Zodziu tokius garsus pradejau girdeti, kuriu anksciau nebuvo. Domina nuomones kas gali but, nes dar pas meisrus varyt nesiruosiu, pavazinesiu, paziuresiu.
Situacija: Apsuku intervale nuo 1200 iki 1800 Vaziuojant bet kokiu begiu, kai atleidus gazo pedala ir apsukoms nukritus iki 1800 ir zemiau pasigirsta traskejimas variklyje ar prie jo. nukritus iki 1200 tarskejimas dingsta. Spaudziant gaza nuo 1200 > tarskejimo nera.
Nuomones, kas gali but ?
Aciu ;)
cia paklausyt reikia... kitaip gausis burimas is kavos tirsciu...
klausimo papildymas:
reikia vilniuje normalaus meistro pas kuri butu galima nuvaryt ratus apziurai del to garso ..
Pasitiikrink ar nesikalatoja oro paemimo plastmasinis vamzdis kuris ieina i oro filtro deze. Pas mane prie tokiu apsuku jis rezonuodavo...
CitataKalapiziukaz parašė:
Pasitiikrink ar nesikalatoja oro paemimo plastmasinis vamzdis kuris ieina i oro filtro deze. Pas mane prie tokiu apsuku jis rezonuodavo...
Ir pavyko kanors padaryti, kad neberezonuotu?
Milkas, atkreipk demesi ar cia tik ne tada atsiranda tas garsas kai minus 5 ir daugiau buna ;] Pas mane irgi pasalinis panasus garsas buna.
Pas mane tas pats. Iš pradžių imdavau į galvą,...........bet atšilo ir aprimo. Ai tiek to.
Pas mane buvo oro filtro deze vibruodavo, atsidarius kapota ant laisvu duodi po biski gazo iki tam tikru sukiu, paskui atleidi ir girdisi tas vibravimas toks. su ranka draugas pridejo ant filtro dezes oro garsas dingo :)
reikalas sutvarkytas apklijavus oro baka paralonu..
man tai atrodo kondyskes slanga i variklio virsutine apsauga dauzosi, reikes kazkas pakisti..
Liutukas:
Man labai garsiai dzerzgia i oro filtro deze ivesta mova, per kuria ieina oras. Ji laisvai slankioja ir nesimato, kad prie ko nors tvirtintusi. Gal ten kokio paralono reiketu aplinkui prikisti ar kazka panasaus? smiley
AVENSIS D4D CHIP:
šiaip tarp oro filtro korpuso i paemimo vamzdžio pasiklijuoja paralonas arba yra lengvesnis būdas išemus filtra susuki medsraigčiu deze ir vamzdi
Citataegiosa parašė:
Pas mane tas pats. Iš pradžių imdavau į galvą,...........bet atšilo ir aprimo. Ai tiek to.
Pas manę išminamasis guolis pašalus orams "durniuoja", paspaudus sankabos pedalį dingsta garselis. Mašina pašila ir viskas OK.
Panasu,kad cia ne isminamas guolis o pavaru dezes guolis ar siaip kas nors su deze negerai.Pasitikrink tepalu lygi ar tepalus pasikeisk.
Isminamas guolis net nesisuka kai sankaba neisminta.Tik kai ismini sankaba guolis prisispaudzia prie sankabos diskatoriaus.Ismynus sankaba atsijungia pavaru dezes velenas nuo variklio ir garsas dingsta.Reiskia garsas is pavaru dezes.
CitataKalapiziukaz parašė:
Pasitiikrink ar nesikalatoja oro paemimo plastmasinis vamzdis kuris ieina i oro filtro deze. Pas mane prie tokiu apsuku jis rezonuodavo...
o tas rezonavimas atsiranda nuo ko !? ir kaip ji pasalinti!?:)
Man buvo oro filtro dezes vibracija. Paralonu is sonu graziai apdejau, problema dingo.
Citataspyglys parašė:
Man buvo oro filtro dezes vibracija. Paralonu is sonu graziai apdejau, problema dingo.
nu as irgi ji apsidejau paralonu ir ok, bet kodel taip pasidaro ? :)anksciau taip nebuvo!
