Sveiki,
vazineju su 2005 metu D4D avensiu. Pastaruoju metu kotais vedant varikli pailgejo starterio sukimo laikas pakol variklis pradeda dirbti savarankiskai. Starteris padaro kokius ~5 apsisukimus. Panasiai tiek saltam tiek apsilusiam varikliui. Seniau budavo gal kokiu apsisukimu kitu maziau, bet vistiek rodes kiek ilgokai.
Gal cia tokia sito variklio specifika? Kaip kitiem su uzvedimu? Pvz. teko vazinet su apynauju VW Caddy 1.9 TDI tai uzsivesdavo is pirmo pasukimo.
Masina nubegus 88K. Nuo pirkimo (70K) nei kuro filtras nei pakaitinimo zvakes nekeistos. Siaip variklis dirba tvarkingai.
Pas mane irgi panašiai ir, kiek pamenu, visi taip rašo. Važinėju ir nesuku galvos. ;) Pradžioj tikrai greičiau kabindavo.
Aha :) Pas mane irgi :)
Pas mane irgi ilgiau suka lyginant , kai turejau a4 1.9tdi. Ten is pirmo sukimo, o cia is kokio 5. Audi kai pradejo ilgai sukti tai akumuliatorius numire..tai itariu ir cia ar taip nentuiks..:(
Man atrodo jau ne kartą buvo rašyta, kad variklius su common-railu užvedinėjant tenka daugiau pasukti. O minėti VW varikliai ne common-railiniai. Jei neklystu, tik gal prieš kokius 2-3 metus VW pradėjo naudot šią sistemą. Įdomu kaip dabar su jų užvedimu...
Dekui uz jusu info. Kiek ramiau dabar gyvent :) Paieskojau forume info apie common-rail. Isties dauguma raso, kad ilgiau starteri suka. Gal ir logiska ivertinant, kad bendroje magistraleje reikia tam tikra slegi sukelti iki pradejimo kurti. Plius pas kai kuriuos yra minciu, kad pas toyotas slabnesni starteriai sudeti....
na manasis avensis vedasi praktiskai is kart. 2007 2,2 d4d. taip ir vasara ir praeita ziema prie - 20. Vedimasis toks pasidare pakeitus visus purkstukus.
Nieko, truputi palauk ir vel bus kaip seniau :D
:Dreik tris kart i medi pabelsti
O kaip aplamai žiema kuriasi D4D varikliai, gal yra kokiu subtilybių. Ar ilgiau reikia sukinti pašildžius žvakes ar kuriasi kaip ir vasara?
kuriasi kol užsikuria 1 kart pakaitinai ir kuri, jei geras akumas geros pakaitinimo žvakės, gera kompresija, tai nieko ir nereikia daugiau.
Pas mane dar originalus akumuliatorius stovi ir praeitą žiemą vedėsi be jokių problemų, nors ir netoli -30 buvo. Matysime, ar atlaikys šiuos žiemos išbandymus.
Pas mane tai panasiai kaip ir vasara. Nieko iskirtinio praeita ziema nebuvo. Kaip jau minejau pasuka kokis ~4 ~5 kartus ir dirba ... ar ziema ar vasara ... ar siltas ar saltas ... tas pats. Kaip nekeista butu toks jausmas, kad kai variklis saltas buna kokiu vienu kartu maziau pasuka netgi :)
dtinas ... o tu kodel purkstukus keitei? Ir kiek mazdauk tai tau kainavo?