Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: Kabutto Įrašytas Gruodis 01, 2010, 09:22:16 AM

Pavadinimas: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Kabutto Įrašytas Gruodis 01, 2010, 09:22:16 AM
Sveiki,
siandien vaziuojant kamstyje pastebejau tokius gremlinus:

1. Esant laisvom apsukom ir nustatytam max peciuko greiciui, jis lyg pucia kazkokiu greiciu. Taciau, tik truputi pagazavus, peciukas pradeda akivaizdziai greiciau pust! Vel nukritus apsukom iki laisvu, peciukas suleteja. wtf?   (skydelio apsvietimas irgi paryskeja pagazavus truputi)

(taip pat tureciau paminet, kad kuomet masina jau pilnai uzkaito, LYG pasigirdo reles "click" ir tada peciuko greitis laikesi pastovus)

2. Nustacius peciuka ant max temperaturos(masina ikaitus visiskai), sakyciau is groteliu ateinantis oras yra "siltas", tikrai ne karstas ( Lyginu su savo senoliu vw vento, kur ranka nulaikyt prie groteliu buvo isbandymas, oras ten velniskai karstas eidavo ( o ir vejelis keldavo plaukus max greiciu)).

Generatorius krauna virs 14v..

Gal kas kokiu protingu minciu? :|


98 2.0 benz/lpg
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 01, 2010, 10:26:52 AM
Pas mane pagazavus greičiau sukasi nei ant laisvų, vėjelio greitis ir šilumos kiekis manau, kad panašus ir pas mane. Važinėju su pirštinėm ir kepure :D
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: umunas Įrašytas Gruodis 01, 2010, 10:57:06 AM
na, toyotos kažkaip nepasižymi itin efektyviais pečiukais, bet nepasakyčiau, kad ilgesnėje kelionėje pirštinių ir kepurės reiktų. netgi nusirenkt norisi kartais ar šilumą primažint. o ir pešiukas pučia gan smarkiai.

tiesa, dėl pūtimo stiprumo tai galimos dvi priežastys, kodėl silpnai pučia. pirmoji: salono filtras užneštas rudeniniais lapais. antra: pati ventiliatoriaus sparnuotė užsinešusi lapais. paprastai rudenį su siurbliu ir sparnuotę išsiurbiu.

taip pat pastebėjau, kad pečiuko efektyvumu skundžiasi tie, kurie aušinimo sistemoje naudoja vandenį iš čiaupo. niekad to nedarau. pilu tik paruoštą aušinimo skystį arba koncentratą būtinai skiedžiu distiliuotu vandeniu. jaučiu visagalės kalkės ir aušinimo sistemoje mėgsta veistis.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: mind Įrašytas Gruodis 01, 2010, 10:57:09 AM
Matau, kad Toyotos nelepina vairuotojų nei variklio, nei pečiuko šiluma.:)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Kabutto Įrašytas Gruodis 01, 2010, 16:23:10 PM
Vadinasi toyota - ne radiatorius. Gaila.

O sistemoj antifryzas kaip ir priklauso :) Reikes gal tik bandyt patikrint ortakius
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: kisa Įrašytas Gruodis 01, 2010, 19:23:43 PM
panasai buvo pagazuoji apsukos dideja potempiau generatoriaus dirzeli viskas susitvarke
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 01, 2010, 19:27:46 PM
Pas mane antifrizas, apie 50lt mokėjau ir keičiu kas 2 metus, filtras švarus, iki ventiliatoriaus lapai niekada nepatenka-ten grotelės stovi, tai nėr šansų. Ilgiau pavažinėjus sušyla automobilis, bet norisi ne tik ilgiau važiuojant tos šilumos.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Aivis Įrašytas Gruodis 01, 2010, 20:57:49 PM
Na kaip čia pasakius,širyt užkuriau auto,padirbo gal kokes 3-4 min. ir išvaževau,po 3km jau šiluma putė normalei,ne karštas oras ėjo,bet ranka pridėjus prie ortakiu jautės šiluma normali.Aš tik dar klima įjungiu ir temperetura pastatau 23 laipsniu,ir dar įjungiu ,kad ora imtu iš salono.:)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: umunas Įrašytas Gruodis 01, 2010, 21:00:59 PM
Citatahorn parašė:
Pas mane antifrizas, apie 50lt mokėjau ir keičiu kas 2 metus, filtras švarus, iki ventiliatoriaus lapai niekada nepatenka-ten grotelės stovi, tai nėr šansų. Ilgiau pavažinėjus sušyla automobilis, bet norisi ne tik ilgiau važiuojant tos šilumos.
oj kaip daug ten tų lapų patenka per tas groteles. oj kaip daug :D
be to, jei tau Carina lėtai sušyla, tai pamėgink pasivėžint su Citroen Xsara Picaso. šiandien darbiniais reikalais važinėjau po miestą. tai kol sušilo, tai maniškėje per tiek laiko jau būtų galima su trusikais sėdėti :D
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: mmersass Įrašytas Gruodis 01, 2010, 21:10:49 PM
pravaziuoju 5-7km ir jau pradeda pusti silta ora :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 01, 2010, 21:32:20 PM
Pravažiuoju 3km iki pradeda šiltą pūsti, o kol pradedu nusirenginėti, pravažiuoju gal 20-30km, tai praktiškai koks pusvalandis. Su civicu užšyla per tiek pat, bet temperatūrą gerą duoda, galima nusirenginėti po kelių minučių. Pagalvojau, gal dujos carinoje kiek nuima temperatūros, nes jos šildomos aušinimo skysčiu.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: umunas Įrašytas Gruodis 01, 2010, 21:46:51 PM
Citatahorn parašė:
Pravažiuoju 3km iki pradeda šiltą pūsti, o kol pradedu nusirenginėti, pravažiuoju gal 20-30km, tai praktiškai koks pusvalandis. Su civicu užšyla per tiek pat, bet temperatūrą gerą duoda, galima nusirenginėti po kelių minučių. Pagalvojau, gal dujos carinoje kiek nuima temperatūros, nes jos šildomos aušinimo skysčiu.
pas tave benzas, o pas mane dyzelis. tai irgi turi reikšmės manau.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Aivis Įrašytas Gruodis 01, 2010, 22:00:55 PM
Dyzelis dar lėčiau užšyla,jei benzinas taip lėtai šyla,tai gal termostatas blogai veikia?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: umunas Įrašytas Gruodis 01, 2010, 22:07:14 PM
pala pala, o ne atvirkščiai? aš visad painioju...

