Pradejo trasket 2.2 d4d 110kw 2007m. Avensis granata, kur patartumet ieskoti? Lirosta neturi, ir netures maziausiai menesi. Kur ieskot? Gal netycia zinot kas ardo toki avensi? :)
pas mane uzejus salciam irgi ant posukiu, davus gazo, traska. Pasilus greiciu dezej tepalui, to nebebuna. Gal pas tave tas pats?..
Kai gavo salcio tik dabar pradejo girdetis kai susiki daug vaira duodi gazo toks pradzioj atrode kad kazkur posparni sniego yra, dar panasus garsas, kad kazkas vilktusi zeme.. :)
manajam avensiui lygiai tas pats. Keiciau dezej tepalus, galvojau tie jau seni. Vistiek lygiai tas pats. Siandien jau -6 ryte, niekas nebetraska. Trasketi pradeda kazkur prie -8, o prie - 15 - 20 isvis "smagu" buna. Taip pravazinejau visa praeita ziema, vasara buvo tylu ir va vel traska.
Pamenu praeita ziema (kai labai traskejo) aikstelej susukes vaira daviau prasratsa kaip reikiant kelis kart i abi puses. Traskesiai dingo labai greitai ir ta diena nebesikartojo. Sekanti ryta vel tas pats.
Matyt taip turi buti. Sutirstejes tepalas kazka nepilnai ten greiciu dezej tepa. Negerai, bet ka bepadarysi. Kitiem irgi turbut taip pat?..
manoji '07 corolla verso d-cat taip pat traska temperaturu tarpe nuo ~ -10 ir daugiau. pravazinejus kokiu 20km ir susilus varikliui, traskesys sumazeja/pradingsta.
Same shit to me. Bet kol kas dar nebuvo atsile ar bent jau nevaziavau siltesniu oru, kad galeciau paneigt traskejima. Bet faktas kad atsalus iskart atsirado tas pats traskesys paspaudus gaza posukiuose. Reik manyt atsilus dings
tagi, greiciausiai graznatos keisti nereikes:)
As irgi prisidedu prie tu, pas kuriuos tas pats...laukiam atsilimo :)
Siandien tikrinausi granatas, chebra cia visai ne jos. ar pas jus yra TRC ar TCR kaip ten ta sistema? Siandien uzkeliam ant keltuko, duodam gazo polnais, ta sistema blokuoja per apsukas ir be sustojimo toks wum, wum wum garsas kaip gelezis i gelezi, eolte sako cia is dezes garasas.. Dar ant pavaros "vaziuoju", vaziuoju ir atsijunge ta sistema, apsuku neblokuoja ir kiek nori sukas ratai, jokio garso :)
Tai prijamiau tokia isvada kad lyg ta sistema ijungia abu ratus iskart sukti, tipo kaip kokia blokiruote. Tai arba sugedes tas pasirstytjas kur blokuoja ratus jei ten toks stovi ar kaip ji pavadint.., arba jei cia ziuriu daug kam, tai cia tokie garsai kaip ir normalus gal? :D Idomu ka toyota papasakotu, pas mane jurbarke gaila nera atstovu ju :D
Siandien kai buvariau i serviza pilna sniego ir neina staigiai ant gazo uzmetus posuki uzsukt ir nera to garso, bet sakau ant keltuko uzvarius va kas paaiskejo :)
Gal kas galvoja varyt pas toyotos atstovus su sia problema? Idomu ka jie nustatytu. Jei kas lankysites, prasome paviesinti rezultatus :)
Gal reikia susikoperuoti keliems pigiau iseis :)
Kaip pastebejau si problema tik pas avesnsius su 2.2 varikliais ??
ar pas visus yra ta sistea kur rasiau? Idomu del jos ar cia pavaru deze..
remdamasis savo patirtimi, manau, kad tos stabilumo sistemos ne prie ko, nes uzsilus masinai, tratejimas praeina, O salta trata ir ant sauso (neslidaus) asfalto. Cia sutirstejes tepalas dezeje kaltas..
