Na, Prius turetojai, pasakokit, kokios jusu masiniuku ligos, i ka atkreipti demesi perkant Priusa? :)
Manau reiktu atkreipti demesi i alternatyvas, tokias kaip VW BlueMotion. :D
Citataxyzpule parašė:
Manau reiktu atkreipti demesi i alternatyvas, tokias kaip VW BlueMotion. :D
Tipo? :)) Papasakok daugiau :))
As tai galvoju kad nuostabi alternatyva butu SOFC - kieto kuro elementai... O siaip labai gaila kad avensiuka i priusa iskeiti...
Citatafennix parašė:
As tai galvoju kad nuostabi alternatyva butu SOFC - kieto kuro elementai... O siaip labai gaila kad avensiuka i priusa iskeiti...
Man irgi labai gaila, bet taip reikia..... :(
Jei nemoki normaliai vazineti, keisk masina :( Va ir keiciu, kol neivarvolinau kazkur :( Bo labai jau linksmai tas mano D-CATas laksto..... :))
Pagrindiniai reikalavimai: Automatas, Ekonomiska, Toyota....
:o a tu čia rimtai?????
Citatamodeliuka parašė:
:o a tu čia rimtai?????
Rimtai :( Miesto kamsciuose tikrai nera jokio tikslo vazinetis su mano Katineliu :( Jam katalizatorius kemsasi nuo tokio vaziavimo... :( Reikia duoti laikas nuo laiko prasilekti, o kur tu prasileksi, kai Norvegijoi visus max 80km/h? :(
Tai va, logiskiausias sprendimas sutaupyti, nepapuolant Norvegijos mentams uz greicio virsijima ir vazinejant ekonomiskai, yra Prius :(
Neklausinekit, kodel ir ar rimtai :( Paciam sirdi spaudzia, bet tokia realybe :(
kamščiuose labai nepritaupysi, po truputį riedant baterija greit išsikrauna. plius dar kondicionierius ar pečiukas.
dėl bėdų - tfu tfu su 2007 m kolkas nebuvo jokių. gal kas su senesne važinėdamas ką galėtų papasakot. kiek teko rusų forumuose lankytis, rimtų bėdų retai pas ką pasitaiko.
gal planuoji prius 3 pirkt?
Tikrai geresnis pasirinkimas jei nori sutaupyti. Zinoma, nesidomejau kainomis, bet nemanau, kad uz Prius labai daug brangiau bus, o gal net pigiau.
Apie Bluemotion link1 (http://www.volkswagen.co.uk/technology/bluemotion)
Apie Bluemotion link2 (http://www.worldcarfans.com/109090221462/vw-bluemotion-polo-golf-and-passat-production-versions-debut-in-frankfurt)
:)
CitataArvydas parašė:
kamščiuose labai nepritaupysi, po truputį riedant baterija greit išsikrauna. plius dar kondicionierius ar pečiukas.
dėl bėdų - tfu tfu su 2007 m kolkas nebuvo jokių. gal kas su senesne važinėdamas ką galėtų papasakot. kiek teko rusų forumuose lankytis, rimtų bėdų retai pas ką pasitaiko.
gal planuoji prius 3 pirkt?
Aha :)) Bandau planuoti gribti ta paskutiniji :)) Mano Avenci ir drauges Corolla pardavus turetumem beveik ikasti i ta kosmini laiva :))
Citataxyzpule parašė:
Tikrai geresnis pasirinkimas jei nori sutaupyti. Zinoma, nesidomejau kainomis, bet nemanau, kad uz Prius labai daug brangiau bus, o gal net pigiau.
Apie Bluemotion link1 (http://www.volkswagen.co.uk/technology/bluemotion)
Apie Bluemotion link2 (http://www.worldcarfans.com/109090221462/vw-bluemotion-polo-golf-and-passat-production-versions-debut-in-frankfurt)
:)
Bet tai nebus Toyota......
Kestutis777, tu pasinagrinėk, gal kokios nuoladios mokesčių Norveguose yra tarkim, kad ir tam blue motion, gal labiau apsimokės nei prius.
nepasirasyk ant volkswagen traktoriaus, elektrinis-benzininis prius kur kas tyliau vaziuos :)
Įdomi naujiena... :o Šiaip, jei susigundysi tuo naujuoju trečiuku, tikrai nenusivilsi, o ir jėgos pas jį nemažai - dragint galima irgi. aš su savuoju pirmuku jau 5 metus atvažinėjau, artėju dabar prie 220 tūkst. - kolkas viskas normaliai. Būt iš ko užbašliuot tikrai pirkčiau šitą trečiuką - ilgoms kelionėms ir elektromobilį vietoj maltis.
Traktoriai buvo antri, treti Golfai, Audi iki kokiu 2004 labai garsiai dirba. Nemanau, kad dabartiniai dyzeliai garsiai dirba.
O pasakymas, kad tai nebus Toyota tai taip pat toks. Reikia apsispresti, ar nori Toyotos, ar ekonomijos.
:)
Citataxyzpule parašė:
Traktoriai buvo antri, treti Golfai, Audi iki kokiu 2004 labai garsiai dirba. Nemanau, kad dabartiniai dyzeliai garsiai dirba.
O pasakymas, kad tai nebus Toyota tai taip pat toks. Reikia apsispresti, ar nori Toyotos, ar ekonomijos.
:)
Pirkau 99 metu B5 passata uz 23 000. Per 2 metus sukisau i ji 10 000 ir pardaviau ji uz 10 000.... Kazkaip mane baido tokia ekonomika......
CitataKestutis777 parašė:
Citataxyzpule parašė:
Traktoriai buvo antri, treti Golfai, Audi iki kokiu 2004 labai garsiai dirba. Nemanau, kad dabartiniai dyzeliai garsiai dirba.
O pasakymas, kad tai nebus Toyota tai taip pat toks. Reikia apsispresti, ar nori Toyotos, ar ekonomijos.
:)
Pirkau 99 metu B5 passata uz 23 000. Per 2 metus sukisau i ji 10 000 ir pardaviau ji uz 10 000.... Kazkaip mane baido tokia ekonomika......
