Sveiki, gal kam teko susidurti su problema - baltais dumais kai variklis karstas, kokios gali buti problemos? aciu
jei labai jau nemazai baltuoja- tai tikrai antifrizas i cilindrus patenka... o tai gresia tarpines ar net galvos keitimu...
Citatarusali parašė:
Sveiki, gal kam teko susidurti su problema - baltais dumais kai variklis karstas, kokios gali buti problemos? aciu
Programa variklio valdymo kompo perrasyti reikia:)
sveikas, dumai pasirodo tada kai yra automatiskai valomas katalizatorius, nepergyvenk ten viskas taip ir turi buti. pas mane ir D-CAT 130kw, kai nusipirkau sis dalykas strioko ivare nemazai, taciau Tokviloje issiaiskinau del ko taip vyksta, vaziuojant dazniausiai mieste taip buna, kai vaziuoji nedideli atstuma nedideliu greiciu, po to isvaziuoji i koki nors kelia kur gali spustelti tarkim iki 80 ar 100 km/h ir tik paspaudus akseleratoriu pradeda eiti tie dumai, o po kokiu 30 sekundziu baigiasi. Tokvila rekomendavo reguliariai karta i savaite duoti prasratsa masinai kad is katalizatoiriaus isivalytu viskas, nes man pavazinejus ramiai po puses metu teko katalizatoriu valyti jau mechaniniu budu kadangi del "pensininko stiliaus" vazevimo uzsikiso katalizatorius visiskai. taipa kad paspausk retkarciais kad apsukos 4000 pasiektu, ir bedu nebus.
sveikas nebijok viskas gerai valosi smulkiu dalekiu filtras taip vadinamas :)
bet smulkiu daleliu valymo filtras issivalo "pliupsniais" (ar as klystu?), o man isvaziavus i autostrada pradejo dumint ir nenustojo kol nenuvykau i taska B. po keliu dienu stovejimo uzkuriau masina ir jokiu dumu nebuvo daugiau, antifrizo lygis normoje. Kaip tai gali buti susieta su EGR strigimu?
Citatarusali parašė:
bet smulkiu daleliu valymo filtras issivalo "pliupsniais" (ar as klystu?), o man isvaziavus i autostrada pradejo dumint ir nenustojo kol nenuvykau i taska B. po keliu dienu stovejimo uzkuriau masina ir jokiu dumu nebuvo daugiau, antifrizo lygis normoje. Kaip tai gali buti susieta su EGR strigimu?
teisingai neilga laiko tarpa jis valosi,o kai ilgai dumina tai reikia programa perrasyti:)
paaiskink kaip tai gali buti susieta su programa? neteko nieko apie tai girdet. busiu dekingas. ryt varysiu dar i mototoja, gal ten ka tiksliau nustatyts
Citatarusali parašė:
paaiskink kaip tai gali buti susieta su programa? neteko nieko apie tai girdet. busiu dekingas. ryt varysiu dar i mototoja, gal ten ka tiksliau nustatyts
retokai pradegina ar per ilgai uzlaiko deginima katalizo nepamenu tiksliai:)vienu zodziu nusvaigsta programa kazka ten;)jo mototojon nuvaryk tai tikrai nustatys:D:D:D
nuvariau i Mototoja, pasake, kad stringa EGR'as, isvale, bet vel ju kompas parode kad stringa..dumai dingo, siulo ji keisti nauju, kaina apie 1000 lt. turiu klausima forumieciams, ar EGR yra ardomas ir remontui tinkamas?ar kam nors teko ji ardyti? nes kaip isivaizduoju tai jeigu stringa, kazkas is mechanines puses sugedo?
uzbaigiant tema, idejau nauja EGR'a, dumint nustojo lyg tai, per 5 dienas tik vien karta pastebejau kad kokias 2 minutes vare dumai (tikiuosiu tai buvo katalizatoriaus isvalymo procedura). antifrizas nedingsta, tepalas irgi normoj, tai tikiuosiu kad padejo tas EGR'o keitimas, o jei ne tai jau nzn ka daryt...
