Gal tik šią žiemą pastebėjau, kad mano Versiukas labai gerai "kasasi" snieguotuose kiemuose. Audi buksuoja, trys vyrai išstumti nesugeba, BMV-išvis tragedija, o Versiukas rėplioja pro juos kaip niekur nieko. Tuo labai esu patenkintas :D
Tai čia gal TRC nuopelnai? O gal, kad geros padangos? O gal kažkokia ypatinga konstrukcija? Būtų įdomu sužinoti ar visiems taip gerai sekasi neužklimpti :)
jo, avensis mano kapstosi ir islipa deka trc. visi bmsai kiemuose nepajuda, nors pas juos ant galiniu varomu irgi trc stovi :) + padangos daug ka duoda.uzsidejes nokianus rsi nesigailiu. tik ant gryno ledo padangos su shypais turi pranasuma.
Kapstosi ir mano yariukas verso, bet kažkodėl galiu pravažiuoti tik be keleivių, kitaip kabinu provėžas dugnu. Nors su audi palygint rašoma, kad prošvaista net 2 cm aukštesnė... Ir, tiesa, dugno apsaugos jau nebeturiu, žiemos padariniai.
Šita ir aš pastebėjau, kad geriau per sniegus lipa negu kitos mano turėtos mašinos
Gerai išvažiuoju, net variklio apsaugos geras gabalas kažkaip atplyšo ir braukia sniegą važiuojant. Buvau kelis kartus strigęs, kai nepataikiau į kelio provėžas ir nuvažiavau nuo kelio-va tada jau nepajudėjau iš vietos be kastuvo ar kitų asmenų pagalbos.
labai daug 5takos turi padangos. Pas mus viena audi (c4) ir karina su dygliuotom padangom, tai kol ratai bent kiek siekia žemę - tol lipa i prieki, antra audi (b4) su paprastom falken žieminėm padangom, tikrai taip nelipa.
P.S mūsų karinai kaip ir horn'o irgi apsaugos kampas atplyšo:)
As pirma ziema su savaja Corolla Verso vazineju.Viena galiu pasakyti-ispudis pritrenkiantis.Eina ,atrodo,kiaurai.Vazineju ir po miesta ir i kaima islekiu.Dar neteko net normaliai pasibuksuot,kaip ir dugnu sliauzti.Aisku,stengiuosi vaziuoti su protu.Pas mane naujos kazkokios koriejietiskos nedygliuotos padangos(R16),komplektacija bazine,jokiu vrc.Beje ir kelyje auto stovi puikiai,labai stabilus.Zinant,kad tai yra aukstas vienaturis,zemai lenkiuosi Toyotos meistram.
Pagal mane, tai čia esminė įtaka aukštesnė provėža turi. Su Avensiu tai kaip buldozeriu viska stumiu. Visada su juo stengiuosi tik galu kur statyt, nes kitaip tuoj priekinis spoileris kliūna. Pas Corolla Verso buferiai ženkliai aukščiau. Geros padangos irgi svarbu. Tai ir gaunasi, jei geros padangos, aukšta provėža ir lipo visur, kol dugnas nepasideda...B)
As is esmes irgi patenkintas, tik viena karta buvau atrodo negilaim sniege uzsikases, bet po apacia ledas ir viskas...tiesa isvaziavau pats po 10min. O siaip sturmuoja sniegus tikrai gerai :) kartais atrodo, kad neisvaziuosi, bet viskas puikiai. Tiesa praeita ziema vazinejau su Subaru Forester 4 varomu tai lyginti zinoma su Toyota negalima :) Subaru vaziavo visur ir nestrigo niekur, nepaisant, kad automatas buvo. Va reikejo uzlipt ant bardiuro per sniegus ir su Toyota niekaip, o Subaru tereikejo paspausti gaza :D Bet siaip Toyota tikrai saunuole!
Aš važinėju su senesniuoju modeliu 2002 metų. Taip pat esu labai patenkintas dėl pravažumo. Kapstosi iš pusnų neįtikėtinai. Kiemuose labiausiai pavydi BMW ir Mersų vairuotojai:)
Mainiske kieme i kalniuka per plika leda uzlipo, aisku sunkokai, bet tikslas pasiektas. Kiti pamate kaip as uzlipau bande - bet nepavyko :) Atrodo padangos be sipu, bet vaziuoja gerai :) Dunlop Grapic DS3.
Citatalioska parašė:
Mainiske kieme i kalniuka per plika leda uzlipo, aisku sunkokai, bet tikslas pasiektas. Kiti pamate kaip as uzlipau bande - bet nepavyko :) Atrodo padangos be sipu, bet vaziuoja gerai :) Dunlop Grapic DS3.