Hmm.. Reiktu butinai isiaiskinti kazkaip su toyota atstovais, nesinoretu, kad uzsilenktu deze ar kas.. :)
Idomu matai tai, kad sakau ant keltuko uzsikeli masina, tada ji sureguoja kazka ir galvoja, kad slid ar ka, tada duodi gazo, blokuoja apsukas, kad ir kokia auksta pavara vaziuoji, ir tas garsas be sustojimo.. Po kurio laiko atsijungia ta sisema, uzsidega abs ir uzsitega tas tcr off ar kaip ten, tada duodi gazo kiek nori ir jokio bildesio ten is tos pavaru dezes nera :)) Taspac, kas, kai vaizuoji lygiam keli, kad ir kiek nori, kokiu greiciu jokio garso nera. O kai salta skaityk, slidu, tai ta sistema kur bolkuoja ratus ir neleidzia prasisukti ratams isijungia dazniau, kaip ir ant posukio jei staigiau suki, sureguoja matyt irgi ir pradeda ratus blokuoti kazkaip kaip ir ir tas garsas atsiranda..
taigi galinai ratai ant keltuvo nesisuka ir kompas galvoja, kad buksuoja priekis, del to isijungia antipraslydimas. Kai jis isijungia, girdisi specifinis garsas, kas yra normalu.
Siandien Klaipedoje apie - 7 buvo, laksciau, smaginausi, smagiai prisnigo. Jokiu tratejimu nebuvo. Nes nesalta..
Visa praeita ziema taip atvazinejau ir nieko. Na ryt ryte uzsuku i Solorina del sventos ramybes.:)
Pranesk kokie rezultatai, dtinas, po solorinos ;]
na paprasciausia pradeciau nuo to, kad pertepciau granatas nuemes gumas gal granatu tepalo problemos pasireiskia prie tam tikro salcio.:o
solorinoj buvau. Jie teigia, kad kaltas sutirstejes granatu tepalas ir kad tai yra normalu.
jeigu tai yra normalu, tai pasiulyciau solorinos meistram pirsta i sikna isikist:@ reikia nedelsian pertepti granatas.
Lygiai tas pats ir man darosi, tai manyciau istikro normalu ir bereikalo cia pergyvenam. Gero kelio
Pas mane taip pat 2.2. Bet mano tas traskesys prasidejo tik pasalus, kai lauke pastovejo ant -8. Tas traskesys buna, kad ir vietoj stovint masinai tiesiog pagazavus iki 1,5 tukst rpm ir taip palaikius, jei daugiau pagazuoji nebesigirdi, toks garsas kaip koks plastmases gabalas barbentu i kebula. Dar pasireiskia kai kai vaziuoju su pavara bet teisiog atleidu gaza, kuris nukrenta zemiau nei 2 tukst rpm Gal turit minciu kas galetu buti, jei ir nevaziuojant traska tai tikrai ne granata.
jei toyota sako kad taip turi but reiskias ner cia ko parintis, trumpa ta ziema. gi kai abs isijungia irgi garsas nenormalus buna, prie to visi priprate ir dzin gi :)
Citatalaurysas parašė:
Pas mane taip pat 2.2. Bet mano tas traskesys prasidejo tik pasalus, kai lauke pastovejo ant -8. Tas traskesys buna, kad ir vietoj stovint masinai tiesiog pagazavus iki 1,5 tukst rpm ir taip palaikius, jei daugiau pagazuoji nebesigirdi, toks garsas kaip koks plastmases gabalas barbentu i kebula. Dar pasireiskia kai kai vaziuoju su pavara bet teisiog atleidu gaza, kuris nukrenta zemiau nei 2 tukst rpm Gal turit minciu kas galetu buti, jei ir nevaziuojant traska tai tikrai ne granata.
