sveiki visi,
varčiau delfi puslapį ir pamačiau aprašymus ir video apie mūsų pirmos kartos avensiukus. Reportažas žymios laidos AUTOPILOTAS, bet jų komentarai labai jau įžeidė mane :@ , spėju ir jus. Nes žurnalisto nuomone tai kaip besmegenio. Toks vaizdas, kad užsakytas reportažas.
Na pažiūrėkit ir įvertinkit, o gal čia jums nenaujiena. Sorry, jei aš čia kartoju forumo pranešimuose.
Taigi adresiukas: http://auto.delfi.lt/advice/autopilotas-pagyvenes-toyota-avensis.d?id=37679485
Jau žinom, skaitėm daugelis...
Ką "vairuotojas" kalba vairuodamas labai prieštarauja tam, ką kalba įgarsintojas. Bet video reportaže manau atsiskleidė daugiau teigiamų, nei neigiamų dalykų.
Visgi dėl dizaino sutinku - labai nedaug Toyotų pasižymi geru dizainu. Tiek pirmas Avensis, tiek Corolla E11 ar senesnės Celica daugelio vertinami gan prieštaringai.
Nuotaikai pakelti geriau šiuos vaizdus pažiūrėkite.
TOYOTA FOREVER!
Killing a Toyota, part 1/2 (http://www.youtube.com/watch?v=3xPlxOWnoMI)
Killing a Toyota, part 2/2 (http://www.youtube.com/watch?v=nvyd7RirzPo&feature=related)
P.S. Čia visai tinka prie šios temos pavadinimo.B)
Pradzia tai juokinga :D O su ta istverminga Toyota maciau per laida :) patiko :)
ir tas pastebejimas "nuobodi ir pilka"'- kaip pirstu i aki!
Beje Toyota i dizaina prdejo kreipti demesi kaip ir Subaru tik nuo 2009 metu :) Nes ju tikslai buvo gaminti patikimus automobilius o ne "palakstymui" ir dragam. Ir paziurekite i procenta kas vairuoja toyotas. Tai dazniausiai buna vyrai nuo 30m renkasi Toyota seimynini modeli Avensis, Corola Verso, Previa. Tai seimos auto, del to is ju dinamikos gamintojai ir nespaude. Corolla, Yaris - renkais dazniausiai moterys, nes tai miesto automobilis. Na o pacaniukam skirtos Celicos, kurios skirtos idomesniam vaziavimui. Pats vazineju su Avensiu II ir tikrai pripaznisiu, kad tai nuobodus automobilis, pakankamai tingus, bet tai nera blogai nes pats toki pasirinkau, nes ilgesnese keliones tikrai patogus ir komfortabilus (kaip japonas).
Beje kazkur teko skaityt kitus straipsnius tai , kad pakelti nuotaikia Avensis I - pripazistamas kaip beveik tobulas automobilis isskyrus dizaina :)
nezinau, man 2001-2002 ir nuo 2009 avensiu isvaizda labai patinka, o ir tu paciu audi ar bmw ir t.t. dizainas toks pat nuobodus, nenuobodus vienetiniu ar labai retu auto dizainas, nes jis tiesiog RETAS! laida gaidiska, kaip ir pats testuotojas, kazkoks studenciokas pats su reniu (jau rodo ismanyma apie automobilius) vazinedamas Toyota lazdavoja, sunervino blyn..
CitataHenris parašė:
Beje Toyota i dizaina prdejo kreipti demesi kaip ir Subaru tik nuo 2009 metu :) Nes ju tikslai buvo gaminti patikimus automobilius o ne "palakstymui" ir dragam. Ir paziurekite i procenta kas vairuoja toyotas. Tai dazniausiai buna vyrai nuo 30m renkasi Toyota seimynini modeli Avensis, Corola Verso, Previa. Tai seimos auto, del to is ju dinamikos gamintojai ir nespaude. Corolla, Yaris - renkais dazniausiai moterys, nes tai miesto automobilis. Na o pacaniukam skirtos Celicos, kurios skirtos idomesniam vaziavimui. Pats vazineju su Avensiu II ir tikrai pripaznisiu, kad tai nuobodus automobilis, pakankamai tingus, bet tai nera blogai nes pats toki pasirinkau, nes ilgesnese keliones tikrai patogus ir komfortabilus (kaip japonas).
Beje kazkur teko skaityt kitus straipsnius tai , kad pakelti nuotaikia Avensis I - pripazistamas kaip beveik tobulas automobilis isskyrus dizaina :)
viskai nesutinku ;) man 22 metai, bet celicos nei uz dyka neimciau (ten gamintojas pamirso ideti dar 2 duris), man masina turi buti didele (ar bent vidutine) , o dabartine karina tai sakyciau pagal savo klase gan komfortabili(tik garso izoliacija galetu buti geresne). Man masina pirmiausiai turi buti patikima ir ekonomiska , beto toyotas ganetinai saugios, o traukos manau uztenka kiekvienai, visgi lietuvoje maximalus leistinas greitis 130km/h, tai toki pasiekai bet kuris automobilis su betkokiu varikliu :D Mieliau paimciau minivena nei kokia dvidure celica ar korola, o jei dar visureigi kas pasiulytu... B)
gisas: as tik apibendrinau statistika, man paciam 28 o vazineju su Avensiu universalu. Nes su Lanceriu prisilaksciau ir uztenka. Bet kokiu atveju ziuriu i auto praktiskuma o ne i variklio galinguma. Bet pripazinkime, kad tavo amziaus bahuriukai, kazkodel renkasi manevringesne greitesne auto, nei seimynini universala ar sedana. O kokie pas mus TV laidu testuotojai, jeim svarbu lekt kaip akis isdegus ir padriftinti trasoje su nauja masina ir saky kaip geri valdosi :) Pats dirbu TV uz kadro, zinau kad telikui rodyti kazkoki objekta niekuo neissiskirianti jokio tolko, arba toki reikia kazkaip pavadinti "pilkai" :) Arba jie pagiria tarkim WV TDI galingesne versija kuri valgo maziau ir traukia geriau, bet kad turbos ir galvos tarpines aina saibom i maza kubatura sukisteim dideliem kw, jie to nesako, nes kazkas moka babkes - tarkim koks WV salonas :)
SIam siuzete nesupratau tik vieno dalyko is kur tas piemuo istrauke, kad 2.0 TD Avensiui bedos su variklio bloku, kai visi forumai sneka kad benzas turi problemu su bloku, sitoj vietoj bahuriukas biski apsisiko... O pagrindines bedos, kas 200000km keiciamo dvieju masiu smagracio net neuzsimine. :)
Citatagisas parašė:
man 22 metai, bet celicos nei uz dyka neimciau (ten gamintojas pamirso ideti dar 2 duris), man masina turi buti didele (ar bent vidutine) , o dabartine karina tai sakyciau pagal savo klase gan komfortabili(tik garso izoliacija galetu buti geresne). Man masina pirmiausiai turi buti patikima ir ekonomiska , beto toyotas ganetinai saugios, o traukos manau uztenka kiekvienai, visgi lietuvoje maximalus leistinas greitis 130km/h, tai toki pasiekai bet kuris automobilis su betkokiu varikliu :D Mieliau paimciau minivena nei kokia dvidure celica ar korola, o jei dar visureigi kas pasiulytu... B)
ok, privertei nusisypsot... Del duru pamirsimo tai labai abejoju, bet toks jausmas kad tu to niekada nesuprasi... pirmas pastebejimas- celicos durys yra kur kas platesnes, taip kad pro jas kur kas lengviau isest i masina aukstam zmogui, na pvz man. Ir kokio stambumo tu turi but, kad tau ilipt i masina reikia 2 duru? :D :D :D Celikos ilgis daug maz kaip universalo, tai tik dabar mes kalbam ape masinos dydi ar erdve viduj? Automobilis charakterizuoja zmogu. Visi turime skirtingus pomegius ir polinkius, visi skiritngai ziurime i gyvenima, visu prioritetai skiriasi. Nieko keisto ar blogo cia nera. Per savo 6 metu vairavimo praktika pastebejau, kad mano masinoje tik 1-2 denas per metus sedi daugiau nei du zmones... ir ar del to apsimoka turet tas paildomas 2 duris ar papildomas 6 sedynes? :D Pasirinkau celika nes tuo metu to norejo mano sirdis... taip visi daro. Bus seima, bus vaikai- atsiras kiti rupesciai ir kitas automobilis... Mieliau paimciau serija- pati geriausia.... Mieliau paimciau dovanu nauja 7 BMW nei celica, nes ji pardaves nusipirciau celica gt4, rav4, ir avensi universala :D Va ir komplektas visiems gyvenimo atvejams :D
Griztant prie temos- tai tikrai nesamone suskiede... blogas automobilis ir nepriziurimas automobilis- 2 skirtingi dalykai...
