Po tepalo keitimo saltam varikliui paziurejau, kad tepalo perpildita 2mm daugiau virs normos. Labai blogai? Ar toks kiekis virsaus gali pramust tarpines? Ar visgi gryzt atgal i servisa nuleidimui?
nieko nenutiks gali buti bebaimes:D
variklis sudegins ko per daug
Tikrai nieko nenutiks, ir tarpines nepramus. bet kodel variklis turetu sudegint? Beje, kas pasake kad ten per daug tepalo- ten gi tik rekomenduojama norma :D
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Pamirsai viena dalyka kad tepalas turi klampa ir prie skirtingu temperaturu tepalo buna tai daugiau tai maziau nes nuo temp keiciasi jo tankis ka dabar matai 2mm virs norm tai siema butu 0,5cm zemiau normos o del dvieju mm tai nesuk galvos man viena karta is variklio ispyle 15 ltr tepalo su saliarka susimaisisiuo ir nieko vazziuoja toliau :)
Citatalaurynui parašė:
Pamirsai viena dalyka kad tepalas turi klampa ir prie skirtingu temperaturu tepalo buna tai daugiau tai maziau nes nuo temp keiciasi jo tankis ka dabar matai 2mm virs norm tai siema butu 0,5cm zemiau normos o del dvieju mm tai nesuk galvos man viena karta is variklio ispyle 15 ltr tepalo su saliarka susimaisisiuo ir nieko vazziuoja toliau :)
Pala, taip ir nesupratau ka norejai pasakyt tuo, kad tepalas turi klampa. Visi skysciai turi klampuma, taciau tai neturi nieko bendro su tankio kitimu kintant temperaturai... Beje, pamirsome pamineti tai, kad varikliui pasilus iki darbines temperaturos, kuri tiek ziema, tiek vasara kaip ir vienoda, tepalo temperatura kaip ir turis bei tankis taip pat tampa labai panasi nepriklausomai nuo sezono...
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.
CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.
nieko ten baisaus sues variklis ta tepala,nieko ten nereikia nusiurbinet;)geriau milimetru daugiau negu tuscias variklis;)
[/quote]nieko ten baisaus sues variklis ta tepala,nieko ten nereikia nusiurbinet;)geriau milimetru daugiau negu tuscias variklis;)[/quote]
Tai, kad nuvažiavo žmogus jau 3 000 km ir nieko nesuėdė. Variklis visai ne tuščias, juk rašo, kad 2-3 mm per daug. Labai geras variklis, tik meistras - nelabai.
Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.
Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D
CitataHenris parašė:
Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
Jei tau tenka dapilineti tepaliuka, reiskia jis arba varva kur nors pas tave, arba varikliukas ji pavalgo. Sveikas d4d, ar bet kok kitas commonrail'inis variklis normalioje busenoje neturi naudoti tepalu.
Citataazart parašė:
CitataHenris parašė:
Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
Jei tau tenka dapilineti tepaliuka, reiskia jis arba varva kur nors pas tave, arba varikliukas ji pavalgo. Sveikas d4d, ar bet kok kitas commonrail'inis variklis normalioje busenoje neturi naudoti tepalu.
prie ko cia comonreilas prie tepalu:D,beje klysti kad nevalgo;)
Citataxaudrius parašė:
Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D
Tai todėl ir siūlau į Tokvilą važiuoti, o ne kur nors kitur, kad nereikėtų dar kartą mokėti. Darbo broką turėtų ištaisyti jie patys ir nemokamai.
Tikiuosi tu nemanai, kad jeigu jau Tokvilos darbuotojas apsiriko, (šiuo atveju perpylė) tada viskas gerai, atsieit taip ir turi būti :D
O jeigu tą patį būtų padaręs koks garažo meistriukas, tada jau būtų blogai :D:D:D
CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D
Tai todėl ir siūlau į Tokvilą važiuoti, o ne kur nors kitur, kad nereikėtų dar kartą mokėti. Darbo broką turėtų ištaisyti jie patys ir nemokamai.
Tikiuosi tu nemanai, kad jeigu jau Tokvilos darbuotojas apsiriko, (šiuo atveju perpylė) tada viskas gerai, atsieit taip ir turi būti :D
O jeigu tą patį būtų padaręs koks garažo meistriukas, tada jau būtų blogai :D:D:D
Idomu,kaip cia yra is tiesu,rudeni vaziuosiu apziurai,paklausiu.
Beje,kas gal zinot,ar yra musiskem kokios tepalo suvartojimo normos?Pas mano tureta Audi buvo pagal knyga Oilgebrauch-iki 1ltr/1000km.Tai ji jau tiek ir esdavo.Kokios Toytota D4D normos?