O as kaip tik i viena kalniuka neuzlipau...Teko ciuozti atbulom salia stovincios masinu eiles. Jausmas tikrai nekoks... :)
Aisku gal is antro karto uzvaziavau, gal geresne trasa pasirinkau, bet kiti kurie bande kazkaip jos neaptiko ar kas buvo, kad kiek bande - nepavyko.
Memelis teisus Verso tiesiog ausktesne masina, del to neseda ant dugno ir geriau pravaziuoja. Pirmieji avensiai ausktesni irgi turi provaza geresne, o pvz as su II avensiu kaip ir Memelis kaip su buldozeriu viska grandau priekiu ir dugnu. Ir esu nekarta uzklimpes, ne del padangu, o del to kad pasikabinau ant slenksciu prie priekiniu ratu. BMW ir AUDI limuzinines klases auto, pakankamai zemos + BMW varoma galu, tai jei iklimpai, galiniu ratu nepasuksi, kad uzkabint. TRC geras pagalbininkas , kai pro sniega prasikasi iki ledo, o per sniega, jis naudos neduoda, nes dusina varikli, kai reikia neleidzia isibeget ir prasokt visas pusnis... Manau jei kieme pamatysi koki BMW X5, jis turetu irgi pravaziuot be problemu, nes provaza geresne, dugnas auskciau. O jei sedi ant dugno, tai padangos ir pacios geriausios nebepades, nes jos suksis ore :)
maniske irgi 2002 m., padangos Yokahama, dvi ziemas atvazinejau - niekada ir niekur nesu klimpes ar neisvaziaves. Net keista, i ta pati ledo kalniuka, i kuri pries tai su udi B4 ir spygliuotom padangom tik isibegejes ivaziuodavau, su Verso normaliai ilipu. Kaime jau kelis kartus buvo: isstumiu kaimynu Audi ir Passata, o pats per tas pacias pusnis isvaziuoju... Beje, taip ir nezinau - turiu ta TRC, ar ne. Jokia lempute pas mane nedega, atjungimo mygtuko irgi nera. Tarp kitko, pas mane butent per sniega "pristabdomos" apsukos, ant gryno ledo - nepastebiu jokiu TRC pozymiu...
Aną dieną, mačiau kaip x5 laiptais nuvarė :D Trumpam užstatėm, kol daiktus nešėm, bičiukas nepasimetė. O maniškė ne ant slenksčių pasikabina, o kažkur ties katalizarorium. Ten jau krapštyk nekrapštęs sniegą iš po apačios, kol nestumi, nevažiuoja. Benzo ir dujų prisipyliau pilnus bakus, taip ir pradėjo užklimpti. Bet čia pas mane kaime. O mieste, jeigu įsibėgėjęs pastatau automobilį kur reikia, tai atgal irgi išvažiuoju. Kadangi aikštelės gal tik iki 50% užimtos, tai įsibėgėdamas niekuo nerizikuoju, išskyrus, kad pats po to nebeišvažiuosiu.
Citataverso parašė:
maniske irgi 2002 m., padangos Yokahama, dvi ziemas atvazinejau - niekada ir niekur nesu klimpes ar neisvaziaves. Net keista, i ta pati ledo kalniuka, i kuri pries tai su udi B4 ir spygliuotom padangom tik isibegejes ivaziuodavau, su Verso normaliai ilipu. Kaime jau kelis kartus buvo: isstumiu kaimynu Audi ir Passata, o pats per tas pacias pusnis isvaziuoju... Beje, taip ir nezinau - turiu ta TRC, ar ne. Jokia lempute pas mane nedega, atjungimo mygtuko irgi nera. Tarp kitko, pas mane butent per sniega "pristabdomos" apsukos, ant gryno ledo - nepastebiu jokiu TRC pozymiu...
Pas mane yra TRC isjungimo mygtukas, tai gal pas tave jo ir nera
kas tas trc ? :p :)
google man tik ankliskai kažką meta :)
Citatagisas parašė:
kas tas trc ? :p :)
google man tik ankliskai kažką meta :)
Siulau pasiskaityti cia:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=1398
CitataGmc parašė:
Citatagisas parašė:
kas tas trc ? :p :)
google man tik ankliskai kažką meta :)
Siulau pasiskaityti cia:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=1398
Ir siaip vel prisiminiau, kad Toyotos TCS vadinasi ne TRC...