Citatafennix parašė:
ok, privertei nusisypsot... Del duru pamirsimo tai labai abejoju, bet toks jausmas kad tu to niekada nesuprasi... pirmas pastebejimas- celicos durys yra kur kas platesnes, taip kad pro jas kur kas lengviau isest i masina aukstam zmogui, na pvz man. Ir kokio stambumo tu turi but, kad tau ilipt i masina reikia 2 duru? :D :D :D Celikos ilgis daug maz kaip universalo, tai tik dabar mes kalbam ape masinos dydi ar erdve viduj? Automobilis charakterizuoja zmogu. Visi turime skirtingus pomegius ir polinkius, visi skiritngai ziurime i gyvenima, visu prioritetai skiriasi. Nieko keisto ar blogo cia nera. Per savo 6 metu vairavimo praktika pastebejau, kad mano masinoje tik 1-2 denas per metus sedi daugiau nei du zmones... ir ar del to apsimoka turet tas paildomas 2 duris ar papildomas 6 sedynes? :D Pasirinkau celika nes tuo metu to norejo mano sirdis... taip visi daro. Bus seima, bus vaikai- atsiras kiti rupesciai ir kitas automobilis... Mieliau paimciau serija- pati geriausia.... Mieliau paimciau dovanu nauja 7 BMW nei celica, nes ji pardaves nusipirciau celica gt4, rav4, ir avensi universala :D Va ir komplektas visiems gyvenimo atvejams :D
Griztant prie temos- tai tikrai nesamone suskiede... blogas automobilis ir nepriziurimas automobilis- 2 skirtingi dalykai...
nepriimk uz gryna pininka pasakymo apie duris ;) as cia graziai pasakiau kad man nepatinka dvidures masinos:D visureigiai ir minivenai man patiko nuo vaikystes. visokiu maisno buvo ir bus, nes visokiu reikia. Nusiunciau klipuka kur vairuoja laguna, buvusiam klasiokui, kuris taip pat vairuoja laguna. Paaiskejo, kad mano klasiokas ir tas "ekspertas" yra pazystami. Paaiskejo kad klipe tikrai nemelavo kad lagunai 4 kartus keite varikli, o kas juokingiausia, kad pats budamas automobiliu ekspertu pats nusipirko laguna sulipdyta is keliu ir nemate kol draugai neparode :D
Ne nu as nieko ir nesakau... siaip su sypsena komentuoju... Komediju visada buna ir pasitaiko :D...
Reportažas debiliškas, kai 2001 metų automobilį prilygina kibirui supuvusių obuolių, tai ką jau čia rimtai žiūrėsi į tokią laidą..
Mielai nupirkčiau supuvusių obuolių ir kibirą, jei tik galėčiu apsikeisti į tą avensį :)
jo kažkokie chaltūrščikai ten, žaidimus skelbia, prizų neduoda, jei laimi. Keisti jie ten, kaip užeina taip reportažą daro... Šiaip kažkada buvo gera laida... ir netgi visai gera laida...
iš dalies, tai ten labai daug tiesos pasakyta. Toyota nuobodūs? amm... taip. pagal statistiką jaučiu Toyotų vairuotojai dažniausiai žudosi, nes jų automobiliai varo depresiją. nu ok, Avensis Mk I esu tik kokias 10 minučių vairavęs, bet didesnio skirtumo tarp jo ir maniškės nepajaučiau. o saviškę vairuoju tik todėl, kad neįperku to, ką norėčiau įsigyti, nes tai yra nuobodi, bjauri vairuoti ir nekonfortabili. dėl patikimumo, tai nejaučiu jokio didesnio skirtumo lyginant su bet kuria kita mašina. byra kaip ir visos.
jei apie naujesnes Toyotas, tai Avensis Mk II man atrodo geriausiai. vairavęs nesu. Avensis Mk III atrodo tiesiog siaubingai, nors kiek girdėjau pagaliau ant kelio visai neblogai stovėt ėmė. kažkodėl man labai smagiai atrodo naujausias Yaris. tai bene vienintelė Toyota, kuri kažkokia žaisminga atrodo.
na visiskai nesutinku su paskutiniu pasisakymu. Bet del skonio nesigincijama. Man asmeniskai bet kokia toyota savaip simpatiska. Siuo metu vazineju su I Avensiu ir tikrai nesiskundziu niekuo. ir 99,9%, kad sekantis auto bus toyota
Citataumunas parašė:
Toyota nuobodūs? amm... taip. pagal statistiką jaučiu Toyotų vairuotojai dažniausiai žudosi, nes jų automobiliai varo depresiją.
Nu nu pacan, palegče... Turbūt pirmą vairuoji gyvenime? Pats kai turėjau 8, o daug senų automobilių bandžiau, naudojau ne savo, galėčiau pasakyt nuomonę, kad į depresiją varo automobilis, kuris dažnai genda, kuriam negali rasti dalių ar detalės beprotiškomis kainomis, kai pastoviai ką nors pavagia ir negali apsaugoti. Neapkenčiu automobilių, kurie dažnai genda, barška važiuojant, kas nors neveikia, nekenčiu užsirašinėti į servisus ir būti be automobilio. Todėl kenčiu toyotą :p Pavedusi ji buvo tik kartą, kai užstrigo lenkiška dujų įrangą, todėl važiavo benzu :D
Citataumunas parašė:
iš dalies, tai ten labai daug tiesos pasakyta. Toyota nuobodūs? amm... taip. pagal statistiką jaučiu Toyotų vairuotojai dažniausiai žudosi, nes jų automobiliai varo depresiją.
Þiūrint, kas kokia statistika domisi.
Statistika sako, kad pavyzdžiui, Danijoje, laimingiausi yra Tojotų vairuotojai. Vokiečių statistika, sako, kad manoji Tojota 2008 m. buvo saugiausias ir mažiausiai gendantis automobilis.
Na o šiaip, tai bet kokia statistika yra viena iš melo rūšių :)
Citataumunas parašė:
iš dalies, tai ten labai daug tiesos pasakyta. Toyota nuobodūs? amm... taip. pagal statistiką jaučiu Toyotų vairuotojai dažniausiai žudosi, nes jų automobiliai varo depresiją. nu ok, Avensis Mk I esu tik kokias 10 minučių vairavęs, bet didesnio skirtumo tarp jo ir maniškės nepajaučiau. o saviškę vairuoju tik todėl, kad neįperku to, ką norėčiau įsigyti, nes tai yra nuobodi, bjauri vairuoti ir nekonfortabili. dėl patikimumo, tai nejaučiu jokio didesnio skirtumo lyginant su bet kuria kita mašina. byra kaip ir visos.
jei apie naujesnes Toyotas, tai Avensis Mk II man atrodo geriausiai. vairavęs nesu. Avensis Mk III atrodo tiesiog siaubingai, nors kiek girdėjau pagaliau ant kelio visai neblogai stovėt ėmė. kažkodėl man labai smagiai atrodo naujausias Yaris. tai bene vienintelė Toyota, kuri kažkokia žaisminga atrodo.
tik nesižudyk :o geriau masina pakeisk;) toyota irgi ganetinai brangus ir nemaza isliekamaja verte turinti automobilis, taigi gali parduoti savo karina ir nusipirkti kokia 2000 metu alfa(sakei visos genda vienodai, tai nusiviti neteks :p :)
na, nereikia veltis į kraštutinumus. Alfos nors ir gražios, bet kaip jau horn minėjo, jos į depresiją kitaip varytų. nors maniškės gedimų toks sąrašas, kad manau ir Alfą aplenktų :D jaučiu visų nesąmonių net neprisiminsiu. taigi Toyota man nesudaro patikimo automobilio įspūdžio.
dabar dėl vokiečių ir danų. aš džiaugiuosi, kad jie labai laimingi. visgi su abiejom tautom labai daug tenka reikalų turėti. na ką aš galiu pasakyti: nuobodiem žmonėms, nuobodžios mašinos. gerai, danai gal nėra tokie nuobodūs, bet vokiečiai... nekenčiu tų susiraukusių, apsimestinai kultūringų nacių. taip, nacių. bendraudamas su jais jautiesi, kaip šūdo gabalas nevertas net jų kojas bučiuoti. todėl neduokit man pavyzdžio su vokiečiais, nes labai neigiamai paveiks :D
dabar malonumas vairuoti. na, maniškė panaši į karvę ant ledo. posūkiuose visuomet tenka važiuoti kaip pensininkui, nes mašina tiesiog nemėgsta keisti kryptį, garso izoliacija vidutiniška (o jei dar dyzelis kaip pas mane...). salonas barška ir girgžda. jau pavargau klijuoti, ardyti ir kaišioti. kažkada netgi vieno visų galų meistro pasiklausęs mėginau panelės sujungimus solidolu sutepti. žinokit, padėjo. bet neilgam.
kažkas yra sakęs, kad pirmojo asmeninio automobilio niekas nemėgsta, nes perka nežinodami ko jiems iš tiesų reikia. mano atveju turbūt taip ir yra. kai tik galėsiu sau leisti, kita mašina TIKRAI nebus Toyota. bėda, kad teks dar ilgai su šita gyventi. žudytis neketinu, gyvenime kitų džiaugsmų turiu. tik mano Toyota ne vienas iš jų.