bet kuriuo atveju, dėl šilumos skųstis tikrai negaliu.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: kaktusas Įrašytas Gruodis 01, 2010, 22:31:40 PM
Na lėtai šyla, po kokių 5km jau pradeda pūst neledinį orą, o kol pati mašina prišyla tai rimtai vos ne pusvalandis praeina, bet tada jau normaliai būna, visada per tolimesnes keliones nusirengęs striukę važiuoju...
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: NKS Įrašytas Gruodis 01, 2010, 22:36:51 PM
Pas mane irgi tas pats,  labai ilgai kol susyla tojota, tarkim uzsikuri,  kol nusivalai, nusigramdai langus, pavaziuoji kokius 5 km, tada pasirodo siluma.Lyginant su galant dyzeliu 98 metu toki turejau tai daug greiciau pasildavo 2-3km ir ora karsta pusdavo. Tojotai nera toks labai karstas kad ir viskas max butu. Toja Avensis 2td 98m. ;) matyt tokia jau jinai yra :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Aivis Įrašytas Gruodis 01, 2010, 22:39:04 PM
pala pala, o ne atvirkščiai? aš visad painioju...

bet kuriuo atveju, dėl šilumos skųstis tikrai negaliu.
Benzinas visada greičiau išyla,tie zyzelei ir kaista mažiau vasara,jei aišku viskas yra normalei;)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Memelis Įrašytas Gruodis 02, 2010, 00:01:45 AM
O jūs rytais kaip darote? Užvedate, pašildote ar iškart pradedate važiuot? Ir šilumą kaip nustatote: auto paliekate ir laukiate kol pradės pūsti ar per prievartą ant kokio priekinio lango užstatote?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Kabutto Įrašytas Gruodis 02, 2010, 08:17:55 AM
Uzvedu, nustatau, kad pustu i priekini langa, sildau ir kartu gramdau stiklus, keikiuos.

Bjauru buna, kuomet is vidaus prirasoja
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: mmersass Įrašytas Gruodis 02, 2010, 10:34:43 AM
Nusistatau 23C ir paspaudziu AUTO, jei reik nusivalyt masina tada einu padirbet, jei nereik tada vaziuoju :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: zibalas Įrašytas Gruodis 02, 2010, 17:38:02 PM
O radijatoriaus nebandot uzsidengti.Man tai padeda
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 02, 2010, 21:35:58 PM
Aš pirma užvedu, visą šilumą ir pečiuką ant 0 pastatau, tada greitai nusigramdau langus, apie minutę laiko ir važiuoju. Pečiuką jungiu tik kai temperatūros rodyklė pradeda judėti virš pirmos padalos, apytiksliai pravažiuoju iki 2 km, tada jungiu pečiuką, nustatau į langus ir temperatūra ant max. Jei pečiuką įjungiu anksčiau ar temperatūrą ant max palieku, ilgiau užtrunka kol užkaista ir dar visus langus žiauriai drėgmė užtraukia, kad net nesimato kur važiuoti.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 03, 2010, 01:27:55 AM
Nusivalau, uzsivedu ir is kart vaziuoju, nesveika varikli sildyti ant laisvu!
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: umunas Įrašytas Gruodis 03, 2010, 09:21:18 AM
vakar bandymą dariau. nuvažiavus iš akropolio aikštelės iki kito aleksoto tilto galo, temperatūros rodyklė pakilo beveik iki vidurio. nemanau, kad čia negreit užšilo.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Biciuks Įrašytas Gruodis 07, 2010, 22:48:11 PM
Užsivedu, nusivalau, išvažiuoju.
Paraliuoju nuo Vileikos iki Akropolio sankryžos. Tada jau sušilęs variklis.
Išlipu. Einu darban
:)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Animal Įrašytas Gruodis 07, 2010, 23:02:09 PM
Norejau paklaust ar apsimoka ziema pasikeisti salono filtra ar greiciau nupucia langus nuo rasos jei pakeistas?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Kabutto Įrašytas Gruodis 08, 2010, 16:26:25 PM
Protingasis delfis rase, kad jei rasoja salona, tai gali buti del uzsikimsusio salono filtro, nes nepakankamas oro kiekis ateina.