Citataxaudrius parašė:
CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D
Tai todėl ir siūlau į Tokvilą važiuoti, o ne kur nors kitur, kad nereikėtų dar kartą mokėti. Darbo broką turėtų ištaisyti jie patys ir nemokamai.
Tikiuosi tu nemanai, kad jeigu jau Tokvilos darbuotojas apsiriko, (šiuo atveju perpylė) tada viskas gerai, atsieit taip ir turi būti :D
O jeigu tą patį būtų padaręs koks garažo meistriukas, tada jau būtų blogai :D:D:D
Idomu,kaip cia yra is tiesu,rudeni vaziuosiu apziurai,paklausiu.
Beje,kas gal zinot,ar yra musiskem kokios tepalo suvartojimo normos?Pas mano tureta Audi buvo pagal knyga Oilgebrauch-iki 1ltr/1000km.Tai ji jau tiek ir esdavo.Kokios Toytota D4D normos?
leistina norma 300gr/1000km
Nori pasakyt, kad per 10000 km, t.y. nuo keitimo iki keitimo reik ~3 litrus tepalo dapilt? :o
Sveiki, man irgi Tokviloj buvo perpylę tepalo kokius 3-4mm virs normos, tik gal po savaites pastebėjau,tai nuvariau ir nusiurbė (ar nupylė) nemokamai.
va va, panasi tema. tepalus keiciau pries 7000km, dabar vaziuojant uzsidege kompe ispejimas ir uzrasas kad sumazejusi tepalu norma. ne raudonas laistytuvelis o seip uzrasas ispejantis. Patikrines pamaciau kad tikrai pamazeje tepalo, kazi cia normalu ar ne Avensis 2007 m. D4d 2.0l
Buvo ir man uzsidege kazkada geltona lempa bet geriau nelaukt jos. Periodiskai bent jau kas kelias savaites pasimatuot tepalo lygi ir jei reik dapilt. Tada nebus bedu ;]
Sveiki, galit pasveikinti su pirmu postu forume :)!
Nekuriant naujos temos, dėstau į esamą.
Vieną gražią šeštadienio dieną užsuku i servisą pasikeisti tepalus. Išsirenku tepalus, duoda tepalo filtrą. Sako, jis 11 litų (kažkaip galvoju pigokai kaip ir, nes praeita lyg ir 28 mokejau). Perklausiu, ar tiks. Atsako, taip, tiks. Na, filtras tiko. Per daug nesiplečiant, pirmadienio rytą mašina teko atitempt ten pat. Spėjama, kad filtras tepalo nepraleidžia. Caksi variklis, birbia kažkaip keistai (prie meistrų dar reikia užkurt, parodyt...). Beje, veiksmas vyksta Autimos servise, Telšiuos.
Pakeičia filtrą, caksėjimas po kažkiek laiko dingsta, bet atsiranda kalimas. Sako, pralėk mieste, gal kai pašils ir pasitvarkys – dar baisiau karksėdamas grįžtu... Vel nesiplečiant, tai buvo keičiamas variklio blokas. Sako, dar ir sankabos diskui greit ateis paskutinioji. Tai tuo pačiu ir ta pakeist galima. Sankaba atsiėjo 1k lt (darbas, diskas, guolis, kur smagratį įsistato).
Grįžtu savaitgalį į gimtinę, reikia pasiužiūrėt kaip mašiną sutvarkė (į namus tėvukas parvarė). Užtempėm. Sankaba kažkaip ne taip. Purto visą mašiną atleidžiant. Vienas draugas sako, kad jausmas, toks lyg savo traktoriuj sėdėtų. Ir eigos neužtenka, sunkiai pavaros jungiasi. Kaip sakė, tai sankabą jie ten iš trečio karto kaip ir tesurinko tinkamai. Pirmąjį kartą net nesisuko niekas ten... Kvietės pagalbos. Kompetencija aiški jų, ar ne?
Po 2k Km kažkur sankaba kaip ir prisidirbo, bet vis dar purto atleidžiant. Tiesa, kur kas mažiau. Kiek žiūrėjom, visai suėjus galinė variklio pagalvė, priekinė irgi ne kažin kas. Na, dar prie viso to ir kažkas cypti pradėjo, nuspaudus sankabą cypimas dingsta.
Aš jau ruošiuos blogiausiam - keisti smagratį, nes yra atsiradusi gan stipri vibracija sankabos pedale ir cypimas, ir pavaros kartais nelabai nori jungtis.
Mąstau apie Kauno Liro servisą. Rekomenduojant jį? Dar yra variantas Telšiuos pas tokį variklių meistrą. Kiek žinau, savo darbą išmano ir dar ne tokias kaip mano gelda prikelia :).
Tai vat, tokia istorija apie tapalų keitimą ir tepalo filtrą :).