čia tik mano nuomonė. tikrai niekam jos neperšu. bet negi turėjau būtinai patylėti? :D
Citataumunas parašė:
dabar dėl vokiečių ir danų. aš džiaugiuosi, kad jie labai laimingi. visgi su abiejom tautom labai daug tenka reikalų turėti. na ką aš galiu pasakyti: nuobodiem žmonėms, nuobodžios mašinos. gerai, danai gal nėra tokie nuobodūs, bet vokiečiai... nekenčiu tų susiraukusių, apsimestinai kultūringų nacių. taip, nacių. bendraudamas su jais jautiesi, kaip šūdo gabalas nevertas net jų kojas bučiuoti. todėl neduokit man pavyzdžio su vokiečiais, nes labai neigiamai paveiks :D
:D
Kolega, mes vienas kalbam apie ratus, kitas apie batus :)
Aš juk nerašiau, kad danai yra laimingi ar nelaimingi aplamai. Aš rašiau apie tyrimą, kur buvo tiriami danų vairuotojai. Nustatyta, kad labiausiai patenkinti savo keturračiai draugais buvo tie, kurie vairuoja ne mersedesus, audi ar BMW, o - Tojotas.
Apie vokiečių laimę ar nacionalizmą iš vis nieko nežinau. Þinau tik, kad vokiečių techninių apžiūrų centrai TUV suskaičiavo, kiek kokių gedimų turėjo apžiūras praeinantys automobiliai. Tais metais nustatė, kad patikimiausia yra Tojota. Tik tiek :)
Citataumunas parašė:
na, nereikia veltis į kraštutinumus. Alfos nors ir gražios, bet kaip jau
čia tik mano nuomonė. tikrai niekam jos neperšu. bet negi turėjau būtinai patylėti? :D
o ko tyleti? laisvoj lietuvoj gyvenam :D
CitataPulkininkas parašė:
Kolega, mes vienas kalbam apie ratus, kitas apie batus :)
Aš juk nerašiau, kad danai yra laimingi ar nelaimingi aplamai. Aš rašiau apie tyrimą, kur buvo tiriami danų vairuotojai. Nustatyta, kad labiausiai patenkinti savo keturračiai draugais buvo tie, kurie vairuoja ne mersedesus, audi ar BMW, o - Tojotas.
Apie vokiečių laimę ar nacionalizmą iš vis nieko nežinau. Þinau tik, kad vokiečių techninių apžiūrų centrai TUV suskaičiavo, kiek kokių gedimų turėjo apžiūras praeinantys automobiliai. Tais metais nustatė, kad patikimiausia yra Tojota. Tik tiek :)
na, tu parašei, kad jie jaučiasi laimingiausi vairuodami Toyotas. tiesiog paaiškinau kodėl taip gali būti. juokais. nebūtina taip rimtai į pasaulį žiūrėti. vokiečiu pavirsi...B)
Na umunui galiu pasakyti tik tiek: arba tu nemoki vaziuoti, arba nusipirkai masina, kuri turejo jau 10 savininku jei tau viskas byra ir genda. Jei pirmas atvejis, tai nusipirkus kita masina, turesi daug daugiau bedu nei su bet kuria toyota, jei antras variantas..na tada viskas imanoma.
As pats vairuoju Carina, ir ji tikrai manevringa, ir klauso, posukius kad ir didesnius galiu veikti ir 100km/h greiciu, jei tai vieni niekai. Del braskejimo, pas mane niekas nebraska, nes viskas savo vietoj (masina nebuvo dauzta). del garso izoliacijos, na tikrai mane stulbinai, nes sako jog prastas, bet pas mane..ji tiesiog gera, variklio ne nesigirdi, nors ir dyzelis, tik islipus is auto gali girdeti tylu,grazu jo darba,arba kai automobilis stovi vietoje.Vaziuojant didesniu greiciu ir jei dar didelis vejas, galima isgirsti vejo putima bet ir tai ne visada. Dar lb daug priklauso nuo padangu, prastu neperku, todel ir pasaliniu garsu nuo padangu mazai girdziu.
Del pirmojo autmobilio, tai yra sakoma visai atvirksciai nei tu pasakei: sako savo pirmaji automobili labiausiai mylime, priziurime, saugome.
Kas del video apie toyotas, tai net per top gear yra sake, taip tai nuobodus automobilis, bet su tuo tu vaziuosi vaziuosi ir vaziuosi.
CitataAurimas parašė:
As pats vairuoju Carina, ir ji tikrai manevringa, ir klauso, posukius kad ir didesnius galiu veikti ir 100km/h greiciu, jei tai vieni niekai. Del braskejimo, pas mane niekas nebraska, nes viskas savo vietoj (masina nebuvo dauzta). del garso izoliacijos, na tikrai mane stulbinai, nes sako jog prastas, bet pas mane..ji tiesiog gera, variklio ne nesigirdi, nors ir dyzelis, tik islipus is auto gali girdeti tylu,grazu jo darba,arba kai automobilis stovi vietoje.Vaziuojant didesniu greiciu ir jei dar didelis vejas, galima isgirsti vejo putima bet ir tai ne visada. Dar lb daug priklauso nuo padangu, prastu neperku, todel ir pasaliniu garsu nuo padangu mazai girdziu.
Del pirmojo autmobilio, tai yra sakoma visai atvirksciai nei tu pasakei: sako savo pirmaji automobili labiausiai mylime, priziurime, saugome.
Na apvaziuok minsko ziedu 100 km/h.. Net man jau labai nemalonu daugiau 75 spaust.
Na del umuno... kagi...prarasim klubieti... Mane Toyota visada parveze namo, uz tai ja ir gerbiu... ir nesvarbu kad barska ir byra... Manoji byra labiau nei tavo carina... sunku rast netvarkyta dali... taip kad nesijaudink... beje man labai patinka toyotos patikimumas... tik daug itakoja vaziavimo stilius...
CitataAurimas parašė:
Del pirmojo autmobilio, tai yra sakoma visai atvirksciai nei tu pasakei: sako savo pirmaji automobili labiausiai mylime, priziurime, saugome.
buna isimciu.
mano pirmas automobilis buvo renault safrane, del jos prakeikaiu visa prancuzija, butu mano valia tai padegciau ta reno gamykla :D
CitataAurimas parašė:
Na umunui galiu pasakyti tik tiek: arba tu nemoki vaziuoti, arba nusipirkai masina, kuri turejo jau 10 savininku jei tau viskas byra ir genda. Jei pirmas atvejis, tai nusipirkus kita masina, turesi daug daugiau bedu nei su bet kuria toyota, jei antras variantas..na tada viskas imanoma.
As pats vairuoju Carina, ir ji tikrai manevringa, ir klauso, posukius kad ir didesnius galiu veikti ir 100km/h greiciu, jei tai vieni niekai. Del braskejimo, pas mane niekas nebraska, nes viskas savo vietoj (masina nebuvo dauzta). del garso izoliacijos, na tikrai mane stulbinai, nes sako jog prastas, bet pas mane..ji tiesiog gera, variklio ne nesigirdi, nors ir dyzelis, tik islipus is auto gali girdeti tylu,grazu jo darba,arba kai automobilis stovi vietoje.Vaziuojant didesniu greiciu ir jei dar didelis vejas, galima isgirsti vejo putima bet ir tai ne visada. Dar lb daug priklauso nuo padangu, prastu neperku, todel ir pasaliniu garsu nuo padangu mazai girdziu.
