Uzsidege lempute "check engine". Nuvaziavau, kad nuskaitytu koda. Surado 10 klaidu :) Po resetinimo liko 2 vienodos: P0180 (Fuel temperature Sensor A circuit)
Kaip suprantu kazkox blogas signalas is degalu temp sensoriaus. Idomu kur tas sensorius stovi? Paciame bake? Ka patartumet daryt, gal kam buvo kazkas pansaus?
http://www.engine-codes.com/P0180.html
tai sita as skaiciau, man idomu kur yra kuro temperaturos sensorius
Daba idomu, kam reik matuot kuro temperatura, cia gal ismetamuju duju temperatura matuojama, gal koks liambda zondas saibom nuejo... Nes kuro temperatura kiek suprantu priklauso nuo lauko temp, ir iki purkstuku nemanau, kad ji keiciasi, taigi slangos po dugnu ir jis cirkuliuoja gan greitai, tai nemanau, kad jis pasildomas kazkaip. Kaip sakant, del kuro sustingimo kai kurie ir masinu ziema neuzkuria (vasarine saliarka). Ir dar jei raso sensor circuit A, tai speju, kad tokiu davikliu ne vienas, matyt yra ir circuit B :)
Prie kuro filtro yra kuro pasildymas (bent jau dyzeliams), tai va kazkur ten reiks bandyt ieskot to daviklio. Nes kuro misini parenka pagal variklio, oro ir kuro temperaturas.
Va visas klaidu sarasas po patikrinimo pries reseta (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fsphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash1%2Fhs778.ash1%2F166856_491216028122_623258122_6347146_2238764_n.jpg&hash=d5742dd2d6cbe6a16a43f496e791948582e3e3b3)
Pagal klaidu kiek atrodo, kad isvis kokia pagrindine fiske nesudirbo kuri atiduoda info i kompa :) Beveik visi sensoriai buvo nesuveike, kai kurie net tarpusavyje nesusije, bet gal stovi ant vienos laidu grandies. Vienu metu veleno padeties daviklis, kuro temperaturos daviklis, ausinimo skyscio temperaturos daviklis, kuro siurblio valdymas aijna nakuj :) Kazkas cia buvo netaip...
O siaip kazkokie isoriniai simptomai jauciaisi, nepaisant to, kad tiek klaidu isirase?
manau didzioji dalis klaidu galejo atsirast kai keite pagr dirza, kuro filtra ir riebokslius bei vandens pompa. Purkstuka irgi buvo iseme, padejo po apacia tarpine, nes ana susidevejus buvo. Tai gal sitie galejo issaukti klaidas. O dabar termostatas jauciu sugedes, nes baisiai ilgai syla 10-14 km priklausomai nuo lauko temp.
Dabar mieste su kamsciaid valgo 9-10 L/100 km dyzelio :(
FUX: Dabar mieste su kamsciaid valgo 9-10 L/100 km dyzelio
Cia norma valgo pas tave, pas mane ziema apie 10,5, miesto rezimu :)
Jei po dirzo keitimo ismete visu davikliu klaidas, ar nebus blogai dirzo uzdeje, ne pagal metkas, nes po dirzo keitimo, tokiu bajeriu negali buti. Beje jei tu sneki apie variklio isilima iki darbines temp, tai per minusine temperatura vaziuojant mieste ir dar ijugtu peciuku, viskas normaliai. Cia tau ne benzinas, apsukos gi zemos, is kur tas variklis taip greit tau susisls...
a FUX prisiminiau žinai kas gali būt. Temp. daviklis prie radiatoriaus, nes kaikuriems nes mašinos sunkiai kurdavos ir gesdavo, nes dačikas rodydyvao pliusinę temp.(nors buvo) minusas ir netokiį oro/kuro mišinį paduodavo. Plius kaip sakiau pasitikrink daviklius vienas vienoj pusėj bloko kitas kitoj, ten jie abu temp. davikliai temperatūros
Sveiki kuro temperaturos davyklis yra ant kuro siurblio tai as simta procentu zinau.Kam masina nesikuria del susidevejusiu purkstiku padeda nuimti "fiske" nuo to davyklio ant kuro siurblio.Gali vazineti kol rasi kom pakeisti:).
Bet tai kas keisciausia, kad man uzsiveda be jokiu problemu net ir prie -17
Vaziuodamas nepastebiu jokiu pokyciau. Tai gal siaip kas nekontaktuoja ir uzsidega lempute.
Beje sunku prieiti prie kuro siurblio?
CitataPavel parašė:
Sveiki kuro temperaturos davyklis yra ant kuro siurblio tai as simta procentu zinau.Kam masina nesikuria del susidevejusiu purkstiku padeda nuimti "fiske" nuo to davyklio ant kuro siurblio.Gali vazineti kol rasi kom pakeisti:).
Sveiki,pas mane taip pat uzsidege "check engine" lempute,vaziuojant normaliai daviau gazo iki dugno ir uzsidege .Kas turit kokiu minciu ir beje kur fux dariai diagnostika Vilniuje.
Dariau ukmerges 315C http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=579554;6067147;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=579543,6067135&z=2000&lrs=vector,stops,zebra,vector_2_5d
Autotecha, ivaziavimas is S.Neries gatves. 2001 avensio kodu nuskaitymas 50lt.
