Sveiki! pastebejau toki reiskini - kad kas 4000km kazkur dingsta tepalas nuo max iki min. Kas keisciausia, kad nemeta melyno dumo, taip pat buvau palindes po apacia jokiu tepalo nubegimu nepastebejau. Nuvares masina i servisa nieko nerado ir patare vaziuoti kol pasimatys beda. Gal kas esate susidure su panasia situacija? Kazkaip nesinori laukti kol pasimatys tikroji beda, bei skaudziu investiciju :)
Brokuoti varikliai. 1,6 ir 1,8 VVT-i iki 2005 metų. Ryja tepaliuką. Net iki 1 l 1000 km. Blogai suprojektuotas variklio tepimas ir sudėti blogi žiedai.;)
Arba, gal kartais pylei kokios kitos firmos ar klampos tepala nei iprastai, gal tepalo filtras kitoks nei iprastai? Labiau kesa mineta beda pasireiksdavo 1,8 VVTI varikliam 1,6 ir didesni, lyg ir neturejo tokiu problemu su ziedu grupe. O jei taip ir butu, tai zinodamas problema, pilk pigesnius tepalus ir pastoviai papildyk, niekas kaptialkiu nedaro ir jau suka virs 300000km, sekmingai dapildami tepala...
hmm... pirma karta girdziu apie brokuotus variklius. Na seip po pirkimo dar tik viena karta keiciau tepalus, pyliau sintetinius MOBIL 3000 5W-40. Gal i 2002 metu varikliams labiau tinka pusiau sintetiniai tepalai? O gal voztuvu gumytes jau sukietejusios?
Gali buti prikepe tepaliniai ziedai.
Liaudiskas metodas:
vakare issuki zvakes, ipili po 50ml zibalo i kiekviena cilindra, o ryte gali vaziuoti.
Jei buvo ta problema, turetu padeti.
Ziedai prikempa, jeigu auto nebuvo ekspluatuotas apie puse metu.
Galbut yra ir kokios nors kitos chemijos.
O nuo Max iki Min nera jau tiek daug tepalo 4000km, kad matytusi balti dumai.
CitataCB4 parašė:
hmm... pirma karta girdziu apie brokuotus variklius. Na seip po pirkimo dar tik viena karta keiciau tepalus, pyliau sintetinius MOBIL 3000 5W-40. Gal i 2002 metu varikliams labiau tinka pusiau sintetiniai tepalai? O gal voztuvu gumytes jau sukietejusios?
Deja, deja. dažnas atvejis. Pirma nusiperki, po to išgirsti. Geriau būtų atvirkščiai...
Kolegos teisūs. Gal tik negalima tų variklių vadinti brokuotais, tai tiesiog nepavykusi konstrukcija ir gamyba. Tų metų 1.6 ir 1.8 varikliai ryja tepalą. Vienų daugiau, kitų mažiau, bet, atrodo, visi. Tad geriausia pilti mineralinį. Nelabai matau prasmės į prastą variklį pilti gerą ir brangų tepalą.
turejau carinae 1,6 benzinas tai man ryjo 1500km po litra, keiciau ir gumutes, ir rvs technologija bandziau jokio rezultato, bet kai pora savaitciu pasedejau prie interneto pasiskaiciau rusu forumose, jie kieti ant to ten viska isnagrineja iki varztelio, tai supratau kad buten toyotu benzininiai varikliai megsta tai daryti paryti tepala, ir tai atsitinka kone visiems 1,6 varikliams, o apie 2,0 varikli tik teigiami atsiliepimai, ir rusai ta problema spresdavo tik vienu budu keisdavo tepalinius ziedus o dar geriau ir visa ziedu grupe, problema isnikdavo iskart, tad jei pinigu negaila keisk ziedus, as paskaiciavau kad i menesi litra tepalo uz 12lt pilti yra pigiau, nei uz remonta pakloti kokius 500 - 800lt. jolab kad ir pats toyota gamintojas to nelaiko kaip gedimo, tad pilk tepala ir vaziuok sau laimingas ir nesuk galvos;)
CitataRaidas parašė:
as paskaiciavau kad i menesi litra tepalo uz 12lt pilti yra pigiau, nei uz remonta pakloti kokius 500 - 800lt. jolab kad ir pats toyota gamintojas to nelaiko kaip gedimo, tad pilk tepala ir vaziuok sau laimingas ir nesuk galvos;)
Matai tavo skaiciavimai neivardija visu islaidu.... Viskas priklauso nuo to kiek tu myli savo automobili ir kiek tau svarbu jo technine bukle... ir aisku kiek laiko dar zadi ji eksploatuot... Pas mane poziuris kad sitas laikas neribojamas, ty automobilis nebus keiciamas... todel turbut niekam neteks laimes nupirkt manaji ne po avarijos. Pastebekim kad su tepimu kai valgo tepala problemu kaip ir nera. Visos problemos atsiranda kai sita tepala reikia pasalint is variklio... Tepalas ne benzinas- degtamas jis palieka nuosedu- koses ir degesiu, kurie kaupiasi ant cilindro sieneliu, voztuvu, ir paties stumoklio. Pats nugrandziau 4 mm apnasu nuo savo stumokliu ir ~1.5 mm nuo voztuvu... ... Visa tai nera sveika varikliui, aisku, gal nieko blogo ir nenutiks per 100 000 km... bet kaip sakant nenoriu prikarkset... Islaidos velgi, tarpine ~ 200, ziedai 200-300 lt... taigi gaunam kad ~ 500 lt kris ant daliu ir ~ 500 uz darba... Va ir atsakymas 1000 lt arba 100 litru tepalo ty 100 000 km :D Verta ar ne investuoti... na cia jau sirdies reikalas...
