Važiuojant 5 pavara apie 100-110 netikėtai dingo trauka, greitis nukrito iki 80 km, kažkur po pusės minutės vėl lekia mašinytė kaip pasiutusi. Ar gali būti to problema EGR vožtuvas. Gal kas bandėt savarankiškai nuimti jį ir pravalyti ?
P.s. oro filtrą keičiau. Klaidų nemeta jokių.
tas pats ir pas mane prasidejo vel,nes pavasari buvo,tai ipyliau marmalo kuro sistemai valyti ir ramu visa vasara,o snd vel tas pats pasikartojo,tai lupau ta egr lauk pats.maniskis man pasirode labai jau svarus,atsukau as ta virsu jo tai toks ten voztuviukas yra,kai paspaudi ji jis sulaiko ora,kuri as puciau i to egr voztuvo skylutes,atleidus ji oras puikiai praeina.reiskia veikia voztuvas puikiai.sudejau as ji atgal viska susukiau,masina kaip zveris dabar traukia puikiai ir jokiu traukos digimu.va cia paziurek,kap jis nusiima,tik nedaryk to ant siltos masinos,nes kai trauksi slangutes issaus antifrizas,neissigask,nes man dar db neaisku,kam ta egr ausinti:)(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg641.imageshack.us%2Fimg641%2F1566%2Fegrl.th.jpg&hash=0d7d3e1b4265ce9626f4a31a8410d0c363c97a8b) (http://img641.imageshack.us/i/egrl.jpg/)
bet ka as ten padariau,net nzn,nes nuimiau paputinejau ir vel sudejau ir viskas susitvarke,kazkokia nesamone:)ziuresim,kas bus ateityje,tiesa, man,kai netraukdavo labai jau balta duma mesdavo ir,kai vel vaziuojant susitvarkydavo,tai lyg pramusdavo ir juodo dumo kamuolys iseidavo
Tai kiek suprantu, reikia oro filtro korpusą ir t. t. nuimti, tada jau bus priėjimas iki to EGR ? O patį EGR kaip nuimti ?
issiimk oro filtra,atsijuk oro srauto matuokle,issiimk oro filtro deze.numauk dvi slangutes ir gali jas uzkisti kokiu varztu,nes gali begti antifrizas,tada atsisuk tris varztus is sono,kurie ir laiko ta egr,tik nepamesk gelezines tarpines,kai trauksi lauk ji.darbus gali atlikti nusiemes variklio plastmase,kuri uzdengia visa reikalinga svesa:)
Ant greitųjų pažiūrėjau, nelabai matosi tas egr toj vietoj. Gal pas avensį kitoj vietoj, nors variklis ir tas pats.
o kuro fitra keitei? man buvo tas pats pasikeiciau ir baigesi problemos:)
nusiimk variklio plastmase ir pamatysi ta egr:)
Nesuprantu ko jus kimbat prie to EGR, jei jis dirba tik ant laisvu, o jusu traukos dingimai virs 100km/h :) Jei netraukia ir meta balta duma reiskia kazkuri forsunke nebepaduoda kuro, arba patenka per daug oro i kuro padavima. Manau EGR nuemimas ir uzdejimas tik psichologiskas isitkinimas kad tai padejo, manau po keliu dienu panasiom salygom vaziuodamas vel apturesi ta pacia problema. Reik ziuret kuro filtra, oro srauta, blogiausias variantas - mirsta fursunke...
Na, dūma meta tik juodą ir tik ant didesnių apsukų. Jei nevažiuojant, tai spustelėjus virš 4000 apsukų, o taip-tai nė dūmelio. O ką ten su oro srautu galima pažiūrėt ? Filtrą oro keičiau, degalų kol kas ne.Ir tas traukos sumažėjimas trumpalaikis, sakyčiau, po to lekia vėl it pasiutusi.
viskas cia tvarkoj su tavo masina,tik pasikeisk kuro filtra ir problema dings, nes man tas pats buvo, irgi visko prisigalvojau, bet pasikeiciau ir eina kaip laikrodis:D
visi filtarai pas mane pakeisti,o egr nebuvo valytas.tad as ji atsisukau ir paziurejau ,kas ten jo viduje.sutaupiau 100 litu,uztrukdamas 20min,o ne save psihologiskai nuteikinejau
pas mane irgi ta pati beda su ta trauka..:( reiks kada varyti kura filtra pakeisti. Arba tas egr knisa prota..:(
Pakeičiau ir kuro filtrą-bėda išlieka. Pastebėjau, kad trauka dinginėja gerai įšilus varikliui-pravažiavus 20-30 km. Tika kažkaip nesiseka to egr rasti. Gal jame visa promlema ?
Tiesa, kai dingsta trauka, tai varo juodą dūmą pro glušą. O gal koks turbinos vožtuvas nevisada sudirba ?
hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(
CitataTuziukas parašė:
hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(
kompas gauna neteisingus duomenis is oro srauto matuokles (arba is kitu davikliu) ir sureguliuoja per liesa kuro misini, ko pasekoje dingsta masinos traukimas. beda greiciausiai bus davikliuose, kurie teikia duomenis kompui (oro srauto, kuro slegio ir kt. davikliai)
Citatalawyer parašė:
CitataTuziukas parašė:
hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(
kompas gauna neteisingus duomenis is oro srauto matuokles (arba is kitu davikliu) ir sureguliuoja per liesa kuro misini, ko pasekoje dingsta masinos traukimas. beda greiciausiai bus davikliuose, kurie teikia duomenis kompui (oro srauto, kuro slegio ir kt. davikliai)
O sakyk ka savo jegomis galeciau pasiziureti?
savo jegomis, nebent oro srauto matuokle.
reikia ja atjungti ir pravaziuoti su masina, jeigu vaziuoja taip pat kaip su prijungta, reiskia matuokle sugedusi, jeigu vaziuoja blogiau nei su prijungta- reiskia matuokle gera.
kitus daviklius servise patikrint.
Man tai oro srauto ir kt.matuoklių nepasižiūrėsi, nes jei sustosi ar išjungsi variklį, tai vėl trauka atsiranda. Tačiau šiandien nuvariau mašinikę pas meistrų, jie pajungė kompą-o tas nieko neranda-pasirodo Solorinos kadrai bus užblokavę, tipo mes specai - tai varykit tik pas mus diagnostikai ir t. t. (preitas savininkas ten varydavo) Bet paprašiau meisriukų kad praplautų EGR. Vožtuvas vaiščiojo, tačiau brudo buvo nemažai. Ir kol kas pravažiavus apie 40 km. įvairiais greičiais iki 140 km/h trauka NEBEDINGSTA, duok dieve. Gal tame buvo problema ? O anksčiau, pašilus variklius ir spustelėjus virš 100 km/h, pradėdavo dinginėti.