Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: milkas Įrašytas Sausis 13, 2011, 14:47:09 PM

Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: milkas Įrašytas Sausis 13, 2011, 14:47:09 PM
Ziurekit xebryte, itariu nuo pirkimo savo avensio, kad jis ne taip traukia kaip turetu. Gal kas turi Vilniuje analoga 2005 m. avensis universala, 2.2 l dyzeli, 150 AG, kad butu galima privaziuot ir sulygint kaip masina eina ?
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:08:12 PM
Pas mane panasu kad analogas ;]
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:40:16 PM
Avensiai didele trauka niekada nepasizymejo, lyginant su kitu gamintoju auto panasiom kubaturom (isskyrus DCAT), kuris turi didesni galinguma. Na, 2,2 logiskai turetu traukti geriau, nes galingumas didesnis uz 2,0, bet yra dar vienas dalykas, kai as tik nusipirkau 2,0 D4D, atrode, kad traukia gerai, bet per kiek laiko pripranti ir tos traukos norisi daugiau, del to pradedam ieskot problemu, o reikia tiesiog isigyti galingesni auto, kuris po kiek laiko irgi atrodys kad nebetraukia, bet cia tik viena is versiju, trauka traukai nelygi ir suvokimas apie trauka ps kiekviena gali buti skirtingas... :)
Plius jei sneket apie 2,0 D4D, tai tikrai manau jog 1500kg sverianciai auto - 85kw mazoka. Nes pries tai vazinejau su benzinu sverianciu apie 900kg ir su 83kw, tai visus BMW dedavau nuo sviesoforo i vieta :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:42:52 PM
Teisingai Henris sako. O tas kad is pradziu lyg ir normaliai atrodo o paskui nebetraukia irgi budingas dalykas ;]] Pripranti ir.... cia kad ir su 300 ag pasivazinek po kurio laiko mazai bus ;]
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:46:28 PM
Taip, beje kam idomu pasiziurekit i atstovybiu parasytus duomenis D4D avensiu isbegejimus, geriausias man rodos 9s, o paprastas 2,0 D4D tik per 11s. Siaip tai istikruju nera dinamiskas auto. Del to ju pacaniokai, kurie kad ir turi pinigu, bet nori palakstyt neperka. Avensis - pasualyje vadinamas kaip solidaus vairuotoj automobilis ir pagrindine perkamumo priezastis  - patikimumas.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:50:10 PM
Siaip pats asmeniskai bandziau universala 2.0 D4d tai pasirode  mazokai sveikatos. Dabar su 2.2 vazineju tai skirtumas tikrai yra, bet aisku ne stebuklai vis tiek (netoli 1,6 tonos vis tiek daro savo)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:53:58 PM
Ir siaip Avensis ner labai manevringa, neisizeiskit pats tokia vairuoju, bet tai yra automobilis "karve" :) Sunki, nelabai paslanki, ir apsisukt nera taip paprasta... :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:54:55 PM
Jo pastebejau ir as ta pati ;]
Pats malonumas su ja vaziuot tai trasoj, bent jau man
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: milkas Įrašytas Sausis 13, 2011, 16:57:59 PM
kad vakar pavaziavau su avantu, 2.5 dyzel, irgi karve, kubatura panasi, bet ten 3 begiu dar prie sedynes prispaudzia, o su avensis visada kaip pensininkas jauciuosi, gal ir turi but o gal ir ne ":)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 13, 2011, 17:02:06 PM
Beje kas lieciai autostrada, tai jei naujesnis avensis kuris su 6 pavarom, tai dar norma. Bet jei paprastas, 2,0, tai trasoje po 130km/h nebera komforto, variklio garsas pradeda listi i salona :) Aisku jei 6 pavaros, tai tada normaliai tokiu greiciu, zodziu, kiek pastebejau ant 3000rpm avensyje komforto nerasta :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 17:04:40 PM
Jo, as kai vaziuoju 150 km/h 6 pavara ten berods dar 3000 rpm nebuna pasiekta..
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 13, 2011, 17:08:11 PM
Kita auto mano bus butinai su 6 pavarom :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 17:12:07 PM
Tik tiek kad Jei Lietuvoj tik bazuojies ir jei nedaznai tenka po autostrada lakstyt tai dazniausiai ilsisi 6 pavara ;)
Mieste ir 5 sunku panaudot, nebent turi jau lekt kaip pamises.