Ka cia tau pasakyti- nu tu zalias ir nardai;)
Baisiai pamokanti ir graži kolegos išvada. B)
Nepirma karta girdžiu kad Telšių Autimoj mechanikai neispirmo karto viska surenka gerai.
Blemba dar nei vienoje mašinoje nekeičiau tepalus autoservise. Tokius darbus pačiam smagu - knieti pasidaryti, kalbu ne apie pinigų sumą, bet principas tiesiog neleidžia. O ir pasikeisti tepalus juoko darbas.
Kas liečia variklio remonto, rekomenduočiau Kauno Dizridą. Man šį servisą rekomendavo garažo kaimynas, likau kaip ir patenkintas. Biskuti reikėjo akis padraskyti, bet padarė sąžiningai. Ir dar, tau meškos paslaugą padarė tepalų keitėjai tai juos galima paimti už geros vietos, nes mataro remontas "biskuti" kainuos.
Istorja gera, iš vieno gero serviso ruošiasi žmogus į kitą. Gal nuvažiuok iš karto į bet kokį garažč, tai sutvarkys geriau nei tuose žinomuose servisuose.
Ketvirtasis-kur atidirbtą tepalą dedii?
Citatahorn parašė:
Ketvirtasis-kur atidirbtą tepalą dedii?
Dar turiu nuo Yario apie 4 litrus.
Reikia?Seniau kažkiek esu atidavęs "kaimynui" tas kurena su juo krosnį ar kokį biesą nežinau, bet jama ir dar ačių pasako.
P.S. keičiau tepalą tiktai buvusioms ir esamoms mano mašinom.
Citataketvirtasis parašė:
Citatahorn parašė:
Ketvirtasis-kur atidirbtą tepalą dedii?
Dar turiu nuo Yario apie 4 litrus. Reikia?
Seniau kažkiek esu atidavęs "kaimynui" tas kurena su juo krosnį ar kokį biesą nežinau, bet jama ir dar ačių pasako.
P.S. keičiau tepalą tiktai buvusioms ir esamoms mano mašinom.
Kūrenti tepalo negalima-sveikatai kenkia savo, kaimynų, aplinka teršiama, baudos gręsia. Jei su aliejum kūrentų, nieko nesakyčiau. Net per TV skundžiasi, kad žmonės kūrena, o tepalų nepavyksta surinkti perdirbimui. Ačiū rašosi su ū!
pastebejau tayotom kaip prasideda tai daina be galo dedi moki ir nesibaigia man panasiai buvo su kuro sitema bet as tiem sudziam taisyti nedaviau nuvariau padeognozuoti pasake kas ir pats susitaisiau nors sugedus buvo visa kuro sistema
Citatapauliusul parašė:
pastebejau tayotom kaip prasideda tai daina be galo dedi moki ir nesibaigia man panasiai buvo su kuro sitema bet as tiem sudziam taisyti nedaviau nuvariau padeognozuoti pasake kas ir pats susitaisiau nors sugedus buvo visa kuro sistema
Nelabai aisku,kokia cia daina be galo pagal tave?Kad uzdejus bloga filtra uzkale variklis?Variklis tarska,kala,prasidirbs?Taip nebuna,cia jau serviso ir savininko apsileidimas.Servisui tai papildomas uzdarbis,savininkui nuostolis.Po tokiu linksmybiu atsiranda komentarai kokia tojota s... ir taip toliau.Sudirbo varikli,kam dave lyst prie sankabos?Ir is vis sitas visas nutikimas nesuvokiamas,juk turejo degt lempute tepalo,neraso autorius,ar pastebejo bent jau tai.
Kai pirma karta susiduri, tai sorry, visko gali but. Ta lempa mirksejo, taip lyg laidas koks butu nutrukes - filtrui isimti tai net virsu arde ir grubiai gan elges, ka as zinau galu gale. O tas mirgsejimas, tai priklausydavo nuo kelio dangos: tai mirgsi tai ne. Variklio darbinio garso pasikeitimas tiesiog akyse pablogejo... uzteko uzgesint ir tam paciam servise uzvesti - jau garsai belekokie po to uzvedimo. Lempa tai dega, tai ne. Kai jau visai garsas zopinis - tada jau dege pastoviai. Nuo saves pridedu, kad visa tai tiesiog akyse... Uzgesini, pakuri ir zopa... visiska... su kievienu vis blogyn. Pakeitus filtra, voztuvu caksejimas dingo, bet isryskejo kazkoks kitas kalimo garsas, kaip nusmaugto golfo variklio. O dar kai serviso meistrai pasiulo su barskanciu varikliu po miesta pasivazinet, kol iki darbines temparaturos pasils - gerai, kad paskambinau i Vilniu, kazkoki specializuota servisa - spejau grizti iki variklio uzkalimo... Remonto metu ten kazkoks is tos Autimos bande irodinet - atseit pirma karta pasitaiko, daugiau niekam nebuve -, kad ne tepalo filtras. Buciau buves pats, tai nzn kaip butu pasibaige (nusiperki masina su varikliu dirbanciu kaip laikrodis, net tepalo 5w30 galedavai nedapilinet tarp keitimu). Man cia skaudi tema ponai ir ponios! Po to ju remonto jau smagracio keitimas 99 % garantuotas. Jei kam kas nepatinka mano istorijoj - sorry - daugiau diskutuot nesiruosiu. Nebutu toyota, tai jau buciau prakales ir negaisciau laiko rasliavoms, kad koks busimas pirkejas nepasiskaitinetu :D.
