Sveiki, noreciau paklaust kiek mazdaug tepalo dapilt reikia jum per 10000km? Maniskei 2001 avensis 81kw, per 10000 km dapilt reik apie 2litrus. cia normalu ar jau reik sunerimt? Varvejimo niekur nesimato...
aaaa pas mane panasiai tas pats,tai va jau 3 metus dapilineju,taip ir vaziuoju,o del nerimavimo,gali nerimaut kiek nori,nieko cia nepakeisi,taip jau yra su tam tikrais modeliais.....
Cia yra normalu, daugelis automobiliu is salono pila per keitimo intervala po 3 litrus ir nieko, buvo musu firmoje opel astra dyzelis naujas is salono tai pora litru nuridavo, atstovybej pasake cia yra normalus dalykas ir joks variklio gedimas, nes gamintojas numato kazkokia riba, tad vaziuok pilk ir nesuk galvos,
Draugeliui panašiai pasakė dėl mazdos 6 tada dar naujo dyzelio. Pas jį atsirasdavo perteklius tepalo. Pripila 4L, po savaitės žiūri, kad virš normos litras. Servise pasakė-taigi taip turi būti, tipo normalu. Tas sako, koks gali būti normalu, jei patinka, prisipilkit į savo automobilių variklius vietoj tepalo benzo ar dyzelio ir važinėkit.
Temos autorius nepasakė kurių metų automobilis, nei kuro tipo, nei kilometražo.
Pagal autoriaus duomenis 81kw, tai greiciausiai bus D4D 2,0 iki 2003m MT.
2l ant 10000km jau manau i didziaja puse, jei niekur nevarva greiciausiai iseina per glusaka, kazkiek pasiima turbina tepdama pati save ir per salnikelius kazkiek islasa siek tiek, juolab ziema pas mane irgi va buvo visalaika beveik max, po salciu savaites nukrito iki vidurio. Speju, kad turbos salnykai pakieteja ir daugiau prasisunkia. O siaip pas mus darbe ir sefai vazineja su apynaujais dyzeliais. ypac uzvedus varikli iskart porai sekundziu uzuodziamas svylancio tepalo kvapas, reiskia, per stovejima, kazkiek nulasa ir paskui isdega. Lasas po laso ir taip koks litirukas susidaro per 10k km :)
Cia apie ta kvapa kas gali but jei siek tiek uzbuksavus sniege trumpam atsirades buvo toks svylancios gumos kvapas salone. Atidarius kapota lyg tais nieko nesijaute, pagrinde kvapas butent salone. Po kokios minutes pradingo?
Citatahorn parašė:
Temos autorius nepasakė kurių metų automobilis, nei kuro tipo, nei kilometražo.
81 kw greičiausiai 1,6 3ZZ-FE benzas 2001. :)
CitataAnimal parašė:
Cia apie ta kvapa kas gali but jei siek tiek uzbuksavus sniege trumpam atsirades buvo toks svylancios gumos kvapas salone. Atidarius kapota lyg tais nieko nesijaute, pagrinde kvapas butent salone. Po kokios minutes pradingo?
Sankabos diskas svyla
Arba padangos prasikasė pro sniegą iki asfalto ir pasvilo biškį ;) .
Kad ten nebuvo asfalto, o tam diskui cia speju nelabai gerai tokie bajeriai? :)
Nieko tam diskui nenutiks, biski pasvils i viskas, gi ne po 100km i diena varai su prabuksuojancia sankaba. Kai tokios ziemos pas mus, tai speju beveik pas kiekviena pasmirsta, ilgiau pabuksavus per pusnis, tik ne pas visus taip uzsiuodzia, gal salono izoliacija geresne ir pan. Pas mane irgi parailojus kaip reikiant po kiemus, jauciasi sankabos kvapelis... Ir netgi pora minjciua tampa sunkiau ikalt 1 ir galini begius, matyt stabdziu skystsi pakaista...
turbina salniku neturi :D, o uzkurus salta dyzeli rytais, kad ir nauja, smirdi greiciausiai nepilnai sudeges dyz kuras.
salone, kad smirdėtu dyzeliu užvedus - kažkaip netikiu. nebent laikai dureles atlapojęs ir ruošiesi eiti langų valyt. o vat sankabos kvapelis prabuksavus labai tikėtina.