Bet nepaisant visko, 6 pavara yra malonu
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aivis Įrašytas Sausis 13, 2011, 18:55:49 PM
CitataHenris parašė:
Ir siaip Avensis ner labai manevringa, neisizeiskit pats tokia vairuoju, bet tai yra automobilis "karve" :) Sunki, nelabai paslanki, ir apsisukt nera taip paprasta... :)
Na jau čia tikrai nesutiksiu,su apsisukimu tai viskas tvarkoj.Vairas pasisuka gana daug ir apsisukti mažam plote nesunku.Kitom mašinom reikia daugiau vietos apsisukti vietoja,negu avensiui.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:09:53 PM
CitataHenris parašė:
Ir siaip Avensis ner labai manevringa, neisizeiskit pats tokia vairuoju, bet tai yra automobilis "karve" :) Sunki, nelabai paslanki, ir apsisukt nera taip paprasta... :)
Pritariu ir dar bendradarbis turi pirmą Avensį, sako lygiai tą patį, kad nemanevringa.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: ryckak Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:24:11 PM
pritariu visiems, nes cia visi kiti pritaria vienas kitam :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aivis Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:34:58 PM
Aš čia tikriausei vienas nepritariau:D,nežinau kaip 1 avensis,bet 2 tai tikrai normalei sukinėjas:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:53:31 PM
Su audi apsisukt sugebu mazesniam plote, su avensiu tame paciame niekaip ;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aivis Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:56:44 PM
Pabandytum nisan primera 2003 ,tai pamatytum kiek jai vietos reikia.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Renis Įrašytas Sausis 13, 2011, 19:58:34 PM
Nu as tikiu ;]] Ziurint ka su kuo lyginsim, ko gero
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aivis Įrašytas Sausis 13, 2011, 20:55:07 PM
CitataRenis parašė:
Nu as tikiu ;]] Ziurint ka su kuo lyginsim, ko gero
Teip,čia aiku lygis lygiui nelygu :D:D:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: milkas Įrašytas Sausis 14, 2011, 11:25:06 AM
tada kitas klausimas, ar kas nors prasukat ratus avensio vietoj, 1, 2 krumpliu ant sauso asfalto, nekalbam cia apie sniega, leda, kur trinties nera. Kalbu apie prasukima kai isjungiam TRC OFF, nes man neiseina, o 150 AG tai turi jaustis  ?
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: FUX Įrašytas Sausis 14, 2011, 12:16:24 PM
pas mane su 81 kw neprasuka, jei neuzkeli apsuku. Net senas golfas su ~70kw prasukdavo ;]
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 14, 2011, 12:34:39 PM
Cia dar priklauso nuo padangu, o siaip su 85kw ant pirmos saibos laisvai prasuku, staigiau atleides sankaba ir daves daugiau gazo, o su antra ne velnio, pajudet is vietos su antra galiu palengva atleisdamas sankaba, bet is vietos su antra saiba ratu tikrai neprasuksiu...
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: milkas Įrašytas Sausis 14, 2011, 13:02:37 PM
o as su pirma saiba pagal henrio metoda nihuja nesuku, nei su vasarinem, nei su zieminem, del to ir itariu kad netraukia kaip turetu traukt. bet negali zinot, jau nuo pirkimo taip, tai gal viskas gerai :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 14, 2011, 14:23:13 PM
Citatamilkas parašė:
tada kitas klausimas, ar kas nors prasukat ratus avensio vietoj, 1, 2 krumpliu ant sauso asfalto, nekalbam cia apie sniega, leda, kur trinties nera. Kalbu apie prasukima kai isjungiam TRC OFF, nes man neiseina, o 150 AG tai turi jaustis  ?
prasuka1 ir2 o ant šlapio asfalto gerai pasistengus galima ir 3 prasukti;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: FUX Įrašytas Sausis 14, 2011, 15:30:51 PM
nu blyn, tai tu chipinis velnias gi :D
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatamilkas parašė:
tada kitas klausimas, ar kas nors prasukat ratus avensio vietoj, 1, 2 krumpliu ant sauso asfalto, nekalbam cia apie sniega, leda, kur trinties nera. Kalbu apie prasukima kai isjungiam TRC OFF, nes man neiseina, o 150 AG tai turi jaustis  ?