ne cia "pataikei". Pas Tave greiciausiai vibruoja oro filtro deze arba jos plastmasiniai kanalai kazkur remiasi.:D
Citatalaurysas parašė:
Pas mane taip pat 2.2. Bet mano tas traskesys prasidejo tik pasalus, kai lauke pastovejo ant -8. Tas traskesys buna, kad ir vietoj stovint masinai tiesiog pagazavus iki 1,5 tukst rpm ir taip palaikius, jei daugiau pagazuoji nebesigirdi, toks garsas kaip koks plastmases gabalas barbentu i kebula. Dar pasireiskia kai kai vaziuoju su pavara bet teisiog atleidu gaza, kuris nukrenta zemiau nei 2 tukst rpm Gal turit minciu kas galetu buti, jei ir nevaziuojant traska tai tikrai ne granata.
Pas mane lygiai tas pats. Servise prisuko tvirciau viena plastmase apacioj ir virsuj pajudino.
Dabar drebejimas dar yra bet gerokai reciau.
Citatalaurysas parašė:
Pas mane taip pat 2.2. Bet mano tas traskesys prasidejo tik pasalus, kai lauke pastovejo ant -8. Tas traskesys buna, kad ir vietoj stovint masinai tiesiog pagazavus iki 1,5 tukst rpm ir taip palaikius, jei daugiau pagazuoji nebesigirdi, toks garsas kaip koks plastmases gabalas barbentu i kebula. Dar pasireiskia kai kai vaziuoju su pavara bet teisiog atleidu gaza, kuris nukrenta zemiau nei 2 tukst rpm Gal turit minciu kas galetu buti, jei ir nevaziuojant traska tai tikrai ne granata.
Pas tave kaip kažkas ir sakė yra laisva oro paėmimo "šlanga". Po pakopu dešinėje pusėje oro filtras. Nuimk jį ir pamatysi prieky-apačioje jo tokia lenkta berods guminė postorė šlanga. Jos pabaiga remiasi į sparną. Naujose ten būna kokio tai š uždėta, kuris per laiką nuo vibracijos nusitrina. Aš izoliacija apvyniojau ten ir viskas OK - garsas dingo. Apie pusvalandį sugaišau, kol nuėmiau ir vėl uždėjau viską į vietas, bet važiuoti kur kas maloniau, kai nekala :)
Beje, granatos (ar koks velnias) pas mane pašalus irgi barška. Avensis 2.2 dyzelis..
G.
Patvirtinu: Atsilus orams, barskejimas dingo :] pasaka ;]
Citatahugg666 parašė:
Kai gavo salcio tik dabar pradejo girdetis kai susiki daug vaira duodi gazo toks pradzioj atrode kad kazkur posparni sniego yra, dar panasus garsas, kad kazkas vilktusi zeme.. :)
Man lygiai lygiai tas pats,pradziai ir galvojau posparni liecia apledejusi,po to leda isdauziau pasirodo granata, bet salciui sumazejus granata nebetraska:), gumos nesuplyse tai ir vazineju toliau. Man rodos kazka bendro turi su tuo migtuku TRC
Ar sudetinga pertepti tas granatas. Ar pakanka tik "hamuta" atleisti ir pastumus granatos guma patepti ?
As jau abejoju ar granatos traska. nes pas mane pilna ledo gabalu tarp pakabos svyrciu uzsale. Nes kaip tik snigo keleta dienu o poto uzsalo viskas. Nudauziau keleta gabalu, jau netaip braska.
Kai tokie salciai - kencia (sensta) technika geiciau. Eizeja gumos, spakliai, kaitinimo zvakes dirba ant maximumo, plastmasines dalys pasidaro trapesnes lengviau luzta. Ypac akivaizdziai saltis neigiamai atsiliepia vaziuoklei: konsistensinis tepalas ratu guoliuose ir granatose sukieteja i plastilina, guoliai praktiskai sukasi sausi. Netgi auto riedejimas akivaizdziai sumazeja: jei vasara riedant nuo kalno A auto isibegedavo, reikdavo pastabdyti, tai dabar riedant auto leteja. Stumokliai stabdziu cilindruose netaip sklandziai vaiksto, kaladeles labiau dyla.