Kiek tame tiesos - nezinau :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: UfO Įrašytas Gruodis 08, 2010, 16:35:16 PM
CitataRaidas parašė:
Nusivalau, uzsivedu ir is kart vaziuoju, nesveika varikli sildyti ant laisvu!

O gal galima būtų sužinoti kodėl gi tos laisvos apsukos taip kenkia?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 08, 2010, 17:29:54 PM
varikliui nekenkia niekuo... spangimas cia... Nebent  skaiciuoti ji kaip besidevincia detale... bet cia tas pats kas nesioti laikrodi- jei uzsidedi ant rankos - jam kenkia.. :D
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 08, 2010, 19:17:33 PM
Na jau tiek literaturos perskaiciau ir rimtu specu patarimu, o ne garaziniu, net ir gamintojai raso savo manualose kad varikli reikia sildyti vaziuojant ant nedieliu apsuku, tada variklis susila greiciau, tas variklio sildimas ant laisvu yra sovietinis ziguliniu ir moskviciniu palikimas, tad su tavimi Fennix visiskai nesutinku, o patarciau pasidometi to klausimu jei netingesiu tai atrasiu koki linka su detalesniu aprasymu!
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 08, 2010, 19:22:59 PM
Fennix cia jums http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=349cb1d1-af6f-4114-878a-d434df3916ac&readcomment=1&page=0&orderBy=down
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: NNZ Įrašytas Gruodis 08, 2010, 19:45:18 PM
Raidas tu ne tiap supratai atsakymą, varikli veikimas ant laisvų jam nekenkia, žmogus nieko neklausė apie šildymą, tai fennix taip ir atsakė, o tu kalbi apie šildymą, čia jau visai kita kalba ir tu tada esi teisus.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: UfO Įrašytas Gruodis 08, 2010, 20:06:59 PM
Na ne visai taip NNZ, aš bendrai norėjau paklausti. Bet jei jau manot, kad reikia paklausti viską tiksliai, tai ir paklausiu.
Norėčiau pamatyti argumentuotą nuomonę, kodėl šildymas laisvomis apsukomis kenkia varikliui.
Duotas link'as visiškai neįtikina, nes "važiuoti nespaudžiant akseleratoriaus" ir variklio darbas laisvomis apsukomis skiriasi nebent tuo, kad apart variklio dirba ir kiti mazgai.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 08, 2010, 20:15:10 PM
CitataRaidas parašė:
Na jau tiek literaturos perskaiciau ir rimtu specu patarimu, o ne garaziniu, net ir gamintojai raso savo manualose kad varikli reikia sildyti vaziuojant ant nedieliu apsuku, tada variklis susila greiciau, tas variklio sildimas ant laisvu yra sovietinis ziguliniu ir moskviciniu palikimas, tad su tavimi Fennix visiskai nesutinku, o patarciau pasidometi to klausimu jei netingesiu tai atrasiu koki linka su detalesniu aprasymu!

Eik ir toliau skaityt savo literatura, o as toliau surinkinesiu varikli :) Nepyk, neturiu nieko pries tave... Rimti specai kartais rimtai nusigrybauja. Sutikit su manim ar ne... jei irodysit kad yra taip o ne kitaip, sutiksiu su bet kokia nuomone. Teprasau irodymo.
Jei sakai kad galima vaziuot nesildzius variklio tai taip, tikrai galima.
Bet jei sakysi kad negalima vaziuot pasildzius varikli iki darbines temperaturos- manau galiu imt byta ir duot i snuki :)

O dabar siek tiek protingu minciu:
Variklis- visiskai save islaikantis kompleksas. Jis sildosi kai jam salta, jis ausinasi kai jam karsta. Jis apsirupina save tepimo skysciais ir kuru. Jis apsirupina save elektros energija. Taip kad viskas kas jam gali kenkt - tai idiotas uz vairo.

Dabar siek tiek kritikos:
Retas kuris sildo varikli del to, kad jis susiltu
Dauguma uzveda ir eina gremzt langu ne todel kad susiltu variklis o todel kad susiltu salonas. Pvz ziemos metu ir pats pastoviu 5 o kartais ir daugiau minuciu uzvestu varikliu ne todel kad "jam salta" o todel kad priekinis langas pasidenges ledu ir kad nieko per ji nematau todel nori nenori- jei reikai vaziuot reikia atsitirpdyt langus...

