Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: azart Įrašytas Rugpjūtis 11, 2010, 19:10:36 PM

Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: azart Įrašytas Rugpjūtis 11, 2010, 19:10:36 PM
Sveiki visi. Tik keleta dienu kai prisijungiau prie japonu myletoju gretu. Anksciau pirmenybe buvo teikiama italu autogaminiams. Tad su japonu tai pirma draugyste :) Siek tiek pasikrapscius prie auto iskylo toks klausimas. Idomu butu suzinoti koks "normalus" generatoriaus krovimas pas toyota avensis 2001m. 2.0l 81kw D4D motoriuka? Siuo metu nesvarbu ar su pilna apkrova ar ant laisvu generas krauna 13.67-13.70? Ar tai norma? Kazkada mazda 323 1.6 benzinas krove 14.2-14.5
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: azart Įrašytas Rugpjūtis 17, 2010, 21:45:51 PM
Nera zinanciu???
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: HDPaulius Įrašytas Rugpjūtis 17, 2010, 22:16:21 PM
Sveiki,

Malonu, kad prisijungėt prie TOYOTA mylėtojų gretų. Teoriškai viską sujungus turi būti ~14V. Aišku, kaip visur būna išimčių. Jeigu viskas gerai, tai, manau, nesudaro didelės problemos dėl 13.7V krovimo. Nors iš kitos pusės, kaip yra vedasi pati mašina ir pan.
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: azart Įrašytas Rugpjūtis 18, 2010, 00:21:49 AM
Esme tame kad tarkim italu gaminiuose alfa romeo, lancia ir t.t. krovimas 13.4-13.6 V. O kiek buvau susidures su japonais Mitsubishi Pajero (3.0 V6 24V) krove 14.2 V. Mazda 323 (1.6) krove net iki 14.5 V, todel ir tapo idomu kodel pas toyota siek tiek maziau. Siaip vedasi auto puikiai. Sujungus visus energijos saltinius kovimas islieka stabilus, be svyravimu - 13.7/13.8 V.
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: HDPaulius Įrašytas Rugpjūtis 18, 2010, 00:40:55 AM
Tada, manau, viskas tvarkoje, teoriškai turėtų būti mašinose ~14V
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: azart Įrašytas Rugpjūtis 18, 2010, 10:19:39 AM
Sutinku, teoriniai vadoveliai raso kad krovimas turetu buti 14.0-14.3 V, taciau realybeje susiduriau kad viskas priklauso nuo ganeratoriaus kuris yra komplektuojamas gamykloje i tam tikrus automobilius. Buvusi auto Lancia Lybra 2.4 jtd 103kw krove pastoviai 13.6 V taciau tai nesutrukde atvazineti visa ziema su 62 Ah akumu.
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: edas Įrašytas Kovas 10, 2011, 10:26:44 AM
ar pastebit kad kai dirba D4D dizeliukas ant laisvu prigesta šviesos pagazavus paryškėja nors ir ant laisvu ir ant apsuku krovimas vienodas 14,2 ar čia taip jau yra pas jas ar kažkas negerai
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: arunaskeras Įrašytas Kovas 11, 2011, 08:13:12 AM
Citataedas parašė:
ar pastebit kad kai dirba D4D dizeliukas ant laisvu prigesta šviesos pagazavus paryškėja nors ir ant laisvu ir ant apsuku krovimas vienodas 14,2 ar čia taip jau yra pas jas ar kažkas negerai
Mano nuomone tai akumuliatorius prie pabaigos. Nors ta pabaiga gali buti tik po kokiu metu ar daugiau. Nes man taip buvo, kai pasikeiciau akumuliatoriu sviesos dege vienodai. Pardavejas sake, kad sujungus visus elektros prietaisus krovimas negali buti maziau 13,8 V nes neduos garantijos. Pasimatavau rode 13,9 V O be apkrovimo 14,2/ 14,4V Cia D4D varikliui. Panasei ir Renault 1,9 dti
Pavadinimas: Generatoriaus krovimas
Parašė: edas Įrašytas Kovas 15, 2011, 16:33:44 PM
tai kad buvo taip su senu okumu ir dabar su nauju tas pats