Tai imk koki Lexus RX 450h - ir hibridas, ir Toyota :)
nu sakykit ka norit, vistiek netikiu kad tas dzipas srebtu tik 9 litrus mieste...
Citatabladas parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Citataxyzpule parašė:
Traktoriai buvo antri, treti Golfai, Audi iki kokiu 2004 labai garsiai dirba. Nemanau, kad dabartiniai dyzeliai garsiai dirba.
O pasakymas, kad tai nebus Toyota tai taip pat toks. Reikia apsispresti, ar nori Toyotos, ar ekonomijos.
:)
Pirkau 99 metu B5 passata uz 23 000. Per 2 metus sukisau i ji 10 000 ir pardaviau ji uz 10 000.... Kazkaip mane baido tokia ekonomika......
Tai imk koki Lexus RX 450h - ir hibridas, ir Toyota :)
As ir 400H mielai jamciau :))) Bet labai jis brangus...... Dar neikandu ;)
mjoa super jie atrodo ir kuro sanaudos. Pas viena direktoriu lexus 450h pas kita ls 600h, tai vis varvindamas seile praeinu :D
važiavau su Lexus 600 ;) vat tik tokią auto pripažįstu su automatine pavarų dėže. visos kitos tai tik zirzalai.
O Tu nauja nori pirkt ar secont hand? :D
Tik nesugalvok ir šito mašiniuko čipuoti;)
Na, isbandziau ji... Man po 212 AG kazkaip jis labai jau vangus pasirode..... Tad pasilieku su savo Avensu :)
Aha, kaškaip visai nenustebau. Visada sunku persėsti iš limuzino į smartą, iš visureigio į paprastą parketnyką ir iš lenktyninio auto į šeimyninį, šiuo atveju dar ir hibridą. Jie juk skiriasi kaip diena nuo nakties. Prieš keletą metų teko bendrauti su vienu internautu, kuris susižavėjęs žaliosiom idėjom apie pasaulio išgelbėjimą po Subaru Impreza nusipirko Prius. Rezultatas: pasikankinęs keletą mėnesių mikliai atstatė buvusią situaciją. Kaip sakoma "miške gimęs į mišką -žiūri". Pats priusas ir kiti hibridai taip ir pagaminti bei pateikti, kad nori nenori, akivaizdžiai stengiesi kuo labiau sutaupyti ir pasiekti kuo geresnį rezultatą. O tai darant dragint tikrai neišeina. Beje, tai negalioja visokiems hibridiniams lexusams a la "visureigiams", kuriuos ne dėl taupumo chebra perka.
Taigi, perskaiciau visus postus. Nei vienos zinutes, kuri atitiktu temos pavadinima. Nafik bazarinti nesamones. Kam toks forumas reikalingas ?
Cia adminas labai demokratiskas :D
turiu prius 1 ir esu patenkinta. Tureciau pinigu, iskeisciau i 3. Man prius - privalumas, uztenka ir galios ir tenkina kuro sanaudos. Jau 10 metu bus uz keliu dienu. Vairuohi ji virs 3,5 metu.
Kokios kuro sanaudos ziema?Butu labai idomu suzinot :)
Pries 8 metus meciau prekyba automobiliais nes turejau toki versliuka ir nuo to laiko vazineju su Toyota Prius, nes tai automobilis, kurio nereikia remontuot. Prius I pirkau is JAV 3 metu senumo 90000 myliu pravaziuota. Vazinejausi beveik 5 metus ir jokiu problemu. Prius II pirkau is EU beveik 2 metu 40000 km pravaziuota. Vazineju jau treti metai. Greit bus 90000 km ir jokiu problemu. Tepalus keiciu, TA atlieku Toyotoje, lempute 1 pakeite. "Auksarankiu" neprileidziu ir pats nagu nekisu, nes atsibodo paciam knistis per daugeli metu. Bet manualus paskaitau. Neuzilgo zadu keisti i Prius III.
Apie degalu naudojima: nesitikekit labai daug sutaupit. Nebent vazinesit kaip su kiausiniu ant galvos, nenaudosit radio, nejungsit kondicioneriaus ir t.t. Jei norit taupyt, pirkit Polo su mazu dyzeliuku, bet ten bus Polo, o ne Priusas. Priusas tai gyvenimo budas ir ne tik todel, kad nedaug degalu naudoja Priusas yra perkamas. Tai galimybe naudotis tuo, kas pazangiausia.
Aisku, tai miesto ir plento automobilis. I medziokle ir grybaut su dzipu vaziuoju. Priuso visi privalumai pasireiskia mieste, uzmiestyje ramiai vazuojant.
O kuro sanaudu vidurki galetum ivardint?Ar daug skiriasi nuo deklaruojamu gamintojo?Domina butent ziema :)
Prius I, kiek prisimenu, ziema naudodavo 7-7,2 ltr. Prius II naudoja apie 6. Bet mano vairavimo maniera ne is taupiuju. Be to kondicionerius ijungtas ir ziema, nes noriu kad klimato kontrole veiktu pastoviai. Marsrutai mano irgi savotiski: netoli vaziuoju po to ilgai stoviu. Variklis nespeja susilt. Kai isvaziuju ilgesniais marsrutais, kuro sanaudos iskart sumazeja. Toyotos vyrukai sake. kad pas juos atvaziuoja viena ponia, berods is Radviliskio, kuriai 5 ltr. uztenka. Man vasara 5,6-6,0 reikalinga. Bet dar karta noriu pasakyt, kad pas mus vyrauja neteisinga nuomone jog Priusas be kuro vaziuoja. Priusas tai modernumo ir patikimumo visuma. Jeigu man per 2 metus nuvaziavus apie 40000 uzteko tik TA ir viena lempute pakeist, tai tikrai nera svarbu ar kuro sanaudos 0,5 ltr. didesnes ar mazeznes.