As niekur nesakiau, kad toyota sss. Ten viskas normaliai su su ja kaip masina buvo iki aprasyto momento, ir vasara i Vengrija suvazinejom be jokiu problemu:). Tiesiog aplinkybes tokios, kuriomis ir pasidalinau.
Del pasiulytu garaziniu... :) Nu siaip kur nuvariau vaziuokles remontui po Kauno krateriu ekskursijos, tai viska kaip ant lekstutes isdeste. Bandysiu tartis ir del smagracio keitimo - visgi ne kiekvienam lemta ten nagus kisti...
p.s. mokejau tik uz sankabos disko keitima. Kad akis kabinetu, tai to nebuvo ir bendravo tikrai geranoriskai (serviso sefas). Taip kad nededu ju i suns dienas, padare taip, kaip mokejo ir taskas. Variklio darbai man nekainavo. Bet vis tiek as ten niekada daugiau nevaziuosiu...
peace:).
Dėl atidirbto tepalo. Pats nesikeičiu, nes nežinau, kur jį priduoti. Jau vien nuo žoliapjovės jo prikaupęs esu. O čia nuo mašinos pradėti kaupti po 6 l kas kartą nelabai vilioja :) Artimiausiu metu ketinu tam skirti laiko ir pasidomėti, kur galima jį nemokamai priduoti perdirbti, nes, manau, tokia galimybė turi buti.
Užvesiu ant kelio ;)
http://www.zalvaris.lt/
CitataLimited parašė:
Dėl atidirbto tepalo. Pats nesikeičiu, nes nežinau, kur jį priduoti. Jau vien nuo žoliapjovės jo prikaupęs esu.
Naudoji zoliapjove vadinasi turi ir sodyba, jei sodyboje yra dar ir namas o ne tik zalia pievele, atidirbta tepala panaudok patalpu sildymui. Yra tokios krosneles (papildomai prie katilo pasijungia) kurios dirba atidirbtu tepalu, internete yra ir breziniai. 1 L tepalo- 1h degimo, jei nera galimybes kurenti gyvenamu patalpu (reikalinga atskira katiline, nes aparatas dirbdamas uzia)galima apsildyti kitas patalpas, garaza, pagalbines ir t.t. Pagaliau pasiulyti meistrams kurie dirba garaziukuose, tikrai paims ir dar padekos. As pats prasau ukininku kai tik keisite tepalus galiu juos surinkti, atsakymas - jei suzinosi kas dar turi pranesk ir mes paimsim :) Taip kad atidirbtas tepalas, aliejus is kepyklu, valgyklu kaip ir deficitas. Si pavasari jau sukaupiau 40-50L , iki sekancio kurenimo senono pradzios gal 200L ir prisirinks. As ji naudoju garazo, dirbtuveliu apsildymui.