Pas mane tai TRC vadinasi, truakos kontrole, kitaip ratu antipraslydimas, jei ratas prasisuka vietoje, kontrole neleidzia jam to daryt, po biski prasukineja, kad geriau uzkabintu. CIa panasiai kaip atvirkstinis ABS :) :) :)
CitataGmc parašė:
Ir siaip vel prisiminiau, kad Toyotos TCS vadinasi ne TRC...
Nežinau kas tas TCS, tikriausiai tu blogai prisimeni.
Tojotų traukos kontolės sistema būtent ir vadinasi -
TRCCituoju tojotos tinklapį: "TRC = Traukos kontrolės sistema
TRC nustato ratų prasisukimą ir automatiškai sureguliuoja variklio galią tam, kad būtų apsaugota nuo praslydimo ir būtų atstatyta trauka. Tai užtikrina geresnį ratų sukibimą su keliu (taupomas kuras), mažiau dėvisi padangos, padidėja bendrasis saugos lygis. Tuo pat metu TRC sistema taip pat kontroliuoja stabdžius tam, kad būtų sumažinamas į kelio dangą paduodamas sukimo momentas tuo atveju, jei padangos ir kelio paviršiaus trintis būtų per didelė."
Mano automobilyje yra mygtukas, prie kurio rašoma - TRC off
ner pas manaja jokiu kontroliu,ir padangos ziemines popigiai, bet skustis negaliu,ir ant kelio puikiai stovi ir per pusni brenda toka tak kol nepasikabina kur, sitam del visa ko kastuva bagazinej turiu isimetes. uosvio mersas prifarsiruotas kontroliu ir naujom padangom nei is tolo neprilygsta corollai. didziausia beda tai su bamperiais, ne musu ziemom ir ne musu kiemams sita auto buvo gaminta :(
Taip taip TRC sorry... :)
Pas savo versiuke pastebejau toki reiskini: jei ant slidzios kelio dangos uzvaziuoji ir staigiai paspaudi akseleratoriu, tai susidaro toks jausmas tarsi prabuksuotu sankaba.
O ant neslidzios dangos viskas gerai.
Klausimas: ar taip reaguoja visos tos isvardintos sistemos, ar kas cia?
Citataguners parašė:
Pas savo versiuke pastebejau toki reiskini: jei ant slidzios kelio dangos uzvaziuoji ir staigiai paspaudi akseleratoriu, tai susidaro toks jausmas tarsi prabuksuotu sankaba.
O ant neslidzios dangos viskas gerai.
Klausimas: ar taip reaguoja visos tos isvardintos sistemos, ar kas cia?
Manau, kad TRC veikia, kad ratai neprasisuktų. Bet aš labiau jaučiu kaip tokiu atveju dirba VSC = transporto priemonės (automobilio) stabilumo kontrolės sistema. Kai ji dirba, skydelyje užsidega slydimo simbolis ir girdisi trinksintys garsai kažkur prie ratų, man atrodo prie galinių.
Bet tema ne apie tai. Kaip supratau beveik visų čia pasisakiusių tojotos labai gerai važiuoja per gilų sniegą. Net jei nėra TRC. Bet kodėl? O gal vis dėlto visas efektas tik dėl TRC?
Citataguners parašė:
Pas savo versiuke pastebejau toki reiskini: jei ant slidzios kelio dangos uzvaziuoji ir staigiai paspaudi akseleratoriu, tai susidaro toks jausmas tarsi prabuksuotu sankaba.
O ant neslidzios dangos viskas gerai.
Klausimas: ar taip reaguoja visos tos isvardintos sistemos, ar kas cia?
O kaip pas kitus kas turit verso, ar kazkas pan. darosi?
guners - viskas taip turi buti. Pas mane kai pirma karta tokiom salygom suveikia TRC tai net lempos sumirksi :) Isbandyk taip, paspausk ta knopke TRC OFF ir pravaziuok pro slidu kelia, jei nebebus tu garsiuku, tai reiskia tai tikrai TRC.
O kaip tik norejau paklausti apie VSC - kas tai yra, stabilumo kontrole? Ar pvz kai slystu sonu pas mane pradeda pypset, bet jokia lempute neuzsidega ir pradeda tiesint masina, tai cia sita kontrole? Ar kokia kita?
CitataHenris parašė:
O kaip tik norejau paklausti apie VSC - kas tai yra, stabilumo kontrole? Ar pvz kai slystu sonu pas mane pradeda pypset, bet jokia lempute neuzsidega ir pradeda tiesint masina, tai cia sita kontrole? Ar kokia kita?