Pradejo ir man duminti taip paciai. Taip pat nei antifrizas nei tepalas nei mazeja nei dideja. Vazinejau taip pat "pencininko stiliumi" kokius puse metu. Dabar karts nuo karto gerai apsuku paspaudziu iki 5000 ir jau kokios 2 savaites jokiu dumeliu nesimato. ISVADA: netaupykim kuro ir prasukim tuos variklius karts nuo karto ir prasivalys viskas kam reikia. Ziuresim kaip toliau bus, jei ka parasysiu.
Man EGR Tokviloje isvale :) Nieko ten keisti nereikejo... Na, gal naujas kruciau veikia :) As Mototojoi nieko nebedarau.... Jie labai prasti zinovai... Kai tarpine buvo pramusta, jie nesugebejo to suvokti, net kai atvaziavau su apvarvejusiu varikliu.... Renkuosi Tokvila.
o kaip tas EGR sifruojasi ir kur jis randasi ir kokia jo paskirti?
Goooooooogle ;)
EGR - Exhaust gas recirculaton, voztuvas toks.
pas mane senam EGR uzsilenke elektrine dalis, todel valymas ir nepadejo...
aisku..... na tada linksmo vazinejimo ;)
Sveiki, o kiek tas kompo programos perrašymas litais atsieina?
Man kiekviena diena griztant is darbo kazkur po min padumina. Puse metu turiu masina, nebuvo jokiu dumu, tik pastaraji menesi pradejo. Vazineju tik Geleziniu vilku praktiskai, kamsciuose nesedziu. Ar cia uzsikisusio to DPF filtro pozymis, ar kaukint reik iki redline pradeti?
Citatasaskelas parašė:
Sveiki, o kiek tas kompo programos perrašymas litais atsieina?
man solorinoje apie 100 lt
Citatalaurysas parašė:
Man kiekviena diena griztant is darbo kazkur po min padumina. Puse metu turiu masina, nebuvo jokiu dumu, tik pastaraji menesi pradejo. Vazineju tik Geleziniu vilku praktiskai, kamsciuose nesedziu. Ar cia uzsikisusio to DPF filtro pozymis, ar kaukint reik iki redline pradeti?
reikia nors viena dienai savaite redline padaryti,nes kai pastoviai varineji nedidelem apsukom,vienodu ritmu tai angliu ir prisirenka duselyje;)
Jo, senokai nemaciau situ dumu, nuo pavasario. Vazineju nedideliais atstumais, mazom apsukom ir siandien vel uzdumyjo. Kai uzdumyja, prisimeni, kad reikia ja pavarinet ir pavarineji koki menesiuka kita, paskui vel pamirsti toki reiskini ir po kiek laiko vel dumai primena apie varinejima :D Ir dal klausimelis: dyzeliui iki kiek apsuku galima duoti? Ar cia jokio skirtumo, bendzas ar dyzelis, duodi 4000 - 5000 ir tegu valosi?
Albertass. Kolegos,tikrai pritatiu issakytoms mintims, kad D-CAT varikliui reikia duoti "darbo"kitaip jis pradeda prasyti leisdamas b dumus.Kaip jau buvo pastebeta, duminti pradeda dazniausiai suodziams prikimsus kasnalus.Man taip buvo-pravale Autotojoj, -pasitaise.Beje ir instrukcijoje parasyta, kad su siuo varikliu monotoniskai vazineti negalima.
Kaip del 2.2 D4D variklio? Galioja tas pats?
