciau ir as savo auto tepaliukus, viskas kaip ir gerai bet filtras tai fucking vietoj , pakankamai keblu atsukti buvo..
na dar nepjoviau to katalizatoriaus, bet kai busiu kaune tai nuvarysiu turguj pas pjovimo profus, tie viska sutvarkys :))))) joooooooooo o tepalo filtras tai geroj vietelej.
aha ir man idomu del katalizatoriaus. buti ar nebuti:(
ir siaip gal kas patartumet kur galeciau savo previjuke motoristam parodyti kaune a to basiai netrauki jau. trasoj 130km/h ikocioju tik, dumo nemeta, bet baisia buka jau.
na maniske po pakeitimo lyg ir nieko, katalizatoriaus dar nepjoviau :), bet traukia tai jau kitaip negu buvo iki remonto. is pradziu kai duodu gazo nebera tokia jautri, o paskui tai kai apsukos iki 2000 pasiekia tai kaip rauna :) gal dar ka nors reikia paziureti :)
Tai vat Gerbiamieji...
ispjove katalizatoriu ir masina is naujo atgime B)
Čiut turbinos nevariau i Vilniaus turbocentra daryt...
Citatakondras parašė:
Tai vat Gerbiamieji...
ispjove katalizatoriu ir masina is naujo atgime B)
Čiut turbinos nevariau i Vilniaus turbocentra daryt...
Sveikinam reiks ir man pasiryzt pjaut, papasakok ka viduj rado? ir klausimas kur Kaune pjove?;)
Atvirai pasakius net nesigilinau ka rado, per ta dziaugsma net katalika palikau pas meistrus. Nu ir čiort snim, svarbu masina vaziuot pradejo. Buvau jau nusiteikes ~1500Lt išsileist. Pjovė Kaune Aleksote-"Aukščiausia pavara"
Citatakondras parašė:
Atvirai pasakius net nesigilinau ka rado, per ta dziaugsma net katalika palikau pas meistrus. Nu ir čiort snim, svarbu masina vaziuot pradejo. Buvau jau nusiteikes ~1500Lt išsileist. Pjovė Kaune Aleksote-"Aukščiausia pavara"
O kiek tavo auto buvo prabegus pries ispjovima? Tai kiek suprantu is ankstesnio tavo aprasymo viskas buvo gerai iskyrus , kad dingo trauka, o kaip su kuro saunaudom gaudavosi?
CitataMarekas77 parašė:
Citatakondras parašė:
Atvirai pasakius net nesigilinau ka rado, per ta dziaugsma net katalika palikau pas meistrus. Nu ir čiort snim, svarbu masina vaziuot pradejo. Buvau jau nusiteikes ~1500Lt išsileist. Pjovė Kaune Aleksote-"Aukščiausia pavara"
O kiek tavo auto buvo prabegus pries ispjovima? Tai kiek suprantu is ankstesnio tavo aprasymo viskas buvo gerai iskyrus , kad dingo trauka, o kaip su kuro saunaudom gaudavosi?
sunku pasakyt kiek prabegius, kaip masina 2001m tai manau bus prabegas min. ~500 000 (ant spydo ~260 000), kuro sanaudu nespejau sugaudyt, (pirkau pries pora savaiciu) manau kazkas ~8ltr/100km, o vat traukos visai nebuvo
o garsas nepadidejo? mano draugeliui tai irgi turbina isejus buvo tai jam liepe ne tik katalizatoriu ispjauti, bet ir indeklus nusiemus karteri perziureti, tipo rado turbinoj daug drozliu, bet jis sake, kad padidejo garsas ismetimo ir gan nemazai, ce vienas, o antra: idomu po turbinos remonto ar nereiketu kazkur nuvaziuoti prireguliuoti tos turbinos veikima, nes mano supratimu turetu ji but ishsiderinus.?????
nepastebejau, kad garsiau dirbtu
CitataKesteliss parašė:
o garsas nepadidejo? mano draugeliui tai irgi turbina isejus buvo tai jam liepe ne tik katalizatoriu ispjauti, bet ir indeklus nusiemus karteri perziureti, tipo rado turbinoj daug drozliu, bet jis sake, kad padidejo garsas ismetimo ir gan nemazai, ce vienas, o antra: idomu po turbinos remonto ar nereiketu kazkur nuvaziuoti prireguliuoti tos turbinos veikima, nes mano supratimu turetu ji but ishsiderinus.?????
Po tvarkymo turba turi buti kalibruojama ant spec stakliu, kartu turbo slegio voztuvu, po to nieko reguliuot nebereikia, jei aisku tai ta pati restauruota turbina, jei dedi kita ne nuo to pacio modelio, tai jau reiktu reguliuot kompo duomenis, kad elektrine sklende atsidarytu ir ipustu tiek baru kiek priklauso...
tai jo kalibracijos popieriai yra. nu ziuresiu, gal is tikruju reikia isipjauti ta katalizatoriu :)
Sveiki.
prisijunge dar viena Previa :)
Su negyva turbina :(
klausimas: kaip su TA ispjovus katalizatoriu? nebus problemu??
Sveiki. Ir as noriu savo patirtim pasidalinti sia tema. As po turbo keitimo katalizatoriu nepjoviau lauk, bet po keliones i grybus teko ir man versui operacija daryti, pakeiciau abu katalizus i rezonatorius tai dabar tokia trauka kaip su kokia benzinuvka vazineju :D
tau gerai, as tai neikertu. kai 2000 pasiekia tai soka kaip su benzu, bet iki to kaip flegma vaziuoja :( tikrinom parametrus, nu viskas ok :((((((( ir kuro sanaudos truputi didesnes negu buvo
Tie kas turi jau II kartos D4D virs 85kw, reikia atsargiai su katalizu pjaustymais. Pasilinde po auto pasiziurekit ar po katalizo nestovi liamda. Jau kaip ir minejau jei liamda stovi po katalizo, vietoj jo istacius rezonatoriu ar siaip vamzdi, gali auto isvis sublusti, nes liamda mes "check engine" ko pasekoje kompas paduos duomenis serviso rezime. Variklis bus dar bukesnis, o jei liamda nebegales nusiusti ismetamauju duju matavimo rezultatu kompui, kuro sanaudos bus nesamoningos, nes kuro porcijos bus paduodamos neteisingai. Bet cia TIK tuo atveju jei liamda stovi po katalizo o ne pries ji. Liamda atpazinti nesunku isuktas daviklisi glusaka su laidukais...