Del pirmojo autmobilio, tai yra sakoma visai atvirksciai nei tu pasakei: sako savo pirmaji automobili labiausiai mylime, priziurime, saugome.
Kas del video apie toyotas, tai net per top gear yra sake, taip tai nuobodus automobilis, bet su tuo tu vaziuosi vaziuosi ir vaziuosi.
nepritariu beveik niekam. bet tiek jau to :)
Citatafennix parašė:
Na apvaziuok minsko ziedu 100 km/h.. Net man jau labai nemalonu daugiau 75 spaust.
Na del umuno... kagi...prarasim klubieti... Mane Toyota visada parveze namo, uz tai ja ir gerbiu... ir nesvarbu kad barska ir byra... Manoji byra labiau nei tavo carina... sunku rast netvarkyta dali... taip kad nesijaudink... beje man labai patinka toyotos patikimumas... tik daug itakoja vaziavimo stilius...
taip, važiavimo stilius įtakoja. čia irgi tiesos yra. bet Carina tą važiavimo stilių labai apriboja :D
beje, mane irgi visad parveža namo. čia privalumas. nors aš iš tų, kurie išgirdę kažkokį keistą garselį iškart puola tvarkyti. tai tiesiog neleidžiu jai pabirti iki tokio lygio, kad nebeparvežtų.
tiesa, dar maniškė labai nelaiminga tuo, kad nuolat praduriu padangas. jau ima užknisti negyvai. o kai dar padangoms niekad netaupau, tai išvis nervas ima :D
Citatagisas parašė:
buna isimciu.
mano pirmas automobilis buvo renault safrane, del jos prakeikaiu visa prancuzija, butu mano valia tai padegciau ta reno gamykla :D
Ne tu vienas :) Pažįstu dar pora žmonių, kurie susprogdintų tą koncerną su visomis jo gamyklomis ir automobiliais be jokio sąžinės graužimo :D
Na pritarimo ir nesitikiu, juk kiekvienas automobilis savaip ypatingas, turi savus minusus ir pliusus, nera identisku automobiliu kaip ir zmoniu.
Kaltinti gamintojus irgi nederetu, nes lb didele itaka auomobilio buklei turi kaip mes vairuojama ir kaip priziurime automobili, o ne tai kaip gamintojas pagamino vienokia ar kitokia detale.
Kai kurie ir su golfu vaziuoja ir nlb ka remontuoja, o va vienas pazistamas pastoviai savo golfa taiso, nes paprasciausiai su dyzeliu vaziuoja kaip su benzinu, ir nlb jau ziuri koks kelias, na duobe maza ar didele, jam tas pats, net nestabdo.
Posukiuose ar ziede as taip pat nevaziuoju ant 100km/h vien del to jog gaila automobilio, lb jau retais atvejais ir jei nera lb jau staigus posukis pralekiu didesniu greiciu, bet tai jau retenybe, uztenka ir 70km/h, niekur juk nenuskubesi, na nebent i griovy.
Taip, kad manau kad ir koki automobili turetum, jei tik priziuresi, tai ir bedu neturesi.
Na imkim elementaru palyginima:
Manasis Avensis II, tik nusipirkes keiciau sankaba kainavo 1050lt darbas ir dalys, kai spidometras rode 190t km pakeiciau dirzus 700lt darbas ir dalys. na daugiau padangos kaladeles tepalai filtrai, kitaip sakant einama prieziura. nuvaziuota 250t km is ju mano asmeniskai 90t km
Draugo isgirta ir negendanti Audi A6 1999m 2,5TDI V6 rida 240t km. Tik nusipirkes pasigyre, kad visa prieki priedo pasieme, ta prasme balki su sakem ir amortikais. Pravaziavo su ja 100t km. Keite: MAF 600lt dirzus 1500lt, siurblio mehanine ir elektrine dalis, remontavo vaziuokle, tik kazkodel kukliai nutyli remonto kaina... Automatas irgi buvo sugrybaves tiksliai nezinau, bet detale kainavo 300lt plius dar darbas manau min 350lt uz nuemima. sugedes buvo keleivio lango pekelimo mechanizmas, pasirodo deficitas, be 150lt niekas i kalbas net nejo. Is kitu suzinojau, kad keli davikliai po kapotu buvo sugede. Pries metus bande ja pavogti, siuo metu neveikia kondiske. Tiesa garso izoliacija geresne uz manosios.
Bet kaip viska susumuoju, tai gal geriau siektiek triuksmo, bet i servizus nevazineti ir drasiai leistis i kelione, nes jau kelinti metai megstu pavaziuoti toliau su seima. Beto dar paskaiciuokim kuro sanaudas.....10L salerkos mieste. As jam bandziau irodyti, kad manoji valgo iki 7L mieste, niekaip nepatikejo.
tTesa startine masinu kaina skyresi, bet paskaiciuokim 3m, eksplotacija.... Manau as galeciau dar viena Avensi nusipirkti.....
Taigi... apibendrinkim, ir praskaidrinkim nuotaika umunui. Toyota- niekuo neisskirtinis automobilis. Tai paprastas eilinio zmogaus pirkinys. Jei nori kazko ypatingo- pirk ferrari, lambo, ar maserati... jokio skirtumo... jei nori kazko unikalaus- gali susirast kokia 20 amziaus pradzios seniena. Prancuzai - slamstas- daug kas pasakys. Rast neuzmusta BMW- turbut neimanoma, mersas nu ne mano skoniui ir stiliui. Audi- na vaziuokle pas naujasias brangiai kainuoja, oj brangiai, o aliuminis- toks tvirtas metalas, kad beveik niekada netrupa... Opeliai rudyja, belieka vw, apie kuriuos nieko blogo negaliu pasakyt... neteko vaziuot tiesiog su jais. Mitsubishi netinka Lietuvos klimatui, subaru butu idealus pasirinkimas, bet ju dyzeliniu ner... o benzai awd daug valgo. Kas liko- toyota. :D Idealus ir nepakeiciamas sprendimas. Byra kaip ir visos, bet nemirsta netiketai, na bent jau kiek man teko girdet. Japoniskos dalys buna kokybiskos, automobiliai kuriami bent jau senesnieji- kantriai iskesti savo dalia. Gal salono komforto nera kaip audi ar lexuse, bet cia kur kas patogiau sedet nei golfe ar berlingo :D Ir priedo, pakeist lempute nereikia bamperio ir puses priekio isardyt... o pasakojo draugas, kad negalejo pazistams jo audines technikines pravaryt, nes gale numerio lempute perdege... darbas pakeist kainavo nei daug nei mazai- 700 lt, nes isardyt vos ne visa gala teko. Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
fennix: papildau, Subaru dyzeliniai varikliai jau yra ir sukasi sekmingai antrus metus, jei ka jie vadinasi Boxer, ir stovi Forester modeliuose, bei ko gero neseniai i LT atkeliave Outback ir turetu buti Legacy. Palyginai su Audi ir Lexus komfortu, siaip Lexus yra Toyotos gaminys tik prbangios klases (kaip ir ta pati Toyota). Siaip kitas mano auto jei nebutu Toyota, tai tikrai Subaru. Variklis dirba tyliai, apie 180AG variklis vidutiniskai naudoja 6.5l/100km AWD (cia bent jau bandyta Forester komplektacija) - tikrai manau vertas demesio variantas, o kaip zinome Subaru ne ka nusileidzia kokybe nei Toyota, tik gal Lietuvoje dar skersokai kol kas ziurima i opozicinius variklius, bet ziurint is auto valdymo puses opozicinis zymiai geriau, masina neturi tokios inercines pasvyrumo jegos posukyje, nes variklis paguldytas beveik ant grindu. Beje Subaru Boxer Diesel varikli kure apie 6 metus, tai daug ka sako apie jo patikimuma is gerosios puses manau.