Esme tame,kad turiu du Prius III ( zmonai ir dukrai ) ir tenka paciam pavaziuot kartais.Niekaip negaliu net priartet prie deklaruojamu kuro sanaudu.Vasara uzmiestyje bandziau graziai vaziuot,tai 5.5 pasiekiau,o pries Kaledas uzdejau dygliuotas padangas ir vaziavom iki Vilniaus ir atgal,tai gavosi 8.2.Po miesta isvazinet baka man neiseina,nes su sava dazniau maluosi,bet ir zmonai maziau 5.5 nesigauna.O vakar dukra skambino,tai jai su tom dygliuotom padangom vidurkis irgi apie 5.5 gavosi.Tiesa,ji daugiau uzmiestyje vaziuoja apie 70 proc. Neisivaizduoju kaip reikia vaziuot,kad nors i 4.5 isipaisyt.
Ziema as suprantu,kad geru rezultatu pasiekt neimanoma,nes variklis dirba vien tam,kad salona prisildyt,bet ir vasara nelabai sekasi.Negi reikia isjungt visus prietaisus,kad priartet prie deklaruojamu?
as galvojau, kad trecias Prius taupesnis. Man vasara uzmestyje liuosai apie4-4,5 litro ima, vidutiniskai mieste apie- 6-7 litrus, dabar kai tokie salciai tai daugiau, nes ilgai masina syla ir dar vezliukas islenda kai zemiau 20 laipsniu, bet nesikaprizija, ziuresim kas bus kai dar labiau saltukas paspaus. Tiesa as daug vazineju, ir nuo atstumu irgi labai priklauso sanaudos...
Vairuoju Prius3 jau metai - tikrai patenkintas. Kuro sanaudos - vairuotojo reikalas. Jei padangos tures reikiama slegi, viskas bus isjungta , ir riedesite lygiu keliu.... manau 4 ltr,galima pasiekti :) Realiai sunaudoja vasara apie 5, o ziema nuo 6,5 ir daugiau . Bet pagal patikimuma , manau, nera lygiu :) Siaip prieziura siulau tik autorizuotame servise atlikti, nes islaikymas vienas pigiausiu gaunasi.
Yra lygiu pagal patikimuma,yra... ;) O kodel prieziura siulai tik autorizuotam servise?Kuo tai pagrist galima?
Todėl, kad gerą automobilį turi geri meistrai prižiųrėt. Praktiškai Priuse niekas negenda todėl ir nėra reikalo, kad kažkokie garažiniai nagus kištų. Aptarnavimas vykdomas pagal tam tikrą metodiką, kurios, manau laikosi tik specialistai. Aš visada aptarnavimą darau tik Šiaulių Sovli. Neturiu jokių pretenzijų. Jų valanda nėra pigi bet laiko normatyvai japoniški. Galutinė kaina visai padori. Yra garažinių, kurie daugiau lupa ir nežinai ką padaro. Be to pas juos yra vedama automobilio istorija, kuri tikrai gali praversti nuvažiavus į kitą Toyotos centrą, arba parduodant.
Þodžiu, Priusas ne garažinių meistrų lygio automobilis:)
Sveiki,
Turiu kelis klausimus Prius šeimininkams:
Gal žinote, kiek laiko tarnauja Prius'o beterijos? Gal kas jau keitėt, ir žinot kiek kainuoja?
Gal kas modifikavo pvz:
http://www.jonelis.eu/lt/produktai/plug-in-kit (http://www.jonelis.eu/lt/produktai/plug-in-kit)
Priuso baterijos gal 10 metu ir daugiau tarnauja.Atsibos masina moraliskai kol baterija nusibaigs :-] .O nauja keiciant pas atstovus apie 8000lt,bet kam keist pas atstovus jeigu autolauzyne metu ar dvieju baterija apie 2000lt? Ir pas mane guli viena baterija,bet nelabai kam ju reikia.
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 03, 2014, 18:15:13 PM
Priuso baterijos gal 10 metu ir daugiau tarnauja.Atsibos masina moraliskai kol baterija nusibaigs :-] .O nauja keiciant pas atstovus apie 8000lt,bet kam keist pas atstovus jeigu autolauzyne metu ar dvieju baterija apie 2000lt? Ir pas mane guli viena baterija,bet nelabai kam ju reikia.
Nepamirsk, kad lietuviai pagrinde ir perka 10m senumo masinas. Tad baterija gali nusibaigti greiciau, nei moraliskai atsibos masina.
Tai zmogus paskaites foruma nebepirks 10m auto,o pirks 5m :-] .
Jei zmogus paskaitys foruma, jis visai masinos nepirks :D
Nu jo,dazniausiai cia atsiranda jau nusipirke masinas ;)
sveiki, reikia skubiai patarimo :)
Vakar pas mane matyt truko slangelis ausinimo skyscio elektrinio variklio (pas mane amerikanskas Prius I), istekejo skystis, smarve, virsuj atsukus bakeli. matosi, kad skystis nusileides, nezinau kiek laiko vaziavau be skyscio, todel bijau,kad bus ir siurbliukas parejes. Masina palikau Ikejos kieme, trala pertempti masinai kaip ir turesiu, tik klausimas kur ta masina tempt taisyt, gal galite patarti, aciuuu labai :)
Pirmiausia i artimiausia eilini servisiuka,kad pakeistu zarnele ir uzpiltu ausinimo skyscio.Tada uzkurt ir ziuret kas darosi :)
Sveiki, suzinojau kas atsitiko masinai, vis tik pasirodo nusprogo varikliukas (pompa) nezinau kaip pavadinti, jos numeris 87200-47020. Originalus labai brangus :( O gal kur nors kitur galima gaut jau padeveta detale, gal kas galetu patart kur galeciau kreiptis.... Aciu.