Investuot tikrai neverta vien dėl to, kad nauji žiedai vėl praleidinės tepalą po keliasdešimties tūkst. km. Pasiskaityk rusų forumus, ten aiškiai parašyta, kad žiedų keitimas padeda tik laikinai. Reiįkiasi kalti ne tik žiedai, bet ir cilindrai.
Džiaugiuosi turėdamas seną toyotą, kuriai su varikliu jokių bėdų B)
Siaip tai ne cilindrai o stumokliai ;). Ir tu teisus :) Toyotos A varikliai tikrai patikimi ir vyke... Tiesa galios juose daug nera... bet 4a-fe varikliukas berods 30 metu gamintas... Ir jo palikuonis 7a-fe tikrai nera prastesnis :)
Klausyk, CB4, as vazineju su Corolla Verso 1,6 VVT-I, 2002 m., naudoju variklio alyva AGIP EXTRA HTS 5W/40, nes prekiauja pazistamas tokia alyva, jis patare pilti tokia is bakelio (ne is statines), keiciu kas 15000 km, viso nuvaziavau apie 23 000 km, per ta laika papildomai supyliau kokis 800 g, todel manau, kad nera tie varikliai is prigimties brokiniai, paprasciausiai pas tave arba variklis padroztas, arba ziedai prikepe, pabandyk juos atmirkyti kaip auksciau siulyta, gal jie atmirks, ir visalaik laikyk tepalo lygi ant MAX padalos, kad ziedai gautu tepimo ir vel neprikeptu. Aisku, toks "remontas' pades tik tuo atveju, jei alyva kur nors neprateka - jei variklis sandarus.
P.S. Fennix, spaudziu desine, tu linksmas vaikinas, man tavo postai skaitosi kaip jumoreskos, kad ir sis:
Pats nugrandziau 4 mm apnasu nuo savo stumokliu ir ~1.5 mm nuo voztuvu...
Sekmes kelyje visiems;)
Citatabladas parašė:
P.S. Fennix, spaudziu desine, tu linksmas vaikinas, man tavo postai skaitosi kaip jumoreskos, kad ir sis:
Pats nugrandziau 4 mm apnasu nuo savo stumokliu ir ~1.5 mm nuo voztuvu...
Sekmes kelyje visiems;)
Spaudziam desines, paskui kaires, tada dar suplokim kojom.... Foto yra mano albume, 3 stumoklis mires, 4 prie atilsio ribos. Mikrometro salia nera... na gal 4 nebuvo, bet is akies pasakyt negaliu... tepaliniu ziedu grioveliai buvo dinge, viskas pridege kartu su ziedu, gavau iskalti atsuktuvu. O siaip tai nemazai humoro savo postuose esu prirases apie stabdzius ir tepalus, ten gali keliaut savo nuotaika praskaidrint...
Citatafennix parašė:
Siaip tai ne cilindrai o stumokliai ;). Ir tu teisus :) Toyotos A varikliai tikrai patikimi ir vyke... Tiesa galios juose daug nera... bet 4a-fe varikliukas berods 30 metu gamintas... Ir jo palikuonis 7a-fe tikrai nera prastesnis :)
ne stūmuokliai, o žiedai ir cilindrai ;)
Dekui jums uz mintis. spresim problema!:)
Citatahorn parašė:
ne stūmuokliai, o žiedai ir cilindrai ;)
Nu kaip taip gali buti... nejau tie cilindrai taip susidevi? kad tepala leist pradeda?