Henri, as zinau kad Su Baru pries pora meteliu isleido savo pirmaji dyzelini varikli. Ir taip pat puikiai zinau kad Lexus - tai ta pati Toyota, kaip turbut ir kiekvienas klubietis. Pirmas dalykas- kad sie variantai dar nelabai ikandami placiajai visuomenes daliai... As pvz esu eilinis studentas kuris negerdamas alaus isgyvena tarp algu... 6,5 litro- cia garsus klyksmas. dyzelio tebunie, bet benzo niekaip... ypac po 100 000 km. Ag nieko nereiskia, klausimas kiek ju mirsta greiciu dezej, kaip jie pasiekia ratus... Pvz mano cielkute nepilnu 1.8 dejom dragu su audi coupe 2.6... ir identiskai ... kad nors ka... 85 kw vs 110kw... Microsoftas Vista kure 10 metu, ismete po 6 menesiu :D Bet visos pastangos nenueina per niek... Taip kad nesidairom i sonus, ziurim i TOYOTA ir po velniu- SYPSOMES :)
labai teisingai, feninnix, paskutiniuose 2 savo postuose viska isdeste ;) bej reno velsatis priekine lempute pakeisti servise irgi panasiai kinuoja:D
henri, ką reiškia tie subaru ag. jei jie iki kelio dangos nedaeina? Pvz. važiavau outbacku 175ag :o kokia nivaliūcha, per 10s iki 100, kai pvz celica 175ag 8 sek, mazda 626 165 ag 8,5 sek, bmw 523 2.5 170ag per 8,5 sek. Ir kas su tuo foresteriu, nes niekur nerandu dyzelinio galingesnio kaip 147 ag ir 10,4sek?
Citatafennix parašė:Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
jei tai būtų taisyklė, tai visi su toyotomis važinėtų :)
Citatahorn parašė:
henri, ką reiškia tie subaru ag. jei jie iki kelio dangos nedaeina? Pvz. važiavau outbacku 175ag :o kokia nivaliūcha, per 10s iki 100, kai pvz celica 175ag 8 sek, mazda 626 165 ag 8,5 sek, bmw 523 2.5 170ag per 8,5 sek. Ir kas su tuo foresteriu, nes niekur nerandu dyzelinio galingesnio kaip 147 ag ir 10,4sek?
svorį lygiani? AWD sveria. bet ir duoda savų privalumų. ypač kai gyveni toliau už miesto, kur keliai žiemą prastai valomi. kaip kad aš. visgi Subaru irgi ne dizaino šedevrai. nors daugeliu kitų aspektų, tai viliojantis pasirinkimas.
Citatahorn parašė:
henri, ką reiškia tie subaru ag. jei jie iki kelio dangos nedaeina? Pvz. važiavau outbacku 175ag :o kokia nivaliūcha, per 10s iki 100, kai pvz celica 175ag 8 sek, mazda 626 165 ag 8,5 sek, bmw 523 2.5 170ag per 8,5 sek. Ir kas su tuo foresteriu, nes niekur nerandu dyzelinio galingesnio kaip 147 ag ir 10,4sek?
o jei bandysi pasiekti 100km/h ant slapios pievos? ;) kazi ar bmw pasieks 100 per 8s :D cia lyginamos nelabai sulyginamos masinos ;)
Citataumunas parašė:
Citatafennix parašė:Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
jei tai būtų taisyklė, tai visi su toyotomis važinėtų :)
Tarkim tai taisykle. Bet gi ne visi nuo Toyotos pradeda :D Kiti gi pvz i Mersa is karto seda :D
Citataumunas parašė:
Citatafennix parašė:Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
jei tai būtų taisyklė, tai visi su toyotomis važinėtų :)
Bet juk su tojotomis tuoj visi ir važinės :) apsidairykit Vilniaus gatvėse kiek važinėja Yarių, Avensių II, Corolla hatchback ir Verso - tikrai knibžda :) prieš kokius 5 metus tojotų situacija buvo kitokia, bent kiek vizualiai atsimenu :)
Citatahobbit parašė:
Citataumunas parašė:
Citatafennix parašė:Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
jei tai būtų taisyklė, tai visi su toyotomis važinėtų :)
Bet juk su tojotomis tuoj visi ir važinės :) apsidairykit Vilniaus gatvėse kiek važinėja Yarių, Avensių II, Corolla hatchback ir Verso - tikrai knibžda :) prieš kokius 5 metus tojotų situacija buvo kitokia, bent kiek vizualiai atsimenu :)
taip, Toyota populiarėja. greitai taps antru VW. bet žvilgtelėjau į Regitros statistiką, tai labiausiai populiarėjo (procentais) Fiat automobiliai :D
Citataumunas parašė:
Citatahobbit parašė:
Citataumunas parašė:
Citatafennix parašė:Sprest paciam, bet kaip sakant, arba tau labai pasiseks nupirkt gera masina, arba trecia tavo masina bus Toyota :D
jei tai būtų taisyklė, tai visi su toyotomis važinėtų :)
Bet juk su tojotomis tuoj visi ir važinės :) apsidairykit Vilniaus gatvėse kiek važinėja Yarių, Avensių II, Corolla hatchback ir Verso - tikrai knibžda :) prieš kokius 5 metus tojotų situacija buvo kitokia, bent kiek vizualiai atsimenu :)
taip, Toyota populiarėja. greitai taps antru VW. bet žvilgtelėjau į Regitros statistiką, tai labiausiai populiarėjo (procentais) Fiat automobiliai :D
Pigiena užtat ir populiarėja. Ir aš dukrai mokymuisi FIAT'ą nupirksiu prieš įsėdant į TOYOTĄ. :D
Kas per kiek pasiekia 100km/h yra labai subjektyvus dalykas. Gali pravaziuot su pvz tuo paciu avensiu du skirtingi vairuotojai ir garantuoju rezultatai bus skirtingi, reik dar moket isibeget teisingai iki 100km/h :) Pas viena masina gali buti bakas pilnas pas kita pustustis, padangos, masinos forma, labai daug faktoriu itakoja. Teko vaziuot su Foresteriu dyzeliniu, tikrai likau patenkintas. Nesu nieko pires Toyotas, nes pats esu ju gerbejas, bet Subaru dyzelis tikrai dinamiskas varikliukas. As irgi galiu pasakyt, kad su savo buvusiu Lanceriu 1,6 83kw varikliu istratindavau bmw 2,5 prie sankryzos, del to, kad Lanceri buvo antra pavara ilga o svoris vos 900kg. Dabar Avensis mano sveria 1,5 tonos o kw tik 85, tai ko is jo noret, beveik su tokiu paciu varikliu turiu gainiot puse tonos sunkesne masina, tai apie isibegejima iki 100km/h net nera ka kalbet jei lygint su 1,6 83kw varikliu ir svoriu 900kg.
pamrisai toki kuklu variklio faktoriu kaip sukimo momentas.... :D nuo kurio tikrai nemaza dalis akseleracijos priklauso :D
Pateikiau oficialius duomenis, kuriais remiantis subarikas atsilieka nuo panašių ar net sunkesnių automobilių. AWD vis tik suvalgo daug jėgos.
Priklauso. Kai kur netgi daro testus ne iki 100km/h o tarkim iki 170km/h. Tai rezultatai buna tokie, kad dyzelis pries benza tos pacios kubaturos. Dyzelis gauna i kaulus pires benza iki 100km/h, bet toliau benzui nera sansu. Cia as suprantu sukimo momento skirtuma. Esu su savo benzu bandes lenkti dyzeli mazdaug greitis buvo 120km/h, tai iskart jauciasi, kad man truksta samrves su 83kw, o dyzeliukas su 79kw, spustelejo apsisiko juodais dumais, bet mane "isdejo". Pvz is vietos startuot ir greitai isibeget su dzyeliu tarkim 2,0 ir su benzu 2,0, kaip diena ir naktis. Su dyzeliu pries atleisdamas sankaba turi susikelt apsukas, nes kitaip pataikysi ant turbo lago ir normalus pagreitejimas prasides tik nuo 1800rpm, o benzui pofig, kaip spaudi taip ir eina, tik spek mesti saiba ant tinkamo sukimo momento. Dyzeliui jei perjungis saiba per anksti, vel pakliusi i turbo laga. Cia daug niuansu su tais isibegejimais. Yra aisku ir benzo turbo varikliu. Pries 3 metus teko vaziuot su EVO8, isedus pradejus vaziuot irgi atrodo kad nieko netraukia, bet pasiekus savo sukimo momentui ir pakinkius arlkiukus, kai isijungia du turbo kompresoriai, su keturiais zmonem 2 saiba ejau 110km/h ir dar nelipo ant redline'o. Beje stabdant ismetus i laisva jis neleidzia apsukom nukristi iki 1000rpm, laiko mazdaug ant 2500rpm (ant laisvos pavaros tam tikra laika), kad ijungus pavara pataikytum ant didelio sukimo momento. Kiekvienas auto yra individualus, ir negalima lygint kubaturos ir isibegejimo iki 100km/h. Kaip ir minejau pensininkas su 250AG auto gali isibeget iki 100km ir per 15s :)
Na nzn. pries pora savaiciu pardaviau savo avensi...gana sekmingai...uz 16000lt..ir kazkaip visai net nenuliudau :| (2001m. D4D universalas). Nei man, nei zmonai kazkaip tiesiog tas automobilis neprilipo. Nuobodi isvaizda, salonas. Bet cia ne automobilio kalte o musu ir musu charakteriu bruozu. Na negalime pakesti auto susiliejanciu su bendra mase. Be to Vilniuje vazinedami su tokiom auto teko sutikti tik pensininkus, vaziuojancius is sodo ir pan...t.p. mazai jaunimo tikrai. Del gedimu-tiek patvarumas, tiek talpumas - viskas gerai, bet dinamikos truksta. Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties). Bei taupiau. Avensio komforto labai pritruko. Auto 2001m., o komforto jokio, jau buvo pradejes nervuoti pastovus plastmasiu barskejimas ir t.t. Visumoje auto labai patikimas, savotiskai grazus ir svarbiausiai ergonomiskas! Taciau mums asmeniskai jis neprigyjo, tad teko atsisveikinti. Geriausiu atveju ateities planuose arba Lexus arba naujesniu kartos avensis arba corolla verso ir pan. Siuo metu susidraugavome su kitu japonu - Subaru Legacy. Nors auto 1999m., bet komforto ir patvarumo atzvilgiu niekuom nenusilidzia toyotai ir net lenkia. Ergonomija -superine, talpumas, AWD su simetrine ratu varomaja sistema labai pasiteisina. Is komforto: pilna elektra, oda, sildomos visos sedynes, 2 liukai, autopilotas, VDC -stabilumo kontrole, klima, 6 air bagai, AT, ir dar kruva visu kitu protingu ir naudingu daikciuku. Be to labai paprastas aptarnavime ir patikimas boxer opozitinis 4 cilindru ir 115 kw varikliukas. Ko daugiau seimai reikia :D Tad artimiausiu metu dziaugsimes juo. Toyotai kaip ir priekaistu dideliu nebutu..vienintelis minusas kad tokios komplektacijos ir metu automobiliui labai jau aukstos ir tikrai nevisai logika pagristos kainos
Citataazart parašė:
Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties).
