Yra tokia beda, ikisu rakteli i uzvedimo spynele, pasuku iki ON padeties, uzsidega visos lemputes kokios turi uzsidegti prietaisu skydelyje. Tada, kai uzgesta zvakiu pakaitinimo lempute, suku rakteli iki starterio paleidimo padeties. Kartais starteris i tai nereaguoja. Galvojau bus kaltas starteris, bendeksas ar dar kazkas, bet vakar atkreipiau demesi, kad jei sukant rakteli link starterio paleidimo padetis, as ji truputi pakreipiu i viena puse, tada viskas ok - starteris sureaguoja ir uzveda varikli. Taigi, darau isvada, kad cia kalta pati rakto spynele, jos kontaktai.
Kas Kaune galetu sutvarkyti ? Raktas su imobilaizeriu, tad kita spynele nelabai noreciau deti, o jei reikes, ka padarysi, bet tada iskyla ir naujos spyneles imobilaizerio pririsimas prie kompo, signalizacijos klausimas ir t.t.
P.S. tevas automobilyje "Das Auto" ir turejo tokia problema, tai isidejo jungtuka (su spyruokle) ant starterininio laido, tai dabar vos ne kaip naujose masinose "Start/Stop Engine" mygtukas veikia uzvesti varikliui :) Bet as taip nenoriu pas save AVENSYJE daryti.
Gali hbuti bajeris kad imobilaizeris nesuveikia, pas mane nuo rakto kryptelejimo matosi kaip suveikia lempute kuri blykcioja su rakteliu. Realiai ikisus i spynele ji turetu uzgesti, bet pas mane ne visada uzgesta, bet auto uzsikuria ir degant imobiliazerio lemputei, tai galvoju kokio velnio jis reikalingas :) Bet ne visada, kaip minejai nuo raktelio paklibinimo priklauso imobilaizerio suveikimas. Raktelyje pasikeciau batarke ir nebera taip. Pbandyk ir tu, gal batarke i pabaiga, beje ar signalke lengvai isijungineja nuo raktelio, ar reikia jau kisti beveik prie kapoto??
tadynis pas mane ir ta bėda buvo, tai dabar su start mygtuku važinėju :) Šiaip tau reikia ieškot ne spynelės, o spynelės kontaktų, kad nereiktų imb nuiminėt. Aš senais laikais neradau, gerų kontaktų, todėl ir įdėjo chebrantas mygtuką.
p.s.toytaclub narių (mano) galerijoj matos ta dalis kurią reikia keisti, ten toks baltas apvalus daiktas kur yra kontaktai, nes teko ardyti kai buvau vidurį lietuvos ir nėjo niekai užkurt :D
ta balta elektrinė dalis iš šroto max 30 lt ir 10 min darbo pasikeisti.
tevuko avensiui taip buvo, tai kontaktus pakeitem ir pasibaige bedos
pasikeiciau kontaktu bloka/rite ir susitvarke. Uztrukau 15 min :)
Kurią temą dabar trint? Ir kam baną užvožyt už tokius bajerius. Kaip aš čia nemačiau.smiley
Citatatadynis parašė:
pasikeiciau kontaktu bloka/rite ir susitvarke. Uztrukau 15 min :)
Pas mane tokia pati problema. Raktelį judinu tai kartais pagriebia. Elemento keitimas nepadėjo. Gal įmanoma ten ka nors sutepti ar išardžius pavalyti ;) ? Kiek teko moketi už kontaktus ? Į ką kreipti dėmesį perkant devėtus. ? Siūlė pasidaryti start mygtuką, bet man taip netinka. Ką gali patarti ?
Prie to pačio , kaip nuimti tas plastmases prie vairo, kad prieičiau prie spyneles kontaktų ? Ar reikia vairas nuiminėti ir kaip jį nuimti jei reikia ? Dėkui už atsakymus.
Citatamodeliuka parašė:
ta balta elektrinė dalis iš šroto max 30 lt ir 10 min darbo pasikeisti.
Kur jūs taip pigiai randate, nes skambinau šiandien Alytuje tai panoro 120. Branginykai. O padaryti start mygtuka 40 lt nori.
arturas1980: pabandyk paieškoti ne šrotuose, o pas pavienes mašinas ardančius meistrus. Nusipirkau ką tik Vilniuj už normalią - 30 Lt - kainą.