Taigi, apie ka mes cia kalbejom?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 08, 2010, 20:20:16 PM
CitataUfO parašė:
Norėčiau pamatyti argumentuotą nuomonę, kodėl šildymas laisvomis apsukomis kenkia varikliui.
Kenkia tik tiek, kad variklis sukasi ir del to kazkiek devisi besitrinancios detales.... zodziu jei visa gyvenima sildysi varikli 5 minutes turbut nuvaziuosi su juo 200 km maziau...(vietoj 500 000km -499 800km)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Gincius Įrašytas Gruodis 08, 2010, 20:52:02 PM
Sekmadienį teko daugiau pavažinėti savo Avensiu. Užsivedžiau, įjungiau Webastą. Ir variklis ir salonas prašilo greitai. Bet važiuojant pilnai pašilusiu varikliu, nustačius klimą ant HI ir ventiliatorių palikus ant 4 stulpelių, pūtė tik šiltą orą. Šiandien važinėjau benzininiu-LPG golfu. Maksimaliai atsukus šilumą, prie ortakio rankos nėjo išlaikyti dėl karščio.
Ar aš nemoku nureguliuoti ar tojotos gaminamos tik šiltiems kraštams. Pasidarė beveik aišku kodėl vokietis į Webastą investavo beveik 2000 EUR.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: ryckak Įrašytas Gruodis 08, 2010, 21:48:53 PM
Raidas, neatidziai pats literatura skaitai, mano Toyotos user manual'e pamineti du Toyota Avensis modeliai, kuriuos japonai kure Europos rinkai, vieni skirti nuo Vokietijos i apacia, kiti i virsu, ir pabrezta, jog vienus uzvedus iskart vaziuoti negalima ir reikia varikliui leisti padirbeti ant laisvu apsuku kelias minutes, o su kitais uzvedus ne tik galima bet ir patartina vaziuoti iskart, nes ju varikliai ant laisvu net nesyla.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Kabutto Įrašytas Gruodis 08, 2010, 22:38:16 PM
O nezinau, pas jumis kiba uzvedus varikli apsukos pacios nesukyla?

Ziemos metu tai ypac, uzvedi, kai duoda koki 1.6k rpm, prasuka taip kelias minutes. patogiai sutampa ir su langu nugremzimo laiku :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 08, 2010, 23:17:21 PM
Jei apie Vokietiją prakalbom, jie turi baudas numatę, negalima stovėti užkurta mašina :o
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: NNZ Įrašytas Gruodis 08, 2010, 23:45:07 PM
nu blin nežinau, bet jei aš užšilusią savo toyotą pasukčiau ant visos šilumos ir padaryčiau ant 4 tai turęčiau išsirengt, kad išbūčiau ir dar tai kad pas mane karavanas...
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 09, 2010, 02:47:43 AM
Paaiskinsiu paprastai ir liaudiskai, saltas variklis dyla zymiai greiciau nei karstas, jei kas to nezino reik duot su byta per galva tada suzinos:D, o pradejus vaziuoti is karto variklis susils bent kelis kartus greiciau nei stovedamas ir dirbdamas saltas ant laisvu apsuku, bei dar jus sutaupisite kiek kuro kuris tik vejais iseina ant laisvu ir nesiltinsite atmosferos ir netersit gamtos, neveltui voketijoje baudos yra uz palikta automobili su uzvestu varikliu, tad viskas cia paprasta ir nereik ieskot slieku;)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 09, 2010, 11:35:20 AM
Ne nu naglumo virsune, ar ne?
CitataRaidas parašė:
Paaiskinsiu paprastai ir liaudiskai, saltas variklis dyla zymiai greiciau nei karstas
Kur cia paaiskinimas?? ... cia savo minciu konstatavimas... Proove it or leave it. Saltas variklis dyla greiciau nei siltas- taip sutinku...(nes saltam esant pakyla apsukos- daugiau sukiu, dagiau trynimosi, daugiau devejimosi...) saltu pradet vaziuot = jam ir taip smarkiau dylanciam duot kruvio kad jis dar daugiau diltu.... nu cia pagal tavo teorija...

pats sakei sakei kad variklis pasyla per 3-5 s ir su juo galima vaziuot.
Tai pagal tavo mintis arba vos uzvestas variklis jau pasyla ir tavo zodziai beprasmiski arba vaziavimas dilina varikli maziau nei laisvos apsukos... bet ar begimas tavo sanariams sveikiau nei vaiksciojimas? :)(o jei dar tau ant peciu uzdesiu 40 kg kuprine?)