Tepala deginti krosnims draudziama. Geriau nesigirk cia tokiais dalykais ir kitiems nesiulyk, kol gamtos apsauga nepriciupo :) As asmeniskai turedamas nama ar sodyba tikrai nedeginciau tepalo - jis gi labai kenksmingas tau paciam ir aplinkiniam. O jei pamatyciau ar uzsuosciau, kaimyna tai tikrai priduociau atitinkamom institucijom :@
CitataKalapiziukaz parašė:
Tepala deginti krosnims draudziama. Geriau nesigirk cia tokiais dalykais ir kitiems nesiulyk, kol gamtos apsauga nepriciupo :) As asmeniskai turedamas nama ar sodyba tikrai nedeginciau tepalo - jis gi labai kenksmingas tau paciam ir aplinkiniam. O jei pamatyciau ar uzsuosciau, kaimyna tai tikrai priduociau atitinkamom institucijom :@
Turedamas laiko pasidomekit interneto platybese apie tokio tipo krosneles, apie "juodus" dumus kuriu jus sededami narveliuose labai bijote:) Gerai sureguliuotoje sistemoje degant naftos produktams per dumtrauki net nepastebesi kad vyksta degimo procesas. O gamtos apsaugai visa tai dzin, automobiliu servizai, ukininkai ir kt. kurie privalo priduoti atidirbta tepala ir tureti metu ataskaitoje toki popiereli, ta popiergali is gamtos apsaugos gauna ir taip, kas ir parodo kiek tai gamtos apsaugai tai rupi kur tas tepalas dingo. Taip kad nevark ir neieskok mano rukstancio dumtraukio, nerasi :D, ir vistik dyzelinu varomi automobiliukai labai smirda ir daro zala gamtai :@:@:@. Gerai kad TA metu dabar tuos dyzeliokus truputi nuzvygina, puse LT dyzelioku atsisijos galima bus ir dienos metu saulei svieciant be ruko zibintu vaziuoti :D Manau atsirinksit kas cia rimta , kas juokais:)
Ar ne per daug perdeda tie,kurie sneka apie dyzelius,tersencius ora?Lyg benzinines/dujines maziau tersia.Kartais tenka vaziuot paskui koki benzinini,tai net akis grauzia,smarve baisi:o dujines irgi smirda.Visos netvarkingos tersia aplinka
Citataegariukas1 parašė:
Ar ne per daug perdeda tie,kurie sneka apie dyzelius,tersencius ora?Lyg benzinines/dujines maziau tersia.Kartais tenka vaziuot paskui koki benzinini,tai net akis grauzia,smarve baisi:o dujines irgi smirda.Visos netvarkingos tersia aplinka
pagal taršą, dyzeliai lyg 3 kartus daugiau teršia nei benzininiai ir 20 nei dujiniai. Ką tu jauti važiuodamas paskui dujinę, yra specialus priedas-kvapas dujoms, nes dujos yra bekvapės, o kvapas dedamas, kad jaustum nutekėjimą, jei toks atsiranda. Išrask aviečių kvapą kaip priedą dujoms ir visi bus laimingi ;)
Bekvapes yra ir gamtines dujos :p
CitataKalapiziukaz parašė:
Tepala deginti krosnims draudziama. Geriau nesigirk cia tokiais dalykais ir kitiems nesiulyk, kol gamtos apsauga nepriciupo :) As asmeniskai turedamas nama ar sodyba tikrai nedeginciau tepalo - jis gi labai kenksmingas tau paciam ir aplinkiniam. O jei pamatyciau ar uzsuosciau, kaimyna tai tikrai priduociau atitinkamom institucijom :@
Tikras lietuvis......:D
Nu zinai, man ne visviena ka as ir mano seima kvepuoja...
Atidirbusi alyva yra ne nuodas, o kancerogenas. Sukelia lasteliu mutacijas, vezi.
Ir as suprantu, kad tersia, bet palyginus kiek mes cia tersiam ir kiek tersia pramone, tai yra nulis. Cia taspats, kad jei 10 klubo nariu nustotu vazinetis su masina, kazi ar kas nuo to pasikeistu. Nereikia perdeti su ta ekologija ir taip jau didelis burbulas ispustas yra, nes eina gan neblogus pinigus is to padaryt, kaip ir visuotinio atsilimo. Palyginimui vienas ugnikalnis pirstelejas ismeta daugiau visko i ora nei mes visi su savo masinom.
Arba kai šimtai tūkstančių tonų naftos išsilieja vandenyne ar jūroje, va čia tai tarša...
Kaip suprantu, jūsų manymu, tai nebus baisi tarša? Jūs kaip mano matyti čigonai-šiukšlės, š.dai ne tik palei namus bet ir aplink po gretimas teritorijas, įvairi tara, plastikas, tepalai išlaistyti, kūrenimas ne tik atrabotke, bet ir plastikais, padangom. Pagal jus čia net ne tarša. Kaip patogu galvoti tik apie savo gerovę :(
Tai ir siuksles gi i miska galima ismesti, pramone gi daugiau siukslina, kas cia atsitiks jei tik as savo atliekas miskely imesiu?
Tai va, jei priduotum teršiantį kaimyną - reiškia esi "tikras lietuvis" - suprast reikia, kad kitais žodžiais nieko nesuprantantis kvailas "stukačius", ane?
Jei pats terši - tai nieko, kiek čia tų mano šiukšlių ar teršalų...
Teršia juk pramonė...
O kas patys esat, iki tokio globalaus lygio sugebantys išmąstyt?
Liūdna :(
nustojat ne i tema kalbet, arba rakinu tema. Susikuriat tema ten kur blevzgojam ;)
Sveiki,
Nekuriant naujos temos, porą klausimėlių:
Dyzeliams rekomenduojama tepalus keisti kas 10 tūkst. km, tiesa? Ar geriau keisti dažniau, pavyzdžiui, kas 8 tūkst. km? Važiavau neperseniausiai keisti tepalus, nes buvo prabėgęs manasis Avensis ~10 tūkst., tai tėvas parekomendavo dažniau tai daryt. :o
Ar normalu, kad dyzelis, kuris dažnai laksto "ant trasos", valgo tepalo ir nekūdai? Tiksliau nepamenu, bet berods jau po 5 tūkst km. teko papildyt litru.