Na siaip turba turi savo tuos salnikus, tik jie gal ne taip vadinasi, kaip as pavadinau, ji gi ausinasi tepalu. Ir tikrai zinauk ip smirda nesudeges dyzelis ir kaip smirda degantis tepalas, ir deja uzvedant masinas dyzelines is glusako smirda tepalu, ypac dyzeliam Ir kad tuos tepalus po biski leidzia turba irgi aisku, bo kitaip pas visus intercoolerio slangos butu sausos, nusimaukit slanga viena bent pasiziuret, ten rasit tepalo aprasojumiu kiekvienas. Dar aisku i ismetimo kolektoriu tepalo gali privarvet ir per voztuvu gumas arba tepalinius ziedus :) Neneigiu to. Bet jei variklio daliu grupe tvarkinga, tai tas tepalas 100 proc is turbos....
Beje netgi gamintojai turbininem auto duoda didesnius tepalu sanaudu rezervus, nei neturbininem. Ir zinoma, kuo turba ilgiau ir greiciau sukasi, tu jai reikia daugiau ausinimo, tai isvada tokia, kuo daugiau vaziavimo magistraliniais keliais, tuo didesnes tepalo sanaudos turbinninkam :) Sita dalyka esu girdejes ne is vieno meistro, net pati Toyota atstovybe rekomenduoja turet tepalo, jei varineji dideliais greiciais ilgais atstumais. Musu Toyotos dar niekos. Vienas is musu bendroves sefu, vazineja su Subaru Outback 2007 2,5 benzinas turbo. Tai sake, kol vazineja miestiniu rezimu tol nieko, o kai nuvaro iki Vilniaus ir atgal i Klaipeda, vidutinis greitis 160km/h, nes su tokia masina kitaim nefaina :) Atsidaro kapota ir susipila 0,5l prie mano akiu :) Va cia tai turbo :)
na dar reiktu prideti, kad tvarkingo variklio interkulerio slangos slapios nuo tepalo, kuris pagrinde patenka tepalo garus pavidalu is variklio alsuoklio.
Jei jau variklis pavarges, tai aisku per visu galus varo.
Na 3 metu senumo auto 250AG, kad butu pavarges variklis, nesinori tiket. Turbos tikrai savo doze pasiima tepalo, cia jau isdiskutuota tema :) Kiti dyzelistai dziaugiasi, kad ne laso neryja tepalo, paskui paaiskeja, kad ten tepalas maisosi su kuru, nes tarkim buvo trauktos lauk fursunkes, o fursunkiu tarpininiu niekas nekeite. Sitas bajeris kazkam ir is klubieciu yra buve...
Visgi lieku prie numones, kad turbo paima tepalo, kiti galvoja kitaip, tebunie :)
Beje dar prabuksavus salia kas stovejo mate, kad is duslintuvo siek tiek juodo skyscio isbego taip,kad bus taip kaip komentavote :)
Man per 12000km nei laso D4D nesuryjo. ;)
Švogeris turi RAV 4 2008 metų, tai jam pradėjo valgyt tepalą, kad net lemputė užsidegė. Mašina dar garantinė. Tai jis nuvažiavo Klaipėdoje į Soloriną ir išsakė savo problemą. Tai jie sako, žinom ta bėdą, reikia palikti auto, kad ten kažkokią programą perrašytų. Ką jie ten darė, tiksliau nežinau, tačiau daugiau tepalo jam nebevalgo.
pas mane D4D 2,0 2001m.
azart: kad auto nesurytu ne laso tepalo, praktiskai neimanoma. Manai nuo stumokliu kiekvienas lasas grizta tvarkingai i karteri - labai abejoju :) Ir nelabai noriu patiket, kad ne pirmos jaunystes auto ziedai idealiai nubrauktu kiekviena lasa ir nekiek nebutu pasideveje. :) Kiekvienas auto kazkiek eda tepalo, pensininkam jo suvalgo gal 100gr ant 10k, o megstanciam dinamiskaiu palekt ,gali suest ir 2-3l, per ta pati intervala :) Ai pamirsau pridurt, gali susidaryt iliuzija kad ne laso neryja tepalo jei jis koks 15w40, matyt ziema uzvedus varikli, jis karteri ir lieka :) :) :)
Esu turejas wv jeta pries kokius 10 metu 1,6 turbodyzelis na ir tikrai nei vieno laso nedapildavau per visa keitimo intervala, taip kad stebuklu buna!!!!