prasuka1 ir2 o ant šlapio asfalto gerai pasistengus galima ir 3 prasukti;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 14, 2011, 16:50:50 PM
Na negalima zinoma lyginti 180 AG su 125 AG :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 14, 2011, 19:53:25 PM
CitataHenris parašė:
Na negalima zinoma lyginti 180 AG su 125 AG :)
tai ir nelyginu:)siaip ir 85kw 2 saiba turetu prasukti jeigu neuzdroztas;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: giedrukas Įrašytas Sausis 16, 2011, 10:25:48 AM
1 ir 2 pavara ratai prasisuka, o 3 padangos cypauja, bet nelabai nori prasisukti:)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 16, 2011, 14:16:39 PM
na pasidalinkit ispudziais kas turit II avensi su 85kw ar ant sauso asfalto su apynaujem padangom prasukat ratus is vietos 2 pavara, ar cia pas mane jau variklis pavarges ar sankaba?? Ant ledo as jauciu bet kokia pavara prasukciau, na bet antra, ji man pajudedama visa sudreba, nu mint ant redline nemeginau gal ir prasuksiu :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 16, 2011, 14:33:41 PM
Citatagiedrukas parašė:
1 ir 2 pavara ratai prasisuka, o 3 padangos cypauja, bet nelabai nori prasisukti:)
tai nuo ko cypimas gaunasi ne nuo ratu prasukimo?;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 16, 2011, 15:19:55 PM
1 ir 2 begiu prasuka ant sauso asfalto, ant slapio asfalto posukyje greitame uzdejus gazo ir trecia (isjungus TRC) "eina sniurais"... aisku tada tik vienas ratas;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: giedrukas Įrašytas Sausis 16, 2011, 16:25:43 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatagiedrukas parašė:
1 ir 2 pavara ratai prasisuka, o 3 padangos cypauja, bet nelabai nori prasisukti:)
tai nuo ko cypimas gaunasi ne nuo ratu prasukimo?;)
cypimas tai nuo ratu gaunasi, bet jau taip necypia, kaip 1 ar 2:)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 16, 2011, 16:49:11 PM
Citatagiedrukas parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatagiedrukas parašė:
1 ir 2 pavara ratai prasisuka, o 3 padangos cypauja, bet nelabai nori prasisukti:)
tai nuo ko cypimas gaunasi ne nuo ratu prasukimo?;)
cypimas tai nuo ratu gaunasi, bet jau taip necypia, kaip 1 ar 2:)
cypia reiskia prasuka,nieks juk ir nesako kad cyps kaip 1 ar 2 šaiba;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 16, 2011, 16:56:42 PM
kiek pastebiu vistiek visi raso su 2,2 motorais, kaip su 2,0? :) :) :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 16, 2011, 17:02:58 PM
CitataHenris parašė:
kiek pastebiu vistiek visi raso su 2,2 motorais, kaip su 2,0? :) :) :)
vazinejau ir su 85kw prasuka 2 šajba,zinoma nieks nesako kad sniuras 3 metru lieka;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 17, 2011, 11:16:01 AM
nu blin nudzius asfaltas, reiks pabandyt, gal is tikro eina, bet jau tureciau sankaba atelidinet sukeles rpm iki 5000 jauciu :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 17, 2011, 13:54:49 PM
CitataHenris parašė:
nu blin nudzius asfaltas, reiks pabandyt, gal is tikro eina, bet jau tureciau sankaba atelidinet sukeles rpm iki 5000 jauciu :)
isuki pirma saiba iki 4-5000 ir kisi 2sajba,nori nenori eis;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 17, 2011, 16:29:41 PM
masinos lauzymas cia...
kai prasuka ratus nejungiant begi, kitas reikalas. Svogeris su chipinta a6 2,5 tdi mieste vaziuojant trecia pavara ant sauso asfalto numyna gaza iki dugno ir tada pasigirsta padangu cypimas. Apie toki prasukima ratu as kalbeciau.
Tik imetus antra pavara mano tureta seniai seniai vectra 55 kw padangos irgi cypindavo, nors buvo buka buka..
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 17, 2011, 17:11:52 PM
Citatadtinas parašė:
masinos lauzymas cia...
kai prasuka ratus nejungiant begi, kitas reikalas. Svogeris su chipinta a6 2,5 tdi mieste vaziuojant trecia pavara ant sauso asfalto numyna gaza iki dugno ir tada pasigirsta padangu cypimas. Apie toki prasukima ratu as kalbeciau.
Tik imetus antra pavara mano tureta seniai seniai vectra 55 kw padangos irgi cypindavo, nors buvo buka buka..
nu nebent varant dideliu ziedu kai masina pasvyra, arba pas ji 400AG:D:D:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 17, 2011, 21:35:53 PM
varant tiesiai, tikrai nemeluoju. Du kart maciau tai, kai mane veze. Sunku patiketi, bet manau 6 cilindrai duoda savo sukimo momenta, kurio 4 cilindrai niekada neisduos..
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Sausis 17, 2011, 21:53:44 PM
Citatadtinas parašė:
varant tiesiai, tikrai nemeluoju. Du kart maciau tai, kai mane veze. Sunku patiketi, bet manau 6 cilindrai duoda savo sukimo momenta, kurio 4 cilindrai niekada neisduos..
Isvada-pirk audi ;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 17, 2011, 21:57:38 PM
ka lietuviai ir daro..;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Sausis 17, 2011, 22:00:00 PM
Citatadtinas parašė:
ka lietuviai ir daro..;)

Aaaa... :) Nu jo :) As pamirsau, kad esu zemaitis, o ne lietuvis :D todel ir vazineju su Toyota B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 18, 2011, 09:20:22 AM
Citatadtinas parašė:
varant tiesiai, tikrai nemeluoju. Du kart maciau tai, kai mane veze. Sunku patiketi, bet manau 6 cilindrai duoda savo sukimo momenta, kurio 4 cilindrai niekada neisduos..