Specialus paviršiaus honingas susilygina greitai, nes per minkštas lydinys cilindro paviršiaus ir nesulaiko alyvos ant sienelių. Sudilę tepaliniai žiedai nesugrąžina tepalo atgal į karterį nuo sienelių ir jis patenka į degimo kamerą. Kitaip sakant jei cilindro sienelės laikytų tepalą, tai ir žiedai taip greitai nenusidėvėtų.
zodziu jasna... musu spiziniai blokai- valdo :D
jei leisite, pasakysiu savo mintis.
teko susidurti su toyotų 1,4 ir 1,6. ten bėda su žiedais, mat žiedai prikepa, ten gal tie žiedai per laisvi ar kažkas.... nes į tą tarpą susidarantį tarp žiedo ir stūmoklio renkasi visokie nuodėguliai, kurie susidaro degimo metų ir ten kaupiasi, tada pastringa žiedai ir pradeda "valgyti" tepalą, ir dar su toookiu apetitu.... vienu žodžiu, gresia kapitalinis remontas su žiedų kietimu, tada jau viskas tvarkoje būna, nebent per tą laiką suėsti indėklus spėjo. bet mano duomenimis tai aktualu iki 2002ar 2003 metų automobiliams.
joo... isimtum tu savo varikli, atveztum pas mane i ofisa su keiciamom dalim.. duotum menesi laiko- 80 lt uz slifavima, 100 lt uz perrinkima :D ... surinkciau kartu su savuoju :D Vis nenuobodu kartais keliom minutem prisokant butu :D
Gal kas gali pasakyt kiek 2l D4D ima tepalų?:)
Vasarą atliktas tepalų pakeitimas, prileista naujų tepalų, pravažiuota apie 3-4k km ir tepalai jau susinaudoję (reikės papildyt); ar tai normalu? :)
Panašias problemas pastebėjau ir su toyota starlet 1.3 varikliu. Tepalas smarkiai naudojasi.
Jeigu tepalas naudojasi, tai reikia pažiūrėti ar po mašina nėra privarvėję. Jeigu yra privarvėję- galit apsidžiaugti, nes tepalai ne deginami, o tiesiog isvarva (reikia pakeisti praleidziancias slangutes ar kitas dalis). Jeigu tepalas deginamas, tai reikia issiaiskinti kodel tepalas deginamas. Jeigu tepalas deginamas, reiskia, kad variklyje būna didesnė temperatūra, dėl kurios gali apsilydyti kai kurios dalys, gali "pasenti" gumos ir pradėti dar labiau tepalą leisti (jeigu jos nebuvo pirminė problema), bei gali kilti problemų su purkštukais.
Paaiškėjo, kad pas mane gumos dar nepasenusios, tačiau turbina sugedusi.
Skaitau ir sypasausi ypac pralinksmino fenix jausmu (meiles) proverzis automobiliui ;)
O kas liecia tepalu padidinta vartojima siulyciau isbandyti "dartara" ,aisku nepatarciau jo pilti i turbininius variklius, o i visus kitus drasiai.
Citata iš: Dariusno Įrašytas Vasaris 20, 2011, 16:47:41 PM
Skaitau ir sypasausi ypac pralinksmino fenix jausmu (meiles) proverzis automobiliui ;)
O kas liecia tepalu padidinta vartojima siulyciau isbandyti "dartara" ,aisku nepatarciau jo pilti i turbininius variklius, o i visus kitus drasiai.
O tai kokia priežastis gali būti, jeigu nebėga? Dėl ko tada didesnis suvartojimas jų atsiranda?
isdega per glusaka, jei turbo motoras daug sansu, kad per turbina patenka i degimo kamera ir isdega, arba stipriai susidevejusi bloko cilindru grupes tepaliniai ziedai, kurie praleidzia tepala i degimo kamera ir vel iseina per glusaka :) kartais dumu gali ir nesimatyti jei katalizatorius dar veikia. Na ir dar vienas variantas, bet retesnis, pramusta galvos tarpine, jei pramusta i ausinimo kanala tai turetu antifrize matytis naftos demes pavirsiuje, bet cia retesnis atvejis nes ausinimo sistemoj didesnis slegis tai dazniausiai buna, kad antifriza varo i tepala, bet buna isimciu.