Sutinku, kai kurie ne laso nepila tepalo, jei jis nukrenta iki min :) Cia skirtingi dalykai, kai ne valgo ne laso ir kai nedapili ne laso :)
Normalus variklis "nevalgo" tepalo tokiais kiekiais kaip tamsta rasot: 2-3 ltr. Cia jau katastrofa butu :D
Man nuo pakeitimo iki pakeitimo max. riba ir sviesus tepaliukas, jokiu priemaisu. Tiesiog tie D4D LT pasiekia jau galutinai sudrozti, sakiau kad saviske buvau issirinkes is kokiu 20 variantu, visoms kitoms jau buvo ziedai pasede, valgydavo tepaliuka ir mesdavo sviesiai melyna dumeli. Mano variklis nei alsavo nei garavo dumais, o is ismetimo net sukelus iki 4000 asp/min. labai mazai dumo mete, nors ir su pasalintu katalizu buvo. Kur gi detis tepalui, jei jis aisku nepatenka i degimo kamera ir nesudega-tada jau ir dapylinejat ;) Uztat turbut iki siol senukas eksploatuojantis mano ex' kuriasi ryte is puses starterio prasisukimo ir patenkintas kaip naujametinis apelsinas :D
Azart, jei tu vazineji su dyzeliu ir iki keitimo tavo tepalas nepajuoduoja, tai turiu tave nuliudinti, reiskiasi, tepalas neatlieka vienos is savo funkcijos : suodziu surinkimo :) Dyzeliui net ir apynaujam tepalas pajuoduoja po poros tukstanciu kilometur po keitimo. CIa tau ne benzinas :) Jei dyzelio tepalas sviesus iki keitimo, arba netinkamas tepalas pilamas, arba kuras eina i varikli. Pakalbek su bet kuriuo dyzelistu, tau pasakys ta pati, kad dyzelio tepalas turi tamseti, didejant ridai iki pakeitimo. Kai keiciamas tepalas, senas isleidziamas praktiskai buna juodas, o ne gintarines spalvos, kaip is butelio. Benzinai taip - ju alyva praktiskai nekeicia spalvos, o jei ja pakeite i juoda, tai reik ieskot problemu. Kas vaziuoja su dujomis ten irgi atskira situacija, bet cia fennix tau gali padet, man rodos jis su dujom vazineja, tai info daugiau suteiks. Ai dar viena blogybe gali buti jei dyzelio tepalas sviesus, kad antifrizas patenka i tepala, bet tada tepalas butu labiau karameles spalvos :) O kai rasiau kad variklis gali suvalgyti nuo 2 iki 3l tepalo, tai reikejo visa mano pranesima persaktyt, tena parasyta, jei vazineji dinamsikai, t.y. pasmaugdamas varikli, tepalo sanaudos gali dideti, o jei vaziuoji ramesniu ritmu, gali sanaudos buti vos 100ml. Net gamintojas raso, kad vazinejant vos ne redline'ais rekomenduojama tepalo lygi tikrinti daznesniais intervalais, o tepalo lygi rekomenduoja specialistai tikrinti i menesi karta. Jei naujas auto nerytu ne kiek tepalo, manau tokiu rekomendaciju gamintojas neduotu...
Tik keli mano tureti auto nebuvo dizeliai ;) Jei teisingai keisti tepaliukus ir rinktis atitinkamus, bei jei visa (kuro padavimo, ismetimo ir recirkuliacijos ir t.t.) sistema veikia puikiai jokiu suodziu per daug neturi susidaryti. Tepalu paskirtis tepti varikli, o ne surinkineti suodzius. Visada pyliau tik sintetika Castrolio, arba Shell Helix. Ir toli grazu ne pensininko rezimais vazineju. Na sutikciau kad kazkokia dalis tepalu gali buti suekvojama vazinejant astresniais rezimais, bet 2-3 ltr jau pereboras sakyciau (jei kalbame apie pusiau arba pilna sintetika). Bei viskas ir nuo gamintojo priklauso. Audi kazkada manuale rase 10000km - 1 ltr norma net naujam varikliui. Visi mano tureti common rail'iniai italai niekada nereikalavo tepalo papildymo kaip ir tureta toyota. Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.). Kuras irgi. Su Selenia ir Agipu tepalas po 3000-4000 t.km. siek tiek pajuododavo, taciau pasirinkus Castrol arba Shell Helix su valomosiom savybem net iki 6000-7000 t.km tepalas lieka pradines spalvos ir tik veliau siek tiek patamseja, taciau juodas tikrai man nebuvo. Todel turbut niekada neturejau bedu su kompresija, blogu uzsivedimu net esant -33-35 ' C temperaturai kaip praeita ziema. Sukdavosi pas mane dizeliukai iki redline'o. Lancia Lybra buvo uzglusintas EGR, pasalinti katalizai, Alfa Romeo su 1.9 jtd buvo gavusi palengvinta smagrati su keramikine sankaba, bei pamapinta siek tiek Vimotoje. Toyota taip pat iskart liko be uzsikimsusiu katalizu ir niekada nei viena neturejo juodo kaip smala tepalo, o ir tepaliukai buvo keisti nuo/iki be papildymo. Tad vienareiksmiskai teigti jog svesesnis dizelio epalas yra blogis nera man priimtinas. Faktas kad atsizvelgiant i eksploatavimo rezima, bendra auto bukle ir metus jis gali (o jei auto daugiau nei 10 metu ir turi) pajuodot, taciau dar karta pasakysiu kad viskas priklauso nuo kiekvieno auto bukles. Teko susidurti su benzininiu 2008 metu BMW (buvo statoma nauja metano duju iranga) ir varikliukas jau pusiau gyvas, o pro ismetimo vamzdi-melsvo dumo kamuolis.
