Sveiki,
Po truputi po truputi ir nieko neliko is gamykliniu plastmasiu ant dugno. Variklio skyriu nuolat veiks vanduo, purvas, druskos ar labai jautri toyota pravodkiu/kontaktu/daciku iranga tokiam poveikiui?
Ar pasalinus ant priekinio buferio apacios esancia "lipa" labai padideja garsas?
nėra jos žemos :| kokiais keliais važinėji?
Ziurint kokiais keliais vazineji ir kaip priziuri "pravotke, kontaktus ir dacikus". Bent jau as tai reguliariai guminius sujungimus, aplink zvakias, laidus ir panasiai supurskiu silikonu. Dabar nepamenu kaip vadinasi, bet yra auto daliu parduotuvej toki flakoneliai su purskiamu silikonu skirti kaip tik tam reikalui. Supurski ir bent jau man nebuvo jokiu problemu del elektrines dalies uzpylimu vandeniu ;)
CitataSubaruturbo parašė:
Sveiki,
ar labai jautri toyota pravodkiu/kontaktu/daciku iranga tokiam poveikiui?
Ar pasalinus ant priekinio buferio apacios esancia "lipa" labai padideja garsas?
Kad suprastum ką tu čia prikūrei, reikia specialius kursus baigti :)
Tikrai nežinau, kas ta "lipa", "pravodkiu", "datciku" :)
Šiaip apie paukščiukus pasakysiu, kad teko keletą jungčių toyotoj išsitraukti, tik tam, kad pasižiūrėti į ką jungtys panašios. Na, kiek buvau anksčiau ardęs kitų automobilių, šitas atrodė geriausiai. Nežinau ar visose toyotose tas pats, bet visos jungtys pilnos kažkokio tepalo, visi kontaktai atrodo kaip nauji, aš net nustebęs buvau, kad šitaip dar būna. Jokių rūdžių, oksidacijos požymių ar panašiai nėra :o Dėl užpylimo vandeniu, dar nė vienai mašinai nesu užpylęs elektrinės dalies, tiesa buvo vienai problemų po variklio plovimo, truputį čiaudėjo ir purtėsi :D
mūsų karinai irgi ""fiškės" suteptos kažkokiu tepalu, todėl yra tik labai maža tikimybė, kad ten kas nors oksiduosis. Jeigu jungtys būtų linkusios oksiduotis tai oksiduotusi ir be vandens, užtektų drėgno oro, kondensato ir panašiai. Kai turėjau safrane, tai teko keisti salono radiatorių, net po panele, kur tikrai nepatenka vandens dauguma jungčių jau buvo žalios. Nesu girdėjęs, kad tojota turėtų problemų su kontakto nebuvimu
yra priemonių elektros kontaktams, jei reikia po kokio įvykio ar pan. pvz. kontaktų valiklis (http://www.motip.nl/motip_upload/lijnpdf/TI/EN/WEBL313.pdf), kontaktų apsauga (http://www.motip.nl/motip_upload/lijnpdf/TI/EN/WEBL311.pdf) (pastarieji rekomenduojami naudoti kartu) arba šitas (http://www.motip.nl/motip_upload/lijnpdf/TI/EN/WEBL314.pdf), silikonas (http://www.motip.nl/motip_upload/lijnpdf/TI/EN/WEBL307.pdf) kontakto negerina, tik atstumia drėgmę, tuo pačiu apsaugodamas gumines kontaktų apsaugas nuo sutrūkinėjimo, senatvės, aplinkos poveikio ir pan. :)
Bet geriausia, pagal galimybes, vengt smagaus taškymosi su ir be apsauga :)
Užsidėjus ištisinę variklio apsaugą, po kapotu tapo švaru ir sausa.
Citatazally parašė:
Užsidėjus ištisinę variklio apsaugą, po kapotu tapo švaru ir sausa.
O kas yra ta istisine apsauga? Kazkokia nauja, ar ta pati, originali, kuri 800 litu kainuoja?
Pas Corolla benza variklio apsauga tik dali apacios dengia, o pas dyzelines nuo 2004 08 men atsirado istisines- po visu variliu(kaip Avensio).Tai ussidejau ir gerai, tik tepalo nuleidimui ispjauta skyle neatitinka.
autovega metalines apsaugos tik 400lt su montavimu, manau uzsidesiu del sventos ramybes, as po miskus varau - subaru uzmusiau, dabar su corolla vargstu
CitataSubaruturbo parašė:
autovega metalines apsaugos tik 400lt su montavimu, manau uzsidesiu del sventos ramybes, as po miskus varau - subaru uzmusiau, dabar su corolla vargstu
Jei gerai uzkabinsi, manau nelabai ka pades....
Vakar keliais apejau saviske, apluzinejusios tos apsaugos, bet dar kokie 80% dengia, tad dar nepulsiu investuoti i tai...
Kaip ar keiciant tepalus yra nuimama apsauga, ar uztenka priėjimo per dangtelius apsaugoje?
Snd Tokviloj radau lankstinuka Toyota plienines 2mm dugno apsaugos,kaina nuo 400lt