Atsiverti Autopliusa,auto dalys ir vaziuoji i artimiausia lauzyna.Kaina apie 200lt,jeigu nerasi,galesiu duot telefona pas ka yra Panevezyje ;)
Aciu, jau daviau uzklausima ar turi, radau Vilniuj tik vienoj vietoj toki auto isrinkta. Ziuresim ar pasiseks :)
Negaliu tiksliai pasakyt,bet gali but,kad ta elektrine pompa vienoda nuo Prius I iki Prius III ir net Lexus.As tavo vietoj tokiu atveju ieskociau naujesnio modelio,nes ir resursas jos butu ilgesnis.Del tikimo garantuot negaliu,bet kai rinkau Lexus RX 2013m,jam idejau pompa nuo Prius C.Jos vienodos.
tospompob ir kiek zinau mototoja vis dar keicia pagal atsaukima tai yra pagal garantija ;)
http://automanas.lt/toyota-prius-be-didelio-vargo-sugebejo-nuvaziuoti-1-milijona-kilometru (http://automanas.lt/toyota-prius-be-didelio-vargo-sugebejo-nuvaziuoti-1-milijona-kilometru)
jei teisybe, tai pagarba.
Truputį į temą, truputį ne....nesenai buvau Barselonoje, tai ten taksi automobilių įvairovė beveik per pusę pasidalinusi: pusė Seat Altea XXL, kita pusė Toyota Prius. Matyt apsimoka, nes irgi nemažai km turėtų prasukti.
Cia tik Lietuviai baisiai bijo Priuso akumuliatoriu,kurie kainuoja maziau negu dyzelio purkstukai ir praktiskai negenda.O mieste vazinejant zymiai geriau uz dyzeli.Automobilis pripazintas maziausiai gendanciu tarp TOYOTA! Is 5 turetu Prius,nei vienas neturejo jokiu problemu ir dabar ekslotuojami neturi.
Nezinau kaip Ispanijoj,bet Vokietijoj dyzeliams ekologiniai reikalavimai gan griezti ir mokesciai didesni,ne visur i miestu centrus su bet kuo nuvaziuosi,o Prius tikrai visur gali :)
O kokios amerikonu komplektacijos? Ir kokia kaina apytiksliai 2013-2014 gamybos?
Atvirai pasakysiu,neseku visu modeliu ir nezinau kainu :) .Specializuojuos gan siauram diapazone , jeigu reikia info apie kainas kitokiu modeliu,tai kreipiuosi ir as i pliusa ar mobile ;) .Siaip,tai rinka kainas diktuoja.
Citata iš: tevas Įrašytas Birželis 05, 2014, 18:18:57 PM
O kokios amerikonu komplektacijos? Ir kokia kaina apytiksliai 2013-2014 gamybos?
Kazkada seniau ziurinejau, tai europoje yra 3 standartines Prius komplektacijos, o JAV 5 skirtingos. Neskaitant to, kad gali pats uzsisakyti papildomai, tai cia tokie blokai jau komplektuojami pagal pasirinkima pirkejo.
Oficialiose svetainese ziurejau, tai duodavo rinktis tarp tu bloku.
Prius+ panasesnis i masina. Visai nespjauciau i toki.
Prius niekada nepirkau uztat labai idomu koks vaziavimo komfortas ilgose keliones. Aisku didziausias privalumas butu taupumas. Jei imciau darbui, tai butinai dujas montuociau. Tik idomu kokios sanaudos gautusi vien uzmiesty vaziuojant, ar butu prasme, jei elektra tik mieste ir kamsty?
Citata iš: tevas Įrašytas Birželis 05, 2014, 23:15:33 PM
Prius niekada nepirkau uztat labai idomu koks vaziavimo komfortas ilgose keliones. Aisku didziausias privalumas butu taupumas. Jei imciau darbui, tai butinai dujas montuociau. Tik idomu kokios sanaudos gautusi vien uzmiesty vaziuojant, ar butu prasme, jei elektra tik mieste ir kamsty?
Uzmiestyje 7-8L valgo jeigu greiciau vaziuoji. Jeigu kalbant apie 3 kartos Priusa su 1.8 varikliu, tai manau kad visai padorus skaicius kaip japoniskai masinai. Tu kiek supratau autostradom lakstai, tai tau Priuso nereikia :) cia grynai miesto masina. Kuo daugiau stabdai, tuo daugiau grizta energijos i akumuliatorius, tuo daugiau gali vaziuoti elektra. Man irgi idomus duju statymas, bet kolkas tik dvi masinas su dujom zinau, tai neaisku ar tvarkingai dirba ilgesni laika vazinejant.
Prasme be abejo butu.Uzmiestyje vaziuotum kaip su eiline Corolla 1.8 ,o jeigu su dujomis,tai ir labai taupiai.Mieste ir dar su dujomis,tai isvis uz dyka :) .Jeigu atsiras laiko,ateityje tikrai idesiu dujas i viena Priusa eksperimentui ;)
Kitas ne ka mazesnis faktorius, kad negenda. Jei jau taxi po miesta limona prasuko, tai kiek uzmiesty iseitu. Cia turbut didziausias pliusas butu, jei tiksliai viska skaiciuoti, koks % km savikainos sudaro remontas, palyginus su kitom auto.
butu idomu pasivazinet su priusu lb jau patrauklios kuro sanaudos o jeigu dujos dar dedasi tai :)
Manau lietuviams reikia Dyzelinio Prius (y)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Birželis 06, 2014, 10:43:12 AM
Manau lietuviams reikia Dyzelinio Prius (y)
ir dar kad butu vokiska masina su japoniska kokybe (y) eiles stoves prie tokiu
http://www.toyota.lt/mobile/cars/new_cars/prius-plugin/specs.tmex?By=Engine (http://www.toyota.lt/mobile/cars/new_cars/prius-plugin/specs.tmex?By=Engine)
2.1 litro ??? 100km, idomu kokiais budais skaiciavo. Tai dujas idejus 2.5 duju imtu? X 2.3 lt uz litra. Gaunasi centai. Nors jei tiek tevalgo benzino, jau ir dujos ilgai neatsipirktu.
Tevai, jis gi kraunamas yra is elektros tinklo :) teoriskai gali vazineti visai su tusciu baku, jeigu kas 15km randi kur pasikrauti.
Sveiki,
Planuoju įsigyti Prius III. Galbūt patartumėte kur galima vežti patikrinti (labiausiai domina rida, kad nebūtų buvęs taxi) ir žinoma ar ne frankenšteinas.