azart nenoriu kad isizeistum, bet 60 proc ka parasei nera tiesa, o tik tavo isitikinimai kuriuos ne man analizuot. O jeigu kalbant apie alyvos sanaudas, tai sveikas turbo variklis eksplotuojamas normaliomis salygomis t.y ne 200km/h, per 10 kkm sunaudoja max per norma. aisku nekalbu apie ralisstus kur nuo kiekvienos sankryzos ir sviesoforo redline suka. Siuo rezimu, stumuoklio judejimo ribiniuose taskuose, truksta tepalo tepimo plevele ir dirba tik tepalo priedai kaip cinkas ir t.t. Tokiam draivui reikia rinktis benzininius auto ir pilti racing tipo alyvas. Smagiu Naujuju :)
Pritariu,
didziausia pasaka pries miega:
Citataazart parašė:
Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.).
Ausinimo skysti varineja pompa recirkuliaciniais o ne slegio tikslais, taigi ten slegis- 0.2-0.3 bar max.
Slegis cilindre iki uzdegimo - dyzeliuose iki 50 bar, uzdegimo metu~ 3 kartus didesnis. Slegis tepalo sistemoje - iki 10 bar. O kur pramus- tarpine, yra 3 skirtingi variantai kurie gali but kombinuojami. Nuo to kaip irkur pramusta ir priklauso kas kur teka...
CitataMemelis parašė:
Švogeris turi RAV 4 2008 metų, tai jam pradėjo valgyt tepalą, kad net lemputė užsidegė. Mašina dar garantinė. Tai jis nuvažiavo Klaipėdoje į Soloriną ir išsakė savo problemą. Tai jie sako, žinom ta bėdą, reikia palikti auto, kad ten kažkokią programą perrašytų. Ką jie ten darė, tiksliau nežinau, tačiau daugiau tepalo jam nebevalgo.
Į duslintuvą papūtė, kad žiedai pasitiesintų :D
Citatafennix parašė:
Pritariu,
didziausia pasaka pries miega:
Citataazart parašė:
Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.).
Ausinimo skysti varineja pompa recirkuliaciniais o ne slegio tikslais, taigi ten slegis- 0.2-0.3 bar max.
Slegis cilindre iki uzdegimo - dyzeliuose iki 50 bar, uzdegimo metu~ 3 kartus didesnis. Slegis tepalo sistemoje - iki 10 bar. O kur pramus- tarpine, yra 3 skirtingi variantai kurie gali but kombinuojami. Nuo to kaip irkur pramusta ir priklauso kas kur teka...
Bet sutik - ta iskart matytum, ar ausinimas patenka i degimo kamera, ar tepalas i ausinimo sistema, ar ne? Ta turejau omenyje. Kazkurio skyscio patekimas i svetima aplinka iskart duotu apie save zinot. Cia norejau pasakyt kad esant tepalo normai nuo pakeitimo iki pakeitimo negalima iskart tvirtint kad kazkas yra netvarkoje ir arba tepalas maisosi su kuru, ausinimo skysciu arba atvirksciai.