tai turbut sukimas1000nM pas ji jei tiesiai vaziuojant 3 sajba ratai kasasi:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: NNZ Įrašytas Sausis 18, 2011, 19:21:13 PM
CitataKestutis777 parašė:
Citatadtinas parašė:
ka lietuviai ir daro..;)

Aaaa... :) Nu jo :) As pamirsau, kad esu zemaitis, o ne lietuvis :D todel ir vazineju su Toyota B)

kestutis777, kuršiai mes kuršiai ;) nu ir prie žemaičių biški, bet nelietuviai :D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Naujokas Įrašytas Sausis 19, 2011, 12:27:12 PM
niekas ten nesisuka su 85kw, is vis vos pajuda, kol isjudi 1-u begiu dreba visa, trukcioja kalatojas. Net ant zvyro nesisuka niekas. Karve ne masina va su kokiu golfuku 1.9tdi tai jauciu kaip sukas arba su audi ypac 2.5tdi v6 ir dar cipinta tai visais begiais sukas ir dar ratai 18-19-os.  Visos kauno gatves nuo tu ziedu valdovu ratu sukinejimo visais begiais sugadintos.............. krc peace :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 19, 2011, 15:26:44 PM
CitataNaujokas parašė:
niekas ten nesisuka su 85kw, is vis vos pajuda, kol isjudi 1-u begiu dreba visa, trukcioja kalatojas. Net ant zvyro nesisuka niekas. Karve ne masina va su kokiu golfuku 1.9tdi tai jauciu kaip sukas arba su audi ypac 2.5tdi v6 ir dar cipinta tai visais begiais sukas ir dar ratai 18-19-os.  Visos kauno gatves nuo tu ziedu valdovu ratu sukinejimo visais begiais sugadintos.............. krc peace :)
tai gal pabandyk gazo pedala paspausti,žiūrek ir ratai prasisuks ir kalatotis nustos;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Naujokas Įrašytas Sausis 19, 2011, 18:13:06 PM
a kurs toks yr ten?
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 19, 2011, 18:44:10 PM
CitataNaujokas parašė:
a kurs toks yr ten?
prie atsarginio rato...
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 20, 2011, 10:27:03 AM
Su D-Cat prasukt ratus ant asfalto treciu begiu vieni niekai, ir dar 17-kos.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: gedimo Įrašytas Sausis 20, 2011, 21:48:48 PM
I traukos tema turiu klausima.
Pries savaite isigijome Avensi 2003 85kw d4d. Pries perkant tikrinome tojotoj - jokiu gedimu ar klaidu nebuvo, anot ju - auto puikaus stovio. Nezinau ar tai del nemokejimo vairuoti dyzelinio automobilio (pries tai buvo tik benzininiai) bet keistai dingineja galia. Net kamstyje pajuda ant 1mo begio labai sunkiai, vos vos juda. Bet buna traukia kaip reikalas ir jokiu bedu ne kvapo. Dingus traukai/galiai nuspaudi gaza ant pvz 2ro begio, apsukos kyla iki 2.5 ir vel galia grizta, rauna is vietos kaip turi but.. Kolkas neatseku kame beda. Ar manyje, ar automobilyje...
Padekit, zmones gerieji :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Sausis 20, 2011, 23:19:15 PM
Citatagedimo parašė:
I traukos tema turiu klausima.
Pries savaite isigijome Avensi 2003 85kw d4d. Pries perkant tikrinome tojotoj - jokiu gedimu ar klaidu nebuvo, anot ju - auto puikaus stovio. Nezinau ar tai del nemokejimo vairuoti dyzelinio automobilio (pries tai buvo tik benzininiai) bet keistai dingineja galia. Net kamstyje pajuda ant 1mo begio labai sunkiai, vos vos juda. Bet buna traukia kaip reikalas ir jokiu bedu ne kvapo. Dingus traukai/galiai nuspaudi gaza ant pvz 2ro begio, apsukos kyla iki 2.5 ir vel galia grizta, rauna is vietos kaip turi but.. Kolkas neatseku kame beda. Ar manyje, ar automobilyje...
Padekit, zmones gerieji :)

Dyzeliai nesibegeja stipriai pirmaja pavara... ;) Tai ne benzas :) O va igave greiti, sukimo momentas teikia malonuma :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 21, 2011, 07:32:12 AM
Citatagedimo parašė:
I traukos tema turiu klausima.
Pries savaite isigijome Avensi 2003 85kw d4d. Pries perkant tikrinome tojotoj - jokiu gedimu ar klaidu nebuvo, anot ju - auto puikaus stovio. Nezinau ar tai del nemokejimo vairuoti dyzelinio automobilio (pries tai buvo tik benzininiai) bet keistai dingineja galia. Net kamstyje pajuda ant 1mo begio labai sunkiai, vos vos juda. Bet buna traukia kaip reikalas ir jokiu bedu ne kvapo. Dingus traukai/galiai nuspaudi gaza ant pvz 2ro begio, apsukos kyla iki 2.5 ir vel galia grizta, rauna is vietos kaip turi but.. Kolkas neatseku kame beda. Ar manyje, ar automobilyje...
Padekit, zmones gerieji :)
cia juk dyzelis ne benzas,tuolabiau 85 kw truputi daugiau isukti reikia kad wažiuotu;)pas mane tokie patys ispudziai buwo atsisedus nuo benzo ant  dyzelio:p
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: milkas Įrašytas Sausis 21, 2011, 08:50:05 AM
tai turba nuo 2 rpm jungiasi ir tada traukia :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: gedimo Įrašytas Sausis 21, 2011, 10:17:43 AM
labai noreciau jumis tiketi. bet kankina negeras jausmas kazkoks.
siandien pvz i darba atvaziavau be galios/traukos dingimo, vairavimau visiskai elementariai, nespausdamas ir pan. Toks vairavimas praktiskai nesiskiria ar benzas ar dyzelis.