Masinos lauzymas - nekitaip. Bet as vistiek renkuosi vaziavima auto nei visuomeniniu. Man saves labiau gaila nei auto.
Tai ar teko kuriam granatai tepaliuka keist, ar bent matyti kaip keicia? Ar ardo pusasi ar ne ?
prisijungiu. trasku irgi. pirma ziema su saviske vaziuoju ir temperaturai nukritus zemiau -6-8 atsirado tas slykstus granatu traskejimo garsas, ilindau i formuma ir nustebau, kad cia toyotu liga....vakar dar viena facelift'a maciau prie parduotuves susukusi vaira ir betraskanti...kaip sakant ziema PATRASKAM :D
papildymas: -5, nebetraskam...
man traška prie didesnio šalčio taip pat. Variau į servisą, tai ten kol užkėlė ant stendo ir pažiūrėjo, matyt atšilo ir jokio tarškėjimo nerado. granatų gumos nepažeistos. Tada važiavom į lauką. Ten irgi nieko (nors važiuojant į servisą gerai girdėjosi traškėjimas). Po nakties, vėl šiek tiek traškėjo. Tai dabar tiesiog pasaugau negazuodamas ant posukio ir lauku atšilimo. Nors šiandien -7 tai jau kaip ir nebuvo to traukiamo su arkliais vežimo traškėjimo :):):)
yra likes 2.0d4d 85kw trumpasis pusashis pilnas.jai kam reiks i Privata
Man ta pati problema su Corrolla Verso...
Kaip suprantu reiktu pameginti tepalo prikimsti daugiau ziemos salygom tinkamo, kas vel gi tik teoriskai lengvai atrodo...
As manau, kad pabandysiu. Nemanau, kad cia kaskas sudetingo turetu buti. Paziurejau kad rata nuemus priejimas neblogas, tik manau kad to hamuto antra kart jau neuzdesi. Tai hamutus pasiruosiau nuo kitos masinos, tepalo nupirkau grafitinio pora maisiuku po 4 litus.
Tik dabar nezinau ar verta siemet tuom uzsiimti. Gal jau kitos ziemos palaukti :) .
Na jei yra pasiryzimas tokiu oru listi po auto, tai tiks sveikintina :)
Bet man vistiek keista, tai ka vienintele Toyota naudoja kazkokius skirtingus tepalus, nei visi like gamintojai?
As gal dar pasieskosiu atsakymo i tai....;)
As manau,kad atsakymas cia aiskus,jeigu masinos rida didele,tai ir granatos susideveje is ten ir traskejimas.Nei vienai is mano masinu tokio simptomo nera,tai reiskia ne Toyotos cia liga.
p.s.cia gal geras pozymis perkant masina ziema,nes galima issirinkt su mazesne rida ;)
O kokia rida yra didele kokia maza ? Nes mano auto 2009 m. su rida 150K ir traskejimas jau yra. Tik prasideda jis ne nuo -8, o nuo kokiu -15 ar -20.
traska ir su 50000km rida:)
Nu pas mane dar tiek neprabege... :) .Nors turiu pardavimui daug Yariu ir Matrix ir nei vienam nepastebejau tokios problemos.Ridu buna tikrai nemazu ir 200t.km ir 300t.km,bet nei vienai tokiu simptomu nepastebejau.Cia ka,Europai sudinas detales kisa? :(
CitataVenza parašė:
Nu pas mane dar tiek neprabege... :) .Nors turiu pardavimui daug Yariu ir Matrix ir nei vienam nepastebejau tokios problemos.Ridu buna tikrai nemazu ir 200t.km ir 300t.km,bet nei vienai tokiu simptomu nepastebejau.Cia ka,Europai sudinas detales kisa? :(
si problema tik su 2,2 varikliu
O as kaskodel manau, kad cia labiau pas tas kurios atvaziuoja is siltesniu vietu.
