sveiki, toyota entuziastai. Gal kam teko keisti arba turejo bedu su sankaba Corollai Verso d4d nuo 2004 m.? Butu idomu suzinoti jusu patirti ir padarytus sprendimus remontuojant.
Pasidalinsiu savo situacija. Itariu kad manajai CV (2005, 2.0, 85 kw) eme buksuoti sankaba - kylant i kalna apsukos kyla o to smagaus pagreicio nebeliko + jau pastoviai jauciasi svylancios sankabos kvapas (toks tarsi svarkes kvapas).. Idomu kiek ilgai dar galeciau su tokia vaziuoti... Kazin ar blogiausiu atveju, labai prasisukant sankabai, galeciau pardardeti dar savo chodu kokia pirma pavara?
Dabar stovi originalus plaukiojantis smagratis. Kiek teko forume skaitineti tai taip kai kurie Avensiui juos keicia yprastais vienalyciais, mat patvaresni. Ar kam teko su tuo susidurt Verso atveju?
Kaip pirma isivaizdava buvo 3 alternatyvos:
1.deti vienos mases smagrati
2. arba deti optifit sankabos kompl.
3. arba keist tuo paciu originaliu.
Kaip tvirtino Solorinoj, Optifit sankabos komplekto siam modeliui dar nera. Tad jei nebus galimybes keisti i vienalyti smagrati beliks deti originalu. Ar kam pazistama situacija? Galvoju dar tuo paciu pasikeisti ir greiciu dezes tepalus.
Is anksto dekui uz pasidalinima patirtim.
Pas mano vvt-i irgi tas pat su sankaba, tik benzui smagracio problemos nera, taigi man pigiau atseis remontasB)
kokio gamintojo sankabos komplekta imsi?
del gamintojo pasirinkimo kol kas dar aiskinuosi. Ziuriu labai populiarios Aisin firmos, bet dar paieskosiu toliau. Parasysiu kaip sekes.
Citatabmindau parašė:
del gamintojo pasirinkimo kol kas dar aiskinuosi. Ziuriu labai populiarios Aisin firmos, bet dar paieskosiu toliau. Parasysiu kaip sekes.
O.K
Taigi del tos sankabos. Ieskojimai pereina i antraja stadija - tinkamu detaliu radimas. Bjauriausia kad tai atsitiko isvykus, Norvegijoj. Cia kompl.kaina (guoliukas, diskatorius ir diskas Assy niekur internete neradau tokios firmos, gal kas galit paaiskint?)) be smagracio yra 1161 Lt. Sulyginau kainas kurias gavau Lietuvoje. Pas Toyota (Solorina ir Mototoja) kainos vienodos - Diskelis kainuotu 430 lt., diskatorius 638 lt., guolis 156 lt.= 1224 Lt su PVM. (Pamanyk, norgej to paties originalaus sank. komplekto kaina mazesne). Dar viena firma 007 Kaune, Aisin firmos sankabos kompl. su smagraciu siule uz 2589 Lt. Smagracio kainos (manau del jos dydzio) nei Lt nei No nedave. Svarstau varianta siustis is Lt, nes Tanagroj gavau geras kainas.
Tik klausimas 1: ar uztenka VIN numerio reikiamai detalei parinkti? na cia aisku reikes tai su Tanagra pasiaiskint, bet nesinoretu atsisiuntus surasti kad kazkas neatitinka.
Pas norgus yra sistema, kurioj parodo kiek laiko uzima pakeisti konkretaus automobilio tam tikra mazga. Tai del CV rodo kad pakeitimas trunka 9 val. Siaip tai iprasta kad sankabos keitimas uztrunka apie 4 val. tai jau du pavieniai vietiniai meistrai atsisake, pabijoje kad bus kokiu pribumbasu ir dar kokiu spec irankiu reikes.
Klausimas 2: ar sankabos pakeitimas CV reikalauja spec. irankiu turejimo ir ar yra tiek sudetingas, kad paprastas meistriukas negaletu to padaryti?
Persiskambinau dar keleta didesniu servisu (ir toyota tarp ju) visi laiko kaina apie 4600 lt vien uz darba. Tai va, dar neskubu, svarstau :/.