Įdomu ar naivu tikėtis rasti tvarkingą priusą su ~125k rida už ~30 000 lt?
mano pažįstama pirko, tikrino pas toyota atstovą. Stovis idealus, važiuoja ir atsidžiaugti negali. Mokėjo už tokį pravažiavimą gerokai daugiau. Nes už 30 000 lt net nebuvo ką žiūrėti.
Citata iš: berdas Įrašytas Lapkritis 14, 2014, 13:38:01 PM
Sveiki,
Planuoju įsigyti Prius III. Galbūt patartumėte kur galima vežti patikrinti (labiausiai domina rida, kad nebūtų buvęs taxi) ir žinoma ar ne frankenšteinas.
Įdomu ar naivu tikėtis rasti tvarkingą priusą su ~125k rida už ~30 000 lt?
Už tokią sumą išeitų gana geras prius II, bet bet III.
Atverciau mobile.de. Pigiausias Prius III su 215k rida 8700eur. Cia pats PIGIAUSIAS !!!!
As irgi mobile.de paziurejau :D Prius II tikrai galima rasti uz tokia ar panasia kaina.
Perkant Prius, reikia atkreipti demesi, kad butu ne TAXI. EU daug kur naudoja kaip taksus.
Va prasom taxas, su 245kkm rida.
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2010-benzinas-elektra-3964008.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2010-benzinas-elektra-3964008.html)
Paprotink Bemsai, is ko matai kad cia taxi?
Svediski numeriai viska pasako.
S - tai Švedija, o ne Ispanija (Spain)?
S-Swerige, E-Espana.
Ah. Faking ESPANA :D Aciu.
Gal galite man paaiškinti kuo skiriasi Priusas amerikoniškas nuo europietiško? Ką geriau pirkti? Jei amerikoniškas, ar daug ką reikia keisti prieš TA? (H-)
Amerikoniskas neturi posukiu ant veidrodeliu, rida skaicioja myliom, sanaudas rodo MPG vienetais. Ir neturi galinio priesrukinio zibinto. Visa kita taspats, renkami Japonijoje abu variantai. Pries TA reikia pastatyti soninius posukius ir galini priesrukini. Aisku butu gerai ir zibintus priekinius pasikeisti, nes sviecia blogiau, bet TA nereikalauja.
Dar amerikono radija tik neporines stotis priima :) .Greitis i km/h persivercia vienu mygtuko paspaudimu,o kitus rodmenis gal but galima perprogramuot pas auksarankius?Daugiau viskas lygiai tas pats kaip europietiskam variante isskyrus ka as i Bemsaas minejo.Didziausias privalumas,kad galima nusipirkt su REALIA ir MAZA rida!
Tai galima perprogramuoti mylias, galonus i km, litrus? :)
Ar priusu turetojai bedu turejot su baterijom? :) Kiek srote kainuoja naudota gal domejotes
Citata iš: ROCKY Įrašytas Gegužė 28, 2015, 09:05:08 AM
Ar priusu turetojai bedu turejot su baterijom? :) Kiek srote kainuoja naudota gal domejotes
Venza kazkada sake, kad prius 3 visa baterija uz 2000Lt atiduotu. Gal patikslins jis pats daugiau :)
Sveiki,
Ką galvotumėt apie tokį pasiūlymą
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-4182159.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-4182159.html)
Ar reali kaina už "gyvą" variantą, ar už tokius pinigus nerealu?
Citata iš: tom Įrašytas Birželis 02, 2015, 15:16:54 PM
Sveiki,
Ką galvotumėt apie tokį pasiūlymą
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-4182159.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-4182159.html)
Ar reali kaina už "gyvą" variantą, ar už tokius pinigus nerealu?
Pagal mane tai dauztas priekis buvo (klausimas, kaip gerai sutvarke) ir nuvaziaves bus ne 56 000 km o gal kokius 256 000 ar 356 000 km. Vairuotojo sedyne paziurek.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 02, 2015, 16:16:06 PM
Pagal mane tai dauztas priekis buvo (klausimas, kaip gerai sutvarke) ir nuvaziaves bus ne 56 000 km o gal kokius 256 000 ar 356 000 km. Vairuotojo sedyne paziurek.
Uzrasyta, kad auto is amerikos. O ne su mazesnem ridom is ten vezasi?
A, dar matau priesrukini galini papildomai primontuota, tai tikrai is usa turetu but :)
dar amerikonų priekinėse farose esantys posūkiai - oranžiniai, pas europietį - skaidrūs
Citata iš: dtinas Įrašytas Birželis 02, 2015, 21:32:25 PM
dar amerikonų priekinėse farose esantys posūkiai - oranžiniai, pas europietį - skaidrūs
+ veidrodeliai su posukiais. USA posukiai savadarbiai sparnuose sugraizyti :D
Tai maciau kad is amerikos. O tai Prius amerikoje tai jau nesusuks 300k km? :) Nu tegul 256 000 sitos masinos. Nera labai daug, bet bateriju celes gali jau tekti pasikeisti keleta.
USA su masinom vazioja irgi daug. Ten atstumai didesni nei europoje. Tik kad mazai nuvazioja naujos masinos. Galima paimti 2014m masina su juokinga rida, nes ja sudauze. Kol parduos aukcione, kol atlpauks i Lietuva - ziurek jau beveik metai praejo :D ir gaunasi, kad su ja vazinejo menesi koki, o visa likusi laika stovejo :D
Citata iš: dtinas Įrašytas Birželis 02, 2015, 21:32:25 PM
dar amerikonų priekinėse farose esantys posūkiai - oranžiniai, pas europietį - skaidrūs
Na taip, bet matosi, kad TA jau praėjus lietuvoj (2015-11 baigesi), tai visi tie posūkiai, galinės eigos žibintai ir pan. turėjo būt sutvarkyti. Įdomiausia, kad, greičiausiai, žmogus pardavinėja po 1,5 m eksplotacijos. Nusipirko, praėjo TA, kuri po 5 mėn. baigiasi, pavažinėjo 1,5 m ir parduodą. Arba nepatiko mašina, arba nepatiko pastoviai remontuot...