Citataazart parašė:
Bet sutik - ta iskart matytum, ar ausinimas patenka i degimo kamera, ar tepalas i ausinimo sistema, ar ne? Ta turejau omenyje. Kazkurio skyscio patekimas i svetima aplinka iskart duotu apie save zinot. Cia norejau pasakyt kad esant tepalo normai nuo pakeitimo iki pakeitimo negalima iskart tvirtint kad kazkas yra netvarkoje ir arba tepalas maisosi su kuru, ausinimo skysciu arba atvirksciai.
ne visada lengva pastebeti ar patenka ausinimo skystis i degimo kamera ar ne. Cia priklauso nuo trukimo kiekio... Gali buti kad trukimas labai mazas ir prakiskai nepastebimas. Bet aisku jei vaziuodamas uz saves matai 200 metru ilgio baltu dumu ruoza :D nu tai viskas tikrai aisku...
tepalas antifrize, antifrizas tepale duoda apie save zinot... Bet dyzelinas tepale sunkiai isskiriamas nedideliais kiekiais.... Ir taip tu teisus... Negalima daryt isvadu jei viskas gerai.. Pvz pas mane tepalo per 20 000 km nesuvalge ne stiklines... Todel jokiu musyciu cia nereikia pult ieskot...
Del dyzelio tepalo spalvos nuo variklio busenos kazkokie skiedalai. Nuvaziuokit ibet koki servisa kuris keicia tepalus, ir per diena jei atvarys keli dyzeliai pasikeisti tepala, nepriklausomai nuo amziaus, paziurekit kokios spalvos tepalas isbega. Ir tepalas buna pilamas ne koks SH.. motec, o castrol, mobil sintetika 5w40, 5w30. Pas mane tepalas pajuoduoja mazdaug po 4000km, pas kitus pajuoduoja po 2k km, kiek meistrai aiskino, kad tai priklauso, nuo to, koks pries tai tepalas buvo piltas, ir kiek variklis yra prikaupes nuodeguliu. Vienas pazytsmas turi Land Cruiseri 2005m, po 6000km paziurejom kartu tepalo lygi, tepalas beveik juodas, auto pirktas LT salone, tepalai Mobil 5w40 sintetika, rida 85000km ir jus man norit pasakyt, kad ir sis 3 litru D4D automatas uzdroztas??? Zinoma nebent tikrinciau tepala iskart po vaziavimo, jis ant matuokles butu gintarines spalvos, bet siaip tikrinu tepala ryte, arba po ilgo stovejimo, o ne po 5 min po vaziavimo, nes tada matuokle su kiekvienu jos istraukimu rodo vis skirtingus duomenis...
Skirtumas tarp musu toks kad as tepala, kuro filtrus ir tepaliukus dezeje bei reduktoriuose keiciu pats, o kai kas lankosi servisuose ir tik kalba apie tai ka isgirsta is mechaniku rukydamas. Nematau prasmes kazka irodinet siame forume nes tai beprasmiska. Dalis zmoniu savo rankom bando ir kazka krapsto, o didzioji dalis tik atkartoja vejus kuriu prisiklauso eileje serviso priemime :D
Su artejanciom, nebukit tokie pikti :D Toyota is the best! ;)
Na siaip servise esu prabuves keleta pusdieniu ir matau kokie tepalai isbega is kokiu dyzeliu :) Aisku nesinori gincytis, bet gincai kyla, kai mastom skirtingai. Nematau skirtumo, ar tu keiti tepalus pats, ar tai matau as tik, kad keicia salia kitas :) Nes turiu servsia, kuriame man tik pakelia masina ir pakeicia tepalus su filtrais, nes prekes susiziuriu pats.
keiciu tepalus pats, castrol 5w30, dar niekada neteko isleist gintarines spalvos tepalo is karterio
Dar ne karto nemaciau atidirbto dyzelinio variklio tepalo gintarines spalvos, jis visa buna juodas. taip pat dar neteko isitikint, kad variklis tepalu nenaudotu nuo keitimo iki keitimo. mano turetos masinos reikalavo tepalo dapilimo. kiti gyresi, kad ne laso. as asmeniskai netikiu kad taip gali buti
Na gak nė lašo nedapylinėdavo. Aš irgi nedapylinėjau keturis metus, ant matuoklės matydavau, kad 2-3 mm pasikeičia lygis. Šį mėnesį pirmą kartą dapyliau kokius 500g., nes pamačiau, kad pusė normos likę. Pravažiavau jau >15.000km po keitimo ir matau, kad tepalą leidžia per šoninius salnikus variklio. Teks pasikeisti salnikus, tikiuosi, kad sumažės nuostoliai.
sveiki,
na man jau antrą kartą tenka keist po purkštuvų esančią varinę tarpinę.Nes tepalo valgė 10 000 km - 1 L, daugoka. Bet kai jau pirmą kart viską išsiaiškini, tai antrą kart viskas greit gaunasi :) . Pirmą kart keičiau berods 4 cilindro purkštuvo tarpinę, o dabar 3 cilindro. Padariau iš pradžių diagnostiką, kompresiją ir prapūtimą. Tai trečias buvo kiauras, kompresija aišku ir bloga. Tai nuėmė dangtį viršutinį, davėm oro slėgio ir žiūrim kad burbuliuoja (beje aš turbūt kažkur jau rašęs buvau išsamiau, nepykit jei kartojuosi). Tai žiūriu sekasi man su tom tarpinėm jau antrą kart, tikiuosi paskutinė nes kaina gavos tai 330 Lt.