Lauko temperatura keiciasi, kieteja plastikas, tarpai dideja ir t.t. ir pan. Dziaukis, jei dingo, dziaukis, kad ne smagratis. Kad visos tokios bedos butu, kaip si. ;)
man tai pastebejau jog tas garsas eina nuo 1 iki 1.2 apsuku poto dingsta, nesuprantu garsas eina lyg prie pagrindinio dirzo kazkas..ziuriu dangtelyje vieno varzto truko, tai isukau jy bet nedingo garsas..:( is kur ten eina nesuprantu, bet erzina labai..:(
gal kas zinote ar po pagrindinio dirzo dangteliu turi buti kokia tarpinele?ytariu jog dangtelis skleis sy baisu garsa..
CitataTuziukas parašė:
gal kas zinote ar po pagrindinio dirzo dangteliu turi buti kokia tarpinele?ytariu jog dangtelis skleis sy baisu garsa..
2004 m 2,0 D4D kai keiciausi dirza po dangteliu tarpine yra
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2004_TOYOTA_COROLLA+VERSO_CUR10L-GRMDYW_1106.html
Jei ten garsai eina ir dar varztai ne visi tai gal reiketu paziureti kas viduj darosi.
pas mane idomus garsas irgi atsirado vaziuojant ,panasus kaip ant benzino anksciau pirstai kaltu kaip bloga benzina uzpildavom kas galetu buti\
atveso orai, ankstinasi degimas saltam varikliui, purkstukai padile ir kala?...
tai as ispanijoje gyvenu nera salta pas mumis tai ar normalu tas garsas as dyzeliu nesu turejes gailiuosi kad dyzeli pirkau nors dirba palyginus tyliai
nezinau tada..
...pasmane irgi kalena :( ,kai duodi apkrovos varikliui, pirkau vasara, nieko nepastebejau itartino. Stovint nesijaucia to garso, tik kai ant mazesniu apsuku, vaziuojant duodi apkrova varikliui-pakalena, kol tampa lengvas variklio darbas. Nedumina, kuro sanaudos -norma...lygtai vibracijos nera.
ar tai normalu ,ar jau nerimauti, dyzelio neturejes, tai patirties neturiu.
Pas mane irgi buvo kalenimas. Siaip pasidariau diagnostika, rado kad vienas purkstukas per daug kuro paduoda (taip sakoma "kiauras" ), pakeiciau purkstuka ir dingo tas kalenimas, tai sakau gal purkstukai. Nors gal tas kalenimas kalenimui nelygus.
Vytska, O pas tave ir ant laisvu kalendavo? Nes man tas kalenimas ,kai duodi apkrova, o ant laisvu nieko nesigirdi, jei langa atsidares klausai-nieko nesigirdi, bet jei uzsidarai ,isjungi pasalinius garsus(peciu ,radija0, duodi per gaza ,tada pakalena, kol isibega, po to vel lyg ir normaliai.Buvau autotojoj, sako, kad toyotos garsiai dirba dyzeliai, tipo demesio nekreipt, bet netikiu, kad cia normalu...rida reali 140 000 .
Ant laisvu nekalendavo, kai duodavau apkrovos kazkiek - tada pradedavo kalent, bet budavo tokiu dienu kai nekalendavo.
pas mane nuo 2000 apsuku dingsta kalenimas chebra padekite issiaiskint cia tuoj ispanijoje meistrai daunai
Toyotas d - tai kad be kokios diagnostikos sunku atspet kas cia gali buti, va man per diagnostika rado kad vienas purkstukas negeras, paskeiciau ir dingo kalenimas, bet negaliu teigti kad pas visus pas kuriuos kalena yra blogi purkstukai. Gal kokie kompensatoriai dar gali buti.
kiek purkstukas kainavo
Su pakeitimu kainavo 1800Lt (tik purkstukas 1330Lt ), aisku as dejau nauja purkstuka Tokviloj, naudoti purkstukai kainuoja mazdaug 250-500Lt plius pakeitimas.