Beje- gamtos saugotojau, prasau ismesti dyzelini automobili ir isigyti arba dujini, arba elektrini, arba apskritai dvirati B)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 09, 2010, 19:24:22 PM
Fennix beje tu ir pats,destai savo tiesas is savo lempos, as bent remiuosi tom ka perskaiciau is ivairiu saltiniu,automobiliu gamintoju, ar rimtu specialistu kurie tom domisi o ne forumu specialistu!
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 09, 2010, 19:47:16 PM
CitataRaidas parašė:
Fennix beje tu ir pats,destai savo tiesas is savo lempos, as bent remiuosi tom ka perskaiciau is ivairiu saltiniu,automobiliu gamintoju, ar rimtu specialistu kurie tom domisi o ne forumu specialistu!
As neneigiu kad destau savo mintis. Jei tu gali irodyt kad klystu- prasau, sito as nedraudziu... Dauguma zmoniu siaip jau pritaria mano idejoms. Nes siaip ar taip, dazniausiai kalbu is savo patirties, o jos turiu nemazai, ir nesvarbu kad man tik 23 metai. Tu remiesi tuo ka perskaitai, taciau net nezinai ar tai tiesa, ar galbut salygu kada tai tiesa... visi naudoja skirtingas technologijas, visu gamintoju varikliai skirtingi, bet principai pas visus vienodi... kuras degantis cilindre...

Juk jei Amerikos prezidentas pasake kad "siemet pas mus ekonomika pegerejo" nors trauk plys tu sakysi is patikimo saltinio suzinojau kad ekonomika pas mus pagerejo... Rimti specialistai man yra tiek pridare, kad spjoviau as i juos ir auto pradejau tvarkytis pats... ir viskas prasidejo nuo variklio perrinkimo... :D jei skaiciuosi kad per savo gyvenima variklis prasisuka 1 milijarda apsisukimu
vaziuojant tu manai manai jis susidros ant laisvu? as sakau kad cia juokai. nes pirmiausia slegis cilindruose buna 5-10 kartu mazesnis nei vaziuojant reiskia ir vidines jegos 5-10 kartu mazesnes... o Kadangi trintis- tai jega tai reiskia kuo mazesne jega- veikiamas variklio vidus- tuo maziau jis trinasi ir tuo maziau dyla...  As nematau prasmes kalbet toliau. Jei norim pasigincyt- galesi atvaziuot pas mane isvrisiu arbatos, padesi smagrati priverzt prie alkuninio... antro zmogaus reikia :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 09, 2010, 20:11:47 PM
Gerai jau baigiam diskutuoti, nes ziuriu cia prasidejo Ievos pievos, pasiliekam prie savo minciu, as sildysiu vaziuodamas o jus kaip norit ar patogiau! Atvaziuociau palaikyti ta smagrati tavo, bet man tolokai is Memelio, gal kita syk kai busiu Vilniui;), varau krepsinio ziuret Rytas laimi kol kas:)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: ryckak Įrašytas Gruodis 10, 2010, 10:30:44 AM
Kodel baigiam, tu tik skaityk ir svieskis, paskui kitam forume galesi, sakyti, kad va kazkur kazka protingo perskaitei, nes fennix trumpai ir aiskiai isdeste ir paneige tavo teiginius.
1. Logiska, kad kuo daugiau apsuku, tuo daugiau dyla,o laisvos apsukos yra minimalios kokias automobilio variklis palaiko.
2. Jei manai, kad saltas greiciau dyla del prasto tepimo - teisingai, bet vaziuojant tu greiciau pasildysi tepala (varikli) proporcingai padarydamas tiek pat zalos duodamas saltam varikliui apkrova.
3. Vaziuojant sildomi varikliai buna dazniausiai storasieniai spiziniai, kuriems ant laisvu ikaitint reiketu amzinybes, va situo atveju tu esi teisus, geriau juos uzkurus ilgai netempt ir duot apkrovos, dilimas aisku padides kaip ant kitu, taciau ju resursas yra didesnis.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 10, 2010, 10:59:56 AM
pas mane spiziaus blokas. Bet ant laisvu 50 laipsniu temperaturos skirtuma pasiekia per 6-8 minutes atrodo :) Kol nusigrandai langus, nusivalai lempas, numerius, pasitikrini ar kokia padanga nepustuste- tiek laiko ir prabega :)

Dabar pagalvojau kokia jega smagratis prie alkuninio verziamas... pasirodo kad 80 Nm... tai primetus plikas skaicius gal ir nieko nesako... bet mano variklio sukimo momentas tik 157 Nm prie 2600 rpm... o tai reiskia kad i viena rata 79 ir i kita 79 :(
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: ryckak Įrašytas Gruodis 10, 2010, 20:17:31 PM
sukimo momentas nesidalina ant ratu, nebutu logiska, sukimas koks yra toks yra abiems ratams, jis kinta nuo kitu faktoriu skirtingai.

O maniskis modelis siaurietiskas, tai ant laisvu ir tai ne visai, esu uzkaitines tik karta. prikurinejau drauges golfa su krokodilais, tai apie 15-20 min sukosi, o ne visai ant laisvu, nes karts nuo sukeldavau apsukas, kad kuriant srove nesumazetu.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 10, 2010, 21:21:22 PM
na is alkuninio sukimas iseina vienu velenum o paskui per diferenciala dalijasi dinamsikai pagal tai kuris ratas turi mazesne sukibimo jega... na bet nenukrypkim nuo temos... ncia gi apie siluma kalbam :)

Beje, Negerai kurti su uzvestu varikliu nes taip tu stipriai numusi voltaza ir tavo sistemoj pradeda teket stiprios sroves kruviai nuo kuriu paskui lydosi laideliai, dega kompai ir panasiai...
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 10, 2010, 21:30:27 PM
Citataryckak parašė:
sukimo momentas nesidalina ant ratu, nebutu logiska, sukimas koks yra toks yra abiems ratams, jis kinta nuo kitu faktoriu skirtingai.