Jei liamdos po katalizo nera, pjaunam kataliza ir duodam varikliui kvepuot :) TA nieko prisiknist pagal CO negales, nebent is vaizdines puses pradedu knist prota pamate tiesu suvirinta vamzdi, bet taip jie elgtis negali nes istatymo LT nera, kad auto turi buti su katalizo, pas mus ne Vokietija. Va ten isrurintu iskart pamate auto be katalizo per TA, pas juos EURO IV standartas.
nu ce ko gero viskas logiska, bet as vis nesiryztu pjauti katalizatoriaus vien del to, kad kazkas sake, kad garsas didesnis atsiranda, jau ir taip ta garso izoliacija nera gera, o jei dar burzgimas prisidetu, tai :) su ausinemis reiketu vazineti arba garsiai muzikos klausytis :)
Dyzeliui garsas nepadides. Cia labiau benzinam taikoma.
CitataHenris parašė:
Dyzeliui garsas nepadides. Cia labiau benzinam taikoma.
Cia labiau taikoma varikliams be turbinos ;) Ne taip jau svarbu benzinas ar ne :)
Na jo fennix teisus. Procentaliai dyzeliu zymiai dauigau turbo. Nors kuo toliau tuo daugiau ir benzinu nauju su turbom.
Siaip nelabai... tik sportines klases benzininiai automobiliai daromi turbininiai... o twin turbo is vis retenybe... Kazkaip gamintojai nusprende atsisakyt sitos technologijos paprastiems automobiliams.... Legendiniai Ford Coswotrh, Toyota Supra, Mitsubishi 3000 gt, Nissan 300zx... Nebegaminami tokie automobiliai vidutines klases vartotojui... Ir cia vien del aplinkos tarsos reguliavimu... Dabar turbut masiskai tik saab is gamyklos iskeliauja turbiniai ir dyzeliukai... Nieko... lieka galimybe daryti custom :) Kitamet turetu ir mano masinyte pasipildyt turbo komplektu :)
tai nereikia ir dėl senų kalbėt, netgi type R klasė nebebus gaminama europoj, nes neatitiks Euro V standarto.
fennix, jeigu tu skaitai VW Torano ir Golf plus sportiniais automobiliais, kurie pagaminti 2009 su TSI varikliais, tai man taip neatrodo, kad jie skirti vazineti sportiskai :) Oturbinos sudetos. Beje mano sefas vazineja su Torano ir jau ta turbina sugebejo islydyti, nes vaziuodamas iki 200km/h magistraleje sugalvodavo, sustot kavos atsigert, ir po tokio lekimo iskart gesindavo varikli. Gerai, kad auto garantine, tai turba pakeite neheliavu...
as neskaitau... tiesiog... tiesiog technologija nelabai "svari" o dabar vis daugiau gamintoju kisa baterijas i masinas taip didindami automobilio mase ir analogiskai kuro sanaudas kad galetu didziuotis savo nerealiai aplinka saugancia produkcija...
na baterijos, kad ir įdėtos ir svoris didesnis, bet visitke mažesnė žala gamtai, nei be baterijos. Na neskaičiuojant kiek smogo susidaro pagaminti tą materiją...
CitataKesteliss parašė:
tau gerai, as tai neikertu. kai 2000 pasiekia tai soka kaip su benzu, bet iki to kaip flegma vaziuoja :( tikrinom parametrus, nu viskas ok :((((((( ir kuro sanaudos truputi didesnes negu buvo
Sveiki
ilgai nesukdamas galvos ispoviau ir as savo katalizatoriu( anot legendos butina keisti po turbinos restoravimo) , viso tai kainavo ,,rezonansinis bakelis kauno aleksoto turguj 50 lt plius darbas dvi siules 40 lt- to pasekoje kaip ir niekas nepasikeite, nei garsas padidejo nei trauka, nors paziurejes y ispjauta savo katalizatoriu nepasakyciau , kad reikejo jy keisti, o del traukos tai pas mane taip pat visas veiksmas prasideda nuo 2000 apsuku iki tol tiesiog paprastas dyzelis be turbinos , taip kad viskas priklauso nuo jusu;)
bet iki keitimo buvo visai kitaip :) reikejo net priprasti, kad dizelis ir dar tokia deze tokia jautri :))))
CitataKesteliss parašė:
bet iki keitimo buvo visai kitaip :) reikejo net priprasti, kad dizelis ir dar tokia deze tokia jautri :))))
ta prasme gerai raudavo is vietos? Na nezinau ka ir besakyt tiesiog reikia imti kieno nors ,,sveika,, previa ir pralekti, kadangi pas mene visi simtomai kaip ir tavo:(
ko gero reikes pabandyti kita autobusa :)
Tai kuriu metu Tavo Previa? Kad man ziurejo dusliarkininkas ir sake, kad katalizatorius yra tiesiai uz kolektoriaus ir kad ji islupti - reikia labai daug visko nuardyti. O toliau at duslios nieko nera. Dar tada klausimas, ar vienodi Previjos ir Avensio verso D4D katalizatoriai, atitinkamai 2002 ir 2004 metu.
uz kolektoriaus yra viena pusle, bet ten ne katalizatorius, katalizatorius gerai prieinamas. taip anai puslei reikia darbo nuimti o katalizatoriui jokiu problemu. Tai gal pas tave jau jo nebera?
As jau pasimetes. Buvau pas dar vienus dusliarkininkus. Sake, kad tas bakelis, kuris apacioje yra tuscias, o to prie kolektoriaus sake neardyti, nes "pamatavo" duju ismetima su ranka- sake viskas ok.
Katalizatorius tikrai turbinos nestabdo.