Citatamelrunas parašė:
Vytska, O pas tave ir ant laisvu kalendavo? Nes man tas kalenimas ,kai duodi apkrova, o ant laisvu nieko nesigirdi, jei langa atsidares klausai-nieko nesigirdi, bet jei uzsidarai ,isjungi pasalinius garsus(peciu ,radija0, duodi per gaza ,tada pakalena, kol isibega, po to vel lyg ir normaliai.Buvau autotojoj, sako, kad toyotos garsiai dirba dyzeliai, tipo demesio nekreipt, bet netikiu, kad cia normalu...rida reali 140 000 .
toyotos dyzeliai garsiai dirba? :) jei viskas gerai jokiu kalenimu neturi buti.
Toyota dyzeliai tikrai gana tyliai dirba. Lyginau saviskio garsa su kaimyno ford mondeo 2008 metu , tai zymiai tyliau toyota dirba. Kai saltas oras tada ir kalena variklis kol neapsyla..
kaip ir kazkas rase kad kalenimas - kalenimui nelygus. Pas mane vaziuojant vienodu greiciu net nesigirdi gad su dyzeliu, bet staigiai uzminus tapke pasigirsta tas garsas trumpam. Kadangi stovi tiesioginis kuro ipurskimas, tai ta kura i cilindra ipurskia tarkim per kelis kartus, uz tai ir varikliai dirba tyliau, ne tai kai senieji dyzeliai. O nuspaudus gaza, kompas i tai reaguoja ir duoda daugiau kuro, kurio didesnis kiekis ir sukelia didesni garsa. Tikiuos suprato kas nors ka norejau pasakyti.
bet aisku nebutinai del to kala...
tai kad anksciau tuo garso nebudavo tyliai dirbdavo dabar pradejo kalenti ryte isvis nesupratau uzvedziau ir toks garsas kaip metalas kazkur trintusi ispaudzius sankaba tas garsas sumazejo bet isilo masina ir praejo gyvenu ispanijoje tu salciu nera siandien ryte 9 laipsniai
hm..o man girdisi barskejimas nuo 900iki1100apsuku.ir niekas neranda is kur jis eina,lyg prie pagrindinio dirzo. maniau kad pagr. dirzo dangtelis bet ne.gal kam yra taip buve?
gal kondiskes skyvas? pas mane jis ant panasiu apsuku biski dainuoja, bet jau dainuoja 4 metai, tai ko gero tiek pat dar ir dainuos :)
taigi padariau as tą diagnostiką - kompensacija purkštukų 1)+1.3, 2)-0.4, 3)-0.5, 4)-0.3., ,padare adaptacija, ten viskas tvarkoj, pravaziavom su meistru,sako, kad nemato priezasciu isimineti purkstukus, teks susitaikyti su tuo garsu.Vazinesiu toliau,bus matyt...Matyt tai nera tas kalenimas, del kurio reiktu nerimauti stipriai:)
Citatamelrunas parašė:
...pasmane irgi kalena :( ,kai duodi apkrovos varikliui, pirkau vasara, nieko nepastebejau itartino. Stovint nesijaucia to garso, tik kai ant mazesniu apsuku, vaziuojant duodi apkrova varikliui-pakalena, kol tampa lengvas variklio darbas. Nedumina, kuro sanaudos -norma...lygtai vibracijos nera.
ar tai normalu ,ar jau nerimauti, dyzelio neturejes, tai patirties neturiu.
Na,pas mane panasiai - ant tusciu apsuku nekalena, duodant gazo nutilsta, kalenimas girdisi daugiau maziau vaziuojant tolygiai. Tas kalenimas erzina, bet labiausiai jis girdisi atsalus orams,kol neisiles variklis.
Autotoja ir dizrida sako viskas cia gerai. Bet ant kitu gamintoju commorail dyzeliu as to garso negirdziu. Beje, to garso nebuvo ir corolai verso 2l d4d 66 kw.