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 02, 2015, 16:16:06 PM
Pagal mane tai dauztas priekis buvo (klausimas, kaip gerai sutvarke) ir nuvaziaves bus ne 56 000 km o gal kokius 256 000 ar 356 000 km. Vairuotojo sedyne paziurek.
Jo, į vairuotojo sėdynę neatkreipiau dėmesio, dėkui...
Prius vairuotojai, kaip manot, ar įmanoma rasti gyvą Prius III kokių 2009 m. už 30 k Lt, ar už tokius pinigus "nespankt" apie 2009 m. Prius III ir imt paprastą toyotą. Prius II nenoriu.
Manau,kad uz tokius pinigus tikrai gali rast normalu Prius nuo 2009 metu.Cia net Prius V galima bandyt buvo http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-vienaturis-2013-benzinas-elektra-4227480.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-vienaturis-2013-benzinas-elektra-4227480.html)
Citata iš: Venza Įrašytas Birželis 03, 2015, 10:12:31 AM
Manau,kad uz tokius pinigus tikrai gali rast normalu Prius nuo 2009 metu.Cia net Prius V galima bandyt buvo http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-vienaturis-2013-benzinas-elektra-4227480.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-vienaturis-2013-benzinas-elektra-4227480.html)
Na šis variantas kažin ar įsipaišytų į 30 k Lt po mokeščių, remontų ir pritaikymo europiniams reikalavimams... Nors Jums gal geriau matosi.
Truputį padrasinot dėl paieškų :)
Imanoma rasti ir apie 30 000 lt, bet reikia paieskoti bent 2-4 menesius kol papuls :) Kaip pasiseks, gal ir rytoj atsiras :D
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 02, 2015, 22:46:00 PM
Tai maciau kad is amerikos. O tai Prius amerikoje tai jau nesusuks 300k km? :) Nu tegul 256 000 sitos masinos. Nera labai daug, bet bateriju celes gali jau tekti pasikeisti keleta.
Turejau omeny, ar verta is kito pasaulio galo veztis "nudrozta" (daug prabegusia) auto?
Juk pargabenimas nemazai kainuoja + ilgai uztrunka, kol pargabena, rezultate isrankiam lietuviui niekaip neparduosi paskui, kad da or pelno liktu.
Tai ir sakau, kad jei atvezta is jav, tai gal bent su rida mazesne?
Domėdamasis Prius III, pasiskaičiau nemažai info, tačiau keli dalykai nepaaiškėjo. (H-) Sąvininkai gal galėtumėt pakomentuoti:
- 2ZR-FXE varikliai yra kažkokie "bediržiai"? Juose nėra diržų ar kažką ne taip suprantu...
- Kam skirta "pavarų perjungimo svirtelės" B padėtis, stabdymui varikliu ar pan.? Bet juk Priusas ir taip stabdo generotoriumi...
Jei kas pasidalins žiniomis - būsiu dėkingas
Citata iš: tom Įrašytas Birželis 15, 2015, 10:53:02 AM
Kam skirta "pavarų perjungimo svirtelės" B padėtis, stabdymui varikliu ar pan.? Bet juk Priusas ir taip stabdo generotoriumi..
Stabdymas varikliu. "engine-
Braking"
Normaliomis salygomis nenaudojamas. Tikslingi ijungti leidziantis nuo ilgu nuokalniu, ar kalnu keliu, kad vyktu stabdymas varikliu ir neperkaistu stabdziu diskai. Automatines dezes tam tikslui turi begiu suzeminimus. Prius stovi kitokia deze, nei paprasta automatine, todel ir atsirado B modas vaziavimui. Siaip pamascius, tai Lietuvoje nebutu kur pajungti ta B rezima apskritai :)
Siaip B rezimas kazkiek prideda pasitikejimo mieste esant apledejusiam ar apsnigtam keliui. Papildomas stabdymas ramiau veikia nervus :D
Aš mieste pagrinde su B važinėju. Geriau elektra gaminasi :-)
Ant apledėjusio kelio naudoju. Šiaip dažnai įjungiu.
PVZ.: Nissan Leaf "B" už papildomą mokestį
Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 15, 2015, 15:27:18 PM
Aš mieste pagrinde su B važinėju. Geriau elektra gaminasi :-)
Ant apledėjusio kelio naudoju. Šiaip dažnai įjungiu.
PVZ.: Nissan Leaf "B" už papildomą mokestį
O tai kuo skiriasi stabdymas kojiniu pedalu ir B? Nes, kaip suprantu, stabdant pedalu, tai trinkelės naudojamos extra atveju, o šiaip stabdo generatoriumi. Ar ne taip?
Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 15, 2015, 15:27:18 PM
Aš mieste pagrinde su B važinėju. Geriau elektra gaminasi :-)
Automatiskai daugiau kuro suryja.
Citata iš: tom Įrašytas Birželis 15, 2015, 15:45:33 PM
O tai kuo skiriasi stabdymas kojiniu pedalu ir B? Nes, kaip suprantu, stabdant pedalu, tai trinkelės naudojamos extra atveju, o šiaip stabdo generatoriumi. Ar ne taip?
Kojiniu pedalu stabdai su stabdziu kaladelemis spausdamas diskus. O su B stabdymas vyksta varikliu. Ko cia nesuprasti?
Citata iš: tom Įrašytas Birželis 15, 2015, 10:53:02 AM
Domėdamasis Prius III, pasiskaičiau nemažai info, tačiau keli dalykai nepaaiškėjo. (H-) Sąvininkai gal galėtumėt pakomentuoti:
- 2ZR-FXE varikliai yra kažkokie "bediržiai"? Juose nėra diržų ar kažką ne taip suprantu..
Jei kas pasidalins žiniomis - būsiu dėkingas
Taip,dirzu Priuse nera.Kondicionieriaus siurblys ir vandens pompa elektriniai,generatoriaus isvis nera.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 15, 2015, 16:38:55 PM
Kojiniu pedalu stabdai su stabdziu kaladelemis spausdamas diskus. O su B stabdymas vyksta varikliu. Ko cia nesuprasti?