O prie kolektoriaus tikrai yra kazkokia katalizatoriaus dalis, nes draugo Avensiui verso neseniai pakeite uz 1800 Lt. Maciau nuimta- labai panasus i mano Previjos.
na siandien nueisiu ir tiksliai paziuresiu kur tas katalizatorius :), nes mano brangioji vel durniuoja. Pradejo tepalai varveti kazkur aukstai nuo turbinos, meistrai isarde ogi is alsuoklio uzkurus tepalas pakyla ir i isiurbimo spanga bega ir t.t. nepagavom kampo kodel. kompresijos nepucia lyg, bet kazkaip idomiai ten viskas buvo. tada atsiveziau jau tikrai varikliu speca, tas per 10 sekundziu nustate liga, pasirodo po forsunkem dedasi varniniai ziedeliai ir kai jie pavargsta praleidzia ismetimo dujas, tuo sukelia spaudima ir tepalas varo per alsuokli. vakar istrauke forsunkes, pasirodo tikrai tis praleidinejo. tai siandien nupirkau ziedelius, dabar keicia. Vis kokiu nors stebuklu ta mano previja man iskrecia :))) naujametiniu :)
va siandien siurprizelis :( 8 menesiai po turbinos restauracijos ir siandien isgirdau negrazu garsa :((((( Gavoju ko ji man nebetraukia o ce mat garsai pasigirdo. dar tepalas i interkuleri nebega, tai nedumija, bet garselis apie 2000 kai pasiekia nekoks. Nu na jei kas puse metu po gabala reikes investutoti i turbinos remonta, tai ko gero masina reikia gal keisti ??? :(
autoplus.lt maciau avensiui 2 turbos naudotos buvo, bet tai maciau pries pora menesiu. O siaip gerai turbas restauruoja Rygoje o ne Vilniui. Kitas dalykas, gal turbos prieziura netinkama, arba nepasalinama priezastis del ko ji taip iseina saibom. Cia daug diskutuota apie po turbos restauracijos, tolimesne prieziura, kad reiktu kataliza imti lauk, isvalyti slangas, po turbos remonto antras tepalu keitimas po 1500km ir t.t. Paeiskok, pasiskaitinek, gal ka rasi vertingo, gal restaurave, kazko nedadare...
tai dabar tiek ziniu, jau uzia :) tik dabar galvoju ar man ce ja damusti iki galo ar imti dabar is karto? :) Bet kaip uzknisa as negaliu, taip gerai riedejo jau, se tau..... :(
O tai ten kur tu restauravai, jokios tau garantijos nedavė? Nors nežinau, gal tokiems dalykams niekas garantijos ir neduoda... Šiaip tai skaudu turėtų būt, jei nei metų neišlaikė...
nu dave pusei metu, bet praejo 8 menesiai jau. aisku abidna :) bet yra kaip yra.
Uzjauciu :(
man tai kaskada vaziuojant pasigirdo garsas kazkur nuo variklio, dingo trauka - na galvoju pyzzz........ec, tai isleto nuvaziavau iki parduotuves aiksteles, apsipirkau pardei. Vel uzsikuriau kaip niekur nieko. Tai ir nebezinau kas ten buvo. Gal kam buvo panasiai?
jauciu supyksiu ir nusipirksiu nauja (bent jau taip raso ) http://www.turboost.lt/index.php
Ka manot?
Citataprevis parašė:
Uzjauciu :(
man tai kaskada vaziuojant pasigirdo garsas kazkur nuo variklio, dingo trauka - na galvoju pyzzz........ec, tai isleto nuvaziavau iki parduotuves aiksteles, apsipirkau pardei. Vel uzsikuriau kaip niekur nieko. Tai ir nebezinau kas ten buvo. Gal kam buvo panasiai?
didziausia tikimybe kad oro srauto matuoklis sugrybavo jei jis jau prie pabaigos tai dazniau tingines trauka ypac vaziuojant i kalna... o siaip tai daug kas gali buti
Aciu uz atsakyma.Reiks pasiziureti kas ten jam oro srauto matuokliui yra.Kazkaip varza galima pamatuoti ar kazka tokio.
Nu as nelabai tikiu, kad oro srauto matuoklis paciam, jei jis butu saibom isejes tai burbuliuotu variklis, usidektu klaidos ir t.t.
Siandien susiskambinau su turbo OST, nauja Garet turbina 2000 litu, pakeitimas 200Lt bet jau su visais plovimais(karterio, visu slangu) Metams gamykline garantija. Tai dabar galvoju, gal spjaut i visa si reikala su tom restauracijom ir isideti nauja pagal visus reikalavimus, gal tada pamirsciau beda su ta turbina, o tai bus baisu kur toliau vaziuoti jei vel restauruociau, kaip paranoja kazkokia jau :)))))) Ka manot?? aisku pinigai didesni, bet.....
kazkaip keista, kad nauja turba kainuotu tik 2000lt, siaip naujos turetu buti kaina 5000-6000lt. Jei jos kaina tik 2000lt, tai niekas ju manau nerestauruotu, nes restauravimas apie 1200lt. Aisku, gal pas mane si info pasenus, nes kai domejausi, atstovybe sake kad avensiui bent jau turba apie 6000lt, na numetus atstovybes antkaini, tiesiai is gamintojo, gal uz kokius 4k paimtum.
as dabar kiek skambinaus tai jooooo kainos nuo 4000-3000 litais, bet cia tipo akcija. kiek nete skaiciau tai apie turboost neblogi tasiliepimai. Pridedu nuoroda kur ta turbina http://www.turboost.lt/index.php
paziurek :) na sako taivanis negamina, o toyota atskirai irgi nesigamina tokiu turbinu o perka is Garet.
KA DARYT?????? :)
pirmiausia, praziureciau srotus ar nera tokiu auto sudauzytu, gal turba dar neistraukta. Beje reiktu pasidomet, gal tokia pat turba tinka ne vien nuo tavo modelio? 85kw variklius Toyota deda ir i avensiuis, corrolas, corrolas verso, pasidomet koks detales kodas, gal pritaikysi. Nes jei ieskosi butent Previos, labai susiaurinsi pasrinikima...
