Sveiki,
Tėvai ruošiasi pirkti automobilį. Svajojo apie Avensį II, bet kainos truputį kandžiojasi, taigi įkalbėjau juos galvoti apie Corolla Verso (2002-2004 m. ribose).
Kadangi tėvai gyvena užmiestyje, manau, jog tai būtų neblogas variantas. Iš karto buvau užpultas, kad "kam mums dviems 7-vietis auto?". Bet kiek teko domėtis, jis nedidelis ir patogus. Kartais automobiliukas bus pakankinamas vežiojant nedidelius krovinius (pvz., pora maišiukų cemento, kokį buitinį prietaisą ir t.t.).
Tėvukas galvoja tik apie benziną. Ar labai didelis skirtumas tarp 1,6 ir 1,8 L VVT-i? Turiu galvoje tiek galią, tiek ekonomiją.
Kaip vairuotojo vietos komfortas? Ar nebus normaliam suaugusiam vyrui ankštoka?
Beje, vienas esminių klausimų - kokia vidutinė tokio automobilio kaina? Ar už 20k galima rasti gerą variantą?
Taigi, klausimas tiems, kas bent metus ar daugiau vairuoja tokį automobilį - ar tikrai jis patogus, ar pasirinkimas geras ir ar neliksiu tėvams blogas vaikas po tokio pasiūlymo? :)
P.S. atsiprašau dėl visų nusišnekėjimų ar netikslumų, tai mano pirma tema ir pirmas postas klube :)
Sveiki.
Aš turiu naujesnį Corolla Verso, tad nelabai žinau ar tai ką parašysių visiškai tiks Corolai Verso iki 2004 m.
Dėl patogumo, tai tikrai labai patogus automobilis. Vairuotojo vieta ir valdymas labai patogus, vistik tai vienatūris, o ne koks chečbekas. 1,95 m ūgio vyras gali laisvai sėdėti prie vairo su skrybele ir nesiremti į lubas :) Kėbulas nepaprastai funkcionalus , sėdynės lengvai ir greitai sulankstomos. VVT-i 1,8 l variklis gana dinamiškas ir galingas, mieste suvalgo apie 10 l/100km. Užmiestyje, važiuojant maždaug 120 km/ h greičiu apie 7 l/100 km
Beje, pavarų dėžė mechaninė, 5 pavarų, tačiau manau, kad 6 pavara tikrai nepamaišytų, galingumo užtenka. Skaičiau, kad kai kurie žmonės yra nepatenkinti pusiau automatinėmis pavarų dėžėmis.
Visiškai nebūtina pirkti septynvietį, jei nereikia. Pav. mano yra penkiavietis ir visiškai to pakanka. Manau, kad tai būtų tikrai puikus pasirinkimas, ypač, jei tenka pavežioti kokius nors krovinius. Štai neseniai nusivežiau į kaimą be jokių problemų dvejas durų varčias, patogumas.
Iš to kas nepatinka paminėčiau:
-šiek tiek kietoka pakaba, bet gal tvirta ?
-galėtų būti mažesnis posūkio spindulys, kieme būtų lengviau manevruoti;
-apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos galėtų būti ir geresnis, aukštai pakelta langų linija, šiek tiek trukdo apžvelgti erdvę prie pat a/m;
-prietaisų skydelio parodymai galėtų būti geresni, pavyzdžiui, laikrodį reikia įsijungti, jis mažas, skydelyje nerodo aušinimo skysčio temperatūros, kuro sanaudas kompiuteris rodo švelniai tariant labai apytikriai.
Neseniai sunervino toks paprastas dalykas - nuimdami ir uždėdami balansavimui ratus, meistriukai su pneumo raktu nutraukė net tris smeiges. Taip neturėtų būti.
Bet yra daug privalumų. štai, kad ir toks patogumas, jau pamiršau junginėti šviesas. Yra tokia padėtis, užvedai variklį, įsijungia trumposios, užgesinai variklį, šviesos išsijungia. Na apie saugumą, ekologiją ir t.t. galima daug prirašyti.
Paieškok internete, rasi daug aprašymų ir pasiūlymų pirkti.
Nežinau dar ar labai CV rūdija, tikriausiai kiti parašys. Sėkmės.
Dėkoju, išsamus ir naudingas atsakymas :)
Þinoma, laukiu ir kitų nuomonių, ypač apie senesnį Verso.
