sveiki,
buvau pas meistrus nustate kad gedimas vairo koloneleje kazkas kliuba kad persiduoda net i rata desini, kai vaziuoji duobetu keliu tai tikrai jauciasi kazkoks dunksejimas.
sako labai brangiai kainuotu vairo koloneles restauravimas, o gal kas zinote kiek is tikruju tai galetu kainuoti
Toyota avensis 2001 D4D
ne toyotai, bet manau panasiai, tai kiek sake vienas meistras tai nuo 150-800lt kainuoja restauravimas. priklausomai kokia bukle..
Zodziu skyscio nutekejimas pas mane irgi neatsiktinai buvo, sian palikau masina servise, nes kai pakele tai is koloneles net fontanai patraukus is vienos puses gumine apsauga :(
Darbas ~340 + koloneles remontas gali buti 800-900 :( ir pora dienu laukimo, gi penktadienis jau...
Uzsivedziau, girdziu burzgia kazkas, kai vaira sukineju, uzgesinau, atidariau kapota, ziuriu skyscio maziau MIN, pripyliau, iki namu ~700m pavaziavau, atidarau - tas pats... Tada iskart i servisa... Burzgimas praejo, cia turbut pompa burzge, gal neparejo kartu, dar tikiuosi laiku dapyliau, kad davaziuot. Jau keliant masina matesi, kad lasnoja be proto...
Blin pirma kai pripyliau, tai dar laikesi norma savaite... kaip tik praeita ketvirtadieni skysti pirkau... Dar spejau iki juros sulakstyti savaitgali... mdaaa
Smac gan brangiai sakyciau.
1164Lt is viso gavosi... Brangiai, nebrangiai ale kur dabar pigu? Pas garazinius musu rajone jau atsibodo varineti, kaip tik ka, tai irgi pinigu maisa nesk, nes viska suremontuos, nes viska suras, kas ne taip... O po 2 menesiu vel kas nors naujo islenda... Nebepasitikiu as jais... Tikiuosi Kemi brangina savo varda ir nepridarys man nesamoniu... Butu dar gerai jei garaze pasakytu konkreciai ar ima masina ar ne ir iki kada padarys, o tai kaip pradeda pasakoti, kad pas juos dar pulkas masinu stovi ir visiems reikia, o taviske tipo irgi stovi irgi laukia, tai nebesinori daugiau. I Kemi paskambinai, paklausei, iskarto pasako ar siandien ar kuria kita diena atvaryti. Atvarai ir zinai, kad masina tuoj pat uzsiims meistras, o ne stoves kieme. Paskui paskambina ir pasako, kad jau sutvarkyta. Atvarai ir pasiimi. Sumoki gal ir daugiau nei garaze, bet man kazkaip ramiau. Nesu dar surades as savo pakitimo ir nebrangaus serviso :( Masinu - milijonas modeliu, kita karta atrodo niekas tiksliai nezino kaip ja taisyti... Praejo tie laikai, kai garaze kiekvienas galejo savo Ziguli ir Golfa rankom isrinkt/surinkt per diena.
P.S.: Gal kas is Vilnieciu zino Naujininkuose kita gera servisa, i kuri butu nebaisu varyti savo Toyota? Lauksiu atsiliepimu. Ir geru ir blogu...
CitataSmac parašė:
P.S.: Gal kas is Vilnieciu zino Naujininkuose kita gera servisa, i kuri butu nebaisu varyti savo Toyota? Lauksiu atsiliepimu. Ir geru ir blogu...
As Naujininkuose zinau tik tiek, kad i Tanagra Dzuku gatvej galima vaziuot tik tada jei niekas kitas neapsiima (man taip buvo), jei masina jau pardavineji, arba jei siaip i ja visiskai nusispjaut. :| Na cia, aisku mano nuomone...