Tai turbinos ir avensiam ir rav tinka, bet kiek išskambinau visi nori 1000 litu ir velnias zino kiek masina pralekus. Ai ko gero jei ten ta akcija vyksta pirksiu nauja ta turbina, nuvarysiu masina, tegu plauna, valo ir t.t. nebeturiu nervu :(
Sveiks KESTELI.As rudeny pasikeiciau turbo y nauja nedejau restauruotos nors buvo toks pasiulymas.dejau nauja jokiu bedu.nenorejau taves numinti nors zinojau kad restauruotos ilgai nelaiko nebent yvores ystato tokes kokios turi but.o seip daugumoj atveju deda metalines o turi but keramikas.bet zinau tikrai kad metalines deda kai reik masinyte dastumt.nenusimink baisei tai tik masina.
Mano manymu jai ruosiesi dar pavazineti su savo Toyota, tai statyk nauja turbo - jai tikrai ten dabar akcija ir tiek kainuoja. Ir manau bent jau porai metu tai tikrai uzmirsi vargus. Visgi naujas daiktas, ne restauruotas kad ir kaip meistrai besistengtu.
o del turbu kainos tai kaskada E-bay'jui maciau nauja - kaina gal 650svaru dar plius montavimas.
Del turbo is sroto - gal pasitaikys kokia masina su mazu kilometrazu ir tau ta turbo tiks. Bet klausimas kada! Jai man asmeniskai pareitu turbut statyciau nauja.
tai usiregistravau i turbo ost vilniuje penktadieniui 04-15dienai nuo 8val. sake per diena padarys ir galesiu vaziuoti namo. Tai pasiskaitinejau nete per kitus autoklubus, atsiliepimus tik gerus radau. kaip man padarys viska aprasysiu koks servisas kaip elgiasi ir t.t. kas vilnieciai galit prilekt jei ka sedesiu vilniuj visa diena :)))))) telefonas yra prie mano duomenu :)
Vienas vargas bus ja atitempti i vilniu is pakruojaus, nes pazejau atostrada negalima lankscia vilktimi traukti teks per anykscius moletus vaziuoti, nes traliuka nuomuotis dar brangiau gausis. Tai va tokios tos uzknisancios bedos :)
dar viena bajeri is meistru turbininiu isgirdau, kad geriausia pilti pusiau sintetini tepala :))))) tipo del turbinos tepimo klampumo, o as kad stengiaus tik sintetini pilti :)))))) kaip diena taip naujiena :)
nesamone del pusiau sintetikos.ziema turetum bedu.pilk kokie priklauso ir neiskok grybu.
tai man dar iki pylimo savaite :))))) isiklausinesiu :))))
vakar nuveziau turbina i vilniu turbo ost vadinas. Diagnozavo daleliu patekima ir isidevejima. O viskas ivyko del to, kad kai keitem po purkstukais ziedelius nepakeiciau tepalo, nes ai galvoju prie 2000 keiciau. pasirodo samlkiu kietosios daleles tepale yra didziule beda. Tai va turbinos asele tiesiog suraizyta. nes kai nekeiciau tepalo filtras tepalo nebeisvale ir se tau. Skupas moka du kartus. Bet didziausias netiketumas buvo va kame. kaip visi zinot restauracija kainuoja nuo 950 iki 1200. ten gavau nauja turbina, supakuota is gareto pasiderejus nedaug uz 1500 litu. tai kiek domejaus kainos buvo nuo 5000 iki 1500. tai manau jie dar irgi uzdirbo. tai kiek tada realiai kainuoja turbina?????? Tipo jie sako, kad yra oficialus platintojai ir atstovai gareto, kad kitos firmos is ju ima. nezinau ar tai tiesa, bet palyginus kaip pernai kaune beuvo tai nera ka lyginti. Pirmiausia diagnozavo kodel man ta turbina isejo, po to ilgai aiskinomes kaip montuoti nauja, dave instrukcijas ir t.t. garantika gamyklinei 1 metai tik reikia cekiukus rinktis tepalu keitimo metu. Ir taip negailejo laiko pokalbiui. Tai va tokios naujienos. Ai dar rekomendavo vasara d4d varikliams keisti oro filtra kas kokie 5000km
nu dabar viskas :)
Matai, kad Garreto turbina ir kainuoja 1500lt nauja tai dar nieko nesako. Garretas gamina beveik visiem dyzeliam turbas, tarkim, tavo modelis 2001 Previa, o tarkim kokiu 2004 Avensiui, gal jau kaina yra 4000lt :) Nors turbos beveik vienodos. Cia kaip su padangom, tam kad nusipirkciau naujas neiaskios firmos vasarines padangas R16 205/55 moku maziausiai uz vnt 220lt, o kolega kuris turi Previa 2004 m, jo padangos irgi R16 bet aukstis kitoks berods 65, ir jis uz beveik tokia pat kaina paima jau geros firmos padanga, nors gumos netgi pas ji daugiaiu reikia padangai pagamint. Kadangi R16 205/55 labai paklausios padangos, kurios eina ne vien toyotom, bet ir audi, renault ir t.t. del to ju kaina zenkliai didesne. Tai manau panasiai gali buti ir su turbom ir su bet kokiom kitom dalim...
P.s. o kam D4D keisti oro filra kas 5000km ? Kai gamintojas nurodo vos kas 20000km :)??
del oro filtro, tipo, kad vasara greitai dulkiu prisinesa, o tai vel negerai nurbinai :)
Siandien vaziavau jau. Ir klausimas: ar pas jus girdisi kaip turbina dirba? pas mane anksciau nesigirdedavo.