Citatashvancas parašė:
arturas1980: pabandyk paieškoti ne šrotuose, o pas pavienes mašinas ardančius meistrus. Nusipirkau ką tik Vilniuj už normalią - 30 Lt - kainą.
Vilniuje ar Kaune manau surasčiau tikrai. O štai Alytuje nėra nei vieno skelbimo su Avensiu dalimis. Šrote nori 120 mažiausiai. Už dėvėta ir 50-60 lt nepagailėčiau , svarbu būtų veikiantis.
Gal kas parduoti turite ?Pastebėjau kad pas mane pradeda neveikti kai daugiau kartų tenka užvesti automobilį per trumpa laiko tarpą.
jei yra meistras tegul išrenka išvalo ir patikrina ar bendeksas ir rėlė dar geri. Visas darbas. 50-60lt ir kaip naujas.
Nepirkau nei dėvėto nei naujo. Išardžiau, patempiau truputi spyruoklytes, išvaliau kontaktus, pertepiau per naujo. Nieko ten sudėtingo nėra.Kiekviena dalis turi sau skirtą vietą ir neįmanoma sumaišyti. Dabar nereikia raktelio taip stipriai laužti iki galo ir kraipyti į šonus. Viskas veikia, tikiuosi ilgam. Ir pinigų sutaupiau. Štai kelios nuotraukos. http://public.fotki.com/arturas1980/uvedimo-spynels-kon/nuotrauka1363.html
Mano meistrioko sunus autoelektrikas, tai pas jį ta pti problemą buvo, anas jam knopkę įdėjo. Blemba patiko:)
gal kas nuoroda turite kaip starteri greiciausiai su maziausiai vargo isimti 1998 2.0 TD
kaista kaip zaraza ir nesuka, bendiksa pries metus keiciau...ilgai gulejau po masina...............
Pas mane d4d,bet starteris toj pacioj vietoj.Duobes nereik,issiimi akuma,slanga intercoolerio ir starteri pasieki puikiai,uztrukau gal 10 minuciu
Sestadieni uzsipyliau pilna baka ir uzkurt negalejau, variklis suko ir nezusivede. Pastumem pora metru ir uzsivede. Bet kartais buksodavo bendiksas. Pries tai masina kartais ilgiau vesdavosi (apie 2s ilgiau). Pirmadieni sutvarkytas starteris. Tas durnas garsas dingo. Bet vistiek masina ilgiau vedasi. Ar cia gali buti kazkas susije, kad isipyliau pilna baka?
gali buti kad del pilno bako nesikuria, sprendimo budas butu toks: ispili koki 20ltr.kuro ir atiduodi arciausiai gyvenanciam klubo nariui, tas dar pades uzstumti :) . o jai rimtai, tai kad uzpyliai pilna baka itakos automobiliui neturi turi kurtis lengvai.
Kai keiciau sekmadieni kuro filtra neteisngai uzpumpavau kura. Tai yra uzdejau slangutes ir tik poto pumpavau o reikejo atvirksciai. Turbut pateko oro ir del to ilgiau vedasi. Reikietu ilgiau pavazineti kol kuras iseis per abratke. :) jeigu klystu tai pataisikit mane:)
Citataaleks parašė:
Kai keiciau sekmadieni kuro filtra neteisngai uzpumpavau kura. Tai yra uzdejau slangutes ir tik poto pumpavau o reikejo atvirksciai. Turbut pateko oro ir del to ilgiau vedasi. Reikietu ilgiau pavazineti kol kuras iseis per abratke. :) jeigu klystu tai pataisikit mane:)
Kiek tas ilgiau pavazinet? manau kad kokiu 5 km uztektu kad prasipumpuotu. Gal traukia ora pro kuria nors vieta kur buvai numoves slangutes.Arba blogai sutvarke starteri, nes minejai, kad tvarke. Jei traukia ora tai tada netik blogiau kuriasi bet ir turetu blogiau traukti vaziuojant. O degalu kiekis bake tai tikrai itakos neturi.