Iš anksto ačiū už argumentuotus atsakymus, o ne pasvaičiojimus. :)
Na jai nekuriant naujos temos tai cia: http://toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=2594&pid=48055#post_48055 pacioje apacioje yra labai nebloga nuoroda kurioje rasi visai neblogus ir argumentuotus atsakymus.
Man tenai patiko tuom, kad pagal masina pasako kokie turetu buti tepalai ir kaip daznai juos reikia keisti.
Siaip maniskei siulo keisti po 30K, na man sazine neleistu tiek vaziuoti, bet 10K manau norma.
CitataTuxedo cat parašė:
Sveiki,
Nekuriant naujos temos, porą klausimėlių:
Dyzeliams rekomenduojama tepalus keisti kas 10 tūkst. km, tiesa? Ar geriau keisti dažniau, pavyzdžiui, kas 8 tūkst. km? Važiavau neperseniausiai keisti tepalus, nes buvo prabėgęs manasis Avensis ~10 tūkst., tai tėvas parekomendavo dažniau tai daryt. :o
Ar normalu, kad dyzelis, kuris dažnai laksto "ant trasos", valgo tepalo ir nekūdai? Tiksliau nepamenu, bet berods jau po 5 tūkst km. teko papildyt litru.
Iš anksto ačiū už argumentuotus atsakymus, o ne pasvaičiojimus. :)
Þiūrint kokį tepalą pili, jei sintetinį tai gali važiuoti drąsiai ir iki 20 tūkst. km. O litras po 5 tūkst. km tikrai ne tragedija.
Sveiki, atejo laikas antra karta keisti tepalus Avensis I D4D ir tik dabar pagalvojau, kad buna ne tik tie uzrasai "5W-30" nurodyti, bet ir kazkokie "ACEA: B1; API: CF-4 or CF". Ar kreipiate i juos demesi ar tik ziurite, kad butu 5W-30? As dabar jau nuspirkau pilnai sintetinius tepalus "Comma LongLife 5W-30" ir ant ju raso "ACEA A3/B4; API SL CF". Tai cia kazin blogai, kad ne "B1" kaip rekomenduojama, o "B3"? Kazka radau cia parasyta apie tas skaiciu ir raidziu kombinacijas: http://www.ratams.lt/puslapis.php?id=naudinga_alyvos&cat=3 Bet vistiek nesuprantu, ar tai blogai, ar nekreipti demesio. Dekui uz apsvietima. :)
Beje, mano manuale raso, kad turiu keisti tepalus kas 15k km, o cia ziuriu ne vienas siulo kas 10k. Kodel? Kas atsitiks, jeigu keisiu kaip raso knyguteje tik kas 15k? Kaimynas i apynauja Golfa isvis susipyles kazkokius Long Life keicia tik kas 30k km ir nesuka galvos. :o
Citatalooking4snow parašė:
Sveiki, atejo laikas antra karta keisti tepalus Avensis I D4D ir tik dabar pagalvojau, kad buna ne tik tie uzrasai "5W-30" nurodyti, bet ir kazkokie "ACEA: B1; API: CF-4 or CF". Ar kreipiate i juos demesi ar tik ziurite, kad butu 5W-30? As dabar jau nuspirkau pilnai sintetinius tepalus "Comma LongLife 5W-30" ir ant ju raso "ACEA A3/B4; API SL CF". Tai cia kazin blogai, kad ne "B1" kaip rekomenduojama, o "B3"? Kazka radau cia parasyta apie tas skaiciu ir raidziu kombinacijas: http://www.ratams.lt/puslapis.php?id=naudinga_alyvos&cat=3 Bet vistiek nesuprantu, ar tai blogai, ar nekreipti demesio. Dekui uz apsvietima. :)
Beje, mano manuale raso, kad turiu keisti tepalus kas 15k km, o cia ziuriu ne vienas siulo kas 10k. Kodel? Kas atsitiks, jeigu keisiu kaip raso knyguteje tik kas 15k? Kaimynas i apynauja Golfa isvis susipyles kazkokius Long Life keicia tik kas 30k km ir nesuka galvos. :o
Variklinė alyva keičiama, ne kaip pats susigalvoji, o kaip automobilio gamintojo nurodyta ir visai nesvarbu, kad užpilei long life. Toyota Avensis kas 15000 km, o esant sunkiom sąlygom dažniau, bet neatvirkščiai. Jei alyva kokybiška tai tikrai nieko neatsitiks jei keisi, kaip nurodyta gamintojo. Aišku jei labai myli savo auto tai gali keisti ir kas 10000 km ir net kas 7500 km, varikliui nuo to tik geriau. Tik klausimas ar ekonomiškai apsimoka?