Bet tie kartais pasitaikantys galios/traukos dingimai keisti, nesuprasi ar cia turbina, nes isvis vos vos juda, i gaza mazai reaguoja, ant aukstu pavaru isvis spausk nespaudes gazo vos vos kyla greitis. jei pvz jauti kad dingo vaziuojant 3ia pavara, meti 2ra, gazas - dugnas, ir tik kai apsukos pasiekia 2.5 (ne 2! o 2.5!) tik tada soka kaip pasiutus.

sunku nupasakot kada tie tiksliai galia/trauka dingsta, nes dar nepagavau pats. padirgina tokiais netiketumais karts nuo karto.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Fish-Bone Įrašytas Sausis 21, 2011, 10:46:16 AM
Citatagedimo parašė:
l jei pvz jauti kad dingo vaziuojant 3ia pavara, meti 2ra, gazas - dugnas, ir tik kai apsukos pasiekia 2.5 (ne 2! o 2.5!) tik tada soka kaip pasiutus.
Šiaip yra dar toks dalykas, kaip turbinos lagas (vėlavimas). Jeigu staigiai bėgėjiesi nuo kokių 1800rpm, tai truputį užtrunka kor normaliai yra įsukama turbina ir ji gali įsijungti visu pajėgumu tik ~2,5krmp. Jeigu įsibėgėji normaliai, daugmaž tolygiai, tada ji turėtų įsijungti ~2krmp.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Sausis 21, 2011, 11:49:14 AM
Na, tai reikia susitikti ir isbandyti tavo zirga :)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Naujokas Įrašytas Sausis 21, 2011, 14:11:54 PM
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 21, 2011, 18:59:27 PM
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: GALLANT Įrašytas Sausis 21, 2011, 19:07:02 PM
Turbina jungiasi kazkur nuo 2000-2400 apsuku nepriklausomai nuo apkrovos man atrodo.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 21, 2011, 19:25:10 PM
Na siaip turba jungiasi nuo apsuku, nepriklausomai nuo pavaros. Realiai ji pradeda dirbti nuo 1800rpm didziausias jos veiksmingumas 2000-2500 rpm. Antra pavara greitejant, net labai jauciasi, kada ji isjungia, tiesiog pagreitejimas jauciamas nuo 1800-1900rpm Tik bijau pameluot nuo kokiu rpm ji mazina slegi, kad nebutu persisukimu ir turbos perkaitimu, logiskai mastant mazinti sukius turetu po 3000rpm (cia dyzeliam). Benzininiam turbo apsuku diapazonai turetu buti kiti... Ant pirmo begio sunku pajusti del, to, kad apsukos ir taip greit kyla ir pirma pavara skirta tik pajudejimui is vietos o ne isibegejimui ir didziausio sukimo momento pasiekimui. Turbo suveikimas geriausiai jauciasi 2,3 pavarom. Ir paskui nebent 5 pavara jei nori isibeget nuo 100km/h...
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 21, 2011, 21:19:03 PM
Nuo aprkrovos, nuo apsuku, prie tam tikru apsuku tu ja tik apkrauni ir ji pradeda suktis. 4 begiu gali vaziuoti ir 60 ir 70 be turbinos,kad ir 100 ar 110 km ar greiciau vaziuojant, turbina gi pastoviai nedirba jei pastoviai nespaudi greicio pedalo, ji padeda tik pasiekti tam tikra greiti, bet jei staigiau paspausi ji prades isijungti, ir kol spausi tol jos sukiai dides, ir abejoju, kad turbos veiksmingumas didziausias prie 2000-2500 apsuku, juk turba reikia isukti, o pasiekus tokias apsukas ji gali laisvai buti net puse savo visu apsuku nepasiekus.
Pirmas begis duoda didziausia sukimo moment, todel ir turba nlb reikalinga. Aisku gerai uzspaudu, isijungs su bet kuriuo begiu, bet kam to reikia? Tik turba veltui eikvoji!
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 21, 2011, 21:29:19 PM
CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 21, 2011, 22:56:09 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p

jojo :D nori pasakyt uzvedi masina ir iskart turbina dirba? :D Tai kam tavo galva ji yra dedama i masina? Jei pastoviai dirbtu tubina niekas cia nesiskustu del traukos :D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 21, 2011, 23:23:42 PM
Nu kazkaip jus susipynet cia matau, siaip jei vaziuoji didesniu nei 80km/h greiciu turba nedideliais sukiais dirba, kodel gamintojas rekomenduoja po vaziavimo didesniu nei 80km/ h greiciu neuzgesint variklio apie minute, tam kad atvestu turbina. Jei ji nedirbtu vaziuojant trasoje, kaip kai kurie cia sako, tai kam ja atausint reikia??? Zinoma kai masina uzkuri turba nesisuka, jos sukimasi reguliuoja paduodamas oro kiekis, kurio padavima reguliuoja sklendes arba alektrines arba vakumines. Elektrines gal ir reguoja i aprkova, bet vakumines sklendes, kiek paspausi tiek ir pus i ta turbo ora, nereik cia dviracio isradinet :) Turba ant laisvu, nebent gali suktis is inercijos, jei pries tai buvo pavazineta. Bet trasoj vaziuojant ji kazkiek sukasi, aisku kai spusteli pedala atsidaro daugiau sklende ir ipucia daugiau oro, normalu...