Palygint su kitu avensiu 93kw neturiu pazistamu, matau, Melrunai, randiesi kaune, gal galim susitikt ir palygint varikliu darbo garsa? Gal cia tikrai taip tiri but :-)
kalava, kazkur nusiunciau ne ten zinute, nes naujokas as tam forume:), tai gal pasikartosiu, galima susitikti, tik reikia paderinti laika, o sake tau matau ta pati ka ir man, buvau ir as dizridoj ir autotojoj...pas mane matau tas pats modelis, jie kazka minejo, kad 2007 m. eina kitokie purkstukai nei pas 2003-2006 metu avensius, gal ir ju darbas kitoks, astresnis ...
CitataTuziukas parašė:
hm..o man girdisi barskejimas nuo 900iki1100apsuku.ir niekas neranda is kur jis eina,lyg prie pagrindinio dirzo. maniau kad pagr. dirzo dangtelis bet ne.gal kam yra taip buve?
gal patars kas ka uzkniso negyvai,niekaip nerandu, ir nezinau kur ieskoti..
CitataTuziukas parašė:
CitataTuziukas parašė:
hm..o man girdisi barskejimas nuo 900iki1100apsuku.ir niekas neranda is kur jis eina,lyg prie pagrindinio dirzo. maniau kad pagr. dirzo dangtelis bet ne.gal kam yra taip buve?
gal patars kas ka uzkniso negyvai,niekaip nerandu, ir nezinau kur ieskoti..
nera ka ieskoti cia nes smagratis barska, ismink sankaba turi sumaEti biski garsas.
Man taip pat barskedavo kol nepakeiciau smagracio. Kaip ir buvo rasyta nuspaudus sankaba man tas kalatojimas baigdavosi.
man jokio skirtumo nuspausta ar ne..tox labiau plasmases barskejimas
gal biski ne y tema..bet gal kas gali pasakyti pavadinima purskiamo tepalo? ne wd, bet kad konkreciai sutepimui butu skirta?
taiva issiaiskinau kas man barskejo, ogi pasirodo servize kai keite dirzus, turbut pamirso vairo stiprintuvo dirza itempti, tai jis dauzesi i visas puses, visiskai laisvas buvo, itempiau dabar to garso nera, bet girdisi kazkuris guoliukas brazda skaudziai, itariu jog vairo stiprintuvo siurblio ar kaip jis vadinasi..:) taigi jei kas galite pakomentuokite, ar ten presuojami guoliai, ar restauruojasi tas siurblys, ar nauja tiesiog pirkti teks?
Pirmiausia issiaiskink tiksliai kuris guoliukas.Gali ir itempejai ir kondicionieriaus sankaba but.Kad vairo stiprintuvo,tai labai abejociau.Turetu ir siurblys rekt tokiu atveju.Ir jeigu siurblys stiprintuvo,tai neteko girdet,kad guolius kas keistu.Paprasciausiai perka lauzyne kita.
CitataVenza parašė:
Pirmiausia issiaiskink tiksliai kuris guoliukas.Gali ir itempejai ir kondicionieriaus sankaba but.Kad vairo stiprintuvo,tai labai abejociau.Turetu ir siurblys rekt tokiu atveju.Ir jeigu siurblys stiprintuvo,tai neteko girdet,kad guolius kas keistu.Paprasciausiai perka lauzyne kita.
aisku. uzsisakiau steroskopa, paziuresiu tixliai, bet ytariu siurbli..
šiaip įtempinėjant diržą nereikia persistengti, nes kai per daug įtempi gali pradeti ir sveikas guolis groti...;)
Sveiki, nekuriant naujos temos noriu paklausti del barskejimo variklio skyriuje. Jis pasireiskia tik laisvom apsukom, tai yra 800 aps. tik vos vos pakeli apsukas iki 900 garsas dingsta. Tas garsas gal jau keli metai yra, bet dabar paumejo ir pradejo erzinti. Bandziau klausyti atsidarius kapota, tai sakyciau garsas sklinda is keleivio puses, bet kurios vietos tai velnias zino. Gal tai kokie itempejai ar dar kazkas ir kaip tai imanoma patikrinti?
o generatorius pas tave tvarkoj?
Citatacorolla verso parašė:
o generatorius pas tave tvarkoj?