Tai o ne paprasciau, tas tarpines visas vienu metu pasikeist, nes visgi dangtelio nuemimo ir purkstuku istraukimo darbai kainuoja manau daugiau, kei po viena keitineji. Viena kart nukelei dangteli, visas tarpineles pakeitei ir rami galva, kokiam 100k km. Beje o is cia esanciu klubieciui, kas nors tas tarpineles profilaktiskai keiciat? As cia tik prie por dienu forume pamaciau, kad raso jog profilaktiskai jas reiktu keisti...
Citatadariux parašė:
sveiki,
na man jau antrą kartą tenka keist po purkštuvų esančią varinę tarpinę.Nes tepalo valgė 10 000 km - 1 L, daugoka. Bet kai jau pirmą kart viską išsiaiškini, tai antrą kart viskas greit gaunasi :) . Pirmą kart keičiau berods 4 cilindro purkštuvo tarpinę, o dabar 3 cilindro. Padariau iš pradžių diagnostiką, kompresiją ir prapūtimą. Tai trečias buvo kiauras, kompresija aišku ir bloga. Tai nuėmė dangtį viršutinį, davėm oro slėgio ir žiūrim kad burbuliuoja (beje aš turbūt kažkur jau rašęs buvau išsamiau, nepykit jei kartojuosi). Tai žiūriu sekasi man su tom tarpinėm jau antrą kart, tikiuosi paskutinė nes kaina gavos tai 330 Lt.
Na pirmiausia- 1L tepalo /10 k km tai yra normalios tepalo sanaudos, taip kad cia nera is ko problema kelt. Antras dalykas- sios problemos tvarkymas tavo atveju kainuojantis 300 lt, uz tiek iseina 20 litru tepalo, o tai gaunasi kokiems hmz 150 000 km. Ar verta kankintis?
Kitas dalykas- visisiskai neaisku pro kur tau tuos tepalus leidzia... pro purkstuku tarpine? abejoju... Ka toliau tikrinsi? Ziedus? Voztuvu gumas? Salnikus visus?
fennix,
juk rašiau, kad pro tarpines purkštukų, nes jau turėjau tą pačią bėdą, ir kaip išsisprendė viskas. Þiedų, gumų, salnikų tikrai nekeisiu, nes kompresija yra gera ir prapūtimas taip pat geras. Visur yra vienodi parametrai, tai kam keist. Beje, jei kas norėsit remontuotis, tai patarčiau DYZELSERVISAS, tikrai gerai daro, nors atrodo išsiblaškę, bet savo darbą išmano.
Na, gal ir reikėjo pakeisti visas tarpines, bet viskas į pinigus remiasi, na o dar gal požiūris, jei geri parametrai, tai kam keist, gal viskas bus gerai. ;)
nu blin as kazkaip abejoju ar viena tarpinele gali kainuot tarkim kokius 200lt, visos 4 uz tokia kaina gal ir normalu butu. Tai is tikro geriau viena karta nukelei dangteli sudejai visas 4 ir stai tau su darbais 300lt, bet ko gero pamirsi apie sia problema... Na o jei viena tarpinele kainuoja 200lt, tai geriau ju isvis nekeist :)
senai berasiau, bet tema pasirode idomi. jau daug metu vairuoju tik diesel, ir sekanti auto bus dyzeline. dauguma darbu pasdarau pats, nemegstu kai garaziniai pasakoja vejus ir nori nulupt pinigus uz bileka.aha- tepalai. šiknabirbiui 90m laidos tepalu nekeiciu- suryja 2-3ltr mazdaug iki 10000km. tik filtra. tepalas iškart pajuosta. keiciu tik filtra kas 15-20tkm. juk tepalas naujas visada. labai jau mazai jo i karteri telpa.4-5ltr. jei busas sunkiau dirba-pakrautas ar daugiau po miesta su kroviniu- gal suryja ir dar papildomai pora litru tepalo.zinoma prabeges jau nemazai . nors turbo nesenai po remonto, bet yr jausmas kad ji suryja didesne dali. bet tepalas greit pajuosta ir verso. manyciau , kad 3-4 t km -ir jau juodutelis. pilu dabar tik 0W 30. dapylinet tarp keitimu nereikia. suryja nezymiai- gal 2-300gramu. ir toks pastebejimas: kai per