Corollos Verso 2002-2004 septynviečių nebūna, nebent aš nemačiau kokio hibrido. Pas mane D4-D. 65kW, galėtų būti ir daugiau, bet kai važinėji ramiai, jų pilnumoje užtenka. Su šia mašina važioju jau trečius metus. Jokių bėdų dar neturėjau. Tik tepalus ir filtrus keičiu ir tiek. Manau už 20k rasi labai neblogą mašinytę. Nupasakoti visko neįmanoma. Reikia pačiam pasėdėti mašinoje. ;) Sėkmės pirkime. :):)
Na bet kokiu atveju 7 vietos ir nereikalingos.
Ačiū už atsakymus ir padrąsinimus, manau nenusivilsiu, o kai bus proga, pasigirsiu forume su iliustracijom :)
Dėkui dar kartą :)
Tikrai vertas demesio auto. Vienas is patikimiausiu savo klaseje. Pazistamas turi 2002, tai truputi skundesi kad uzmiestyje vaziuojant 1,6 variklis per silpnas ir vejo pasipriesinimas labai jauciasi. Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Tavo tevai vyresni bus, gal nepajaus. As tai tarp tokiu varikliu kaip 1,6 ar 1,8 vienareiksmiskai uz galingesni. Tas silpnesnis nei ekonomiskesnis bus, nei ten ka. Tik del auto pigumo pagal mane tokius daro.
Kadangi tėvukas ramaus būdo, užmiestyje važinėja < 100 km/h, o mieste sukasi kokių 20% viso važinėjimo, tai kokį litriuką gal ir sutaupytų su tuo 1,6 L. Bet gal tamsta ir teisus, skirtumas per mažas, kad dėl jo vertėtų aukoti dinamiką ir "paspaudimą reikalui esant" :) Dėkui už atsakymą!
CitataMemelis parašė:
As tai tarp tokiu varikliu kaip 1,6 ar 1,8 vienareiksmiskai uz galingesni. Tas silpnesnis nei ekonomiskesnis bus, nei ten ka.
Pritariu šimtu procentų. Iš 1.6 ekonomijos nedaug pavyksta išgauti, nes pedalą labiau reikia spausti :)
Iš tiesų, pagal vokiečių TUV gedimų statistiką CV yra vieni iš patikimesnių automobilių, o 2008 m. net užėmė pirmą vietą ne tik savo klasėje bet ir absoliučioje įskaitoje, tarp naujesnių automobilių
Bet yra daug privalumų. štai, kad ir toks patogumas, jau pamiršau junginėti šviesas. Yra tokia padėtis, užvedai variklį, įsijungia trumposios, užgesinai variklį, šviesos išsijungia. Na apie saugumą, ekologiją ir t.t. galima daug prirašyti.
Kur tokia funkcija yra!??
Spėju tik naujesnis Verso turi tokią funkciją. Pulkininkas apie naujesnį rašė ;)
Citatahobbit parašė:
Spėju tik naujesnis Verso turi tokią funkciją. Pulkininkas apie naujesnį rašė ;)
Na pas mane kaip ir naujesne, bet tokio finto nera, arba as apie ji nezinau.
Todel butu idomu suzinoti kur jis isijungia, uzsiprogramuoja ar velniai zino kaip ji ijungti.
Tas fintas jauciu nuo metu ir salies priklauso. Tokia mano nuomone. Pas mus tai ji yra. Nezinau, ar ten kazkokia auto, ar kas, taciau uzvedus varikli uzsidega renkenelei stovint nulinei padetyje. Prietaisu skydelio apsvietimas neisijungia, veikia tik lauko zibintai. Tas tai gerai.