Priuse nesmarkiai stabdant kaladeles nesinaudoja,stabdosi generatorium ir net gali monitoriuje stebet kiek generuoja stabdymas energijos.Numynus smarkiau suveikia stabdziai kaip iprastam automobilyje.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 15, 2015, 16:38:55 PM
Kojiniu pedalu stabdai su stabdziu kaladelemis spausdamas diskus. O su B stabdymas vyksta varikliu. Ko cia nesuprasti?
Tai būtent, kad kiek supratu, kojinis stabdis ir stabdo pagrinde ne kaladėlėm, o generatorium, kaladėlės panaudojamos tik esant staigiam ir stipriam stabdymui. Atsižvelgiant į tai ir domiuosi, kuo tuomet skiriasi stabdymas kojiniu pedalu (normalus, ne staigus), t.y. generatorium nuo stabdymo B rėžimu, t.y. varikliu. Kaip iš vieno atsakymo supratau, kad tai skirta kalnų keliams, tačiau yra žmonių, kurie tai naudoja ir normaliomis sąlygomis. Tai ir įdomu sužinoti Jūsų patirtį.
Kiek esu perskaites forumu, tai su B is esmes vazineja vienetai. Patys gamintojai ir atstovai rekomenduoja B naudotis tik esant reikalui ir visada vaziuoti su D.
Kaip suprantu, B ir D is principo atlieka ta pati, bet B rezimu padidinamos variklio apsukos (daugiau benzino sudega) ir stabdo ratus pats variklis. Daugiau skirtumu nesu surades. Tiesa USA Prius forume apie tai temu yra nemazai, jeigu su anglu k. nera bedu, tai gali pasiskaityti.
Nepastebėjau didesnio degalų sunaudojimo važinėjant "B".
Stabdant koją daug sunkiau nustatyti kada jau įsijungia kaladėlės.
Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 16, 2015, 12:50:31 PM
Nepastebėjau didesnio degalų sunaudojimo važinėjant "B".
Stabdant koją daug sunkiau nustatyti kada jau įsijungia kaladėlės.
Variklis dirba daugiau, didesniais apsisukimais. Kuro irgi daugiau suvartoja. Nekalbu, kad isauga ten po +1,5 L/100km :)
Visiškai nesutinku, kad prie B režimo sąnaudos pakyla dėl to, kad variklis dirba daugiau. Stabdymo metu degalai nenaudojami, kaip tradiciniuose automobiliuose, transmisija tiesiog ratu energija perleidžia į varikli tam tikru santykiu ir tiek, o pastarasis sukasi be kuro naudojimo (arba sukasi greičiau nei paprastai jei vis dar esame apšilimo etapuose, kuomet variklis važiuojant dirba). Kuro sąnaudos pakyla nuo to, kad dalis energijos būtent keliauja į varikli ir paverčiama šiluma, užuot regeneravus ją į baterija. Taip baterija mažiau įkraunama, vadinasi mažiau ir naudojama startuojant ar važiuojant. Beje, dar vienas minusas kad EV rėžimas ir autopilotas šiame rėžime nebeveikia.
Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 16, 2015, 12:50:31 PM
Nepastebėjau didesnio degalų sunaudojimo važinėjant "B".
Stabdant koją daug sunkiau nustatyti kada jau įsijungia kaladėlės.
O koks skirtumas kada į darbą ateina kaladėlės? Taip jas keisti rečiau, o tu dar jas taupai? :) B rėžimas skirtas tik daugiau nuokalnėm, tai kaladėlės bei baterija gali užkaisti ir taip dėvėtis, dėl pernelyg didelės pastovios perkrovos, tad kitais atvėjais nelabai naudinga tą rėžimą naudoti. Nenaudinga, bet kaip minėjau patogu, pvz žiema :)
Citata iš: Venza Įrašytas Birželis 15, 2015, 17:11:38 PM
Taip,dirzu Priuse nera.Kondicionieriaus siurblys ir vandens pompa elektriniai,generatoriaus isvis nera.
Noriu tik pridurti kad variklio vandens pompa elektrine tik trečiame priuse. Antrame ši pompa sukasi nuo to pačio benzininio variklio, tačiau darželis naudojamas atskiras, t.y. vanduo ir vožtuvai turi atskira sukimo mechanika. Taigi antrasis priusas turi dirželį, kuris nutrūkęs labai didelės žalos varikliui kaip ir nepadarys.
Citata iš: mindogasm Įrašytas Birželis 17, 2015, 09:47:12 AM
Visiškai nesutinku, kad prie B režimo sąnaudos pakyla dėl to, kad variklis dirba daugiau. Stabdymo metu degalai nenaudojami, kaip tradiciniuose automobiliuose, transmisija tiesiog ratu energija perleidžia į varikli tam tikru santykiu ir tiek, o pastarasis sukasi be kuro naudojimo (arba sukasi greičiau nei paprastai jei vis dar esame apšilimo etapuose, kuomet variklis važiuojant dirba). Kuro sąnaudos pakyla nuo to, kad dalis energijos būtent keliauja į varikli ir paverčiama šiluma, užuot regeneravus ją į baterija. Taip baterija mažiau įkraunama, vadinasi mažiau ir naudojama startuojant ar važiuojant. Beje, dar vienas minusas kad EV rėžimas ir autopilotas šiame rėžime nebeveikia.
Tu tikriausiai norejai pasakyti, kad variklis veikia oru.
Tradiciniuose automobiliuose stabdant neišmynus sankabos kuro sunaudojimas yra nulis.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 17, 2015, 11:57:05 AM
Tu tikriausiai norejai pasakyti, kad variklis veikia oru.
Ne oru, o ji suka ratai :) Taip pat tradiciniuose automobiliuose vyksta stabdant ant žemesnio bėgio - jei begis labai žemas ir kompas mato kad varikliui suktis laisvei nebereikia kuro tai jam jo ir nebeduoda. Lygiai tas pats ir čia - imituojamas žemas bėgis ir nuo jo variklis sukasi.