Iš tojotos tinklapio:
"VSC = transporto priemonės (automobilio) stabilumo kontrolė
VSC automatiškai kontroliuoja stabdymo jėgą ir variklio galią ir saugo automobilį nuo ratų buksavimo ir slydimo darant posūkius ant slidžios kelio dangos ar atliekant staigius posūkių manevrus. Ši sistema reaguoja į pernelyg didelį ar nepakankamą vairo pasukimą atitinkamai stabdydama ratus. Automobiliuose su VSC sistema greitai grįžtama į stabilaus važiavimo būklę ir išvengiama avarijos pavojaus."
Mano Versiuke niekas nepypsi, bet VSC tikrai yra :)
CitataPulkininkas parašė:
CitataHenris parašė:
O kaip tik norejau paklausti apie VSC - kas tai yra, stabilumo kontrole? Ar pvz kai slystu sonu pas mane pradeda pypset, bet jokia lempute neuzsidega ir pradeda tiesint masina, tai cia sita kontrole? Ar kokia kita?
Iš tojotos tinklapio:
"VSC = transporto priemonės (automobilio) stabilumo kontrolė
VSC automatiškai kontroliuoja stabdymo jėgą ir variklio galią ir saugo automobilį nuo ratų buksavimo ir slydimo darant posūkius ant slidžios kelio dangos ar atliekant staigius posūkių manevrus. Ši sistema reaguoja į pernelyg didelį ar nepakankamą vairo pasukimą atitinkamai stabdydama ratus. Automobiliuose su VSC sistema greitai grįžtama į stabilaus važiavimo būklę ir išvengiama avarijos pavojaus."
Mano Versiuke niekas nepypsi, bet VSC tikrai yra :)
Pypsi visuose kur vsc yra,al uzmete pakankamai nebuvo;)
Šiandien važiuok nevažiavęs :( Su kaimynu nuo ryto dvi valandas kasėme sniegą, dar pasijungė jo du darbininkai ir didelis sunkvežimis kelis kartus pravažiavo mūsų keliuku. Sniego lygiai iki kelių. Išvažiavau, gįžau ir vėl norėjau išvažiuot :@ sėdau, po gerų 20 min šiaip ne taip išvažiavau atbulas kokį 150m, nes jei tik bandau apsisukti, taip ir stringu. Nejaučiu nei rankyčių nei kojyčių, norisi atostogų po tokių rytinių prasimankštinimų.
Citatahorn parašė:
Šiandien važiuok nevažiavęs :( Su kaimynu nuo ryto dvi valandas kasėme sniegą, dar pasijungė jo du darbininkai ir didelis sunkvežimis kelis kartus pravažiavo mūsų keliuku. Sniego lygiai iki kelių. Išvažiavau, gįžau ir vėl norėjau išvažiuot :@ sėdau, po gerų 20 min šiaip ne taip išvažiavau atbulas kokį 150m, nes jei tik bandau apsisukti, taip ir stringu. Nejaučiu nei rankyčių nei kojyčių, norisi atostogų po tokių rytinių prasimankštinimų.
Laikas ratus keisti i viksrus :)
Turiu klausima del VSC. As megstu zinoti, kaip masina reaguoja,slysta ir pan, todel su kitomis masinomis esu ne karta dares taip, jog posukyje galas nuslystu (be rankinio) ir tada stengiuosi kuo greiciau islyginti vairu ir akceleratoriumi. Ta pati padariau su Toyota, bet isijunge VSC ir kadangi as vaira jau buvau susukes i uznesimo puse - automobilio gala staigiai mete i priesinga ir poto issilygino. To nesitikejau. Kaip suprantu VSC is esmes neleidzia nuslysti galui ir ji pristabdo bei bando stabilizuoti automobili, kad jis vaziuotu tiesiai, tai gal tada to vairo taip sukineti nereikia???
Nesat pastebeje tokiu dalyku?
Kazkas panasaus ir man ;] Nelabai suprantu kaip elgtis, ar sukt vaira i slydimo puse ar laikyt tiesiai kol ten VSC sureguliuos viska ;]]
Manau, reikia elgtis standartiškai. VSC žiūri kaip stovi vairas ir pagal jo padėtį bando tiesint trajektoriją.
Siaip youtubeje pasiieskokit. As is ten tik ir supratau, kaip ir kada dirba VSC.
CitataGmc parašė:
Turiu klausima del VSC. As megstu zinoti, kaip masina reaguoja,slysta ir pan, todel su kitomis masinomis esu ne karta dares taip, jog posukyje galas nuslystu (be rankinio) ir tada stengiuosi kuo greiciau islyginti vairu ir akceleratoriumi. Ta pati padariau su Toyota, bet isijunge VSC ir kadangi as vaira jau buvau susukes i uznesimo puse - automobilio gala staigiai mete i priesinga ir poto issilygino. To nesitikejau. Kaip suprantu VSC is esmes neleidzia nuslysti galui ir ji pristabdo bei bando stabilizuoti automobili, kad jis vaziuotu tiesiai, tai gal tada to vairo taip sukineti nereikia???