Pulkininko Verso bus kokiu 2008 m. taip kad jo aprasymas nelabai tinka senesniems Verso. As su savo 2002 m, 1,6 VVT-I , 81 kW Verso vazineju antri metai, pirkau pernai vasara, mokejau 5200 EUR. Masina penkiaviete, dar dviems sedynems manyciau nera vietos. Kadangi pries tai 6 metus pravazinejau su 2,0 l , 83 kW 1995 m. benzinine Renault Laguna, tai su ja ir lyginu pliusus ir minusus. Atrodo, kad galios skirtumas tik 2 kW, bet vairuodamas Laguna as vazinejau kaip su sportiniu bolidu, nes jos sukimo momentas didesnis prie mazesniu apsuku, norint aplenkti letesne masina nereikedavo tam daug ruostis, spust gazo, ir aplenkei. 1,6 l Verso reikia imesti 3 begi ir minti gaza iki galo. Gal kokia antra savaite su Verso del jos vėžliško pagreičio turejau labai rimta situacija, kai pradejau lenkti, ir niekaip negaliu aplenkti-is priekio masina, as stabdau, mano lenkiamasis irgi pradejo stabdyti-vos ne vos spejau grizti i savo juosta. Antras minusas - labai "vaiksto" po kelia, dabar keliai isvazineti furu, tai reikia gaudyti su vairu, ir vejas labiau nesioja, velgi, cia as lyginu su Laguna, kuri ant kelio stovedavo kaip prilipus. Trecias minusas - nelabai patogi sedyne, vairuotojo ir keleivio dar nieko, bet gale trys sedynes labai kietos. Nuvaziavus kokius 300 km nesustojus , paskausta nugara. O su Laguna per viena diena nuvairavau per 15 val-1250 km is Mazeikiu per Lietuva, Lenkija, Cekija iki Austrijos sienos, ir dar vakare ejom pasivaikscioti, beveik nepavargau. Dar vienas minusas labai maza (lyginant su Lagunos) bagazine, as galvojau detis dujas, bet nededu tik todel, kad tada bagazineje tilps tik duju balionas ir zapaske. Visa kita - tik pliusai, jie tikrai nusveria tuos kelis minusus, per 15 men nuvaziavau apie 23000 km, is gedimu buvo tik perdegusi numerio apsvietimo ir salono apsvietimo lemputes, tik nusipirkes investavau apie 1000 lt- pasikeiciau akumuliatoriu, viena rankinio stabdzio trosa (ju yra du), visas stabdziu kaladeles, praslifavau stabdziu diskus, dar - filtrai, tepalai, ziemines padangos ir t.t-kas butina.
Sedziu aukstai, matau toli, pakaba kietoka, bet patogi, gerai sugeria smugius per duobes - labai didelis pliusas kai dabar tokie keliai. Mieste kompiuteris rodo vid. kuro sanaudas 7,5-8 l, uz miesto 6,4-7l/100km, natūroje naudoja apie 1 l daugiau. Visa salta ziema labai gerai uzsivesdavo, gal todel, kad variklio alyva-sintetika Agip HTS 5W/40, keiciu kas 15000 km. Dar kazkaip keistai jungiasi pavaros, ypac atbuline, reikia labai jau kruopsciai iki galo nuspausti sankaba ir kruopsciai ijungti pavara-nors gal tai yra konkrecio mano Verso, o ne ju visu problema. As siulyciau ieskoti arba su 1,8 VVTI variklio benzinines- daugiau arkliu, "geresnis" sukimo momentas- arba D4D dyzelines Verso, arba dyzelio Avensio karavano (i kuri pakrausi daugiau krovinio, nei i Verso), su 20000 litu turetum rasti gera varianta (Avensio I)
Reziumuoju - pagal savo Verso dristu teigti, kad Toyota tikrai labai patikima masina, kitu markiu masinu savininkai skundziasi zymiai rimtesnemis problemomis-gendancia pakaba, greiciu dezemis, varikliais - tai Toyotu savininkai nervinasi del nuzliauzianciu kilimeliu, prastai traukiancio radijos ar pelenines apsvietimo lemputes.
Ne veltui jų Šūkis yra
Tiudei >Tumorou>Tojota
;)
Šaunuolis, bladas, išsamiai aprašyta. Trūksta tik vieno :) Ar rūdija 2002 m. CV? Tikiuosi, kad ne?
Matyt ne visos mašinos vienodos arba ne visų vienodas požiūris į jas.
Manasis CV, tai ant kelio laikosi labai gerai. Ten kur yra provėžos, tai natūralu, kad visos mašinos stengiasi jas pagauti, bet nepastebėjau, kad Verso elgtųsi kažkaip ypatingai ar blogiau. Nepaisant aukštumo, labai stabilus automobiliukas.