O taip pasirodo is tikruju previjom bent jau du katalizatoriai arba kitaip daleliu surinkejai yra. Ispjovem ta virsutini. Ir labai abejoju ar reikejo, nes matosi nuo tepalo padeges koks centimetras is apacios, o paskui viskas grazu. Buvom nueme karteri, tai filtras buvo apsineses, bet dar nebaisiai. O mano turbina isejo saibom, nes kai keiciau ziedelius po forsunkem, nepakeiciau tepalo, o tada suodziu daleles uzterse tepala ir filtra ir israize turbina, parsiveziau ir senos detales. Tip tai jau bijau ir bevaziuoti :))))) galvoju gal ideti ta autopilota ir parduoti, bus su navarotais ir nauja turbina :)))))
na pas mane ne previa, bet turbina sioki toki svilpima padaro, tylus jis bet visvien yra. taigi man irgi tas pats klausimas kilo nes jis atsirado (bent man taip atrodo) po to kai vakumini suda kazkoki pakeite ant turbos, bo kiauras buvo ir sklendes nedarinejo. taigi nezinau ar gerai ar blogai cia :D
Pas mane kazkiek girdisi svilpimas, bet tik tada kai tapke smarkiau numinu ir labiau girdisi 2 pavara, matyt tokioj pavaroj turba lengviau ir grieciau isisuka, bet man tas svilptelejimas lengvas visai patinka :)
As nuolat ta svilpima girdziu gazuodamas ir nesuprantu ar cia taip turi but. Kazkaip kiek anksciau teko vazinet su ivairiom auto ne vienoj tokio nebuvo :] Bet turba lyg tais veikia, neturiu su kuo palygint ant kiek gerai/blogai veikia :]
Manau turbos susvilpima turetum girdet trumpalaiki isibegejant, po to nebeturetu ji labai svilpt, vaziuojant pastoviu greiciu.
Nu jo, taip panasiai ir yra, isibegejant girdisi, paskui jau nebelabai.
Ne taip gal apibudinau pries tai.
pas mane ir gi svilpia turbina, pas pazystama ant yaris irgi taip pat. Manau toyotoms tai normaliu. nor nezinau kaip pas kitus.
Tai gal kazkaip anksciau demesio neatkreipdavau, bet kai metu begyje du kartus reikia turbina imti tai bet koks garsas darosi itartinas :)))))
Svilpia tos turbo ir ne tik Toyotom, tik gal pas kitos garso izoliacija geresne ir viduje nesigirdi. Pklausykit isibegejanti dyzeli WV, Audi, Renalut ir is lauko pukiausiai girdisi kaip svilpia, net isibegejant nereikia labai tapkes spaust ir girdisi. Ner ko noret, turba apkrovoje isisuka apie 10000rpm, tai kad ji neskelsitu jokio garso, nelabai noreciau tiket, joulab kad ne siaip ji sukasi, o suspausta ora varo, cia nebent turbos nesigirid tada, kai variklis dirba kaip traktoriaus, tai per variklio garsa nieko nesigirdi :) Na jei aisku nebe svilpimas, o jau koks dzerzgimas girdimas ant didziausio sukimo momento, tada jau kazkas netaip...
as pamenu kaip nusipirkau previa tai ilgai negalejau priprasti prie to svilpimo.nes kiek teko vaziuoti (kaip keleiviui - nes tai pirma dyzeline masina man) su kitomis kaskaip nesigirdi taip.
O turbina net ir ant laisvu apsuku dirba, tik nesigirdi. Suktis ji sukasi visada, nuo variklio uzvedimo...
Nu bet uzvedus ji nesisuka 10000rpm :) Cia jei paprasciau suprast, kaip ir su varikliu, kuo didesnes apsukos, tuo norisi maga garsiau atsisukt :)
Kelias paskutines savaites turėjau su kuo palyginti turbinos švilpimą. Važinėjau su VW Caddy, tai ten gerokai stipriau girdisi turbinos švilpimas, neatkreipti dėmesio neįmanoma. Persėdus į Avensį - to švilpimo net nepastebi. Turbūt tam turi reikšmės ir prasta kabluko garso izoliacija.
Ar meta melyna duma uzkurus.ir patikrink tepalu lygy.
Kazkaip toyotom melyno dumo nesu mates, nors teaplus ne pirmam pavalgo litrais, idomu per kur tas tepalas isgaruoja jei niekur nebega :) Vienam va Previa 2004 m. itaria turba, del to, kad trauka sumazejo ir ant 10000km pradejo tepalo valgyt po 3 litrus. 2,0 D4D, nu ka sakau as jam paspausk ir pralek as paziuresiu ar nedumina, tik uzvedus biski pabezdejo, sviesiu dumeliu, o paskui isibegejant aiksteleje jokio dumo isskyrus juoda siek tiek, nesimate. Va vienam musu klubieciui FUX berods, nustate kad kompresijai sakes ir teopala valgo neblogai, bet dumo sake irgi nera. Tai va idomu kur jis dingsta, visas tepalas seda katalize??? :)
Na Henri mano turbina kai nusprogo ede ir tepalus ir melyna duma mete.o po turbinos keitimo viskas tuo ir pasibaige nepilu nei laso ir ilgoi kelionej buvau viskas normoj.:)
karoce,paskaiciau ir pasidare baisu. sen atidaviau savo masiniuka i servisa remontuot turbinke. pasirodo po 200000 km visu toyotu yra problemos su turbinka. tikiuosiu kad viskas bus gerai po remonto.B)
karoce,paskaiciau ir pasidare baisu. sen atidaviau savo masiniuka i servisa remontuot turbinke. pasirodo po 200000 km visu toyotu yra problemos su turbinka. tikiuosiu kad viskas bus gerai po remonto.B)
zinoma :))))) kam atidavei remontuoti? t.y. kur?
Sveiki, pasidalinsiu ir aš savo įspūdžiais. Per 7 mėn turbina restauruota tris kartus Šalvyje. Bet problemos likę. Neapsikenčiau ir nuvažiavau į Turboservisą Vilniuje. Tai jie iškart liepė lupt turbiną lauk ir vežti jiems. Na ir kaip manot ką jie rado? Ogi geometrija išvis grybaujanti, trys mentelės (nežinau kaip pavadinti) karštojoje dalyje sudilę, galinis guoliukas paslinktas ir užspaudęs ašelę (ši problema kyla dėl išmetimo sistemoje esančio prasto pralaidumo). Tad šiandien parsivežiau iš jų pilnai perrinktą turbiną (išorė sena, o viduriai ir karštoji dalis nauja). Dabar meistriukai montuoja turbiną.
