Sveiki, turiu problemą su apsukom ant laisvų. Nusipirkau rudenį Toyota Corolla Verso 2006m. D-4D 2,2L dar prie +17. Vargo nebuvo. Atvesus apie +4, prasidėjo blogai kurtis- ilgai sukdavo. Kuo šaltyn- tuo ilgiau. Atrestauravus (deja, pas latvius) purkštuką- pradėjo vestis gerai, bet ant laisvų - banguoja apsukos. Dar, sakė, keitė kokį tai siurblio daviklį. Sušylus bangavimas vos pastebimas, tik kad pas mus mažam kaime nespėja sušilti. Gal kas žino kur kas galėtų padėti ? Autotoja labai nusivyliau, nes dėl blogo užsivedimo labai abejojo ir tūkstančius vis minėjo...Dėkoju
Ir dar: kuro filtras- tik pakeistas MANN, kuras tik iš degalinės. Aplamai aš ją dar labai myliu:).
Diagnostika ką nors parodė?
egr voztuva paziurek ar neuzsikises
Gal būt apsijuoksiu, bet kas yra egr vožtuvas ir kur jis yra? O diagnostika Autotojoje iki purkštuko atrestauravimo parodė, kad viskas pas mane gerai, tik ketvirtas purkštukas blogas. Dar pakeitė gerą žvakę į kitą gerą.
tai ismetamu duju recirkuliacijos voztuvas, per laika jis pridega ir tai itakoja variklio nestabiliam darbui, duminimui ir t.t Tokia tema tikrai buvo, jei tingi ieskoti cia, tai google arba yuotube tikrai tau pades ji rasti, bet tai tik prielaida paziurejus i lubas.;) O siap kiek zinau pakeitus purskstuka reikia ir jo adaptacija prie kompo padaryti.
purkstuka restauravo???
Purštuką restauravo, dar kitus tris pravalė- taip sakė latviai, ir gyrėsi, kad Lietuvoje to dar nelabai moka... Dar ką tai kalbėjo, kad reiktų pakeisti siurblio daviklį, tik nelabai supratau kokio. Gal kuro? Apie dyzelius nelabai, tiesą sakant, išmanau, nes iki šiol važinėjau Subaru. Gal dievulis nubaudė mane, kam persėdau ant Toyotos?:) Aš ne iš blogos valios, tik Subaru dyzelinės neįkandau, o benzo kainos labai kerta per kišenę. Teko rinktis dyzelį. Na ir jei ne Subaru, tada Toyota.
As pirma karta girdziu. kad galima situos purkstukus restauruoti.Na gal ir atsirado kas tai daro idomu kiek kainuoja.Nes dabar deveti jau irgi paieskojus galima uz 150 lt nupirkti. EGR voztuvas gali buti uzsikises tik tavo masinon nezinau kur jis yra 2,0 D4D tai toks http://www.toyodiy.com/parts/diag_2gfnUn.png
randasi desinej pusei sone variklio ziurint atsidarius kapota. Kuro siurblio davikli tu ispradziu rasei kad keite Latvijoj tai su juo tada viskas gerai.
Dar paskaitinek forume daug kam yra buve kad reikia perprogramuoti kompiuteri ant saltesnio klimato. Ir viskas butu gerai
Kainavo taip: už vieno purkštuko atrestauravimą ir kitų trijų pravalymą, dangtelio tarpinės ir riebokšlių po purkštukais bei dar kokių tai keturių žiedelių pakeitimą, kuro filtro pakeitimą, kuro bako ir kuro sistemos išvalymą- 900,-Lt.
O ar turi kokios įtakos srovės atjungimas nuo akumuliatoriaus? Subaru būdavo padeda, kai dujininkai ką pridaro.
Dar būtų mano bėdą sumažinti pasistačius autonominį šildymą, tik kad brangoka. :(
Autonominis sildymas turi teikti konforta jei nenori saltoj masinoj sedeti, kol pasiltu vaziuojant, o ne spresti problemas del apsuku. Gali buti kad gribauja koks nors temperaturos daviklis, ar oro srauto matuokle Bet diagnostikoje turetu rasti.Del viso ko dar pabandyk uzsukti sildyma salone nes as menesi prasivazinejau, kol supratau del ko nenukrenta apsukos, pasilus masinai. Pasirode, kad jei sildytuvas iki galo atsuktas tai susikelia variklio apsukos ir tai turi buti, cia viskas normalu.Pas mane toyotoj paprastas sildymas ne klimatronikas.Akumuliaturiu gali pabandyti atjungti ir palaikyti koki pusvalandi tik atjungias ijunk trumpam koki nors elektros prietaisa kad issikrautu ten kazkas nezinau tik kas.Ir kai pajungsi akuma palauk dar koki 10 min tik paskui uzvesk, nes man yra buve, vedziau is karto tai negraziai dirbo variklis kol prasidirbo.Bet man buvo nusedes akumas.Akumuliatoriaus negalima atjungti jei nezinai ar yra koduota magnetola tada ji neveiks. Orginalios nebuna koduotos.