O maniskis modelis siaurietiskas, tai ant laisvu ir tai ne visai, esu uzkaitines tik karta. prikurinejau drauges golfa su krokodilais, tai apie 15-20 min sukosi, o ne visai ant laisvu, nes karts nuo sukeldavau apsukas, kad kuriant srove nesumazetu.
stai tau ir atsakymas as susildau savo auto vaziuodamas per 3-4min ant vidutiniskai 2000pm, o tu ant tu paciu apsuku drozi 15-20min ir dar ne iki galo, o kur dar greiciu deze ir visi kiti mazgai susils juk viskas sustinge, o as jau vaziuoju patenkintas su silta masina:p
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 10, 2010, 23:24:28 PM
CitataRaidas parašė:
stai tau ir atsakymas as susildau savo auto vaziuodamas per 3-4min ant vidutiniskai 2000pm, o tu ant tu paciu apsuku drozi 15-20min ir dar ne iki galo, o kur dar greiciu deze ir visi kiti mazgai susils juk viskas sustinge, o as jau vaziuoju patenkintas su silta masina:p
Raidas, atsibusk, ir baik skiesti nesamones... arba baik rukyt...
1. nesu mates kad nuo -20 iki +90 laipsniu ant 2000 rpm variklis per tris minutes susiltu... cia hmz... imanoma bet nesamone atrodo(nors gal pas tave atomine jegaine po kapotu...).
2. nieko jis ten nedroze, tiesiog krove draugui akuma ir megino uzkurt
3. nieko keisto kad variklis ant laisvu apsuku nesusilo iki darbines temperaturos per tiek laiko...
4. Greiciu deze ant laisvu apsuku stovint nesidrozia ir apskritai nedirba nes visi dantraciai palaidi ir nesiliecia vienas su kitu
5. Tu sakai kad zmogus po 15 minuciu sildymo vaziuotu su sustingusia greiciu deze... o pats tik uzkures turi pasildyta greiciu deze...
6. Apskritai tu per 3 minutes susildai viska, varikli, greiciu deze, salona vaziuokle ir stabdzius iki darbines temperaturos... Bicas, uzsivesk ir dek is karto 4000 rpm, susils per 1.5 minutes, maziau drosis ir busi labiau patenkintas
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: ryckak Įrašytas Gruodis 11, 2010, 12:25:22 PM
Raidas, jei buciau turejes super ilga laida buciau ratais aplink drauges auto vazinejes kol akumas pasikraus :)
fennix, man rodos ant uzgesintos auto kurti nesveikiau, nes po to ir savo tackos galiu nebeuzkurti, Rizika abiem atvejais yra, renkuosi pirmaji varianta.

P.S. dabar pamasciau, kad del sukimo momento turbut busi teisus, nurodomas variklio sukimo momentas, tad jis turetu dalintis ant ratu, tik kokia to dalyko esme? siaip ar taip ratu sukimo proporcijos kinta nuo grunto ir atliekamo manevro, gal nori pasidaryt is savo Avensio kaip kokia Evolution, kad galetum kiekvienam ratui atskirai sukima reguliuot, kad driftintu geriau :)
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: xyzpule Įrašytas Gruodis 11, 2010, 12:34:54 PM
Cia komentaras is VZ.lt Prajuokino :D

"tik užvedus variklį reikia pavaryt bent iki 19000 sūkių ir šildyt tol, kol 5 m atstumu sužaliuos žolė. Kas elgiasi kitaip yra "čainykas"."

Bet stai kame beda, vienas sako balta, kitas juoda, abieju argumentai lyg ir logiski. Kas toliau, ko klaust, kaip nusprest kur tiesa? Eiti i Autotoja ir klausti, bet vienas tada vel sakys, kad ten meluoja, klaust vel forume, ten vel gi bus apie 10 skirtingu nuomoniu... KUR TA TIESA!!!???
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 11, 2010, 12:45:42 PM
Citataryckak parašė:
 siaip ar taip ratu sukimo proporcijos kinta nuo grunto ir atliekamo manevro, gal nori pasidaryt is savo Avensio kaip kokia Evolution, kad galetum kiekvienam ratui atskirai sukima reguliuot, kad driftintu geriau :)

Pas mane ne Avensis o Celica :) Nepatinka man driftas... man labiau prie sirdies maksimaliai greitai, o ne maksimaliai graziai issuktas posukis :)

Del sildymo gi sakiau... nesudrosit jus to  variklio tiek sildydami tiek nesildydami- sudrosit tik nemyledami- ausinimo skyscio trukumas, nekeiciami tepalai, labai dideli sukiai... zodziu... garaze laikant masina ji devisi maziausiai...