Man Turboservisas taip pat labai rekomendavo išpjauti abu katalizatorius. Tačiau pasidomėjus atidžiau pasirodo, kad yra tik vienas katalizatorius ir suodžių ar kaip ten vadinasi dalelių filtras, kuris beja ir kemšasi. Na jo tokia gi paskirtis, filtruoti. Tai normalu, kad jis užsineša. Ir va būtent jis (užsikimšęs) labai stabdo išmetimo sistemos pralaidumą, o ne katalizatorius. Tačiau taip teigti, kad taip yra visoms auto negaliu, nes gali būti kad turbina privariusi tepalo į katalizatorių ir jis yra užkepęs jame. Bet jei tepalo nebuvo privaryta, tai visų pirma reikia keisti tą filtrą arba kitaip tariant vidurinį bakelį. Problema yra tame, kad Toyota šio bakelio atskirai nepardavinėja, o tik kartu su katalizatoriumi (prekės kodas yra 17420‑27060). Todėl vidurinį bakelį reikia imti nuo kitos auto (būtinai naują), kad ir nuo Opel ar VW ir prikonstravus vamzdžius įstatyti į Previą. Tad aš rytoj pasiimu mašiniuką su pakeista turbina ir važiuoju, kad su monometru patikrintų slėgį išmetimo sistemoje (prieš katalizatorių, tarp katalizatoriaus ir filtro ir už filtro). Tada viskas bus aišku, kas yra užsikimšęs ir kiek. Kolkas esu įsitikinęs, kad su katalizatoriumi viskas yra ok ir tereikia pakeisti vidurinį bakelį.
Kai pamatuosim slėgį, būtinai pranešiu apie rezultatus. O katalizatoriaus pjauti tikrai neskubėkite. Jei jis būtų nereikalingas, gamintojas jo nedėtų. Beto girdėjau kad išpjovus katalizatorių esant laisvoms apsukoms yra juntamas dyzelio kvapas. Ar tai tiesa? Gal jūs žinote
CitataDKD parašė:
Sveiki, pasidalinsiu ir aš savo įspūdžiais. Per 7 mėn turbina restauruota tris kartus Šalvyje. Bet problemos likę. Neapsikenčiau ir nuvažiavau į Turboservisą Vilniuje. Tai jie iškart liepė lupt turbiną lauk ir vežti jiems. Na ir kaip manot ką jie rado? Ogi geometrija išvis grybaujanti, trys mentelės (nežinau kaip pavadinti) karštojoje dalyje sudilę, galinis guoliukas paslinktas ir užspaudęs ašelę (ši problema kyla dėl išmetimo sistemoje esančio prasto pralaidumo). Tad šiandien parsivežiau iš jų pilnai perrinktą turbiną (išorė sena, o viduriai ir karštoji dalis nauja). Dabar meistriukai montuoja turbiną.
Man Turboservisas taip pat labai rekomendavo išpjauti abu katalizatorius. Tačiau pasidomėjus atidžiau pasirodo, kad yra tik vienas katalizatorius ir suodžių ar kaip ten vadinasi dalelių filtras, kuris beja ir kemšasi. Na jo tokia gi paskirtis, filtruoti. Tai normalu, kad jis užsineša. Ir va būtent jis (užsikimšęs) labai stabdo išmetimo sistemos pralaidumą, o ne katalizatorius. Tačiau taip teigti, kad taip yra visoms auto negaliu, nes gali būti kad turbina privariusi tepalo į katalizatorių ir jis yra užkepęs jame. Bet jei tepalo nebuvo privaryta, tai visų pirma reikia keisti tą filtrą arba kitaip tariant vidurinį bakelį. Problema yra tame, kad Toyota šio bakelio atskirai nepardavinėja, o tik kartu su katalizatoriumi (prekės kodas yra 17420‑27060). Todėl vidurinį bakelį reikia imti nuo kitos auto (būtinai naują), kad ir nuo Opel ar VW ir prikonstravus vamzdžius įstatyti į Previą. Tad aš rytoj pasiimu mašiniuką su pakeista turbina ir važiuoju, kad su monometru patikrintų slėgį išmetimo sistemoje (prieš katalizatorių, tarp katalizatoriaus ir filtro ir už filtro). Tada viskas bus aišku, kas yra užsikimšęs ir kiek. Kolkas esu įsitikinęs, kad su katalizatoriumi viskas yra ok ir tereikia pakeisti vidurinį bakelį.
Kai pamatuosim slėgį, būtinai pranešiu apie rezultatus. O katalizatoriaus pjauti tikrai neskubėkite. Jei jis būtų nereikalingas, gamintojas jo nedėtų. Beto girdėjau kad išpjovus katalizatorių esant laisvoms apsukoms yra juntamas dyzelio kvapas. Ar tai tiesa? Gal jūs žinote
Reikalingas katalizatorius TIK dideliems gamtos mylėtojams, kadangi išmetamąsias dujas apvalo nuo kenksmingų medžiagų. Gamintojas jį deda, nes yra toks reikalavimas, o mašina sėkmingai gali važiuoti ir be jo ir netgi dar geriau gali važiuoti.
Ne, jokio kvapo nesijaučia išpjovus katalizatorių, buvau tai padaręs seniau seate
Na va pasiėmiau savo Previa jau su pakeista turbina. Vakar pravažiavau kokius 20km (daugiau nespėjau). Na ir ką galiu pasakyti - SUPER. Atrodo kad papildomą arklių kaimenę kažkas po kapotu įdėjo. Gazą priima puikiai, atsirado trauka, nukrito kuro sąnaudos.
Jo,kuro sanaudos nukrito pravaziavus 20 km:D
O kas čia juokingo? Nelabai suprantu. Nunulini parodymus vidutinių kuro sąnaudų ir iškart matai
kiek sumokejai uz turbinos atnaujinima?
Na ką aš irgi pasikeičiau turbiną,dėjau naują iš turboost,katalizatorius tepalais nebuvo užneštas,todėl jo nepjoviau,nors ir patarė mest lauk.Kaip manot gal visdėlto išpjaut ir nesukt galvos?