Maniske is Italu, tai zvakes siemet turbut pirma kart bus panaudotos bet tepalai buvo turbut 30K nekeisti, DPF uzsikises, na ir granatu tepalas matomai plasmase pavirtes.
Beto pastebejau kad Toyotos ratai susisuka zymiai daugiau nei pvz Golfo, tai irgi savo duoda.
Beje tikiu, kad galima ir nepastebeti. Nes traska jos tik dideliame saltyje, pilnai susukus vaira ir duodant gaziuko. Tai jai magistralemis vazineji, niekada nepastebesi ;) .
ir pas lietuviskas traska:)
Butu gerai, kad kasnors parasytu ar ju pertepimas padeda ar ne.
Kaskas maciau rase, kad sutepe ir lygtais padejo, butu gerai kad dar kas patvirtintu arba paneiktu sita fakta.
Tada zinociau uzsiimti tepimais ar nesukti sau galvos.
Negi nebera tokiu bedu pas nieka daugiau?
Atsilo orai, dingo ir bedos :]
Tai ne bedos ir buvo, jei beda nuo oro nepriklauso :)
hebryte klause zmogus ar kas nors keite tepalus vidiniu granatu gumose, kaip supratau jos ten traska. dave rezultatu? verta neverta?
dar prie to paties ar kam nors keliant apsukas prie 2000 apsuku yra vibracijos stovint vietoj ir vaziuojant? kas susidures ? Smagratis ar vidine granata ( vaziuojant ant ~ 90 =100 ?
o del traskejimo, negali trintis pvz spyruokle i lekstute?
aciu uz nuomones:)
na del granatu, kaip pasibaige sniegas ir salciai pasibaige ir granatu traskejimas. vibracijos jokios nera keliant apsukas. neskubek prie smagracio pradziai as ziureciau variklio pagalves :)
"hebryte klause zmogus ar kas nors keite tepalus vidiniu granatu gumose, kaip supratau jos ten traska. dave rezultatu? verta neverta?
ar prie to paties ar kam nors keliant apsukas prie 2000 apsuku yra vibracijos stovint vietoj ir vaziuojant? kas susidures ? Smagratis ar vidine granata ( vaziuojant ant ~ 90 =100 ?
o del traskejimo, negali trintis pvz spyruokle i lekstute? "
tai niekam taip nera?
Pas men vibruoja važiuojant virš 80km/h iki 100-110 km/h jei iš lėto bėgėjes silpniau jei stagiau tai labiau. Niekas negirgžda.
Nenoriu visos temos skaityti, bet jei kalba eina apie išorines granatas, tai jų plovimas ir sutepimas nauju tepalu tik laikinas sprendimas ir ekonomoškai neapsimoka už tą pati darbą mokėti du kartus (nes ateityje vis tiek reikės ją pakeisti nauja) Reikia labai stebėti apsaugines granatų gumas, pagrindinė granatų susidevėjimo priežastis priežastis, kad trūksta apsauginės gumos, tada patenka nešvarumų ir prasideda visos problemos. Kiek pastebėjau perkant pačias pigiausias ir vidutinės kokybės granatas apsauginės gumos būna apgailėtinos kokybės (lyginant su originaliomis) ir jos tikrai ilgai nelaiko, servisuose rekomedavo pirkti pusiau gumines, pusiau plastikines gumas (tikslaus jų pavadinimo nepamenu), kurios žymiai patvaresnės ir atsapresnės šalčiams, sniegui, ledams. Tai būtų tokie patarimai. O šiaip jeigu kam reikia naujos išorinės granatos parašykit automobilio modelį, pagaminimo metus, koks variklis, kiek kW ir būtinai kebulo Nr., pažiūrėčiau ką ir už kiek galima pasiūlyti.