tai šitei a3/b4 C1,2,3 ir yra svabiausi kriterijei. Pagal tipą 5w30 ir t.t. pasirenkama koks tipas alyvos. Paskui renkama spesifikacija. Jei rekomenduoja B1, tai gerai B3 yra aukščiau nei B1 tai nuo to nieko blogo.
http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm
Supratau, dekui visiems. Beje, tikrai geras sitas straipsnis (http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm). ;)
jo straipsnis geras, tik gaila nėra apie C spesifikaciją ir straipsnis amerikos rinkai, nes europoj jau mažai kur rašo API spesifikaciją.
toks ispudis kad http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm verte moteriske.
Nuodugniai ir tiksliai apie tepalus parasyta
http://manualforauto.ru/index/0-105
O kuo butent negerai, kai tepalo yra per daug pripilta? Ar cia nieko tokio ir sudegs savaime tas kiekis, kurio per daug?
Na jei labai per daug pripilta tai gali per kokias tarpines (ar salnikus) pavaryt, ir siaip daug kur raso kad jei masina su katalizatorium tai per didelis tepalo kiekis kenkia katalizatoriui.
ką reiškia kenkia jį vopše per dirbiną tiesiai į išmetimą ir tada katalizą lauk mesk, plius užsikiša EGR.
Oj ple... Pas mane biski per daug ipilta, virs tu ribu ant matuokles...
Tai cia gal ir bus ta gazo problema del tu tepalu, kuria aprasiau:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=52&thread_id=2100&rowstart=100
Ar nieko dar nesugadinau? Nes darbe teko uzsibuti iki 19 val., tai nebevaziavau iki meistru... :|
Ar dar galiu vaziuoti su tokia masina?
Nieko baisaus manau. Pas mane irgi buvo truputi virs maximumo, pavazinejau nukrito iki vidurio tarp min ir max ir laikesi ten. Toks jausmas kad pertekliu sudegino ir pasiliko tiek kiek reikejo :D
Nieko baisaus. Aisku, ziurint kiek tas per daug... Jei ten 2-4mm virs maximumo, neimk i galva, jei visas cm tai asq, jau tada gal sveika butu nuleisti siek tiek. O siaip, kazkur skaiciau, kad kuo daugiau tepalo, tuo mazesne trauka, tik ar pastebimai mazesne niekas nesako.
Tai ir nera tragiskai kritusi trauka, bet jauciasi. Nu 1 cm per daug tai bus... Durnai kazkaip ta matuokle pas mane "veikia". Kur pries tai masina turejau, tai is abieju matuokles pusiu idealiai vienodas tepalo lygis budavo. O sitai Toyotai vienoje matuokles puseje per daug rodo, o kitoje - per mazai. Ir suprask zmogus kiek ten is tikro reikia ipilti... Busiu jauciu iki puslitrio tepalo per daug supyles. Tokia nuojauta turiu. Ir dar is ryto negalesiu iskart pas meistrus uzsukti, kad isleistu, nes butinai reikes su klientais susitikti ofise... Nu gal neprisidarysiu bedu lygioje vietoje, del tokios nesamones, kaip truputi per daug tepalo. Net nebuciau pagalvojes, kad galima del to kazka sugadinti.
Nupilti reikejo apie 200-300 ml. Tikiuosi del tiek, neislys ateityje kazkokiu bedeliu. :)
tai jei neišlindo tai ir neišlys.
o kam pilat tepalus iki virsutines normos ir po to pergyvenat kad perpylet? jei tepalo neima, ipylei iki puses ir uztenka iki keitimo. sakykim paslutine pries sia buvusi masina primera-supildavau 5 l, budavo iki puses normos ant matuokles. atvazinejau ir europa su autobanais ir kalnus kroatijoj, atsitrankiau per ukraina i kryma, ten irgi senuoju kalnu keliu vaziavau serpantinais-jokiu bedu del tepalo trukumo....nevazinejat gi off-road'ais, kai masina extremaliai pasvyra i kazkuria puse. lietuviskais keliais nors ir ant minimalios normos vazinek-varikliui nepakenks...o vat perpylus nesveika vazinet. prades per salnykus varyt, paskui ziurek ir salnyka keist turesi. o pamegink pakeist alkuninio veleno salnyka, kai tarkim tau i diskatoriu tasko....