akcija autotojo pernai keiciau tepalus (pilste ten kazkoki Castrol Mobil1) teko dapilt, nes pasieke min norma iki keitimo. nuo tada vel gryzau prie iprastinio 0W. ir nebereik dapilt. o jau buvau išsigandes, nes neiprastai dideles tepalo sanaudos pasirode. taip, kad ir tepalas tepalui nelygu. daba valvoline supilta, pirkta belgijoj. auto pravaziavus 250t km.greiciai- nuo 0 iki 160. bet tas pat ir su lt tepalu , kad ir tuo pat valvoline- nesudega. bet jis juodas. juodas ir nors tu ką. tiesa, keiciant forsunkes, visas tarpines dejau naujas- juk vistiek išardyta, negi senas atgal desi- ne karve kainuoja. na ir jei vaziavimo stilius reikalauja daugiau spustelt- nerekomenduojama laikyt žema tepalo lygi- turbina megsta maudytis tepale. tik ilgiau del to ji tarnaus. dar su senu wvKaravel daznai teko i Praha vazinet, tai turbo vare tepala-baisu- pirmyn atgal apie 3t km, sudegdavo 15-20ltr tepalo. imdavau is garaziniu atrabotke už dyka, nebuvau tiek pajegus nupirkt.iš dusliarkes kalnuose jau liepsna su žiežirbom ejo. bet trauka- žveris: 140km/h per lenkija su 1,9 motoru ir dar pakrautas. teko parduot- silpnas- jei per metus tik 200000gali nuvaziuot. tranzit be turbo-bet 2,5 motoras. letas, daug saliaros- apie 10ltr- tepalas pajuosta par 1000km. keitimas kas 10000, dapylinet nereikejo. tas pat ir su biciulio A6 01metu. tepalas po 3-4 jau juodas. idomu del ko, bet per daug nesigilinu, tikriausia taip tr but. nes kazkokias plovimo (variklio) funkcijas jis atlieka. nagaras ir jam tenka. manau ,kad tai normalu diesel motorams.
O kodėl tepalasneturi būti juodas ? Juk jis pritaikytas ne tik tepti variklį, bet ir valyti jį.
Citatakubilas parašė:
toks pastebejimas: kai per akcija autotojo pernai keiciau tepalus (pilste ten kazkoki Castrol Mobil1) teko dapilt, nes pasieke min norma iki keitimo. nuo tada vel gryzau prie iprastinio 0W. ir nebereik dapilt. o jau buvau išsigandes, nes neiprastai dideles tepalo sanaudos pasirode.
Þinai, aš irgi tepalą pradėjau dapylinėt, kai iš autotojos rudenį mobil1 prisipyliau :o Nors pas mane ir dabar ir prieš tai buvo 5w.
o as kai pildavau castrol 5w40 per 10k km pildavau beveik litra, dabar naudoju mobil1 5w30 tai suvalgo per 10-12k km apie puslitri. Tai nzn ar klampa geriau pataikiau ar tepalo firma :) Beje pradejaun naudot ir originalius tepalo filtrus Denso, tai irgi galejo tureti itakos, nes pries tai Bosch filtras pro krasta leido...
anksčiau neste pildavau ir su dapylimu galvos nesukdavau, kaip minėjau, iki kol mobil nepabandžiau.
As po 8k dapyliau iki 0.5 litro.
nesuprantu ko cia visi tiek parinasi del tu tepalu. Valgo ir tegul, gi ne veltui... Jei pripilant pilna kuro baka nereikia dapilt 0.5 litro tepalo, ner ko sukt smegenu. 2 l /10 k km dyzeliui yra normalu, 1l benzui irgi. Jei nevalgo tiek - dziaukites, nes motoriukas dar gyvas...
Pas mane iki 12k nesuvalge ne litro. Dabar pradejo valgyt. Per 2k dapyliau 0.5 l tepalu. Specifikacijoj is Tokvilos raso tepalus keisti kas 15k. Kas kiek km keiciat tepalus?
negerai su tuo ryjimu, maniske jama nemazai manau reik susirupint...:(
Citatalioska parašė:
Pas mane iki 12k nesuvalge ne litro. Dabar pradejo valgyt. Per 2k dapyliau 0.5 l tepalu. Specifikacijoj is Tokvilos raso tepalus keisti kas 15k. Kas kiek km keiciat tepalus?