Nesat pastebeje tokiu dalyku?
Nelabai ka ten ir uzmesi su vsc-nesigaus,net uztraukes rankini prie 100km/h nelabai gaunasi pastratyt skersa;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataGmc parašė:
Turiu klausima del VSC. As megstu zinoti, kaip masina reaguoja,slysta ir pan, todel su kitomis masinomis esu ne karta dares taip, jog posukyje galas nuslystu (be rankinio) ir tada stengiuosi kuo greiciau islyginti vairu ir akceleratoriumi. Ta pati padariau su Toyota, bet isijunge VSC ir kadangi as vaira jau buvau susukes i uznesimo puse - automobilio gala staigiai mete i priesinga ir poto issilygino. To nesitikejau. Kaip suprantu VSC is esmes neleidzia nuslysti galui ir ji pristabdo bei bando stabilizuoti automobili, kad jis vaziuotu tiesiai, tai gal tada to vairo taip sukineti nereikia???
Nesat pastebeje tokiu dalyku?
Nelabai ka ten ir uzmesi su vsc-nesigaus,net uztraukes rankini prie 100km/h nelabai gaunasi pastratyt skersa;)
Bandziau ir su rankiniu (aisku ne tokiu greiciu), taip kaip noriu, kad nuslystu neiseina :D
Bet esme, kad gala vistiek siek tiek uzmeta kol VSC suveikia, tik klausimas kaip elgtis su vairu, ar laikyt tiesiai, ar lyginti paciam.
CitataGmc parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataGmc parašė:
Turiu klausima del VSC. As megstu zinoti, kaip masina reaguoja,slysta ir pan, todel su kitomis masinomis esu ne karta dares taip, jog posukyje galas nuslystu (be rankinio) ir tada stengiuosi kuo greiciau islyginti vairu ir akceleratoriumi. Ta pati padariau su Toyota, bet isijunge VSC ir kadangi as vaira jau buvau susukes i uznesimo puse - automobilio gala staigiai mete i priesinga ir poto issilygino. To nesitikejau. Kaip suprantu VSC is esmes neleidzia nuslysti galui ir ji pristabdo bei bando stabilizuoti automobili, kad jis vaziuotu tiesiai, tai gal tada to vairo taip sukineti nereikia???
Nesat pastebeje tokiu dalyku?
Nelabai ka ten ir uzmesi su vsc-nesigaus,net uztraukes rankini prie 100km/h nelabai gaunasi pastratyt skersa;)
Bandziau ir su rankiniu (aisku ne tokiu greiciu), taip kaip noriu, kad nuslystu neiseina :D
Bet esme, kad gala vistiek siek tiek uzmeta kol VSC suveikia, tik klausimas kaip elgtis su vairu, ar laikyt tiesiai, ar lyginti paciam.
Tai zinoma kad tiesinti:D pati juk neissitiesins nesukant vairo;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Tai zinoma kad tiesinti:D pati juk neissitiesins nesukant vairo;)
Tiek aisku, tik klausimas ar laikyt ji tiesiai ir laukti kol galas issitiesins, ar sukti i uznesimo puse.
vaira suku kur reikia vaziuoti :)
CitataGmc parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Tai zinoma kad tiesinti:D pati juk neissitiesins nesukant vairo;)
Tiek aisku, tik klausimas ar laikyt ji tiesiai ir laukti kol galas issitiesins, ar sukti i uznesimo puse.
taip pat tiesinti kaip ir be vsc,su vsc tiesiog greiciau istiesins ir neleis siknai per daug uzsinesti,na siaip reikia bandyti paciam kokioj aikstelej nes su vsc truputi skiriasia tiesinimas auto,pries tai auto turejau be vsc tai įsigijus Toyota teko truputi pasimokyti vaziuoti su vsc,nes tai tik pagalbine prieomone stabilumui palaikyti jeigu pats netiesinsi ji nepades;)
Dekui, palauksiu kol pasals ir leksiu i aikstele
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataPulkininkas parašė:
Mano Versiuke niekas nepypsi, bet VSC tikrai yra :)
Pypsi visuose kur vsc yra,al uzmete pakankamai nebuvo;)
Tavo tiesa :) Šiandien išbandžiau, supypsėjo, toks šaižokas garsas.