Bet kuriuo atveju- kodel jei ir vaziuoji nesildes tenka laikyti zemas apsukas, nespausti akseleratoriaus ir panasiai... ogi todel kad variklis saltas ir taip labiau dyla... juk jeigu kaip sakant sildyti apskritai nereikia- sedi i masina, 4000- 5000 rpm laikai tik uzvedes kol pasieki keliones tiksla... Taigi griztam prie to kad sildyti  visgi reikia... visgi nera tai taip jau blogai... belieka klausimas kiek ir kaip? O cia tegu jau sau atsako kiekvienas... nes cia kaip ir saugaus greicio apibrezimas- jis -pas kiekviena vis kitoks...
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 11, 2010, 14:26:32 PM
Citatafennix parašė:
CitataRaidas parašė:
stai tau ir atsakymas as susildau savo auto vaziuodamas per 3-4min ant vidutiniskai 2000pm, o tu ant tu paciu apsuku drozi 15-20min ir dar ne iki galo, o kur dar greiciu deze ir visi kiti mazgai susils juk viskas sustinge, o as jau vaziuoju patenkintas su silta masina:p
Raidas, atsibusk, ir baik skiesti nesamones... arba baik rukyt...
1. nesu mates kad nuo -20 iki +90 laipsniu ant 2000 rpm variklis per tris minutes susiltu... cia hmz... imanoma bet nesamone atrodo(nors gal pas tave atomine jegaine po kapotu...).
2. nieko jis ten nedroze, tiesiog krove draugui akuma ir megino uzkurt
3. nieko keisto kad variklis ant laisvu apsuku nesusilo iki darbines temperaturos per tiek laiko...
4. Greiciu deze ant laisvu apsuku stovint nesidrozia ir apskritai nedirba nes visi dantraciai palaidi ir nesiliecia vienas su kitu
5. Tu sakai kad zmogus po 15 minuciu sildymo vaziuotu su sustingusia greiciu deze... o pats tik uzkures turi pasildyta greiciu deze...
6. Apskritai tu per 3 minutes susildai viska, varikli, greiciu deze, salona vaziuokle ir stabdzius iki darbines temperaturos... Bicas, uzsivesk ir dek is karto 4000 rpm, susils per 1.5 minutes, maziau drosis ir busi labiau patenkintas
Na tu cia ir priskaldei malku is dektuku dezutes:D:
1 is kur istraukiai -20apie tai net kalbos nebuvo? prie tokios temperaturos bus ir stovinciam ir judanciam auto intervalai ilgesni, tiesa vakar vaziuodamas prie 0 nulines temperaturos kol nuvaziavau iki darbo 4,5km auto buvo pilnai susiles,o jus dar tebegramdet langus su pusiau apsilusiais varikliais.
2 as apie greiciu deze STOVINT is vis nieko nesakiau, o sakiau kad ji sila vaziuojant kaip ir kiti mazgai:p tad po 3-4 min turiu jau silta greiciu deze, o jus visiskai salta nes dantraciai paleisti laisvi;)
3 o ant 4000 man nereik spausti man uztenka ir su 5pavara prie 2000 dariedet ramiai iki miesto ir sudildyt varikli:)
4 ir pasak straipsnio kur daviau nuoroda jus busite vieni is tu 74% kalidingai manaciu zmoniu kad reikia sildyti varikli.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 11, 2010, 14:34:27 PM
Šildyti mašinos tikrai nereikia, galima ramiai nesidraskant važiuoti. Taip bus taupomas kuras, mažiau teršiama aplinka ir greičiau sušils visos automobilio dalys. Stovint sušils tik pats variklis ;) bet bus sukūrenta gerokai daugiau kuro. Kam čia sukimo momentas dalinasi iš dviejų ant kiekvieno rato, logiškai toliau tęsiant tą mintį, jei automobilis kvatro, tai po 35Nm belieka ? Tada iki 80km/h per minutę "rautum", o daugiau nebeužtektų traukos :D
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 11, 2010, 14:57:27 PM
CitataRaidas parašė:
Na tu cia ir priskaldei malku is dektuku dezutes:D:
1 is kur istraukiai -20apie tai net kalbos nebuvo? prie tokios temperaturos bus ir stovinciam ir judanciam auto intervalai ilgesni, tiesa vakar vaziuodamas prie 0 nulines temperaturos kol nuvaziavau iki darbo 4,5km auto buvo pilnai susiles,o jus dar tebegramdet langus su pusiau apsilusiais varikliais.
2 as apie greiciu deze STOVINT is vis nieko nesakiau, o sakiau kad ji sila vaziuojant kaip ir kiti mazgai:p tad po 3-4 min turiu jau silta greiciu deze, o jus visiskai salta nes dantraciai paleisti laisvi;)
3 o ant 4000 man nereik spausti man uztenka ir su 5pavara prie 2000 dariedet ramiai iki miesto ir sudildyt varikli:)
4 ir pasak straipsnio kur daviau nuoroda jus busite vieni is tu 74% kalidingai manaciu zmoniu kad reikia sildyti varikli.