Na žinai, lyginti Tojotą su kažkokio fiato - makarono produkcija, tai tiesiog nepadoru. Tai tiesiog įžeidimas Tojotos klubui ! :D
Nepyk, bet visi žino, kad Alfa, Lancia, Fiat tai - ne mašinos.
CitataPulkininkas parašė:
Citataazart parašė:
Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties).
Na žinai, lyginti Tojotą su kažkokio fiato - makarono produkcija, tai tiesiog nepadoru. Tai tiesiog įžeidimas Tojotos klubui ! :D
Nepyk, bet visi žino, kad Alfa, Lancia, Fiat tai - ne mašinos.
aukso zodziai(tik prie sio saraso reikia prideti reno(pats turejau)) :D
P.S kam is vis kazka lyginti? jei patinka ta lafa tai perki ir vazineji. Nepatinka toyota-nepirkit ir nereiks dejuoti, kad netraukia ir t.t. Reikia masinos paskirti zinoti, norit, kad seimyninis uzniversalas skraidytu kaip bugatis ar pan ;)
Na alfa-romeo koncernas siemet atsvente savo 100-aji gimtadieni. Jie pirmieji isleido common-rail dizelinius variklius. Na bet tai smulkmenos ir butu tik nereikalingu diskusiju eiline pradzia...spresti apie auto is to "ka bobute kieme pasake" ar "draugo dauges brolio klasiokas" pasakojo - yra mazu maziausiai juokinga. O klubiecio esme mano galva yra ne tame kad principingai isiremti i siena ragais ir rekti kad jo automobilis yra idealiausias ir geriausias o pripazinti tiek pliusus tiek minusus jo gerbiamos auto markes. Bei buti tiesiog fanu. Suprantama kad fanai gina savo ideala, taip pat elgiasi ir Alfa klubo ir kitu klubu atstovai. Tiesiog reikia blaiviai ivertinti visus esminius dalykus. Niekada nesakiau kad vienas gamintojas yra idealus, net vazinedamas su italas, japonais ir ta pacia toyota nelaikiau nei vieno is ju "dievu" tarp automobiliu, nes nera jie tobuli ir pasirenkame mes tiesiog ta varianta kuris mums aktualesnis, atsizvelgiant i musu poreikius, vairavimo stiliaus ypatumus ir pan. Atsizvelgiant i savo poreikius - man asmeniskai toyota avensis netiko, man truko agresyvumo, dinamikos. Ta suradau kitame automobilyje. Jei jus viskas jusu auto tenkina - valio, jus sekmingas zmogus, vairuotojas ir fanas! Tiesiog mane asmeniskai labai erzina kai zmones totaliai uzmerkia akis ir dauzosi i siena galva, rekdami kad ju marke yra idealiausia, geriausia, patvariausia ir visaip kaip -ciausia :D palyginus su kitais auto. Pirkdamas toyota taip, prisipazistu, susigundziau jos patvarumu ir patikimumu - tai tiesa. Taciau su laiku pasigedau kazko, norejosi kazko daugiau is auto negu tik patikimai vaziuoti is tasko A i taska B. Norejosi daugiau komforto, stabilumo kelyje bei pravazumo, nes pasikeitus salygom tenka vis dazniau vaziuoti ten kur vienu tiltu varomas auto sunkiai ropoja. Gal but po keliu metu mano poreikiai vel pasikeis ir as vel grisiu prie Toyota..bet greiciausiai Lexus marke automobilio ;)
teisingai, nie vienos markės negalima nuvertint. pavyzdžiui, Lancia begalę technologinių naujovių atnešė į automobilizmą. pirmasis gamintojas įdėjęs 5 pavarų dėžę, pirmas gamintojas įdėjęs V6, pirmas gamintoja įdiegęs nepriklausomą pakabą. aišku apie patikimumą ir eksperimentų pasiteisinimą jau kita kalba, bet visgi jie daug davė. Lancia Delta Integrale sąraše automobilių laisvalaikiui (tiek važiavimui, tiek krapštymuisi garaže). yra mašinos vaikus į mokyklą nuvežti, yra mašinos pasismaginimui ir yra mašinos kažkur per vidurį. man asmeniškai norisi būtent to vidurio. visgi jį rasti sunku. oj kaip sunku. o dar kai finansinis klausimas įsipaišo...
Man maniškė tinka: ekonomiška, retai tenka servise lankytis ir užtenka vietos bagažinėje, praktiškai tai visi mano reikalavimai automobiliui. Prie minusų dėčiau išvaizdą, trauką, nors pati salono erdvė didelė, bet sėdynės nepatogios. Kituose automobiliuose reguliuodavosi sėdynės aukštis, o čia reguliuojasi sėdima dalis, jei ją nuleidi, lieka nuožulnus tarpas tarp nugarėlės :(
Citatahorn parašė:
Man maniškė tinka: ekonomiška, retai tenka servise lankytis ir užtenka vietos bagažinėje, praktiškai tai visi mano reikalavimai automobiliui. Prie minusų dėčiau išvaizdą, trauką, nors pati salono erdvė didelė, bet sėdynės nepatogios. Kituose automobiliuose reguliuodavosi sėdynės aukštis, o čia reguliuojasi sėdima dalis, jei ją nuleidi, lieka nuožulnus tarpas tarp nugarėlės :(
isvaizda yra skonio reikalas, todel jos prie pliusu ar minusu skirti nereiketu ;)
azart sėkmės tau su naujuoju pirkiniu, tikimės, kad neišleisi daug lėšų jo remontui
p.s. būtinai prisijunk prie subaru klubo, jie ten gerų mechanikų turi jei kokia bėda iškils...