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 22, 2011, 01:18:26 AM
Na turbina pastoviai tikrai nedirba, kad ir virs 80 vaziuoji, kai pasieki tam tikra greiti ir daugiau nebespaudi ir jei kelias ne i kalna turba issijungia, nes nebera apkrovos ir nebera del ko jai suktis. O gamintojas rekomenduoja neuzgesinti variklio minute laiko jei pries sustodamas kaip reikiant lakstei, nepriklausomai nuo to kokiu greiciu vaziavai, juk ir antru gali su turba varyt!
O del pacios turbinos darbo, na bent jau as tai girdziu ir jauciu kai turbina isijungia ir kai atsijungia, tai viska ir pasako apie jos darba.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 22, 2011, 10:34:05 AM
o tai kas ja suka nuo 80km/h sventos dvasios;)
http://www.youtube.com/watch?v=sHN5JlP4Z90
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: NNZ Įrašytas Sausis 22, 2011, 12:21:36 PM
forume buvau įmetęs panašų linką į šita (http://www.youtube.com/watch?v=kp8h5XLLbGA). Ten buvo parodyta, kad turbina pradedi veikti(suktis) užkūrus variklį, bet tie sparneliai yra pilnai uždaryti, o jau nuo 1800 jie atsidaro tik, o toliau jau viską šitas vaizdelis paaiškina.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Naujokas Įrašytas Sausis 22, 2011, 12:54:46 PM
Tai kas jusu manimu suka turba? Juk ja suka ismetamosios dujos, tai jei variklis dyrba tai ismetamos ismetamosios dujos kurios suka turba. Tai jei turba veikia nuo ismetamu duju tai reiskia ji sukasi visalaika, tik atlieka veiksmynga darba nuo tam tikru sukiu ( spaudzia reikiama kieki oro).
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 22, 2011, 13:46:20 PM
CitataNaujokas parašė:
Tai kas jusu manimu suka turba? Juk ja suka ismetamosios dujos, tai jei variklis dyrba tai ismetamos ismetamosios dujos kurios suka turba. Tai jei turba veikia nuo ismetamu duju tai reiskia ji sukasi visalaika, tik atlieka veiksmynga darba nuo tam tikru sukiu ( spaudzia reikiama kieki oro).
Na va nors vienas suprato;)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: dtinas Įrašytas Sausis 22, 2011, 13:47:28 PM
turba sukasi dirba pastoviai ir taskas. kas cia per diskusijos...:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: kaciokas Įrašytas Sausis 22, 2011, 14:04:21 PM
nu jai pridusta masina ir vel tau pradeda traukti ji,tai gali buti sensorius,geriausia pajunkti butu ant kompo.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: gedimo Įrašytas Sausis 22, 2011, 14:20:54 PM
Mano ta beda labai keista. Is ryto viskas tvarkoj, iki darbo 15km be jokiu problemu. vakare grizti, ipuseji tuos 15km ir bac krenta trauka, gaza spaudi - apsukos vietoj - greitis niekaip nekyla. Siandien pvz nepajudejau nuo sviesoforo (nuvaziavus kokius 15km nuo uzkurimo) pirma pavara, gazuoji - vos vos metra pajuda, pasiekia 3 apsukas, meti antra, vel gaza iki dugno ir taip vos vos isjudi.. kol neisijungia turbino tol ant vos vos juda..
Toyota sako reikia atlikti diagnostika ir speja kad gali buti kaltas kuro filtras, bet cia aklas spejimas.

Bandziau guglinti sita beda, radau toki pasisakyma "Pas mano broli ant mazdos panasiai buvo...Krc vaziuoji vaziuoji ir krenta apsukos ir greitis niekaip nekyla..Problema buvo isspresta ...Atidarem kapota ir nuleidom is degalu kuro vandeni"

Gal tai sprendimas?
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Naujokas Įrašytas Sausis 22, 2011, 16:08:09 PM
pasikeisk ta kuro filtra jei nekeites, juk ne karve kainuoja. Jei butu turbos beda tai manau mestu duma ir t.t.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 22, 2011, 19:37:25 PM
Na siaip nuo ismetamu duju dirba egr o ne turba. Turba isiurbia sviezu ora, atsidarykit kapota, aiskiai matosi oro slanga nuo oro filtro i turba. EGR - taip recirkuliuoja ismetamasias dujas.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 22, 2011, 21:52:14 PM
CitataHenris parašė:
Na siaip nuo ismetamu duju dirba egr o ne turba. Turba isiurbia sviezu ora, atsidarykit kapota, aiskiai matosi oro slanga nuo oro filtro i turba. EGR - taip recirkuliuoja ismetamasias dujas.