Man kai keitė plaukiojantį smagratį tai net trys modelius davė iš jų tiko tik vienas.
Sveiki,
Siandien pakeiciau sankaba savo RAVUI. Sankaba paprasta(kompl - sankaba, smagratis guolis ir t.t), kaina 1500lt LIROSTOI. Pas mane RAVAS 2002m. Buvo slankiojantis smagratis. Pakeite uz 450lt Kaune. Slankiojanti smagrati pasiule man isigyti uz 2500lt(cia tik smagratis) - jo tarnavimo laikas apie 70 000-100 000km. Pakeite per mazdaug 8 val.
O man dabar nebuksuoja taip stipriai kaip ziema, dabar vos,vos.
Tai nzn keisti cia ar ne? O gal cia tada ne sankaboi beda, gal kokiam cilindriuke.
Citatakasiliauskis parašė:
Sveiki,
Siandien pakeiciau sankaba savo RAVUI. Sankaba paprasta(kompl - sankaba, smagratis guolis ir t.t), kaina 1500lt LIROSTOI. Pas mane RAVAS 2002m. Buvo slankiojantis smagratis. Pakeite uz 450lt Kaune. Slankiojanti smagrati pasiule man isigyti uz 2500lt(cia tik smagratis) - jo tarnavimo laikas apie 70 000-100 000km. Pakeite per mazdaug 8 val.
Na dvieju masiu smagracio tarnavimo laikas tikrai ne 70-100k km. Draugas avensi pirko nauja is salono rida dbr 350k km ir dar nesijaucia kad reikes keisti zinoma jis daugiau magistralese vazineje. Savo pirkau buvo 80k km (nesu tikras ar nebuvo atsukta nes neimanoma patikrinti) pries 4 metus dbr 230k km. Problemu kolkas nera tik sunkokai pedalas spaudziasi. As nauja toyotos originala smagrati galiu gauti uz 2000 lt, todel jei reikes keisti sankaba statysiu dvieju masiu nes nematau to didelio kainu skirtumo del kurio statyti vienos mases. Juo labiau kad tas vienos mases nera originalas.
Sveiki. Ir man su sankaba problemėlė. Prieš dvi savaites patampiau traliuką su pakrauta mašina tai pradėjo smirdėti sankaba ir pagazavus, jau be priekabos, prasisukdavo sankaba, o vakar pabandžiau aštriau pagazuoti kad prasisuktu, tai neprasisuko ....:o, tai dabar aš :| nebežinau ką daryt keisti ar nekeisti ????????? Mašiniuks Avensis Verso 2,0 d4d, kiek dar liko iki pilno užsilenkimo?
As vaziuoju su slystancia sankaba jau kokius 3000km, jauciasi, kad kuo toliau, tuo labiau ji megsta praslyst ant aukstu pavaru. Kartais nepraslista, praslysta tik staigiai isibegejant 3,4,5 begiu. Daba biski turiu rupesciu su finansais, tai altliekamu 3000lt sankabai neturiu :) Taupau...
as tai manau vasara pravazineti, ir rudeni pasikeisti visa sankabos komplekta. Man bus pigiau, nes vvt-i neturi smagracio problemos kaip D4d.
Citataguners parašė:
as tai manau vasara pravazineti, ir rudeni pasikeisti visa sankabos komplekta. Man bus pigiau, nes vvt-i neturi smagracio problemos kaip D4d.
Jei ketini ilgiau su masina vazineti pasikeisk iskarto ir vazinesi su tvarkinga masina tau visas komplektas valeo firmos 400lt kainuoja. Kainuotu avensiui tiek tai kas pora metu keisciau :)
Jo tiesa, Avensiui D4D pats sankabos kompletkas be smagracio kainuoja nuo 700lt :)
Sveiki, klustelsiu ir as apie sankaba prie to pacio, manau teke tikrai susidurt kazkam. Pas mane Corolla 04m. 85kw, sankabos buksuojant kolkas nesijaucia,tik ji tokia kieta,kad kartais sedyne net arciau prisitraukiu ir dar girgzdesys ja spaudziojant jauciasi kazkoks. Pries pora menesiu perkant sita masina tikrinau Autotojoj, iskart paklausiau apie jos kietuma, tai atsake,kad pas jas visas pakankamai kietos. Ar kazkam buve kazkas panasaus? ar jau i pabaiga manoji?
