Sveiki, toyota avensis verso prie vairo is kaires yra du mygtukai- "idle up" ir "rear heat". paaiskinkite prasau,man nesupratingam, ka reiskia sie du mygtukai?:)
Tokiu neturiu bet rear heat tai greiciausiai galinio stiklo sildymas ;]
O idle up - nezinau ;]]
Rear- galinio, idle up- kažkas su laisvaeiga surišta.:o
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg308.imageshack.us%2Fimg308%2F9892%2Fidleupwh0.jpg&hash=99193acfc32ea13ebc30bd04ae7385fc2bc4c187)
"Idle Up" is a realy Usefull Trick esspecial here in the cold Areas:
This Liquidheater becomes the Power from from a drive belt with a Magnatic Pulley. In this Heater beginns a Rotor to turn in Siliconoil. This Movement heats up the Cooling Liquid of the Engine and the Passengers Room.
While the Heater works, the Idle Speed is environ 1'200 R/min, when you Start the Engine, the A/C or when the is an strong acceleration its out of working. the Same when you insert a drive position at the automatic transmission (f.e P -> R or N -> D)
Manau suprasi...
kaip supratau, laiko užkeltas apsukas, kad greičiau įšiltų. Bet pačio vertimo tai nesupratau :)
Citatasioma parašė:
Sveiki, toyota avensis verso prie vairo is kaires yra du mygtukai- "idle up" ir "rear heat". paaiskinkite prasau,man nesupratingam, ka reiskia sie du mygtukai?:)
rear heat yra galinis pecius, t.y. keleiviam atskiras sildytuvas kad nebutu salta :D
o idle up tai pagreitina variklio isilima, jis ijungiamas tik zemiau tam tikros temperaturos (+10 berods).
nezinau bet kiek girdejau negalima vazinet su juo ijungtu :)
siaip kas zino tiksliau galetu idet info ;)
Sveiki. O kaip patikrinti ar veikia idle up? Bandžiau junginėti tiek užvestam tiek neužvestam varikliui, tiek šaltam su mėlynu temperatūros indikatoriumi tiek jau jam pranykus, bet jokių pokyčių nepajutau.
O tai tas IDLE UP,ar ne tik pakelia apsikas laisvos eigos? Sprendziant is pavadinimo, jis daugiau nieko ir nedaro.
idle up sukelia laisvos eigos apsukas kad greiciau isiltu variklis. vaziuojant neturi jokios itakos. kai variklis isila automatiskai issijungia. galima visada laikyti ijungta ir nieko neatsitiks. kai jis ijungtas sildosi kai to reikia, kai neijungtas niekada nesukelia apsuku ir tiek
Diagnostikas, tai aš tai būtent ir skaičiau, kad sukelia apsukas, bet nėra skirtumo kokioj padėtyje mygtukas apsukos šaltam varikliui vienodai aukštesnės už laisvas.