Taip, as matematikas ir filosofas, man patinka degtukai...
-20 cia buvo pavyzdys... Akumuliatoriaus salto kurimo srove skaicuojama ties -15 laipsniu... taigi ir varikli galima laikyt saltu nuo tos temperaturos ar ne? Paklausiu kitaip, uzsikures prie -36 laipsniu tu irgi is karto vaziuotum? ar visgi palauktum kol galesi pavara ijungt, nes greciu dezej tepas panasus i sviesta.

Gali buti kad tu turi garaza, tuo labiau kad gyveni klaipedoj... pas mus vilniuj buna langai uzsala ir is vidaus, o ten jau gremztuku nenugrandysi... tenka laukt kol susils variklis ir susildys langa..., o tu turbut tokiu atveju is karto vaziuoji arba nieko nematydamas arba iskises langa pro dureliu stikla arba stoglangi...

CitataRaidas parašė:
stai tau ir atsakymas as susildau savo auto vaziuodamas per 3-4min ant vidutiniskai 2000pm, o tu ant tu paciu apsuku drozi 15-20min ir dar ne iki galo, o kur dar greiciu deze ir visi kiti mazgai susils juk viskas sustinge, o as jau vaziuoju patenkintas su silta masina:p
manau tu sakei jog 15 minuciu sildzius greiciu deze visgi dar salta, bet tu cia klysti nes siluma per metala sklinda gana neblogai tik su siokiu tokiu uzdelsimu ir po 15 minuciu greiciu deze gali buti jau isilusi gana padoriai o tu vis dar vaziuoji ant saltos... Ne dantraciai sildo greiciu deze, nes sankabos diskas yra izoliatorius. o greiciu dezes korpusas . sildo tepala.... nes lieciasi su sylandciu varikliu.

Kaip tai nereik 4000 spausti... jug sakei kad sveika varikli sildyt vaziuojant... Ir kuo daugiau apsuku - tuo daugiau kuro sudega, tuo daugiau silumos issiskiria ir tuo greiviau syla  variklis.... beje nepastebejai kokia fraze pasakiau? Degantis kuras isskiria siluma nuo kurio syla variklis... vaziuojant spaudi pedala- kuro sudega daugiau, variklis susyla greiciau... beje o ka daryt situacijoj jei as negaliu vaziuot zemesnem apsukom nei 4000rpm?

as busiu is tu 74% zmoniu kurie myli savo automobili ir nesmaugia jo vos pazadinto. Nors visi sako kad sportas= sveikata...  Nes puikiai zinau kad galima vaziuot su saltu. Ir puikiai zinau kad dar geriau vaziuojasi su pasildytu. Bet sakau, palaukim -30, kai tepalas pavirs i sviesta... ir kai tavo tepalo siurblys negaus pakankamai tepalo turbinai, ir paciam voztuvu skyriui... Kai tau prades turbinos asis prades klibet, voztuvu velenai barsket ... bet ne neduok dieve prikarkset...
Griztam prie to... Ar galima vaziuot nesildzius variklio? Taip, tikrai galima. Ar sveikiau sildyt ar sveikiau nesildyt?

Budamas protingas zmogus atsakyk i viena klausima. Kodel tik uzvedus varikli vaziuoji tik iki 2000 rpm?
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 11, 2010, 15:07:01 PM
Citatahorn parašė:
Kam čia sukimo momentas dalinasi iš dviejų ant kiekvieno rato, logiškai toliau tęsiant tą mintį, jei automobilis kvatro, tai po 35Nm belieka ? Tada iki 80km/h per minutę "rautum", o daugiau nebeužtektų traukos :D
As sakiau kad dalijama ne is dvieju, o dviems ir ne statiskai, o dinamiskai.

Horn, dalijasi. Is pagarbos tau pasakysiu jog Variklio galia dalijasi ant ratu... o nuo galios iki jegos- vienas zingsnis (P=F/t) Ir jeigu variklis 100 kw, ir 4 varantys, niekaip nepasakysi jog kiekvienam rate po 100 kw... Apie Nm padiskutuokim veliau
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 11, 2010, 20:02:28 PM
stengios vaziuoti ir palaikyti apsukas APIE 2000, bent kol temperaturos rodykle pajudes is mirties tasko, o po to tepaliukas apsyla ir per daug demesio nebekreipiu, vaziuoju iprastai, o langu apserknijimas isvidaus taip pat sekmingai nusigremzia kaip ir isores net dar lengviau.
Pavadinimas: Ats: Peciuko greitis/siluma*
Parašė: xyzpule Įrašytas Gruodis 21, 2010, 20:03:11 PM
Is kito forumo paemiau:

"GMs extensive study which concluded in the long run, the least amount of damage is done by starting the engine, waiting about 30 seconds, then driving off without bringing the revs up until up to normal operating temperature"

:)