Su starteriu viskas gerai. Suka graziai. Klausiau meistruko sake kad Toyotose nusiorina mazdaug po 200km. Pvz MB CDI nusiorina mazdaug po 500km. Siandien uzsivede normaliai kai buvo pries tai, o pravaziavau jau apie 100km. Taigi nusiorina po biski.:)
Citataaleks parašė:
Su starteriu viskas gerai. Suka graziai. Klausiau meistruko sake kad Toyotose nusiorina mazdaug po 200km. Pvz MB CDI nusiorina mazdaug po 500km. Siandien uzsivede normaliai kai buvo pries tai, o pravaziavau jau apie 100km. Taigi nusiorina po biski.:)
Nezinau as pirma karta girdziu toki dalyka kad rekia pravaziuoti 500 km kad nusiorintu kuro sistema. Dabartinei dar neteko keisti filtro. Bet 2004 corollai verso teko isardyti visa sistema nuo purkstuku iki kuro bako. Tai nusiorini per kokias 5 minutes po uzvedimo ir jau kitus kartus vedesi normaliai. Buk geras parasyk, kaip ten pasibaigs nes tikrai idomu zinoti.
Kokias cia nesamones tas meistriukas pasakoja?:DOrinasi visa savaite kuro sistema:DGal kur traukia ora,todel ir uzsiorina isnaujo,jei viskas sandaru,nusiorina per kelias sekundes.Kai pakeiti filtra negi kelias savaites suki kas rytas kol uzkuri?Pirmas uzkurimas po keitimo sunkesnis,as asmeniskai is bako kura partraukiu burna,nes ta pumpele nelabai paima,jauciasi,kai trauki kad jau filtras pildosi,tada greit sujungi zarneles ir papumpuoji su pumpele,pora apsisukimu ir dirba variklis,viskas,visas orinimas
na ir kaip dyzeliuko skonis? :D :D
Nereik to dyzeliuko prilupt i burna,jauciasi,kada pareina i filtra.Nors teke ir palupt ne syki:DSkonis ne koks,bet nei bendzinas skanesnis:D
CitataAndrelis parašė:
na ir kaip dyzeliuko skonis? :D :D
Po to su brendziuku praskalauji ir viskas okB)
esu ir as i burna patraukes :D
Siandien uzsikuriau gerai, veliau prapyciau slangele kuri eina is bako i filtra. Del idomumu pasitikrinau purkstikus.:) Tai visi purkstukai rode 0,0 ir po antro nulio skaiciai, tik neatsimenu kokie. Tai tikrai pradziugino mane.:)
Man irgi su uzvedimu prasidejo problemos. Ne visada is pirmo karto reaguoja i rakto pasukima. Kaip supratau, tureciau pasikeisti ar bent pabandyti isvalyti kontaktus ar ne? Ar iskart deti mygtuka?
1 klausimas: kaip atskirti, kad kontaktai is sroto yra geri?
2 klausimas: jeigu bandyti pravalyti, tai kaip ten viskas ardosi? Nuo ko pradeti?
3 klausimas: jeigu deti start mygtuka, ar jis turi kazkokiu minusu?
ten problema tam kad isdyla plastmase, tai sulyginsi ant kiek srote isdilusi palyginus su tavo ir zinosi gera ji ar ne.
Pravalyt ten ner ka
Mygtukas jokiu minusu neturi, jei tvarkingai sulituoji
Tai tada nesuprantu, kodel kazkas rase, kad mygtukas jam netinka. Juk jo idejimo kaina nedaug skiriasi nuo srote nupirktos detales, o dar kur kuro sanaudos vazinejant po srotus...
Ir dar juk kazkas rase, kad isarde, sutepe ir vel veikia viskas. Tai juk nebutu veike, jeigu tik plastmases isdilimo reikalas cia.
Suprantu, kad nieko nesuprantu... :D
Jauciu, kad reikia nebesukti galvos, o surasti koki suprantanti autoelektrika Klaipedoje, kad idetu mygtuka ir tiek. Jeigu kas turi kontaktus, galite duoti. ;)
sveiki, kur galima rast pirkt 'uzvedimo spyneles kontaktu bloka' ?
ta balta dalis i kuria kisas metaline is spyneles pacios kiek pasimalusi, patys kontaktai geri
Autolauzyne ir,man atrodo,daugelio modeliu Toyota gali tikt.
looking4snow, vienas is normalesniu elektriku klaipedoj:
867637570, Klaipedos kranu administracinio pastato teritorija, pro slagbauma pavaziavus desinej pusej.