Nu tenai manes netraukia visiskai kazkodel :)
stai pagaliau susitaisiau viska. paziurejom ir pakeitem tokias detales: abu stabilizatoriai, vairo koloneles desines puses mechanizmas dar ir kaladeles visus 4 komplektus pakeitem ir viskas su darbu isejo 600 lt
tai nezinau ar daug ar mazai
Toyota avensis 2001 D4D
Kazkaip tu cia ilgai, as per ta laika restauracija spejau padaryti :)
SAUNU kad padarete restauracija, man pasirodo dar nereikejo, gal veliau taip pat reikes
Toyota avensis 2001 D4D
Sveiki, susukus pilnai vaira stovint pradeda vairo stiprintuvas kaukti, skyscio rodo norma. Kas per liga gali buti ir ar brangus gydymas ?
Tai gal tau ne stiprintuvas, o dirzelis cypia. Man taip buvo, uzteko patempti ir baigesi bedos.
ne dirzelio cypimo kitoks garsas cia toks zemesnis garsas.
aikit peklon, negasdinkit su tokiais remontais. aš dar po smagračio neatsigavęs :O
Man su jariu neramumas. Pradziai nusipirkau dirzelius reiks pakeisti prie progos, ziuresiu ar dings uzesys.
ir pas tave jaris ūžia?
tai keisk ir neuždelsk.
nežinau ar ir tojotą tai liečia, bet čia rimtas bajeris: naujoms mašinoms, tokioms kaip opeliai ir fiatai nuo 08 kaikurioms partijoms buvo uždėti lėvi generatoriaus ir vairo stipro diržai (moli berots). ant šalto oro cypdavo ir greitai nusitasydavo. buvo keičiama pagal garantiją. šaltinis: liro ir auto.banginiai
PAs mani senesnis bolidas - 2001.
Gal dar nuo gimimo nekeisti tie dirzai, spidas rodo 118 t. rida.
Siaip tai itempti normaliai, bet gal pasidevejo krastai, ir siek tiek praslysta vairo stiprintuvo dirzas. - pasinaudojau siame forume pasiulytu metodu - uzpurskti vandens ant dirzo :). Taip padarius dingsta garsas.
Jei ir nutruktu, tai vairas sunkesnis butu. Blogiau su generatoriaus dirzu - neveiktu vandens pompa, tektu stoti greit...
tada tikrai keisk
Tai pala, vienur skaiciau zele reikia uzpurksti arba vandens? nes pas mane toks inkstimas buna kartais, manau kad dirzas su guoliu nuejas, bet tiksliai neziurejau
Galima ir su WD 40 pazaisti. Gali jo ir ant dirzo papurksti, ir ant pacio guolio ir paziureti kas darosi. Dar esu mates, kad prideda vamzduka prie guolio ir klauso kaip jisai dirba. Yra teke ir paciam klausyti, skirtumas tikrai yra. paklausai visus ir pajauti, kuris kitaip dirba. Aisku gali ir apsirikti...:D
tas vamzdukas tinka tada kai prie guoliu negali prieit ir yra po apsauga. Paklauses zinai ar vidiniai ar isorinia,kad nereiketu be reikalo ardyt. O isorinius patikrinti vienintelis budas kiekviena dirzeli nuiminet ir kllausytis ar pasikeite ar ne.
yra mėgėjų klausyti net su daktaro ausimis - ociloskopas ar kaip tas daigtas vadinasi :) mačiau vieną tokį :)
bet gedimą nustatė labai tiksliai :O
ps: 100-oji žinutė tojotoj :)
Citatacu parašė:
yra mėgėjų klausyti net su daktaro ausimis - ociloskopas ar kaip tas daigtas vadinasi :) mačiau vieną tokį :)
bet gedimą nustatė labai tiksliai :O
Vadinasi stetoskopas - paprasciausias daikciukas guoliu (ir nebutinai) uzesio tikrinimui :) be muzikines klausos nekas :D
Jei nori rimto patikrinimo sudetingose vietose - KTU mechanikos fakultete yra rimtu specialistu, uz rimta kaina ;)