O štai pakaba, priešingai negu blado, skaičiuoja visus kelio nelygumus ir aš keikiu kelio nelygumus, nes jie kažkaip tai penelyg gerai jaučiami, tada dar kas nors bagažinėje sutrinksi :(
Bagažinė sutinku, nedidelė, tačiau, kai aš sulankstau antrą sėdynių eilę, tai turiu beveik dviejų metrų ilgio krovininę aikštelę per visą a/m plotį ir iki pat gana aukštų lubų. Didelį daiktą galima įdėti! Variklio galingumo (1.8 l ) visiškai pakanka. Štai tokie pastebėjimai.
Kalbant apie šviesas, nežinau ar galima programuoti ir ar visiems modeliams įmanoma programuoti automatinį jų įsijungimą/išsijungimą. Mano CV tai jau buvo tokia iš gamyklos. Viskas labai paprasta, posūkių rodymo svirties gale yra toks bumbuliukas, kurį sukiojant nustatomos trys padėtys: 1 šviesos simbolis; 2. brūkšnelis; 3. OFF. Kai jungiklis pirmoje padėtyje visada dega trumposios arba ilgosios šviesos. kai jungiklis antroje padėtyje visuomet dega tik pažibinčiai. Kai jungiklis trečioje OFF padėtyje, dega tik trumposios šviesos ir tik dirbant varikliui. Užvedus variklį jos įsijungia, užgesinus - užgęsta. Velniškai patogu :)))
Tačiau labai blogai, jei pamiršti uždaryti langus, užgesini variklį, tada pamatai, vel reikia užvesti....
Nepirsiu D4D nes nezinau kiek bus pravaziuojama. Bet ko gero tenka pripazinti, kad Toyota D4D varikliai labiau populiaresni ir labiau vyke nei VVTI. Bet zinoma D4D auto eksploatacija brangesne siek tiek. Jei prasuk i metus po 25000km, verta imti D4D, jei iki 20000km, ziurim ir toliau VVTI.
Ir del viduje esamo komforto kategoriskai negalima lyginti prancuzo su japonu, tai kaip diena ir naktis. Matyt kaip ir siu valstybiu IQ skirtumai :)
Idomiausia tai, kad visokie meistreliai spjaudesi japonu, kol neisaiskejo, kad prancuzai visus agregatus variklio skyriuje ir vaziuokle sudelioja atbulai. Siom dienom reiktu paziuret i meistro veida kuris ardo prancuza ir kuris ardo japona :)
Prancuzai - meiles salis. Del to jie visko prikisa kad butu kuo geriau viduje, bet ten kur is tikro reikia patikimumo, japonu kol kas nelabai kas aplenkia isskyrus vienas gamintojas kuri gadina japonu varda tai NISSAN.
Galima paimti ir sudrapalinta TOYOTA, ir paskui sakyt kad ne masina o sh... Bet kaip mes visi zinome perkam naudota auto yra loterija. Niekas nezino is ko ji perlipdyta ir kaip su ja buvo vazineta.
Ir nereikia dziaugtis, kai auto parduodama kuria vazinejo mergina (jei tai mechanine gr. deze). Ne sakau, kad visos mergaites (neisizeiskit, kurios zinot, kada reikia perjungti pavara), bet kitos vaziuoja su manualu kaip su automatu, baisu ziuret :) Man sirdi skauda kai matau tokius variantus :)
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
CitataHenris Bet ko gero tenka pripazinti, kad Toyota D4D varikliai labiau populiaresni ir labiau vyke nei VVTI.
O tai kuo blogi tie VVT-i? Kiek pastebėjau šiame forume, tai visi tik dėl dyzelinių variklių dejuoja.
Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?
Siaip tai NISSAN priklauso RENAULT koncernui, jeigu ka:p
O kas liecia Toyota Corolla Verso - del rudziu kol kas nera problemu, tfu tfu, tfu.
Savo masinos ieskojau kokius 1,5-2 men, buvau Klaipedoje, Utenoje, Taurageje, Gariunuose, Kauno turguje 2 kartus, o nupirkau Alytuje is autoplius-o skelbimo, pinigus sumokejau tik po to, kai Alytaus Regitroje isemem numerius ir patikrinom ar nevogta. Pardavejas veza masinas is Liuksemburgo, Sveicarijos ir Vokietijos. Mano masina is Vokietijos, nenudrozta, tikrai nedauzta, ant spidometro buvo skaiciai 117777 :). Pagal masinos bukle dristu tiketi, kad rida tikra - stiklai nesubraizyti ir vienodos markiruotes, pedalai, vairas, sedynes nenutrinti, masina su visokiais originaliais gamyklinias lipdukais ir plastmasiukais ir varzciukais, ir t.t.