:D:D:D na ir pawariai apie turba:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Modka Įrašytas Sausis 22, 2011, 22:10:25 PM
nu jo idomiai tikrai cia apie turbo parasyta, poto zmones prisiskaito forume atvaziuoja i servisa ir pradeda aiskinti :). Na istikruju tai pasikeisk kuro filtra ir zek jei nepraeis tai tada tik diagnostika nes gali daug ka pakeisti ir gali nieks nepadeti o diagnostika bus tikrai pigiau. Jei reikes siu diagnostika galiu padeti.
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:06:26 AM
CitataHenris parašė:
na pasidalinkit ispudziais kas turit II avensi su 85kw ar ant sauso asfalto su apynaujem padangom prasukat ratus is vietos 2 pavara, ar cia pas mane jau variklis pavarges ar sankaba?? Ant ledo as jauciu bet kokia pavara prasukciau, na bet antra, ji man pajudedama visa sudreba, nu mint ant redline nemeginau gal ir prasuksiu :)
O pusašių kainas žinai,kad vis bandai?Šrotan varysi?B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:07:00 AM
CitataHenris parašė:
na pasidalinkit ispudziais kas turit II avensi su 85kw ar ant sauso asfalto su apynaujem padangom prasukat ratus is vietos 2 pavara, ar cia pas mane jau variklis pavarges ar sankaba?? Ant ledo as jauciu bet kokia pavara prasukciau, na bet antra, ji man pajudedama visa sudreba, nu mint ant redline nemeginau gal ir prasuksiu :)
O pusašių kainas žinai,kad vis bandai?Šrotan varysi?B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:11:05 AM
CitataAurimas parašė:
Na turbina pastoviai tikrai nedirba, kad ir virs 80 vaziuoji, kai pasieki tam tikra greiti ir daugiau nebespaudi ir jei kelias ne i kalna turba issijungia, nes nebera apkrovos ir nebera del ko jai suktis. O gamintojas rekomenduoja neuzgesinti variklio minute laiko jei pries sustodamas kaip reikiant lakstei, nepriklausomai nuo to kokiu greiciu vaziavai, juk ir antru gali su turba varyt!
O del pacios turbinos darbo, na bent jau as tai girdziu ir jauciu kai turbina isijungia ir kai atsijungia, tai viska ir pasako apie jos darba.
Turbina sukasi ar ne priklauso nuo variklio apsukų.Tiktai.Ir prie ko čia greitis.Ir stovėdamas gali sukti kiek patinka.B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:19:37 AM
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........
Neteisingai tamsta!B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:21:53 AM
CitataKestutis777 parašė:
Na, tai reikia susitikti ir isbandyti tavo zirga :)
Įtariu,kad servisu "kvepia" ir purkštukais.B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:26:26 AM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p
Tikrai nepastoviai,būk ramus.Tik esant paties norui ji gali taip daryti.Naujiena?B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: SKAjanas Įrašytas Sausis 23, 2011, 00:40:16 AM
Citatagedimo parašė:
Mano ta beda labai keista. Is ryto viskas tvarkoj, iki darbo 15km be jokiu problemu. vakare grizti, ipuseji tuos 15km ir bac krenta trauka, gaza spaudi - apsukos vietoj - greitis niekaip nekyla. Siandien pvz nepajudejau nuo sviesoforo (nuvaziavus kokius 15km nuo uzkurimo) pirma pavara, gazuoji - vos vos metra pajuda, pasiekia 3 apsukas, meti antra, vel gaza iki dugno ir taip vos vos isjudi.. kol neisijungia turbino tol ant vos vos juda..
Toyota sako reikia atlikti diagnostika ir speja kad gali buti kaltas kuro filtras, bet cia aklas spejimas.

Bandziau guglinti sita beda, radau toki pasisakyma "Pas mano broli ant mazdos panasiai buvo...Krc vaziuoji vaziuoji ir krenta apsukos ir greitis niekaip nekyla..Problema buvo isspresta ...Atidarem kapota ir nuleidom is degalu kuro vandeni"

Gal tai sprendimas?