Istorija tokia: ten pas pazistamus, kur viska keite, buvau pasiemes tik 5 litrus tepalo. Kazkaip susisviete, kad kai pirma karta keiteme, uzteko 4,5 litro... Aisku, tepalu pritruko. Pirkau dar litra. Po mazdaug puses litro supylimo, man pasirode, kad dar mazai, tai visa bonke ir supyliau. O realiai kazkur ~5,5-5,7 litro uztenka. Dabar kai pagalvoju, tai pirma karta butent tiek ir supyleme, kai keiteme. Nezinau, kaip cia man uzsifiksavo, kad anakart uzteko 4,5 litro... Buciau iskart pasiemes 6 litrus, butu jie supyle kiek reikia, nes nuolat tikrina matuokle, pildami po truputi. O as kai "didelis meistras" ir neturejau jokio supratimo, kad per daug tepalu yra blogai, tai ir nepagailejau. :D
Servise keiciau tepala, nuvariau i svecius 150km, galvoju patikrinsiu maza kur leidzia ar ka, ziuriu gerokai virs normos ant matuokles. Gal 1cm. Labai blogai? Cia vietoj neturiu kaip palyst po masina, kaip nuleist tepalo? Su slanga kiti tipo pro matuojles skyle ar dar kaip? Skaiciau alsuokli ale uzspaust bet nezinau .
benzas coroll
Tu karsta ziurejai tepala ar salta?
Na dar nesaltas, bet jau atveses. Ryte paziuresiu salta. Bet anksciau ziuredavau kad ir 5min po vaziavimo, rodydavo tapati ka salta, o dabar ziurejau po vaziavimo gal 10min ir virs ribos.
Tai jeigu masina tiesiai stovi ir jei ant salto bus virs normos, reiskia perpyle per daug tepalo servise. Man buvo taip Tokvila perpylusi ir aiskino kad dyzelinas i tepala patenka. Idiotai jobani.
Dar man kniso prota, kai nuvaziavau ir atsiveziau efi tepala, kad sitas tik renault tinka nes ant pakuotes taip rasi. Neaakau, kad jis geras, bet koks servisas gali sneket tokias nesamones kad tepalas tik vienai markei tinka ir normaliai normos ipilt nesugeba...
Tai tik atsukus varzta nuleist galima?
Atsukus nuleisi, poto dapilsi kiek truks po truputi. Dar buna kazkokie siurbliai kur per virsu istraukia, per ta vamzdeli kaip supratau, kur matuokle kisasi.
5mm virs max
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 04, 2017, 23:01:02 PM
Tai jeigu masina tiesiai stovi ir jei ant salto bus virs normos, reiskia perpyle per daug tepalo servise. Man buvo taip Tokvila perpylusi ir aiskino kad dyzelinas i tepala patenka. Idiotai jobani.
Ir man toj pačioj kontoroj perpylė. Po to patys išsiurbė per lygio matuoklio vamzdelį.
Citata iš: Atex Įrašytas Spalis 05, 2017, 12:50:45 PM
Ir man toj pačioj kontoroj perpylė. Po to patys išsiurbė per lygio matuoklio vamzdelį.
Tai gal nepasakojo pasaku, kad dyzelis i tepala patenka ir cia pizda jau motorui. Patare kreiptis i Toyota Motor Europe atstovybe del variklio pripazinimo defektiniu ir pakeitimo nauju. As aisku ir laksciau, net vienas forumietis man padejo su Vokietijos autohausu pabendrauti situ klausimu. Nu ir ar ne idiotai dirba Tokviloje. Perpyle tepalo ir vietoje to, kad pripazintu klaida ir koki bonusa ar nuolaida duotu pradejo prota knisti apie "kaput motor". (n)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 05, 2017, 13:10:38 PM
Tai gal nepasakojo pasaku, kad dyzelis i tepala patenka ir cia pizda jau motorui. Patare kreiptis i Toyota Motor Europe atstovybe del variklio pripazinimo defektiniu ir pakeitimo nauju. As aisku ir laksciau, net vienas forumietis man padejo su Vokietijos autohausu pabendrauti situ klausimu. Nu ir ar ne idiotai dirba Tokviloje. Perpyle tepalo ir vietoje to, kad pripazintu klaida ir koki bonusa ar nuolaida duotu pradejo prota knisti apie "kaput motor". (n)
Todel ir vaziuoju i servisus nenoriai, netik kad skausminga piniginei, bet ir del to kad netik ar sutvarkys problema, o kad dar blogiau nepadarytu. Ir pinigus dar lupa kokius
Nusipirkau slangele ir su svirkstu istraukiau apie 200ml dabar max virs ribos 1-2mm. Dar bandziau nebesiurbia. Gal taip ir palikt?
Niekas neturit minciu?
Dėl tiek aš važiuočiau ramia galva. Na o jeigu neramu, tai palįsti po mašina nėra sunku ir šiek tiek nuleisti tepalo :)