Sveiki,
noreciau pasiklausti jusu patarimo. Vazineju metus su 2007m. Toyota Avensis D4D variklis (dyzelis) 2000 m3. Per ta laikotarpi neturejau jokiu problemu isskyrus tai, kad 4 kartus valiau katalizatoriu (3 kartus Mototojoj ir 1 Tokviloje). Prasivalau pavazineju 2-3 men ir vel valau. Servizuose aiskina, kad viskas veikia tvarkingai, tik beda mano vaziavimo stiliuje, kitaip sakant nesudarau salygu, kad suveiktu taip vadinamas penktas purkstukas ir savaime issivalytu katalizatorius. Serviso darbuotojai patare vaziuoti uzmiestyje vienodu greiciu 30km. ir kad apsukos butu apie 3000 aps. Kura pilu tik Neste degalinese daznai vazineju uzmestyje , stangiuosi palaikyti apsukas iki 3000 , bet kaip uzsikimsa, taip uzsikimsa katalizatorius. Gal kas galetu pamykuti kaip reiketu vaziuoti :), kad susidarytu tos salygos ir savaime issivalytu katalizatorius. Man atrodo, kad masinos draskimas mieste, efekto neduos. Kokie jusu butu patarimai.
Mototojoje minejo, kad per savaite su uzsikisusiais katalizatoriais atvyksta iki 5 masinu.
cia tas katalizatorius turi omeny PDF filtras ar realiai katalizatorius?
Ir dar noreciau papildyti Nerijaus klausima. kaip zinoti kada ivyksta ta automatine regeneracija? kaip tai pasireiskia?
Pasireiškia pilkų dūmų šleifu paskui automobilį ;).
Sveiki,
kas liecia Angelinio klausima ar tai katalizatorius ar PDF filtras as nesu tikras, bet man minejo katalizatoriu. Gal kas galetu atsakyti i mano klausima auksciau del vaziavimo stiliaus, ar tai niekam nera aktualu ir niekas nesusidure su tokiomis problemomis? Dar karta dekoju ;)
Po pastarojo tepalu keitimo mano D-CAT irgi pradejo gan daznai uzsikimsineti, bet itariu, kad tai susije su netinkamais tepalais (pilta paparasti sisntetiniai, o ne DPF). Kol kas DPF prasivalo pats, palaikius aukstenes apsukas, bet tepalus tikrai pasikeisiu artimiausiu metu.
Gal kam teke susidurti su pan.problema?
O gal kas zinot ar susidure kame gali but problema kai po nakties uzkuriu tai toki nemaza kamuoli pilko dumo ismeta,tepalu nedegina antifryzas nedingsta.
kazkur netvarkingai sudega kuras, vienas ar keli purkstukai arba pamyza tuo momentu arba nedapurskia. Jei butu ziema skyciau nesudirba kazkuri is pakaitinimo zvakiu, bet tokiais orais, jos turetu isvis neisijungt, del to zvakes buciau linkes atmest. Gal tiesiog per nakti atgalinis kuro voztuvas neuzlaiko kuro sistemoj ir perdaug nueina i baka, kai kuri auto po nakties, nespeja uzpumpuot taip greit, del to gali buti, kad per maza doze pradzioj ipurskiama i cilindrus. Nesukciau smegenu, ne viena ir net apynauji dyzeli matau kaip uzsikuria ir nusibezda viena karta belekokios spalvos dumeliu, tuom viskas ir baigiasi...
sveiki. pas mane dumija baltai bet kai pakaista variklis pagazuoju apie 4000rpm ir dingsta. atvesus varikliuj vel tas pats. vazineju ne pensininko rezimu. beje 2.0 D4D 2005. kad dumai tai neiimciau i galva bet atsukus tepalu dangteli puscia pulsuojanciai ora isoren ir tasko tepalus biski ant laisvu apsuku. ar tai normalu? aciu uz info:)
ten ne dumai, ten garai, pas mane irgi tasko kai atsuki kamsti, taigi variklis dirba :) Pas teva fura kai uzveda ziema, tai taip duoda baltus garus kaip is kokio garvezio :)
Kai variklis bus uzkaites iki darbines temperaturos, istrauk siupa tepalo matuokle jei balti dumai neina tai su varikliu viskas okei! O jei pucia balta duma per siupa tai jau pavarges varikliukas!