Nesunku gi padaryti ir vėl bandyti.B)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 23, 2011, 08:27:35 AM
CitataSKAjanas parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p
Tikrai nepastoviai,būk ramus.Tik esant paties norui ji gali taip daryti.:DNaujiena?B)
jo nepastowiai?tai turbut ismetamosios dujos irgi paties noru iseina?:D
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 23, 2011, 12:18:07 PM
CitataSKAjanas parašė:
CitataHenris parašė:
na pasidalinkit ispudziais kas turit II avensi su 85kw ar ant sauso asfalto su apynaujem padangom prasukat ratus is vietos 2 pavara, ar cia pas mane jau variklis pavarges ar sankaba?? Ant ledo as jauciu bet kokia pavara prasukciau, na bet antra, ji man pajudedama visa sudreba, nu mint ant redline nemeginau gal ir prasuksiu :)
O pusašių kainas žinai,kad vis bandai?Šrotan varysi?B)
Zinau pusasiu, kainas, del to gal ir pamaniau, kad man vienodai rodo ar prasukciau as tuos ratus ant 3 begio :) Paskui plakt po 1500lt uz pusasi nesinoretu :)
Jo del turbos biski nepamasciau, as tik maciau apie ta sparnuote, kuri ora gauna, tai ji neturetu suktis visalaika, o kita dalis turbos kazkiek gal ir turetu, bet sukimosi greitis tikrai priklauso nuo apsuku, oro kiekio iputima reguliuoja besisukiojantys sparneliai, kuriuos darineja sklende, nuo gaz pedalo uzmyzinimo :) Siaip reiktu klausti pas turbo gamintojus, kurie tiskliai atsakytu ar turbos abi sparnuotes sukasi visalaika, ar po viena ir nuo ko. Bet kad vaziuojant lygiai tarkim 90-100km/h turba neturi apkrovos, nenoriu tiket, nes tada buna 2000rpm ir uztenka pedala tik siek tiek spustelt iskart griebia, nera jokio turbo lago, reiskiasi kazkokie apsisukimai ant tokiu greiciu kad ir pastoviu vyksta...
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Sausis 23, 2011, 14:29:11 PM
CitataHenris parašė:
CitataSKAjanas parašė:
CitataHenris parašė:
na pasidalinkit ispudziais kas turit II avensi su 85kw ar ant sauso asfalto su apynaujem padangom prasukat ratus is vietos 2 pavara, ar cia pas mane jau variklis pavarges ar sankaba?? Ant ledo as jauciu bet kokia pavara prasukciau, na bet antra, ji man pajudedama visa sudreba, nu mint ant redline nemeginau gal ir prasuksiu :)
O pusašių kainas žinai,kad vis bandai?Šrotan varysi?B)
Zinau pusasiu, kainas, del to gal ir pamaniau, kad man vienodai rodo ar prasukciau as tuos ratus ant 3 begio :) Paskui plakt po 1500lt uz pusasi nesinoretu :)
Jo del turbos biski nepamasciau, as tik maciau apie ta sparnuote, kuri ora gauna, tai ji neturetu suktis visalaika, o kita dalis turbos kazkiek gal ir turetu, bet sukimosi greitis tikrai priklauso nuo apsuku, oro kiekio iputima reguliuoja besisukiojantys sparneliai, kuriuos darineja sklende, nuo gaz pedalo uzmyzinimo :) Siaip reiktu klausti pas turbo gamintojus, kurie tiskliai atsakytu ar turbos abi sparnuotes sukasi visalaika, ar po viena ir nuo ko. Bet kad vaziuojant lygiai tarkim 90-100km/h turba neturi apkrovos, nenoriu tiket, nes tada buna 2000rpm ir uztenka pedala tik siek tiek spustelt iskart griebia, nera jokio turbo lago, reiskiasi kazkokie apsisukimai ant tokiu greiciu kad ir pastoviu vyksta...
kaip gali jos nesisukti jeigu jos yra abi ant wiemos asies?o įsmetamorios dujos kiek zinau iseina tik uzwedus warikli,o oras paduodamas i warikli suweikus wakuminiam woztuwui,o sparnuotes juda kad padidimt galinguma prie mazu ar aukstu apsuku(kintamos geometrijos turbinos): beje anksciau yra ideta nuorodu apie turbos weikima,nepatyngekit paziureti ir nekils jokiu klausimu,ten wiskas parodyta):|
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: bemze Įrašytas Kovas 23, 2012, 12:57:28 PM
mano rav4 (2003) ant 3 begio greitai padininus apsukas iki 2400 jauciasi nedidelis 1 trukciojimas. Gali buti, kad taip isijungia turbina? trauka nemazeja, eina kaip bite. Verta del to trukciojimo sunerimti? (jei tolygiai gaza spaudziu, jokio trukciojimo nera)
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Tuziukas Įrašytas Kovas 28, 2012, 10:51:22 AM
prie to pacio, variau technikini prie raudonu apsuku mete juoda duma, netilpo i norma. ka patartumete? oro filtras keistas diagnostika lyg ir nieko nerodo.. gal meginti i atstovybe varyti diagnostika atlikti? beje gal zinote kiek kainuoja tai? isgasdino..
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: NNZ Įrašytas Kovas 28, 2012, 11:19:26 AM
o prie6 važiuojant į technikinę pavarei ant raudonų sukių ,kad visą š.. išvalyt ?
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: Tuziukas Įrašytas Kovas 28, 2012, 12:10:49 PM
ne, paciam technikini liepe koki 10 kart iki dugno nugazuoti.. tai manau turejo ispusti..
Pavadinimas: del traukos avensis d4d
Parašė: NNZ Įrašytas Kovas 28, 2012, 13:03:59 PM
a tada jo bus ne kas, nes pradedant EGR baigiant siurbliu, bėdos gali būt. Plius katalizatorius jei išpjautas tai irgi nepadaeda.