Kiek kainavo turbina?
2000 lt. Už senos restauravimą paprašė-1100 lt.Pagalvojau, kad skirtumas ne toks didelis ir restauruot neapsimoka,nes kiek girdžiu nelabai laiko restauruotos.
Nes aš ir pradedu galvoti apie nauja turbina. Nes manoji jau nebetraukia kaip anksciau ir virš 2000 apsuku kartais pradeda mest dūmų kamuolį ko anksciau niekada nepastebedavau
Islupau ir as savo turbina, asike klibejo ne tik aukstyn, bet ir isilgai apie 5mm, nebetrauke visai ir pasalinis garsas atsirasdavo prie dideliu apsuku. Jo, atsiardyt tai teko nemazai kol ja "pasiemiau", va tik pora varztu nuo kolektoriaus nupesiau kur prisuktas kazkoks cinkuotas vamzdukas, taigi teks imt ir kolektoriu dar zemen :(. Mastau ka su tuom katalizatoriu daryt, mest lauk ar palikt, ar iskart stayt rezonatoriu, nes jei veliau ji mest tai vel ardymo daug.
Atrestauravo, idejau ir ka manot, 0 efekto, tik tiek kad tepalu nebevarys. Kaip "laike" kazkas masina uz siknos toks yvaizdis, taip ir tebelaiko, nesibegeja.
Citata iš: xaker65 Įrašytas Spalis 09, 2013, 12:59:40 PM
Kaip "laike" kazkas masina uz siknos toks yvaizdis, taip ir tebelaiko, nesibegeja.
Uosviene nuo galines sedynes isvaryk :D
Aciu uz diagnoze, kaip man cia paciam nedasuto, gudrutis tamsta (H-)
Citata iš: xaker65 Įrašytas Spalis 09, 2013, 12:59:40 PM
Atrestauravo, idejau ir ka manot, 0 efekto, tik tiek kad tepalu nebevarys. Kaip "laike" kazkas masina uz siknos toks yvaizdis, taip ir tebelaiko, nesibegeja.
Kai mano brolio Previa "už šiknos pagavo ir laikė" - buvo bėda SCV vožtuvai (kažkaip gal jau 5-oj temoj siūlau šią bėdą kaip vieną iš variantų :D )
Na dabar keisiu sita, nes kai buvau ji atjunges jokio skirtumo. http://www.osm.lt/index.php?productID=551 (http://www.osm.lt/index.php?productID=551)
Citata iš: xaker65 Įrašytas Spalis 10, 2013, 09:32:35 AM
Na dabar keisiu sita, nes kai buvau ji atjunges jokio skirtumo. http://www.osm.lt/index.php?productID=551 (http://www.osm.lt/index.php?productID=551)
tai o atjungus laiko netraukia vistiek?
Taip, atjungus fiske nuo OS matuoklio jokio praktiskai skirtumo.
Po OS matuoklio pakeitimo masina atgijo. Dar ramybes neduoda kazkaip mazas slegis po turbinos. Gal galit pasakyt kolegos ar labai kieta slanga turi but pvz prie 3000 aps. , kaimyno pezo paziurejom tai issipucia kaip erke :D , nenulaikysi.
Mano meistrelis minėjo, kad dar nepravažiavus 200k reikia išpjauti katalizatorių - priešingu atveju, teks pasikeisti turbiną. Nes katalizatoriaus tarnavimo laikas nesiekia 200k o kai jis užsikemša, tai pradeda gadinti turbiną padidindamas jos ašinę apkrovą, žmogus dirbęs Tokviloje - savo darbą žino...
Nelabai isivaizduoju kas per asines apkrovos didejimas nuo uzsikisusio katalizatoriaus? :think:
Gal paprasciausiai gresia turbinos perkaitimas,tepimo kanalu uzsikisimas nuo perkaitimo,kas ir trumpina jos resursa.Viskas logiska,nors galimas ir atvirkstinis variantas.Turbina praleidzia tepala,tepalas uzkisa katalizatoriu ir turbina velgi pareina :D
Nuo tokiu meistreliu ir prasideda bendravimas forume :) Kol nebus istatymuose numatyta pagristi savo kvalifikacija, tol zmones gyvens loterijos nuotaikomis.
Aš juk nekalbu apie paprastus garažinius meistrelius, o kalbu apie žmogų išskirtinai užiimančiu tik Toyotomis ir kiek aš žinau, tai Tokviloje darbuotojus apmoko dirbti su Toyotomis, tik kiekvienas turi specializaciją ir ratų montuotojas nelabai ką žinos apie variklių diagnostiką - tas tiesa, aš tik persakiau tai ką pasakė man ir turiu pagrindu tuom tikėti, nes dirbant su vieno gamintojo mašinomis galima matyti statistiką kas po ko pareina ir daugmaž kada.
Na aš neperseniausiai susidūriau su turbos problemomis, remontavau Tokviloje, ir tikrai negalėčiau pasakyt, kad džiaugiuosi savo pasirinkimu:) tris kart teko gryžt remontui, ir dar tikrai turbina nesisuka kaip turėtų: toks jausmas, kad visada prieš vėja važiuočiau, kartais patrūkčioja, ypač greičiau geležėlę pamynus. ir aišku krūva pinigų
Pasieke ir mane ta liudna zinia, meistrai nustate, kad turbina nebegyva. Idomu butu suzinoti kas siuo metu gerai tvarko turbinas. Perskaiciau visa sia tema, bet pagrinde atsiliepimai buvo pries 3-4m. Tai manau, kad per ta laika daug kas galejo pasikeisti. Tad laukiu jusu rekomendaciju.