Na subaru jau sutvarkyta. Kol kas jinai atitinka ir pateisina visus musu lukescius. Tuo paciu kad patirtis su AWD sistemom ir ju niuansais jau buvo nemenka. Visada mus labiau imponavo didesni dviem tiltais varomi padidinto pravazumo automobiliai. Todel gal but nelabai musu seimoje prigyjo avensis..nors tiesa sakant ir lancia lybra ir kiti po tikro reminio visureigio lengvieji automobiliai kazkaip nelipo ir buvo mums tik tarpiniai variantai. Bet kuriuo atveju einame link savo svajones - Toyota Land Cruiser 95 arba 100/120. Su siais grazuoliais negalime lygint nei subaru, nei lancia nei visu kitu auto. Tikiuosi taip ir bus ;) Svarbu kad eilini karta asmeniskai susipazinome su dar vienu gana puikiu automobiliu tokiu kaip toyota avensis ir jo niuansais kas duoda nemaza patirti. Tikriausiai musu metu laidos avensis geriausias darbinio arkliuko variantas. Patikimas, laaaabai talpus. T.y. neuzmusamas pagalbininkas ;)
panasu kad didziausias toyotu privalumas yra patikimumas. Jei ieskot galios ar komforto toyota toli grazu ne pats geriausias pasirinkimas :) pats pries corolla 5 serijos bmw turejau, tai dabartine vokieciui nei is tolo neprilygsta nei komfortu nei galia ar privalumu gausa...bet visa tai kainuoja,o mano atveju kainavo per brangiai,tad patikimumas visa tai mano atveju nusvere :) todel dabar vairuoju corolla,ir dziaugiuos kad nereikia draugaut su servizais :)
Nzn is kur jus istrauket, kad vokiskose daugiau komforto, ne velnio, pakaba kieta, sedynes nepatogios, galios uztenka, bet su lyg kiekvienu paspaudimu ji vis mazeja!
Ka galiu pasakyt apie vokieciu komforta, gal jis kazkiek ispustas. nes kokiu 10 metu atgal didzioji dalis vairuotoju pripazino daugiau vokiskas masinas. Kaip sakant "audi ir afrikoj audi". Siais laikais poziuris kazkiek keiciasi, sparciai daugeja joponisku automobiliu. Daug kam vokiskomis masinomis teko nusivilti. Man asmeniskai vokiskos masinos nei dizainu nei komfortu nera patrauklios, o ju kaina dar zymiai aukstesne, be to dar galima teigti, kad vokieciu eksploatacines islaidos didesnes.
Citatatadusia parašė:
panasu kad didziausias toyotu privalumas yra patikimumas. Jei ieskot galios ar komforto toyota toli grazu ne pats geriausias pasirinkimas :) pats pries corolla 5 serijos bmw turejau, tai dabartine vokieciui nei is tolo neprilygsta nei komfortu nei galia ar privalumu gausa...bet visa tai kainuoja,o mano atveju kainavo per brangiai,tad patikimumas visa tai mano atveju nusvere :) todel dabar vairuoju corolla,ir dziaugiuos kad nereikia draugaut su servizais :)
Del konforto nesigincysiu. Del galios jei jos truksta kas gi neleidzia pirkt MR2 roadsteri ar Supra? kad ir celica? Nemanau kad rastum analoga Suprai is VW ar BMW.
nu bmwagenas tai turi M6, M3, M5, tai jie tikrai pasilygintu su supra, tais laikais. Netgi buvo toks auto kaip M1 ;)
CitataNNZ parašė:
nu bmwagenas tai turi M6, M3, M5, tai jie tikrai pasilygintu su supra, tais laikais. Netgi buvo toks auto kaip M1 ;)
Ok, duosiu truputi info:
95 metu masinos:
BMW M5 3.8litru motoras 335 hp, svoris 1670 kg, 0-100- 5.8s
BMW M3 3.2litru motoras 316 hp, svoris 1460 kg, 0-100- 5.2s
Supra MK4 3.0litru motoras 320 hp, svoris 1550 kg, 0-100- 4.1s
mano tinklapio duomenimis
supra mkIV 3.0T (324Hp) 5.1
M5 3.8 (340 Hp) 5.9
M3 3.2 (321 Hp) 5.5
nu bet kaip ir patvritinai mano pasisakymą, kad pasilyginti gali...
Pasilyginti gali, bet supros variklis yra nesveikas... taip kad baigiam zagset. Jo konstrukcija laiko milziniskas galias, tokias kaip 6-700 ag... Apskritai japoniski varikliai mazesni, lengvesni ir kur kas geriau renkasi apsukas nei ju sunkiasvoriai amerikietiski varzovai... as nieko pries BMW, bet man jie nepatinka... tiesiog emociskai netraukia... Japonai- visai kas kita... Beje, kalbu apie twin turbo supra, ir ne viska hp duoda, dar labai svarbus ir sukimo momentas, kur atsilieka BMW su tokios pat galios varikliu.... o cia quote is wiki:
For the export model (America/Europe) Toyota upgraded the Supra turbo's engine (smaller, steel wheeled turbochargers, bigger fuel injectors, etc.). This increased the power output to 320 hp (239 kW; 324 PS) at 5600 rpm and 315 ft·lb (427 N·m) at 4000 rpm. The turbocharged variant could achieve 0–60 mph in as low as 4.1 seconds
jo sutinku su tavim apie japonišus variklius netgi tie patys dyzeliai labiau atlaidūs aukštom apsukom. Ir tikrai iš vokiškų variklių neišspaudžiama tiek jėgos kiek iš japoniškų. Tagi kaip ir sakiai baigiam ta tema, nes požiūris tas pats.
Tai vat tik bmwagenas turi kazka panasaus. O VW ar audi dar toli iki to. Be to Supra dar imanoma ipirkt. O bmwagena jau sunkoka. Nu bet cia pagal kiekvieno kisene. beje suproj teko sedet (keleivio sedynej) tikejaus bus 'barskalas' bet salono apdailos vaziuojant visai nebarskejo ir salono medziagos visai normalios.
kol nevažinęjau su toyota irgi sakydavau kad tokia auto tik iš bėdos kai tokia gavau darbe jau trečius metus joju ir kuo toliau tuo labiau ji man patinka išvaizda pilka bet atstoja viska jos paprastumas ji praktiška
o tas autopiloto mašinu degustatorius tai kiauras :D
Citatafennix parašė:
Pasilyginti gali, bet supros variklis yra nesveikas... taip kad baigiam zagset. Jo konstrukcija laiko milziniskas galias, tokias kaip 6-700 ag...
nežinojai, kad suprų varikliai pastoviai pramuša tarpines, o su jų pakeitimu didelės išlaidos ir daug vargo ;) Iki greitų ir įsiutusių filmo 2001 tos supros po 5-7000lt pardavinėjamos buvo. nemanau, kad už 10m automobilį tai gera kaina, matyt buvo dėl ko jai taip nukristi.
Citatahorn parašė:
nežinojai, kad suprų varikliai pastoviai pramuša tarpines, o su jų pakeitimu didelės išlaidos ir daug vargo ;) Iki greitų ir įsiutusių filmo 2001 tos supros po 5-7000lt pardavinėjamos buvo. nemanau, kad už 10m automobilį tai gera kaina, matyt buvo dėl ko jai taip nukristi.
Kiek zinau tai mark 3 supros turejo problemu su galvos tarpine kuria pramusdavo tik del to kad varztai buvo per silpnai prisukti. Mark 4 negirdejau tos bedos. Anyway- dideles islaidos nusipirkt tarpine uz 300 lt, prasilfuot bloka ir galva- dar +100 lt. Jei rankos is teisingos vietos auga- va ir visos dideles islaidos- 400 lt Uzkeli boosta iki 0.8 bar ir turi kuklius 450 ag kisenej :)
Kas 100 automobilio savininkas mašiną remontuoja pats, o visi kiti tikrai nepradės variklio išrinkinėt ir galvos šlifuot. Gyvenime be remonto, yra ir kiti malonumai ;)
O gal kam nors automobilio remontas ir yra malonumas ;) Aš turiu galvoje tai, kad aišku jog nenori, kad sugestų (kitaip gautųsi jau kažkoks iškrypimas :) ), bet pasikrapštymas prie mašinos - malonumas.
BMW ekonomiskesnis uz Prius....
http://www.youtube.com/watch?v=dKTOyiKLARk&tracker=False%2F
CitataKestutis777 parašė:
BMW ekonomiskesnis uz Prius....
http://www.youtube.com/watch?v=dKTOyiKLARk&tracker=False%2F
aha ekonomiskesne:Dtegul i kamscius ir po miesta pasivazineja:p
top gear kartais savo testai pralenkia patys save. Palygina automobilį ne toje srityje kam jis skirtas. Pasakyta, kad prius ramiam važiavimui ir ypač miestui, tai tegul tokiom sąlygom irgi palygina, o tada daro išvadas, o ne iš vieno testo. Tas pats kas bandyt mini ir mersą S ir parodyt kuriame telpa daugiau žmonių.
Nu i Top Gear isvis nereiktu ziuret rimtai ;]
Ten daugiau shou atsipalaidavimui, laidas reik stebet ne specialisto akimis :]]
Ten ka jie sako apie vienus ar kitus auto realiai kada atspindi realybe ;]]
Kuo jums uzkliuvo si anglisko humoro laida?