Krovimas normalus, o daugiau nezinau.
pas mane dainuoja keli metai kondiskes skyvas, tik ant laisvu apsuku. Bet didesniu pokyciu per 4 metus nepastebejau, tai galvoju, ner ko kist nagu. Bet jei pas tave paumejo, tai gal bus paspirtis pasiklausyt kondiskes skyva...
O is kur zinai, kad kondiskes skyvas? ijungus kondiske garsas dingsta ar kaip? Tiesa pas mane ijungus kondicionieriu, garsas kuriam laikui nustoja, bet gal cia del minimaliu apsuku skyravimu, nezinau..., nes pavaziavus su kondicionierium, ant laisvu vel tas pats garsas girdimas.
seip jai pareina guolis ar skyvas ijungus kondiske garsiau pradeda cirsgeti
pas mane tai mesitrai issiaiskino, kai keitem dirzus, prasukinejo skyvus. Kondiskes skyvas, biskeli turi laisvuma, del to ant mazu apsuku kai vibracija didesne jis ten ir skleidzia toki biski metlo garsiuka. Jei apie toki garsiuka mes snekam ;) Beje kondiske siaip toyotose sukasi visada. Nes sankaba yra kondiskes viduje. Ir tas skriemulys ar kondiske ijungta ar isjungta, vistiek sunkiau sukasi, nei skyvas kuriame sankaba, kai isjungta kondiske. Cia toyota :) Cia kitaip :)
Pas skodas man rodos irgi panasus bajeris su kondiskem, tai ziema, auto savininkai net pasikeisdavo dirzeli nuo auto, kuris yra be AC, t.y. i trumpesni, kurio uztenka tik vairo stiprui sukti. Nes dirzas cia eina tas per vairo stipro skriemuli ir kondiskes. Cia toki bajeri daro, kad taupyt kondiske, kad ji kai nenaudojama ziema, be reikalo nesisuktu. Nors yra ivairiu nuomoniu, girdejau nuomone, kad kondiske sveika kartais ijungti ir ziema, kad susiteptu stumokliukai viduje. Tai prieinu isvados, kad toyotos kondiskes skriemulio garsa sunku butu ivertint nuo kondiskes ijungimo ir isjungimo. Nes ji sukasi pastoviai, su visu skriemuliu tik sankbele sukabina viduje kompresoriaus, kai paspaudziam AC ON.
Skyvu garsa nustatyt lengviausia su stetoskopu koki naudoja gydytojai,bet truputeli ji patobulinus.Galima ir paprastesni susikonstruot is slangutes galo ir vamzdelio.Slangutes gala i ausi,o vamzdeli vedzioji prie vieno ar kito skriemulio ir tiksliai nustatai triuksmo vieta.Tai taip paprasta :)
Del AC kompresoriaus.Dyzeliams dazna problema,kad susimala viduje skyvo esancios dempferines gumeles ir skyvas pradeda skleist garsa.Tas dalykas nesunkiai remontuojamas.
AC kompresoriai ne tik Toyotu sukasi visa laika.Naujesniuose modeliuose dauguma kompresoriu yra tokio tipo ir sankabos ju viduje nera,ten visai kitoks ju paleidimo principas su elektromagnetiniu voztuvu.Labai svarbu stebet,kad kondicionieriaus sistema nebutu tuscia,net ir ziema!!!Jeigu vazinesite su tuscia,sugadinsite kompresoriu nepataisomai.Cia liecia besankabinius kompresorius ;)
Na vis tiek nepagaunu mano triuksmo sistemos. Siandien jau nebetriuksmauja, o siaip barskesys buna, kai labai gerai uzsiles variklis. Reiks ieskot zarnos ir klausyt barskala :)
Atrodo problema išspręsta. Pakeitė kondiškės įtempimo guolį ir dar generatoriaus įtempimo guolį, prie to pačio ir dirželius, nes buvo įtrūkinėję. Garsas būdavo kai variklis sušildavo ir apsukos nukrisdavo. Dabar variklis murkia be pašalinių garsų :)
pas mane oro paemimo vamzdis toki garsa skleide. Apvyniojau paralonu, sutvirtinau ir bedos baigesi.