noriu pasiklausti visu vairuotoju vazinejanciu su Corolla Verso automobiliukais, pasidalinti nuomone. Apie dazniausiai pasitaikancius gedimus? Eksplotacines islaidas? arba kaip buna jog kai kurie masinu modeliai turi jiems budingas ydas, pvz kaip avensio smagratis. Gal but panasiu bedu turi ir Corolla Verso? taigi laukiu visu nuomones apie sia masina... aciu
mano istorijoje corolla verso 2005 d-4d 2.0 85 kw eksploatacija 20 men , pagrindinis ir vienitelis trukumas kuro poreikis. Super car ;). Aisku dariau visa priklausancia eksploatacijos prieziura, kuri mano poziuriu tikrai nedrasko kisenes.
tipo daug kuro valgo?
nea, tipo tik kura valgo ir nera kitu gedimu ar nepatogumu, o kura valgo pakankamai saikingai
Apie DCat variklius forume nemazai medziagos, jie stovi ir avensiuose. Pagrindines Dcat variklio bedos: silpna galvos tarpine (kai kuriem nukepa net neatlaikius 100k km ir DPF filtras, kuris megsta uzsikist, jo kaina nei daug nei mazai nuo 3000 Lt. Bet, jei paieskotum Corolos verso su 2,0 ar 2,2 D4D, ko gero maziau rupesciu keliantis variantas butu. Bet cia tik Dcat variklio ydos, nes butent apie toki varikli buvo uzklausa. O siaip bet kuri apynauje toyota, su vaziuokle ir elektronika problemu praktiskai neturi... Aisku dar reikia sekminga nupirkti, gal ten is dvieju corolu viena padaryta po ivykio... Tfu tfu tfu, nelinkiu to, jokiu budu...
Cia gal nevisai i tema (patingejau googlint), koks skirtumas tarp 2.2 D4D ir 2.2 Dcat?
Kas ten galios duoda tiek Dcat'ams ?
CitataRenis parašė:
Cia gal nevisai i tema (patingejau googlint), koks skirtumas tarp 2.2 D4D ir 2.2 Dcat?
Kas ten galios duoda tiek Dcat'ams ?
Tai nepatingek ir pagooglink! :@
Siaip maniske Corolla Verso D4D 85kW pasizymi tik lempuciu perdegimu.
Per 2.5 eksploatavimo metu, perdege abi priekines bei gale po 4 esancias lempikes teko keist gal po 2 kartus.
O visa kita kaip pas audriu B)
Su saviske pravazinejau beveik metus,teko keisti sankabos cilindriuka,priekinius amortizatorius,keleta lempuciu ir,suprantama, tepalus.Bet vakar pradejo neissijungineti priekiniai valytuvai,kol randu su svirtele padeti,kad jie nemajakintu...:@ zodziu tuputi nuvyle toks keistas gedimas,neisivaizduoju,kiek man tai kainuos,bet jauciu nemazai...
Dcat ir D4D 2,2 skirtumai: didesnis turbo boostas ant Dcat, skiraisi sukimo momentas. Dcat'as turi DPF filtra ir periodiskai issivalanti kataliza, su papildoma fursunke jame. Speju, kad galinguma didesni jam sudaro padidintas turbos slegis, kaip ir daugelyje kitu auto. Pvz Renault dci 1,9 turi maziau kw nei 2,2 dci, kubatura skirasi nedaug, bet turbo boostas ant 2,2 zymiai didesnis, spekit kur pagrindines problemos siame 2,2 motoras bent jau Renuskese, tai turbo gedimai :)
na jau sakykim nuo Dcat varkliuko atkalbejot :D bet kaip su sankabomis, tiksliau diskatoriais? kiek zinau ir teko susidurti tai didele avensiu ir kai kuriu corollu problema 150 stuku ir planuok keitima...kaip su Verso?
o jeigu tokia pat sankaba kaip avensyje, tai ir busi atkalbetas nuo verso pirkimo :D
dar pas dkata yra pjeziniai purkstukai, kurie labai jautrus kuro kybei. Ipurskia jie kuro 4 kartus per cikla. Pas d4d paprati elektromagnetiniai purkstukai.
Savo Corolla Verso pirkau neseniai ir kai ieskojaus ziurinejausi ivairius variantus. Finale likau prie 2.2 100kw D4D varianto, kadangi manau, jog jis yra man optimalus visais atzvilgiais. Pakankamai galingas (136Ag 310NM), eina su grandine (2l su dirzeliu), kuro sanaudos atitinka galia (DCAT puikiai traukia, bet ir valgo daugiau) ir poreikius. Be to galima rasti tikrai geros komplektacijos.
o realiai 100 Kw pakanka? ta prasme nereikia galvoti kaip aplenkti ir pan.?
pats turiu paprasta corolla 85 kw, tai tokio tipo masinai pakanka, o verso jau kur kas didesne
Kad ir kiek kw bebutu po kurio laiko visada trukt pradeda ;)
na zinai, turiu darbine masina, kibiriukas Nissan Note 1.6 benzinas, tai kai is jos isedi i savo 85 Kw. tai ka tu, zveriu zveris :D :D :D
o siaip tai gryna tiesa;)
Sveiki ,pas mane pradejo grybaut automatas,kartais ismeta neutrale pavara ,tai nuvariau i Autotoja Kaune tai padare diagnostika ir rado kad sankabos varikliukas meta klaida.Tai tas varikliukas su idejimu pas juos kainuoja apie 5 stukas :@.Gal kas turejot panasiu bedu ir galit patarti.Is anksto dekui
ieskai anglo dalimis, pasiimi visa greiciu deze su visa sankaba uz max 2000 lt ir ieskai garazinio kuris pakeistu :)
idomu ar reikia ieskot identiskos dezes ar tiks bet koks toyotos automatas
butent tokio modelio masinos butent tokio variklio. Nors pries tai galima pasidomet ar tokios pat dezes nejo i kitus modelius tokiu paciu v ariklliu
CitataVirgis13 parašė:
o realiai 100 Kw pakanka? ta prasme nereikia galvoti kaip aplenkti ir pan.?
pats turiu paprasta corolla 85 kw, tai tokio tipo masinai pakanka, o verso jau kur kas didesne
Man pakanka. Vazineju ir su dyzeline Corsa 1,3 55kw tai ir jos mieste pilnai gana, tik is vietos letoka. Bet is eigos vaziuoja puikiai.
Turejau neseniai foresteri 116kw automata, tai vaziuot smagu, bet lenkti jau reikia gerai apgalvojus. O su dyzeliu taip nera - visgi sukimo momentas ir turbina duoda savo. Taigi man 100kw tikrai per akis.