PATARIMAI:
1. Neziurekite i vokiska brief-a, kas buvo masinos savininkas - galejo buti senelis, bet su masina vazinejo jo 18 metu anuke arbe bet kas kitas;
2. Nuotraukose is autoplius.lt ar autogidas.lt labai gerai matosi masinos vidaus defektai - nutrintas vairas ir sedynes, numinti pedalai. Mano masinos skelbime matesi smarkia nutrintas vairuotojo porankis - naturoje jis vos vos pazeistas. Taip kad nagrinekite, ypac vairo nuotraukas - Verso vairai kokybiski, jei nuotraukoje matosi kad nutrintas - labai didele rida, ir nesvarbu ka rodo odometras. Jei nera geru nuotrauku - irgi kazkas negerai.
Pasikliauk savo galva ir neklausyk perekupu ir pardaveju pasaku.
"Sedek" autopliuse ir autogide, as mintinai zinojau visus Verso skelbimus, geri variantai parduodami dar nepasieke Lietuvos arba per kelias valandas po skelbimo pasirodymo.
Sekmes
;)
Kas liecia VVTI daug kas skundziasi variklio dinamika, sako kad panasios kubaturos D4D ir VVTI kaip diena ir naktis. Kitas dalykas, prisiminkim, kad pirmas avensis su 1,8 benzinu turejo galymklini broka ziedu grupeje. Beprotiskai rydavo tepala ir pan. Bet kuris dyzelinis variklis turi ilgesni resursa nei benzininis, na aisku naujausi modeliai benzniniai praktiskai vaziuoja tom paciom apsukom kaip ir dyzeliai, tai matyt ju tarnavimo laikas irgi isaugs. Bet siuo atveju snekam apie naudoto auto pirkima apie 2003m tai dyzelinio ir benzininio variklio skirtumai islieka...
O siam forume daugiau klausimu del D4D del to, kad ko gero kokia 70 proc klubo nariu vazineja D4D Avensiais :) Kuo daugiau tokiu nariu tuo daugiau diskusiju apie ju transporto priemones. Naturalu :)
CitataPulkininkas parašė:
Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?
Pas mane 2005m.
As patenkintas savo 1.6 VVT-i, man su seimyna per akis AG, juk ne cupe ar sportini bolida vairuoju. Be to kuro sanaudos mane labai nustebino, tikrai nedaug valgo (bet as jos ir nedraskau).
Kai ieskojau sau verso, tai puse metu sekiau skelbimus ir Kauno autoturgu kas men. aplankydavau. Man irgi sioje loterijoje atrodo pasiseke, as paemiau nuo tralo, kuri pasitikau PL-LT pasienyje. Kol kas per 3metus nieko neislindo, rida buvo 74560km. is provanso su visais dokumentais.
Idomiausia buvo sekti autoplius skelbimus, ypac kai matai is pradziu pardavineja subelsta kaip obuoli, niekas neperka, po men. dingsta is skelbimo, o po dar vieno men. vel ideda jau sulopyta;)
tai vat 1metai su sia verso 2002m 2.0D-4D 66kw, bedu pa kolkas jokiu nebuvo, tikrai gera masina, bet vairuotojo vieta kiek ankstoka y sonus kazkaip tikrai nesupykciau del daugiau vietos ne i auksti o i ploti man kazko truksta, zmonai viskas kuo puikiausiai, nebeduoda jau beveik net man su ja pravaziuot, taip pat puse metu ieskojau, galvojau pigia naujesne arba geera senesne pasirinkau geeera senesne ir tikrai nesigailiu, nes kaip abi apziurejau paskambinau del naujesnes sako db remonte sankaba subyrejo :D sekiau skelbimus ir sss viskas kas buvo skelbimuose kauno turgui puse metu kiekviena sekmadieni vaiksciodavau, nieko tokio ypatingo, susitariau su tokiu ten vienu kur toyotas tik pardavineja, kad kai atves verso paskambintu, na ka paskambino, iskart emiau meistra ir variau zinodamas kad bet kokiu atveju paliksiu avansa dar visus skelbimus nematytus is kauno turgaus susirasiau paziuret, na ka ateinu prie jo stovi 3 alyvine ir 2 juodos, na kagi pradedam apziuras 1.alyvine komplektacija levoka truksta jau tos klimos, padangos sssakes ir dar taip uzmetineja atmazus kaip ir zada lenkai paimt ir t.t. spalva liuks bet nepritrauke zvilgsnio. 