Atsitiko keistas dalykas. Dėl visa ko nutariau patikrinti ar gerai priveržti ratai.
Radau, kad dvi veržlės laisvos. Pabandžiau priveržti, tačiau ir toliau sukosi laisvai. Pamaniau, kad persisuko sriegis, tačiau dar kiek pasukus, veržlė iškrito su nutraukta smeige. Prie antros nagų nebekišau, bet panašu, kad ir jos laukia tas pats likimas. Tai kaip čia taip? Ar yra kam taip buvę?
jo, buvo taip nutikę 2 kartus:
1-tai pats tikrinau ratus, tai biški perveržiau :D 1 smeigė nulūžo;
2-tai šiemet keitė ratus, tai irgi perveržė.
Tai abiem atvejais aš keičiau ACUR'oje, tai ten jie smeigiu padevetų, bet originalių turi, kaina tai irgi su keitimu maža, pakeisti kažkur 20 min.
Nemaloniai nustebino mane Toyota. Per ilgalaikį vairavimo stažą turėjau visokių, automobilių, bet, kad ratų smeigės ar varžtai trūkinėtų to dar nėra buvę :( Pasitaikydavo, kad užkepa varžtai, sunku atsukti, bet, kad trūktų priveržiant, čia tai - mėšlas. Tai išeina, kad dabar ratus keisti kokiai Melgai jau nebegaliu patikėti. Vėl nutrauks su savo pneumo plaktukais. Fantastika. Tai tikriausiai ir važiuojant viskas gali nutrūkinėti, kuomet iš tokio š*** padaryta.
ne niekas nenutrūks, tik tiesiog prieš tai turėjau vokišką mašiną, tai ten varžtai ir nežinau ten galima kiek sukti ir viskas normaliai buvo, o čia jau veržlės ir jos manau stipriai veržiant smeigė lūžta, kai pripranti poto viskas ok.ir nereikia čia pykt ant savo mašiniuko ;)
Na buna visko, pasitaiko, buna kartais ir broko is gamyklos, bet jei masina ne nauja pirkta- tai ka gali zinot ar ji kokios mini avarijos pvz ziema i bordiura neturejo del ko gali stipriai nukentet tiek smeiges, tiek varzas ar verzle, tiek ratlankis ir puse pakabos... Gi niekas nedare is sh ir tikrai daiktas buvo skirtas laikyti... Pats tevo golfui keiciau ratus, tai pirma rata keiciant dar ant domkrato masina kai buvo varzta nutraukiau. Antram ratui tas pats.. Tevas ateme rakta, pasake kad pasikeis pats... Gyvenam toliau ir tikimes kad tokias problemas sekmingai pastebesim dar pries nutinkant nelaimei...
Turejau AUDI, irgi buvau nutraukes 2 varztus. Nieko cia stebetino. Po ilgu ir tankiu varzymu metalas pavargsta ir praranda savo stiprumo savybes.
Citatapauliusdd parašė:
Turejau AUDI, irgi buvau nutraukes 2 varztus. Nieko cia stebetino. Po ilgu ir tankiu varzymu metalas pavargsta ir praranda savo stiprumo savybes.
Kad būtų senas ir pavargęs metalas, nebūtų taip pikta. Mašina iš salono, nuvažiavusi nedaug, pirkta prieš du su puse metų metų. Kokie ten tankūs varžymai, ratai vos 5 kartus keisti.
Turėjau Audi (C4) ir aš. Ten greičiau kelnes pristumsi negu varžtą nutrauksi.
Tvirtas automobilis buvo.
Nera nieko ko nepadarytu stiprus vaikinas su ilgu raktu :D
Citatafennix parašė:
Nera nieko ko nepadarytu stiprus vaikinas su ilgu raktu :D
Tikrai taip, bet nemalonu, kai nuvažiuosiu į kokį servisą, tai turėsiu tų vaikinų paprašyti, vyručiai, man ratų prašau nepriveržti, čia matot ypatinga mašina, Toyota vadinasi. O išvažiavęs iš serviso turėsiu pasiimti žaislinį raktelį ir atsargiai sukti, kad neduok dieve tik nebūtų per daug.
Tai gal dar garantija galioja, varyk pas dilerius-pardavejus, tegul tvarko.
Citatabladas parašė:
Tai gal dar garantija galioja, varyk pas dilerius-pardavejus, tegul tvarko.
Garantija tai dar galioja, nuvažiavau į Tokvilą, sako čia negarantinis gedimas, ratai priveržti per didele jėga, o tai eksploatacijos taisyklių pažeidimas ir ne gamintojo kaltė. Prašome mokėti. Tfu, viena garsi padangų pardavimo ir ratų remonto firma čia man taip pasitarnavo.
Vienam garaže keitė mitsubishi colt padangas, nulūžo vieno rato 3 smeigės, mašinėlė tik kelių metų. Vos nesusileidau iš juoko kai pamačiau. Visa tai atsukant ratus ir tiesą sakant nemačiau, kad stipriai stengtūsi žmogus.