Gal kam bus įdomu:
Užvedimas mygtuku (http://www.avensis.org.ru/forum/viewtopic.php?f=8&t=952)
Paskaitinėjau rusų forume, tai viena nebloga mintis buvo- ne patys kontaktai susidėvėję, bet ta vieta, kur spynelės pirštas kišasi į kontaktų grupės viduriuką, ten būna išsibeldę. Kaip "gydo"- kaip supratau paima klijų- "šalta svarkė", patepa tepalu pirštą, užpildo tą viduriuką klijais ir viską sumauna, palaiko šiek tiek, kad klijai "sugriebtų", tada ištraukia ir palaukia kol klijai galutinai sustengsta, tada surenka. Sako spynelė po tokių procedūrų, kaip nauja.
Kontaktų grupės kodas: 84450-02010
Jabėjui po 38 svarus "vaikšto", lietuvišką kainą radau- 215 litų.
Allegro.pl- 95 zl.
Gal geriu toki pastatyti?
http://www.aliexpress.com/item/Hot-Selling-RFID-Car-Alarm-System-Finger-Engine-Start-Stop-Button-And-Transponder-Immobilizer/1421489604.html (http://www.aliexpress.com/item/Hot-Selling-RFID-Car-Alarm-System-Finger-Engine-Start-Stop-Button-And-Transponder-Immobilizer/1421489604.html)
Bemsai, siaip idomu, daug vargo toki mygtuka pasistatyt? :)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 05, 2014, 10:42:35 AM
Bemsai, siaip idomu, daug vargo toki mygtuka pasistatyt? :)
Per valanda laisvai. Visi pajungimai juk nuo spyneles. Daug ardyti net nereikia. Minusas - nerakinamas vairas.
Bet vistiek reikia rakteli kist i spyna kiek supratau?
Kad tikriausiai nereikia. Imbolaizerio principu cia tikriausiai veikia, jei neklystu
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugpjūtis 05, 2014, 14:34:33 PM
Bet vistiek reikia rakteli kist i spyna kiek supratau?
Rakteliu reikia atrakinti vaira ir "uzlauzti". Aisku cipa reikia priklijuoti prie spyneles. Ant virsaus statai knopke. Gamyklinis bus atjungtas imobilaizeris, o bus papildomas naujas.
Reiskia pasigadina dar ir spynele,ne tik kontaktai
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugpjūtis 05, 2014, 14:54:49 PM
Reiskia pasigadina dar ir spynele,ne tik kontaktai
Galima ja nuimti visai. Svarbiausia, kad vairas neuzrakintas butu.
Laba diena, mano avensiui prasidejo nesamones, viena diena uzsikuriu, kita nebe. Galvojau del salcio, bet ne. Nuo ko pradet taip ir nesupratau.
Citata iš: PN Įrašytas Sausis 02, 2015, 08:25:53 AM
Laba diena, mano avensiui prasidejo nesamones, viena diena uzsikuriu, kita nebe. Galvojau del salcio, bet ne. Nuo ko pradet taip ir nesupratau.
pats paskaityk ka parasei, is tokio apraso nieko neina suprasti, detalumo nulis... speju be kristolinio rutulio neissiversi. Tavo atveju pradeciau nuo gero serviso.
Viena diena isedeus i masina uzsiveda normaliai, kita diena ateinu nebesikuria, bando sukt kazkiek, bet nieko. (cia mazdaug 0 laipsniu temperaturoj) Tada po poros dienu prie - 12 vel viskas normaliai vedasi be problemu. Praeina kita diena einu vaziuot vel nesiveda. Nusprendziau kad cia ne akumuliatorius kaltas, ar ne? Kazkas su starteriu or stmh? Gal kontaktus tikrint, ka daryt?
Speju auto dyzelinis?
Akumuliatoriui kiek metu?
Kuro filtras kada keistas?
Pakaitinimo zvakes kada tikrintos/keistos?
Oro filtras kada keistas?
Kuras kokybiskas?
Nesiveda siltas ar saltas variklis?
Atsakyk i siuos klausimus, gal ir paciam aiskiau kas nors bus.
Pasiieskok forume panasiu temu.
Citata iš: PN Įrašytas Sausis 09, 2015, 17:56:02 PM
Kazkas su starteriu or stmh?
Klausimas: kas yra "STMH" kokią funkciją jis atlieka ?
Stmh = something? :)