2. viena is juoduju serijos blizga is tolo rida 160t. km nu negalejau susilaikyt tokia faina atmosfera is karto nu ka pravaziavom sankaba dzirzgia bet nebuksuoja sako meistriukas zys ji9n dar ilgai vaziuok ir net negalvok metus tikrai pravaziuosi, 3. biski toleliau stovi kita juoda, kompl. gera bet visa tokia nudeveta tikrai begiu rankenele nutrinta, nu tokia iskart nepritrauke, dar ypac po grazuoles :D tai vat ta diena ir auksine ziurejau ir melyna, nu nieko geriau neradau uz No. 2 :D neseniai buvau i turgu uzsukes kainos nelb pasikeitusios ju nuejau ir paspaudziau pardavejui ranka likau jam tikrai dekingas uz tokia masina super jokiu problemu diena is dienos eksploatuojama :) tai vat pasakymas netyngek ieskot ir rasi savo isrinktaja :)
Citataguners parašė:
CitataPulkininkas parašė:
Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?
Pas mane 2005m.
Tai visai nesena. Kažin ar tikrai neina šviesų automatikos suprogramuoti?
CitataHenris parašė:
Kas liecia VVTI daug kas skundziasi variklio dinamika, sako kad panasios kubaturos D4D ir VVTI kaip diena ir naktis. Kitas dalykas, prisiminkim, kad pirmas avensis su 1,8 benzinu turejo galymklini broka ziedu grupeje. Beprotiskai rydavo tepala ir pan. Bet kuris dyzelinis variklis turi ilgesni resursa nei benzininis, na aisku naujausi modeliai benzniniai praktiskai vaziuoja tom paciom apsukom kaip ir dyzeliai, tai matyt ju tarnavimo laikas irgi isaugs. Bet siuo atveju snekam apie naudoto auto pirkima apie 2003m tai dyzelinio ir benzininio variklio skirtumai islieka...
O siam forume daugiau klausimu del D4D del to, kad ko gero kokia 70 proc klubo nariu vazineja D4D Avensiais :) Kuo daugiau tokiu nariu tuo daugiau diskusiju apie ju transporto priemones. Naturalu :)
Taip ištiesų pamiršome pasakyti temos autoriui.
Hobitai, svarbus dalykas VVT-i varikliai iki 2003 m žvėriškai rydavo tepalą, dėl greitai sudylančių žiedų. Nuo 2004 m., berods, ši žiedų problema buvo išspręsta ir jos nebėra.
Dėl dinamikos, aš ne ralistas nelakstau, man tos dinamikos pakanka. Galiu tik pasakyti, kad ji palyginus, visai nebloga :)
O D4D tai ne be problemų: plaukiojantys smagračiai, sankabos, starteriai, purkštukai, turbinos, jau nekalbu apie visokius egr. Pasiskaitykim forume, vos ne kas antram dingsta trauka :)
Problemu D4D tikrai turi as taip pat pasiemiau 2006 m. verso paskui per Toyotos atstovus sužinijau kad dar Prancuzijoj prie 60 tukstančiu buvo keistas smagratis su sankaba, prie 70 visi keturi purkštukai ir prie 90 turbina.
Bet siaip mašina maloni važiuoti varikliukas labai dinamiškas ir pakankamai galingas ir su trečiu begiu padangas gali draskyti:)
Na jei po tokiu ridu reikia purkstukus keisti ir asnkabas, tai neiasku koks kuras pilamas, gal baltarusiskas is furu, o jei auto drasokmas is vietos tai del to sankabai ir amen ant 60k, o jei jau turba isejo ant 90k, tai matyt varoma su ja redline'u pastoviai arba tepalas mineralinis pilamas. Kaip ir minejau dyzelis reikalauja didesnes prieziuros (didesne prieziura, tai pilti kokybiskus tepalus, gera kura, normaliai vazinet, pires ziema pasitikrint pak. zvakes ir akuma) jei reguliariai prisiziuresi siuos dalykus tikrai D4D tarnaus be problemu. Uzpyles mineralinio tepalo, baltarusisko dyzelio ir varant 200km/h kas antra diena, galiu ir per 10000km viska uzdrost ir sakyt, kad ne masina o sh...
