Kadangi ir Kaune, ir kitur Lt gavau atsakymą, kad TOYOTA š.ne mašina ir niekaip neina išspaust Ag (nekeliant turbinos slėgio, kas yra žalinga), tai per klaidą radau tokią De nuorodą, kurioje pasirodo, kad galima čipsuot ir tai, kiek galima suprast duoda daug arkliukų ir sukimo momentas kits. Padiskutuojam apie papildomus arkliukus dyzeliuke.
Nuoroda (http://search.icq.com/search/selected_img.php?q=TOYOTA%20COROLLA%20VERSO%20TUNING&index=3&img_src=http://images.google.com/images?q=tbn:x_dtKgUUmdQ3HM:http://www.tte.de/images/tuning_parts/engine_tuning/Diesel_performance_Kit.jpg&title=Diesel_performance_Kit.jpg&width=210&height=140&size=10&url=www.tte.de&tbn_width=106&tbn_height=71&url=http://www.tte.de/images/tuning_parts/engine_tuning/Diesel_performance_Kit.jpg&url_rf=www.tte.de&site_url=http%3A%2F%2Fwww.tte.de%2Fpopup%2Ftp_engine_tuning.htm&q=TOYOTA%20COROLLA%20VERSO%20TUNING)
Kazkada irgi maciau inete sita daikciuka, idomu kiek kainuoja? Saite parasyta, kad europieciai turetu kreiptis i oficialia Toyota atstovybe del uzsakymo ir kainos. Ir montavimas atrodo nesudetingas, kazka kazkur pajungti teisingai tik riek :)
nu puslapis issidarke tai neblogai.. sory uz offtopic
Neblogas cia dalykelis. Tik neaisku, ar musu Toyotos servisai gales siuo klausimu padeti. Internete radau kainas. Tik kaip parsisiusti si daikteli, neaisku.
http://www.interstate.nl/pdf/Eibach%20Toyota%202009.pdf
Hmm, jei su gamykliniais parametrais sankabos nelaiko, tai dar padidinus sukimo momenta... Nors cia gal labiau nuo driverio priklauso.
As tai kazkada klausiau del savo Avensio, tai visi importuotojai LT atrase kad nera, tik senesniam modeliui. Dabar maciau reklamuoja Land Cruiser sita cipa, jis ten viurs 5 tuks kainuoja, bet neblogai galia ir sukimo momenta pakelia.(http://www.tokvila.lt/include/akses.php?id=841) As tai manau, kad jie pagrinde yra garantinems masinoms, o senesnem tai manau gali pigiau pasidaryt...
Jei čipsai Estrela, tai š. ten ne čipavimas ;)
taigi yra jau tokia tema. o dyzelio cipavimas kazkokiu chipu yra pornografija, na patys logiskai pamastykit.
na tada paaiškink kur čia nelogiška, jei RS8 dyzelinius daro arba žemiškesnė scirroco su dyzeliniu varikliu.
CitataNNZ parašė:
na tada paaiškink kur čia nelogiška, jei RS8 dyzelinius daro arba žemiškesnė scirroco su dyzeliniu varikliu.
Audi R8 turejai omeny? :)
CitataSmac parašė:
CitataNNZ parašė:
na tada paaiškink kur čia nelogiška, jei RS8 dyzelinius daro arba žemiškesnė scirroco su dyzeliniu varikliu.
Audi R8 turejai omeny? :)
taip ;) ačiū kad pastebėjai
Jei tas cipsas pakelia galia ir sukimo momenta, kyla klausimas, ar nedroziamas variklis? Is kokiu resursu atsiranda papildoma galia?
Siaip sakyciau atsargiau ziureti i tuos visus cipavimus...
Kazkur skaiciau straipsni kaip bande gal 5 skirtingu firmu cipus dyzelinius.
Buvo idetos foto kaip atrodo po to katalizatoriai isdege, dar kazkokios bedos buvo kile, tik visko nebepamenu... o realiai galingumo padidejimas gal su 1 tebuvo...
Tikras čipavimas tai yra kompiuterio programos pakeitimas t,y, variklio darbo parametrų pakeitimas.Šis dalykas dyzeliukui tikrai smarvės dadeda.Tačiau kitas dalykas yra power box (rašyta temos pradžioj) prijungimas.Turėjau pats prisijungęs-realiai galios padidėjimas jaučiamas didelėse apsukose ir tai jau ekstremalus vairavimas.Taigi jei norit čipuot tai keiskit kompo parametrus, o Toyotai tai padaryti kažkodėl niekas nesutinka-reiškia nėra taip paprasta kaip kitiem auto.Pasidomėkit saitu www.v-tech.lt
Todel, kad kitu kompu tik perraso programine iranga i atminties mikruske... o toyotu taip neina.
Dedi ant comonreil cipa atsisiuntes is e-bay ir viskas,o toyotos programos dar niekas nenulauze todel ir nesiulo cipuoti.;)galingumo dadeda apie 20kw tampa dinamiskesne ne tokia tupa:D
tai kokios kainos e-bay tinklapyje?
man gavos su parsiuntimu 400lt