Nors gerai pagalvojus frazė, kad važiuoja oru tinkama, nes variklis ora įsiurbia ir per duslintuvą jį išstumia :D
Nereikia mesti žemesnio bėgio .kaip sakai. Užtenka atleisti gazą ir kuro nebepaduoda.
Citata iš: mindogasm Įrašytas Birželis 17, 2015, 13:32:25 PM
Ne oru, o ji suka ratai :) Taip pat tradiciniuose automobiliuose vyksta stabdant ant žemesnio bėgio - jei begis labai žemas ir kompas mato kad varikliui suktis laisvei nebereikia kuro tai jam jo ir nebeduoda. Lygiai tas pats ir čia - imituojamas žemas bėgis ir nuo jo variklis sukasi.
Nors gerai pagalvojus frazė, kad važiuoja oru tinkama, nes variklis ora įsiurbia ir per duslintuvą jį išstumia :D
Tai taip, varikli suka ratai, o per varikli eina oras. Kuras purskiamas nera. Viskas teisingai :)
Tai kuo B pranasesnis uz D arba kaip tik nera pranasesnis pagal pati?
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Birželis 17, 2015, 15:08:31 PM
Tai taip, varikli suka ratai, o per varikli eina oras. Kuras purskiamas nera. Viskas teisingai :)
Tai kuo B pranasesnis uz D arba kaip tik nera pranasesnis pagal pati?
B skirtas kalnams, arba teisingiau nuokalnėms. Dabar įsivaizduok tu keliauji per kokias tai alpes, įkopi kalnan šiaip ne taip ir dabar tau reikia ilgai ir nuobodžiai leistis. Tu žinoma važiuoji D rėžimu, kuomet stabdymas vykdomas generuojant elektra ir tik smarkiau ar staigiau paspaudus į pagalba ateinant hidraulinei pavarai. Nepraeis daug laiko kai baterija užsipildys 80%(nepaslaptis, kad tai yra maksimumas vardan baterijos ilgaamžiškumo) ir jau nebėra kur tos elektros dėti. Tada kas stabdo automobili? Vien hidrauliniai stabdžiai, kurie kaista dyla ir žinoma gali streso nebeišlaikyti. Tradiciniame automobilyje tam turime žemesnius bėgius, kurie suka varikli ir padeda hidrauliniams stabdžiams. Motoro pagalba nebeleidžia automobiliui nuo kalno riedėti greitai. Priuse tokio dalyko D rėžime nėra vardan to kad stabdymui butu naudojami generatoriai, o ne variklis. Būtent dabartinėje situacijoje, tai baterija pilna ir stabdant kaitiname stabdžių kaladėles 100% reikia perjungti rėžimą į B, kad dalį stabdymo energijos būtų sunaudojama stumokliams variklyje sukti. Stumokliai tuomet atlieka oro kompresoriaus darbą ir hidrauliniai stabdžiai gali pailsėti.
Truputi dar išsiplėsiu apie regeneracija šiuose rėžimuose ir kodėl kuro sąnaudos didesnės B rėžime. Paprastai D rėžime atleidus gažą ir riedant akumuliatorius kraunamas 10-20A galia. Paspaudus stabdį ši galia kyla iki maksimalių 100A bet tas pats ir B atveju. Kas B rėžime kitaip tai tas, kad važiuojant palyginus greitai regeneraciaja vyksta net 30A bet kai sulėtėjama, berods iki 20km/h, didžiąja dali suvalgo variklis. Sumoje lėtėjant gauna visada mažiau energijos pereinančios į bateriją. Mažiau baterijose energijos - mažiau jos naudojama vietoje benzino. Beja tie 30A vėlgi gaunami jei tik baterijoje yra vietos, nes jei nėra - regeneracija tiesiog nebevyksta ir MG2 elektros variklis/generatorius sukasi be pasipriešinimo.
Ir dar vienas niuansas kuomet B rėžimas turėtu praversti. Kartais papuolame į didelį kamšti ir vis riedėdami tik ant elektros nusodiname baterija. Tokiu atveju kiekvieno pajudėjimo metu dirbs benzino variklis. Tai šiek tiek užknisa ir nervina tas Start/Stop tampymasis. Tuo atveju galima pabadyti B rėžimą, nes jis turi viena nepaaiškinama veikimą - tokiais atvejais jei baterija tuščia variklis liks dirbti kiek ilgiau sustojus ir kas antrą ar trečią pavažiavimą pariedėti galėsite ant vėl ant elektros. Efektyvumo tai žinoma nepridės, tiesiog dingsta monotonija. Pats asmeniškai to nebandžiau nes nuo to laiko kai apie tai sužinojau kamštyje nebuvau.. Aplamai Kaune per pusmeti tik 2-3 tokius kamščius turėjau kuomet baterija buvo nusodinta.
Toks jausmas, kad is cia nurasei ir isvertei i lietuviu :D :D
http://techno-fandom.org/~hobbit/cars/b-mode.html (http://techno-fandom.org/~hobbit/cars/b-mode.html)
Okey, vistiek kazkam sita info pravers (y)
Taip, paaiskinima apie leidimasi nuo kalno ten gerai zmogus iliustravo, tad atmintyje tai istrigo stipriai. Ten matau dar raso apie tuos 30A kazka, bet labai jau primakaluota, reiktu geresnios saltinio tai teorijai, nes su greiciais ten kazkas negerai. Ar virs 20mph tuos 30A generuoja, ar tik 19-10mph zonoje? Kaip bebutu rezultatas tas pats - normaliomis salygomi B rezimas kuro nesutaupo.
Man kilo toks klausimas įdomumo dėlei amerikonų priusų savininkams (antrukų). Kaip ten realybėje sekasi sugyventu su kuro pylimu? Ar Lietuvos degalinėse viskas normaliai ir praplėtimo pūslė benzino bake neprikrečia pokštų? Dar įdomu būtų sužinoti patirti su variklio aušinimo skysčio termostatu. Ar kokia didesnę nauda pastebima kuro sąnaudose su kuo? Kiek žiūriu teorinės sąnaudos mieste europos ir jav modeliuose tik 0,1l, bet gal žiema jis labiau praverčia?