Perkant auto reikia atsizvelgt ir i regiona, kur ji buvo vazineta. Jei Vokietija - autobanai (vaziuokle bus tvarkinga, smagracio beda toli grazu, zinoma bus kilometrazas didelis ir varikliukas bus mates kas diena po 4000rpm) Prancuzija - kalnuotos vietoves (pastoviai maigomas sankabos pedalas, smagraciui greitai amen, galimos stabdziu problemos, susideveje stabdziu diskai, cilindrai ir t.t.)
Ispanija ir kiti silti regionai - plona skarda, vaziuokles dalys maziau tarnaujancios, gavusi lietuviskos druskos ziema is dugniuko gali nieko nelikti). O LT pirkta auto, bus greiciausia surinkta Ukrainoje ir gero nieko nereiktu tiketis. Musu regionas ko gero stovi zemiausiame treciu saliu lygije, tai ko gero mes gaunam pigiausias Toyotas uz didziausias kainas (turiu omeni Toyota atstovybes) Atstovybeje galima nupirkti gera auto tik tokiu atveju, jei nori konkrecios masinos ir ji bus atgabenta ne is Ukrainos gamyklos, o Is Vokietijos ir ten surinkta... Nors cia labai retas atvejis, dazniausiai jei uzsakovas uzsako auto, jis pagal regiona ruosiamas apie menesi, kol atgabens is gamyklos, kuri priklauso musu regionui.
Bet apie ka mes cia, ne apie naujas masinas snekam... :)
Mano turima informacija tokia: 1,8 VVT-I varikliui 1ZZ iki 2005 metu gana greitai sudildavo ziedai ir pradedavo ryti tepala, ir nesvarbu, kokiame modelyje stovi sis variklis - Avensyje ar Coroloje. Siems varikliams rekomenduojama visalaik variklio tepalo lygi laikyti prie matuokles MAX reiksmes . 1,6 VVT-I stovi variklis 3ZZ, ir tepalo rijimo nepastebima. As per 15000km sudeginau apie 600-700 ml tepalo, ir nelaikau to "tepalo ryjimu".
Toyota Corolla Verso (2002m.) buvo gaminama Japonijoje ir Turkijoje. Japonijoje gamintos masinos VIN kodas prasideda raide J - tai manosios Verso variantas. Turkijoje gamintos Verso VIN kodas prasideda ne J raide, o kokia - nezinau...
Cia pora nuorodu, kur galite panagrineti savo Toyotas:
http://www.japancats.ru/toyota/
http://www.toyodiy.com/parts/q.html
CitataHenris parašė:
Na jei po tokiu ridu reikia purkstukus keisti ir asnkabas, tai neiasku koks kuras pilamas, gal baltarusiskas is furu, o jei auto drasokmas is vietos tai del to sankabai ir amen ant 60k, o jei jau turba isejo ant 90k, tai matyt varoma su ja redline'u pastoviai arba tepalas mineralinis pilamas. Kaip ir minejau dyzelis reikalauja didesnes prieziuros (didesne prieziura, tai pilti kokybiskus tepalus, gera kura, normaliai vazinet, pires ziema pasitikrint pak. zvakes ir akuma) jei reguliariai prisiziuresi siuos dalykus tikrai D4D tarnaus be problemu. Uzpyles mineralinio tepalo, baltarusisko dyzelio ir varant 200km/h kas antra diena, galiu ir per 10000km viska uzdrost ir sakyt, kad ne masina o sh...
Perkant auto reikia atsizvelgt ir i regiona, kur ji buvo vazineta. Jei Vokietija - autobanai (vaziuokle bus tvarkinga, smagracio beda toli grazu, zinoma bus kilometrazas didelis ir varikliukas bus mates kas diena po 4000rpm) Prancuzija - kalnuotos vietoves (pastoviai maigomas sankabos pedalas, smagraciui greitai amen, galimos stabdziu problemos, susideveje stabdziu diskai, cilindrai ir t.t.)