Aciu,bandysiu ir as savaja nuvaryti .
Jei kam reikes galiu paimti diagnostikos irengini is serviso ir atlikti diagnostika. Diagnostines funkcijos tokios pacios kaip toyota centruose. Matau purkstuku darba, adaptacija, ir kiti. Jei ka tai rasykit.
modka, o siandien galetum padaryti ?
modka, kur tu anksciau buvai :)
O gal pasidarom koki meeta ir pasiziurim visi? Nes man apie purkstukus nieko nesake, tik nuskaite esamas klaidas...
zinok bijau sumeluoti art ant I avensio matysiu purkstukus bet siaip tureciau nes D4D. Klaidu nuskaitymas nera pilna diagnostika... reikia tikrinti parametrus ziureti nuo ko klaida atsirado ir taip toliau.
FUX, o kuro temperaturos daviklis kartais ne ant pacio common rail yra uzdetas?
O, kad as zinociau kur jis :)
Pas VP37 siurbli, tai jis stovi paciam siurblyje.
FUX, virs purkstuku. Man rodos, ten pajungtas kazkoks daviklis, logiska butu jei ten butu temperaturos, arba slegio.
Sveiki. Užsidegė čekas geltonas. Pasidariau diagnostika, sumirksėjo kodus 12, 24, 31, 78
12- camshaft position CMP sensor - circuit malfunction
24- intake air temperature IAT sensor - circuit malfunction
31 - MAF sensor - circuit malfunction
78 - fuel circuit malfunction
31 -pats del to kaltas. Keičiau oro filtra. Buvau nuėmęs MAF fiškę ir pamiršau uždėti. Norėjau važiuoti ir užsidegė tada čekas.
78 - tikriausiai kai SCV kažkada buvo kalti. Sutvarkyta
Gal žinote ka reiškia 12 ir 24
12 - paskirstymo veleno padeties daviklis turetu but
24 - bus prie to pacio MAF
Veleno padeties daviklis , o kur jis yra ? Kokia jo paskirtis ?
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Rugpjūtis 27, 2017, 16:23:36 PM
Veleno padeties daviklis , o kur jis yra ? Kokia jo paskirtis ?
Matyti veleno padeti. Gali ismesti klaida, kai grandine issitampusi. Stovi alkuninio ir paskyrstimo velenelio davikliai. Ju padetys turi sutapti. Del istemtos grandines padetys nesutampa ir meta klaida.
Pas mane ne grandine. Na gal daugiau nemes klaidos. Istryniau klaidas
Alkuninio prie smagracio reik ieskot.Velenelio po skirstymo dirzo dangteliu,virsuje
Pasikeičiau Siurblio vožtuvus raudoną ir žalia, naujus Denso . Dabar ramu, klaidų nemeta. Trauka gera. Kai šalta dabar nešokinėja apsukos. Keičiau pats, nieko sudėtingo. Guminius žiedelius šiek tiek sutepiau tepaliuku. Esu juos laikęs ultragarso voneleje, bet niekas nepasikeitė. Svrb geri irankiai. Jei kam įdomu kainavo 150 komplektas. Dar pasitikrinau pakaitinimo žvakes ir viena mirusę radau , pakeičiau. Taip pat pakeičiau kuro filtrą.
Ar tuos voztuvus parduoda po viena, ar tik komplektais?
Manau parduoda. Tik kaip žinoti, kuris blogas. O dėl spalvos, tai čia tikriausiai apgaulė. Ar nebus taip, kad jie niekuom nesiskiria tik spalva. Ir perkant vieną Denso , bus apie 90 euru. Bent jau čia http://www.autodaviklis.lt/lt/kuro-slegio-reguliatoriai/463-kuro-slegio-reguliatorius-zalias-096710-0062.html (http://www.autodaviklis.lt/lt/kuro-slegio-reguliatoriai/463-kuro-slegio-reguliatorius-zalias-096710-0062.html)
Jie skiriasi ne tik spalva. Sukeisk vietomis ir pabandyk.
Suzinoti kuris blogas yra labai paprasta. Atjungi laida nuo vieno voztuvo ir ziuri kiek pasikeite variklio darbas.
Kuri voztuva atjungus labiau pasikeicia variklio darbas, tas voztuvas ir geras.
Jei atjungus voztuva variklio darbas nepasikeicia arba mazai pasikeicia, tas yra blogas
Gali buti. Bet ar galima suprasti kuris blogas prie laisvu apsukų ? Jei gerai suprantu SCV paskirtis reguliuoti kuro kieki ir kuro slegi sistemoje. Kai mano SCV buvo blogi , buvau atjunges ir vieną ir kitą ir abu iškart, ir niekas nepasikeisdavo. Variklis kaip dirbdavo normaliai taip dirbdavo. O va tik išvažiavus ir davus gazo, apsukos nekildavo ir auto būdavo vangus. Ir čekas užsidegdavo atrodo iš niekur nieko, važiuojant pastoviu 90 km/h greičiu.
Geriausia tikrinti vaziuojant. Atjungus viena voztuva man akivaizdziai jautesi traukos pablogejimas.