sveiki, pries savaite pirkau avensi 2007 2.0 D4D dyzeli, todel turiu visokiu neaiskumu ir kalusimu. uzvedus varikli ant laisvo begio apsuko pakyla iki 1.2, isjungus ventiliatoriu nuktenta iki 1 ar tai normalu? kokios realiai turetu buti apsukos? ar gali skirtis silto ir salto variklio apsukos esant laivai pavarai? dekoju.
Viskas normoje pas Jus :)
kai susils variklis nukris iki 0,8 :) cia visos toyotos taip sildo varikli. As tai specialiai kai kamstyje stoviu atsuku kad pustu salta ora, o kai vaziuoju jungiu max sildyma ;]
Draugiskas forumas, greiti atsakymai, saunu :) dekoju uz atsakymus
Kai nėra poreikio šildyti saloną, tai ir variklio apsukos nukrenta sumažinus temperatūrą.
ar tai normalu,kad uzvedus salta varikli ziemos metu apsukos soka iki 2-2,2, vasara buvo iki 1,8, varikliui isilus nukrenta iki 0,8.variklis 1,8 benzinas 2008m.
daugoka apsukų, vasarą išvis neturetų kilti, bet ir žiemai daugoka manau.Manau turėtų būti kokia 1,0-1,2 žiemą šaltam varikliui.
gal kas zino kame gali buti gedimas
Angelini, viskas pas tave yra OK. Pas avinus dyzelius taip jau yra.
egiosa: pas dyzelius jei taip butu - tai nebutu gerai :) Saltas dyzelis 1200rpm susiles 800rpm, priklausomai ar peciukas ijungtas ar ne - taip va yra normalu. Bet zmogus klausia apie benzininy varianta, tai saltam benzinui apie 2000rpm ant salto irgi siaip daugoke, turetu manau laikyti ant salto apie 1500rpm, o pasiles apie 900rpm Bent jau pas mane taip buvo ant 1,6L Mitsubishi Lancer benzino. Tik tiek kad tas auto nereaguodavo i peciuko ijungima, palaikydavo apsukas kazkiek laiko, gal 5 min ir viskas, tik pamenu jis reaguodavo i kitus faktorius, pvz vaziuojant susuki vaira ir apsukos siek tiek kildavo, bet nedaug apie 200rpm.