Pakeiciau vandens pompa D-CAT'ui. Dejau ne originala, po 1000km pamaciau kad ant plastmasiu aptaskyta nuo dirzelio, ar normalu kad pompa gali truputi taskyt, nes pasak autotojos pompoje yra alsuoklis per kuri gali biskuti praleist
Dekui
akivaizdu, bet visiskai neitiketina versija
O kam aplamai tas alsuoklis vandens pompoje reikalingas?
Citataaudrius parašė:
akivaizdu, bet visiskai neitiketina versija
Truputi nesupratau ka norejote pasakyt
Citatadarius555 parašė:
Pakeiciau vandens pompa D-CAT'ui. Dejau ne originala, po 1000km pamaciau kad ant plastmasiu aptaskyta nuo dirzelio, ar normalu kad pompa gali truputi taskyt, nes pasak autotojos pompoje yra alsuoklis per kuri gali biskuti praleist
Dekui
Neturi ji nei kiek leisti;)
Nesamonė kad pompa gali truputi leisti, tvarkinga pompa neleidžia;)
Nu va ir issiaiskinau problema - trukusi galvutes tarpine. Masinos rida 81 000km, pirkta nauja. Antifryzo dingimas pastebetas siaip po tu didziuju vasaros karsciu kaip buvo +37 ir pan
Bet blin ka is tikro tiem DCAT'am tos galvos nifiga nelaiko?? Kazkaip baisiai skamba. Naujos masinos kaina lipa virs 100 000Lt, o nepasiekus garantinio pabaigos lydosi galvos.
tai jam negalva trūko, o tik tarpinė...
nu jo biski perlenkiau, bet vistiek remontas vienas is rimtesniu, juolab dyzeliui. Nuimti viska galvos slifuot per daug irgi nepatartina, tiketis reikia, kad variklis nespejo pakaisti. Po viso uzdejimo ir surinkimo fursunkiu tarpines butinai, nes gali saliarka leisti i tepalus. Brangus reikalas, aisku gerai, kad tai tvarkys garantinis, bet neaisku, gal po 80k km vel tarpine reiks keisti. Idomu tokiu atveju, ar siam varikliui galvos tarpines tik originalus duoda, ar galima pasirinkti koki gal rimtesni gamintoja. Per skystos tos gamyklines matyt yra...
na man atrodo vėliau tai tikrai galės imti kokią norės, ir turbūt tikrai ras geresnė nei OE, nes toyotai nesiseka su pasirinkimu, tai AISIN su smagračiai, tai bosch su starteriu, tik neaišku kas guolius gamina, o tai nuo 2003 irgi nepataikė. Nors ko reikia norėt, dabar visos auto gaminamos iš perdirbto metalo, tai taip ir laiko...
CitataHenris parašė:
nu jo biski perlenkiau, bet vistiek remontas vienas is rimtesniu, juolab dyzeliui. Nuimti viska galvos slifuot per daug irgi nepatartina, tiketis reikia, kad variklis nespejo pakaisti. Po viso uzdejimo ir surinkimo fursunkiu tarpines butinai, nes gali saliarka leisti i tepalus. Brangus reikalas, aisku gerai, kad tai tvarkys garantinis, bet neaisku, gal po 80k km vel tarpine reiks keisti. Idomu tokiu atveju, ar siam varikliui galvos tarpines tik originalus duoda, ar galima pasirinkti koki gal rimtesni gamintoja. Per skystos tos gamyklines matyt yra...
Tvarkysiu pats, nes garantinis jau BAIGESI :@, autotoja paskaiciavo
su visom tom tarpinem ~3500 LTL gaunasi + 1m. garantija. Siaip spejau pastebet laiku peciukas dar silde, oro kamsciu nebudavo tik kad spaudimas sistemoj - varvedavo per alsuokli peltimosi bakelio ir pompa leido nuo spaudimo per alsuokli
klausyk o kaip per 81k km garantija baigės ar tu 3 metus ja jau važiuoji?
CitataNNZ parašė:
klausyk o kaip per 81k km garantija baigės ar tu 3 metus ja jau važiuoji?
Taip butent 3 metus, siule prasitest garantija atisakiau :@
O gal galite rekomenduot be autotojos kas kaune padarytu si darba?
Dar abejojau ar pirkti šitą dyzelį. Viešpatie, kaip gerai, kad nenusipirkau. Kuo toliau, tuo labiau susidaro įspūdis, kad Tojotos dyzeliai vien problemos. O dar nuo naujųjų dyzelinas brangsta...
Pulkininkas cia problemos su Dcat dyzeliais, D4D 2.0 81kw neuzmusami varikliai, siek tiek naujesni 85kw, kol kas irgi problemu nekelia, o vat tas galingasis DCAT variklis, kazkoks nepaskaicuotas, kaip turi buti...
CitataPulkininkas parašė:
Dar abejojau ar pirkti šitą dyzelį. Viešpatie, kaip gerai, kad nenusipirkau. Kuo toliau, tuo labiau susidaro įspūdis, kad Tojotos dyzeliai vien problemos. O dar nuo naujųjų dyzelinas brangsta...
Problemos su visais tais kur daugiau kW, pvz VW 2,0TDI eina su 92,103 ir 125kW kur 125kW irgi turi problemu su turbinom ir galvos tarpinem buna
BMW tarkim 325d,330d ir 335d irgi vartoja ta pati 3,0l varikli
o kW skiriasi 142,170,220 berods