Sveiki,
Turiu problemą: kartais užvedant variklis gęsta, dreba, lyg gaudamas mažai kuro ir užsidega stebūklingoji lemputė "chek engine". Tuo metu variklis užsikuria, bet apsukos laikosi apie 900, nors anksčiau laikydavosi apie 1500. Užgesinus įšilusį variklį ir vėl užvedus lemputė nebedega ir viskas būna tvarkoj(kokiai savaitei). Kame galimos problemos?
Variklis 1.8, benzas 1999m
Varyk pasidaryk diagnostiką ir sužinosi, kas blogai. O variklis užsiveda, todėl, kad jis pradeda dirbti ale avariniu režimu, kad galėtum davažiuoti iki serviso. :)
Citatapasipiktines anonimas parašė:
Tuo metu variklis užsikuria, bet apsukos laikosi apie 900, nors anksčiau laikydavosi apie 1500.
Tiek benzininiam tiek dyzeliniam varikliams 900rmp stovint vietoje yra visiškai normalu.. 1500 - čia jau stipriai per daug.
Normaliai užvedus benzininį motorą apsukos pakyla iki 1500 ir laikosi, kol motoras neužšyla, o šiltam motorui norma yra apie 900. Diagnostika nebus tikslinga, jei nedegs lemputė(čia Tokvilos nuomonė), o lemputė nedega nuolat:(
Jei lemputė užsidegė- kompas fiksavo klaidą- klaidos kodas turėtų likt atmintyje. Galiu būt ir neteisus, gal kas patvirtins paneigs?
Teisus, mind, trikrai teisus :)
Bet kaip visada nuvaziuosi ant diagnostikos ir parodys, kad yra kuro padavimo problema, a kur ji yra turesi aiskintis pats :)
CitataFish-Bone parašė:
Citatapasipiktines anonimas parašė:
Tuo metu variklis užsikuria, bet apsukos laikosi apie 900, nors anksčiau laikydavosi apie 1500.
Tiek benzininiam tiek dyzeliniam varikliams 900rmp stovint vietoje yra visiškai normalu.. 1500 - čia jau stipriai per daug.
užvedant tiek ir turi būti. Pas mane užvedus rodo 1800-2000 apsukų, kai pašyla po 3-4 min krenta iki 720 apsukų.