Nieko nesuprantu. Kas tos 12k, 15k, 2k? Ar tik ne paleistuves skaičiuojat?:D
Sveiki,
k, tai kilometrai - 12tūkst.km ir pan., beje, keičiu, kas dešimt tūkstančių tepalus.
CitataPN parašė:
negerai su tuo ryjimu, maniske jama nemazai manau reik susirupint...:(
O kiek tas nemazai?
7000 km pravaziavau, 1,5 l dapyliau...
tai cia labai nedaug,parasyciau kiek as pilu,tai zagteletum,bet geriau nerasysiu,nes prades cia paskui chebra gasdint su visokiom bedom ir panasiai:)dapilu ir vaziuoju,nesuku perdaug galvos,o jei dar rytu tiek kiek pas tave tai visai galvos nesukciau:)
CitataHDPaulius parašė:
Sveiki,
k, tai kilometrai - 12tūkst.km ir pan., beje, keičiu, kas dešimt tūkstančių tepalus.
Pauliau, ačiū už paaiškinimą. Nuo mokyklos laikų žinojau, kad kilometrai, tai - km, todėl ir nesupratau:)
Ne mano čia reikalas, bet kilo reiškia tūkstantį. Vienas kilometras yra lygus vienam tūkstančiui metrų. Rašyti kkm, atsieit kilokilometras yra švelniai tariant keista, nes išvertus į mūsų kalbą reiškia tūkstantis tūkstančių metrų :)
Šiaip, tai tūkstantis kilometrų yra vadinami megametru.
CitataPN parašė:
7000 km pravaziavau, 1,5 l dapyliau...
Siaip tai tepalu galima nekeist su tokiu suvartojimu :D
baik juokus, bo ims zmogus ir patikes.
Buvo laikas kai pats tepalų nekeisdavau, už tai degalinėj benzo baką pildamas, tepalo litrą įpildavau :D
kodel buvo toks laikas?kas pasikeite dabar?kitas auto?
Citataoscar666 parašė:
kodel buvo toks laikas?kas pasikeite dabar?kitas auto?
Issikeliau as ta verikli, isardziau, kapitalini padariau, dabar nevalgo is vis, :) kaip naujas.
kazkas cia buvo minejes,kad nelabai tas remontas padeda,nebent labai laikinai....na ir kiek kainuoja toks kapitalinis?
aciu, kad nuraminot :D matot, turejau mitsubishi colta, tai per 50000 tereikejo dapilt 0,5l, tai pamaniau, kad cia daug :)
na aisku pas mane benzas, ne dyzelis, padejo tas remontas... Kadangi pats dariausi- i 1000 lt tilt galima. Ir dalys ne china...
galvos, bloko slifavimas- 80 lt, alkuninio slfavimas, balansavimas 150 lt, alkuninio indeklai visi ~ 250 lt, alkuninio salnikai 50 lt. Ziedai 250 lt, galvos tarpine 150 lt voztuvu gumos po 3 lt 16 vnt. Rodos viskas, nelabai ka ten daugiau daryt reikejo :D
Dyzeliukai biski labiau devisi, jei cilindrai issidroze, tai faktas kad niekas nepades.... o jei blokas sveikas- tai viska galima prikelt :D
CitataPN parašė:
aciu, kad nuraminot :D matot, turejau mitsubishi colta, tai per 50000 tereikejo dapilt 0,5l, tai pamaniau, kad cia daug :)
auksinis variklis buvo :o
Mano avensis 2001m. D4D, tai pravaziavus 10.000 km dapyliau 1L beveik. :) Bet dyzeliai pavalgo tepaliuka. O va turiu mazda 626 benzinine, tai nereikejo dapilinet kokius 4 metus. Nuo keitimo iki keitimo visada norma budavo. Tik dabar jau per variklio dangtelio tarpine leisti pradejo, tai tenka dapilti retkarciais :(
ne geriau pasiimt silikono tepalui atsparaus uz 10-12 litu ir uzsandarint? vieta tokia ir prienama ir sutvarkoma...
Man ta tarpine keite jau 2 kartus servise ir 1 karta pats keiciau. Pradzioj neleidzia po pusmecio vel pradeda leist. Ir ant silikono sodinau, nepadeda. Pazistamas dirbantis servise, sake originalia tarpine reikia deti, tada tipo laiko, apie 130 lt kainuoja.Nenoriu kisti i ta masina jau pinigu, per sena, nors tarnauja patikimai man jau 6 metai :)