Man tai neuzkliuvo visiskai. Lb gera laida. Tik sakau kd nereik lb rimtai i viska ziuret ten ;]
cia yra viskas teisingai, zmones parode teisinga pasirinkima automobilio jeigu tau reikia automobilio kuris yra ziedo, greicio, gatves, stiliaus karalius prasom BMW(cia tik metafora , kad graziau atrodytu;)), jokiu budu netinka Prius nei pagal galia nei pagal ekonomiskuma.Super parodija kurios pavadinimas Ralistas Priuse abu nelaimingi:D Nusipirkai Prius keisk vairavimo stiliu jei nori tureti naudos o ne nuostoliu.Labai gera vartotojo instrukcija nezinantiesms kuom skiriasi Prius nuo BMW.:D
Siaip Top Gear didziausia biudzeta turinti laida apie automobilius pasaulyje. Visi gamintojau su mielu noru tik kisa savo naujus auto i sia laida, nesvarbu, ka jie ten apie ju produkta pasakys, vistiek gamintojui tai yra reklama. Beje paziurekit ka jie dazniausiai ten testuoja :) Lamborgini, McLarenai Porshe ir Ferrari :) Tai automobiliai, kuriu mes ko gero niekada neturesim ir siaip jei ir turetume, per brangu butu juos islaikyt + kur musu keliais su jais. Aisku jie padaro testu ir vidutines klases auto, nes kaip ir minejau visi nori i sia laida pakliut. Bet vistiek malonu ja ziuret, jei jie tarkim uzvaro ant kazkokios auto, paskui reportazo gale uzdeda ir pora pliusu su argumentais. Kazkada maciau kaip jie gaidino kazkoki BMW M5, isdejo i suns dienas, kad neaisku, ka kokios knopkes daro, kad pries norint pradet su juo vaziuot, turi perskaityt intruckija ir pan. bet po to seka reportazo galas, kuriame neva paspaudzia stebuklinga knopke M5 ir masina pasidaro visai kitokia :) Na patys suprantat, kad visgi jie turi kazka pasakyt ir gero ir blogo, reikia atidirbt uz sumoketus pinigelius :)
CitataHenris parašė:
Siaip Top Gear didziausia biudzeta turinti laida apie automobilius pasaulyje. Visi gamintojau su mielu noru tik kisa savo naujus auto i sia laida, nesvarbu, ka jie ten apie ju produkta pasakys, vistiek gamintojui tai yra reklama. Beje paziurekit ka jie dazniausiai ten testuoja :) Lamborgini, McLarenai Porshe ir Ferrari :) Tai automobiliai, kuriu mes ko gero niekada neturesim ir siaip jei ir turetume, per brangu butu juos islaikyt + kur musu keliais su jais. Aisku jie padaro testu ir vidutines klases auto, nes kaip ir minejau visi nori i sia laida pakliut. Bet vistiek malonu ja ziuret, jei jie tarkim uzvaro ant kazkokios auto, paskui reportazo gale uzdeda ir pora pliusu su argumentais. Kazkada maciau kaip jie gaidino kazkoki BMW M5, isdejo i suns dienas, kad neaisku, ka kokios knopkes daro, kad pries norint pradet su juo vaziuot, turi perskaityt intruckija ir pan. bet po to seka reportazo galas, kuriame neva paspaudzia stebuklinga knopke M5 ir masina pasidaro visai kitokia :) Na patys suprantat, kad visgi jie turi kazka pasakyt ir gero ir blogo, reikia atidirbt uz sumoketus pinigelius :)
atsimenu ta laida :D Clarksonui patiko Sport rezimas kai ant stiklo matosi spidometras :) bet atrodo uzkniso kalbanti navigacija, kurios negalejo isjungt :D
apie kai kurias mašinas kai pasako, tai geriau į laidą net nebūtų vežę :D
Sveiki.
Gal kam teko matyti Top Gear kažkur 02-03m laidą, kurioje buvo palyginami to meto formulės F1 firmų dalyvių įprastiniai D klasės benzininiai automobiliai su 2,0 L varikliais: Honda Accord 2.0,BMW 320, Mercedes Benz C200, Jaguar X-Type 2.0, Toyota Avensis 2.0, Ford Mondeo 2.0, Renault Laguna 2.0. Avensis dar buvo I-os kartos. Kiti konkurentai: Accord, Laguna, Mondeo buvo jau naujos kartos modeliai.
To testo reziumė. Mūsų Avensiui sekėsi prastokai. Jam jau iš pat pradžių buvo duotas autsaiderio vaidmuo: "Old, ugly, and boring, but endlessly reliable". Reikia pripažinti, kad dizaino prasme, funkciniu aprūpinimu, įvairiais patogumais jis tikrai nusileido beveik visiems konkurentams, ir netgi įvertinant, kad tai buvo CDX (turbūt geriausiai aprūpinta ir 'prifarširuota') versija su 2,0VVTi varikliu. Þiedinėje trasoje Stigas su visais automobiliais rezultatui apvažiavo firminį ratą. Štai tokie rezultatai:
1. Ford-1.41; 2-3. Mercedes, BMW- 1.43; 4. Honda-1.44; 5. Renault, Toyota- 1.45; 6. Jaguar- 1.46;
Avensis nebuvo paskutinis, bet, tikėjausi, kad Stigas išspaus iš jo daugiau. Kita vertus, labai jau sąlyginis čia tas palyginimas. Jei kam įdomu, pasiieškokit internete, parsisiųsit tą reportažą. Aš kažkaip netyčia jį per Emulę parsisiunčiau (50 MB), beieškodamas Service manual'o, kurio taip ir neradau.
Top gear (http://www.youtube.com/watch?v=zEtwUarhw4o)
man tas 0:01-05 s skirtumas eiliniam automobiliui nieko nepasako.:(
Citatahorn parašė:
Top gear (http://www.youtube.com/watch?v=zEtwUarhw4o)
Taip, sitas palyginimas, tik truputi apkarpytas, sutrumpintas variantas cia ikeltas.
Gal kas zinot kas cia per jungtis kuri islindus is tos angos po pelenine? :)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.part.lt%2Fimg%2F2eeb27911d215e9548f697a2205a2603518.png&hash=47b56c5a3b66b792d1d6e62feaae8fa86735f2fc) (http://www.part.lt/perziura/2eeb27911d215e9548f697a2205a2603518.png)
o čia jungtis? man panašu į jungtuką (tas baltas galas). primena kokį slapuką :)
kažkaip šiek tiek primena išorinės mobilaus antenos laidą :)
teisingai,mobilaus tel. isorines antenos laidas.pas mano masina buvo laisvu ranku iranga senai 6kl nokia tai nuemiau,kad netrukdytu,o toki pat laida graziai suvyniojau ir palikau viduj.pas tave turbut yra trumpa antena gale ant stogo.
Taip ten dar vienas laidas matosi sone i virsu iseina taj laisvu ranku iranga padaryta ir dar sitas kazkoks laisvas laidas o antena pas mane ant stogo antena tai priekyje ir ilga
Kazkaip nei vienam reportaze apie laideliu pajungimus nieko nerode.:) O gaila, gal butu paaiskeje, kad pas AVENSI labai gerai ir patogiai isvedzioti laidai. Be kita ko, meistrai, dedantys signalizacijas ir tvarkantys autoelektronika, TOYOTU laidu instaliacijos ir bendrai elektros dalies nepeikia. Nors cia viskas priklauso nuo tu meistru isprusimo ir sugebejimu lygio.;)
http://tv.delfi.lt/video/sYslIRBg/
Citatammersass parašė:
http://tv.delfi.lt/video/sYslIRBg/
žodžiu daikc :D
Citatammersass parašė:
http://tv.delfi.lt/video/sYslIRBg/
:D galinio stabilizatoriaus traukės - ar yra nors viena Toyota be šios problemos?
Čia visi kas turi traukutes, visiems jos ir barška kas kiek laiko.
Čia pati didžiausia bėda toyotoj, kaip "AUDZI" pakaba.
5 metai lietuvoj masina ,kolkas dar galui keiciau tik stabilizatoriaus laukikli plasmasini kazkoki uz 12 lt.daugiau galui nicnieko.o del laidu:kazkada bludijo galinio stiklo valytuvo varikliukas.tai galvojau gal nusilankste laidai kurie eina nuo kebulo i galini dangti.nuvariau pas protinga elektrika(kuris kaip visada labai uzsiemes),sako prie laidu gali net neieskoti ligos ''cia gi toyota su laidais problemu nebuna-ieskok kitur''.