Kiek zinau Kaune gerai taiso
Citata iš: Toshis Įrašytas Birželis 23, 2014, 09:22:10 AM
Kiek zinau Kaune gerai taiso
Gal konkreciau zinai, firmos pavadinima ar telefono nr.?
tai va, atradau ta gera meistra Kaune, ir zinios deja nekokios - paprasciausiai pasake: zinau situ masinu turbos gedimo bedas, bet nepyk netaisysiu as tau masinos, nes knisiuos belekiek laiko, ir nepadarysiu taip kaip ji turetu veikti, ir darbas del to man visai neteiks malonumo, o ir kaina gausis didele:) kiek supratau tai beda previos (85kw 1995cm2 dyzelinis variklis kaip ir avensis verso), tepalo siurblys, kuri butina po turbos restauracijos keisti, nes nepakankamai teps turba, ir ji vel gali pradet lenktis. plius sunkiai sureguliuojamas restauruotos turbinos darbas. beje taip pat suzinojau kad Tokvila visiem sako kad restauruoja turbas vilniaus turbo servise, bet realiai tikrai ne ten, ir mano atveju turbai liko nerestauruota geometrija. tai va tiek reikalu
Koks cia geras meistras Kaune? :)
Nu tu cia sovei zinia. (z)
šiandien previa D4D 85kw išgirdau kažką panašaus (greitis virš 125km/h) https://www.youtube.com/watch?v=0ga7cimd-CU. (https://www.youtube.com/watch?v=0ga7cimd-CU.) Numetus gazą iki 120 garsas dingdavo. Turbina galus priduoda, ar čia normalu?
Gera turbina srote kainuoja apie 150-170 eu, ar apsimoka restauruot dvigubai brangiau? Jei ir padarys normaliai tai garantija tik pusei metu. O atvaziuosiu uz keliu menesiu sakys vel mokek, kiek kartu jau zmonem taip buvo
Citata iš: kajima Įrašytas Kovas 08, 2015, 20:41:05 PM
Gera turbina srote kainuoja apie 150-170 eu, ar apsimoka restauruot dvigubai brangiau? Jei ir padarys normaliai tai garantija tik pusei metu. O atvaziuosiu uz keliu menesiu sakys vel mokek, kiek kartu jau zmonem taip buvo
Ir kas keisciausia, nuvezus betkokia turbina i Turboservisa patikrinimui - ja reikia restauruoti :D Restauravimo kainos nuo 100 iki 300 eur :D Tai turbut geros tubinos restauravimas 100 eur ? :D
tai čia aišku, kad jiems geros tik restauruotos :) bet jūsų noriu paklaust ar tokie garsai normalu. Prieš kelis metus astros turbina šaibom išėjo, bet jokių garsų prieš tai nebuvo.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 08, 2015, 20:44:57 PM
Ir kas keisciausia, nuvezus betkokia turbina i Turboservisa patikrinimui - ja reikia restauruoti :D Restauravimo kainos nuo 100 iki 300 eur :D Tai turbut geros tubinos restauravimas 100 eur ? :D
uz 100 jie gali tik apziuret)
Cia panasu kaip Vykrus Servisas purkstukus tikrina: 90% blogi , bet sako uz puse kainos galim nupirkt)
jei yra noropaciam pasikrapstyt galima nusipirkt daliu
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XTurbo+Core+CHRA+Cartridge+toyota+rav4++blades+Turbine+Wheel.TRS0&_nkw=Turbo+Core+CHRA+Cartridge+toyota+rav4++blades+Turbine+Wheel&ghostText=&_sacat=0 (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XTurbo+Core+CHRA+Cartridge+toyota+rav4++blades+Turbine+Wheel.TRS0&_nkw=Turbo+Core+CHRA+Cartridge+toyota+rav4++blades+Turbine+Wheel&ghostText=&_sacat=0)
Daliu tai yra bet jas ten kazkaip dar stato ant stendo po remonto patestuoti
Kai keicia sparnuotes,asele ir ivores,sita visa mazga surenka is atskiru daliu,tada stato ant stendo,kad isbalansuot,nes prie dideliu sukiu vibracija butu labai blogas dalykas.Siuo atveju parduodamas visas surinktas turbinos blokas ir jis tikrai turetu but isbalansuotas,terekia ji idet i turbinu korpusus ir viskas.
Spec irankiu nereik kad atverti pacia turbina?
Reikia,...... dvieju ranku teisingai isaugusiu ;)
Na o gerai tau kaip senam vilkui kuris nusimano apie auto viska juokai :) , bet naujokui kaip issirinkti ta dali teisingai, pagal koda koki ant turbos ziureti, ar kaip.
http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Yaris-D4-D-CT9-17201-33010-17201-33020-Turbocharger-cartridge-CHRA-/331036362246?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d134e0606 (http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Yaris-D4-D-CT9-17201-33010-17201-33020-Turbocharger-cartridge-CHRA-/331036362246?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d134e0606)
Kad ir si kiek suprantu ji tiktu maniskiam yariui d4d 55 kw 2001-
Susidejus teplaiuka, filtriukus pasikeiti ir i trasa
Tikrai gaunasi daug pigiau tokia dali nusipirkti, nei pas mus restauruoti.
Ir dar klausimas ar yra koks irankis, panasiai kaip diametrinis raktas, bet su kuriu galetum nustatyti kiek nm uzsuktas varztas, nes kokio autodatoi nebuna parasyta kokio stiprumo sukti, o persukti nesinori.
Visi varztai sukasi " ot dusy,no s razumom" :-]
Citata iš: Venza Įrašytas Kovas 09, 2015, 07:27:13 AM
Visi varztai sukasi " ot dusy,no s razumom" :-]
Tik sriegiai buna,kairysis ir desinysis,kiek tenka susudurt su ventiliatoriais ir pompom,ziurint i kuria puse sukasi. :D
Sveiki visi . turiu beda su turbina . strigineja turbina ,kai perjungiu pavara nepasijungia kaip priklauso ,sauna paveluotai. ir apsukoms pakilus iki 3000 issijungia. tai jai autostradoj 110 max. kai nukrenta greitis iki 100 (kazkur) vel pasijungia issibegeju ir atsijungia. buna kartais susitvarko varau be problemu. tai gal kas cia susiduret su tokia problema. ir zinot kame beda. buciau dekingas uz info.
tai čia gali būti turbinos valdymas, o ne pati turbina
Buvau pas vietini elektrika nuvares . su variklio ceku zsidegusiu paziurejo ,pasijunges , sako reikia turbina imt lauk valyt geometrija tipo suodziais apsinesusi.