Ispanija ir kiti silti regionai - plona skarda, vaziuokles dalys maziau tarnaujancios, gavusi lietuviskos druskos ziema is dugniuko gali nieko nelikti). O LT pirkta auto, bus greiciausia surinkta Ukrainoje ir gero nieko nereiktu tiketis. Musu regionas ko gero stovi zemiausiame treciu saliu lygije, tai ko gero mes gaunam pigiausias Toyotas uz didziausias kainas (turiu omeni Toyota atstovybes) Atstovybeje galima nupirkti gera auto tik tokiu atveju, jei nori konkrecios masinos ir ji bus atgabenta ne is Ukrainos gamyklos, o Is Vokietijos ir ten surinkta... Nors cia labai retas atvejis, dazniausiai jei uzsakovas uzsako auto, jis pagal regiona ruosiamas apie menesi, kol atgabens is gamyklos, kuri priklauso musu regionui.
Bet apie ka mes cia, ne apie naujas masinas snekam... :)
Kiek zinau, corollas verso, o dabar verso surinkineja Turkijoje. O mes gaunam i Lt naujas toyotas is sandeliu Suomijoje ir paruostos jos yra vazinejimui kaip sunkioms explotacijos salygom, nes skandinavija ir rytu europa priklauso siai grupei. Taigi naujos toyotos LT atkeliauja tikrai geros komplektacijos ir paruosimo.
Dėkui visiems už tikrai išsamius pasisakymus :)
Na D4D problemos man neaktualios, nes bus perkamas VVT-i.
Kadangi nuomonės visų pakankamai įvairios, per daug nekreipsiu dėmesio, ar tai bus 1,6, ar 1,8. Galios ir 1,6 tikrai užteks (nes tėvukui ir su 66KW "bėške", ir su 55KW Yariu netrūksta tos galios :D ), o jei esat teisūs dėl to, jog 1,6 truputį mažiau rajus tepalams, tuo geriau.
Jau vyksta aktyvi paieška, manau po mėnesio ar vėliau parašysiu kaip pasisekė :)
Ačiū visiems dar kartą!
Turiu jau treti metai Verso 2002 m. 1,8, mech. pavaru deze. Galiu pasakyti tik gera. Sutinku su viskuo, ka rase Pulkininkas apie pliusus. O minusu kaip ir nepastebejau. Po dvieju Audi visiems sakau, kad daugiau i sedana nesesiu. Bagazine zymiai talpesne uz Audi A4 ar B4. Salone po sedano - tokia erdve, kad tai zino tik tie, kurie panasias turi. Matomumas - puikus. Tik reikia priprasti prie priekiniu statramsciu - jie visu minivenu storesni uz sedanus. 2002-2004 m. verso matomumas geresnis uz velesnes, tose sumazinti langai. Del traukos - sita verso su 1,8 l varikliu (135 AG) zymiai galingesne uz tureta Audi su 2 l. Todel trauka esu labai patenkintas. (specialiai del to nesirinkau 1,6 variklio). Del sedyniu - man asmeniskai jos zymiai geresnes uz turetos audi - neskauda nugaros po ilgo vairavimo, jauciuosi laisvai (esu pakankamai aukstas), nekalbant jau apie tai, kad viskas jungiasi tikrai japoniskai preciziskai. Jokiu bedu neturejau, keiciu tik tepalus ir filtrus, na dar keleta lempuciu esu pakeites. Benzino valgo nuo 6 greitkelyje iki 10 pernai per didziausius salcius mieste.
Galeciau daug prirasyti, bet cia kolegos jau pasidalino patirtimi, viskas tinka ir mano atveju, tik kaip sakiau - as kol kas minusu nerandu. Juk negali tokios auto lyginti su limuzinu ar pan. Zinai ka perki - atitinkami ir reikalavimai masiniukui.
Beje, del salono erdves, sedejimo patogumo ir pan. ta pati sako brolis apie savo Renault Scenic ir sesers vyras apie savo Opel Safira.
sekmes perkant,
Verso
Visiškai pritariu dėl galingumo, Verso su 1.8 varikliu atrodo žymiai galingesnė net už Audi su 2,3 varikliu, nors tie varikliai turi beveik vienodai kW
O štai sėdynės ir pakaba manosios Audi C4 buvo daug minkštesnės...
Verso man dar nelabai patinka garso izoliacija. Galėtų būti ir mažiau triukšminga, ypač važiuojant apie 120 km/ val greičiu.