Pas Avensius D4D vienas is populiaraisu klausimu, kieta ir girgzdanti sankaba. Kazkas zadejo keisti pedalo atmetimo plastmasiukus ir pan. Tik neaisku ar kam padejo. Pas mane irgi kietas pedalas ir girgzda, papurskiu tepaliuko kas pora menesiu, bet aisku uzknisa negyvai. Atrodo hidrauline sankba turetu eit kaip per sviesta, o cia kaip kokiam renault 19 trosines sankaba, ir ne pas vienetus, o masisakai cia taip. Nezinau, kadangi mano sankaba buksuoja, tai vistiek ateis laikas keisti, ziuresiu, kaip po komplekto keitimo ar kas pasitaisys, mesitrai sako, kad daugeliui buna jei sankaba sunki tai diskui ar diskatoriui kapec, kaip is tikruju kiek suprantu, neaisku :)
Na pas mane ji nei girgzda nei kitokiu garsu skleidzia, bet siaip yra gan kietoka. Teko bandyt keleta skirtingu avensiu panasiai kietos pas visus sankabos.
pas mane irgi kieta sankaba taip pat sekmingai girgzda, bet greiciui itakos neturi:)
Supratau, reiks bandyt tada supurkst kazkuo ir man, nes daug mieste vazinejat erzint pradeda..:)
Citatamodka parašė:
Citataguners parašė:
as tai manau vasara pravazineti, ir rudeni pasikeisti visa sankabos komplekta. Man bus pigiau, nes vvt-i neturi smagracio problemos kaip D4d.
Jei ketini ilgiau su masina vazineti pasikeisk iskarto ir vazinesi su tvarkinga masina tau visas komplektas valeo firmos 400lt kainuoja. Kainuotu avensiui tiek tai kas pora metu keisciau :)
:)
Domejausi, man komplektas 600lt+300lt. keitimas garaziuke.
Sveiki,tai vis gi,ar Corollos Verso 2002 D4D 66kw smagratis plaukiojantis ar paprastas,nes nuomoniu daug ir visos skirtingos,o kaip yra tiksliai gal kas is Jusu zinote.
Nu man pagal kataloga duoda kad paprastas. Bet kaina tai didele komplekto pvz.: valeo firmos komlektas +-1400 lt
na mes keitėm, tai buvo paprastas... būtent 66kw.
Nium kad paprastas smagratis tai gera zinia :) aciu uz info.
Tada dar klausimelis,ar butina keisti smagrati keciant tik diska,nes Acura aiskina,kad butinai reikia keisti viska.
nop, turbūt tau aiškino, kad reikia keisti diskatorių, jei keiti diską.
pasikeiciau sankaba. Emiau Sachs komplekta ir LUK smagrati. Ten idomiai, ant to paties smagracio ir Mazas Sachs zenkliukas ispaustas. Tai gal ten viskas Sachs. Na vaziuoja normaliai, nesiskundziu. Perkant detales sake kad CV sankabos apie 150 k tarnauja. Na maniske ir buvo pravaziuota apie 180 k (tame 10 k vazinejimas kalnais ziema). Meistrai paskui parode kad jau net ranka buvo galima pasukineti smagrati.
kuriu metu Tavo verso bmindau ir koks variklis?
Citatabmindau parašė:
pasikeiciau sankaba. Emiau Sachs komplekta ir LUK smagrati. Ten idomiai, ant to paties smagracio ir Mazas Sachs zenkliukas ispaustas. Tai gal ten viskas Sachs. Na vaziuoja normaliai, nesiskundziu. Perkant detales sake kad CV sankabos apie 150 k tarnauja. Na maniske ir buvo pravaziuota apie 180 k (tame 10 k vazinejimas kalnais ziema). Meistrai paskui parode kad jau net ranka buvo galima pasukineti smagrati.
o tai kiek kainavo detales ir is kur pirkai?
neduok Dieve remontuotis pas norvegu meistra - pirma brangu. antra - nedadaro. Pasiemiau trakos nebuvo, kokias tai slangas pamirse sujungt... + radu suvedima gavau daryt, bo stabilumo lemputes uzsidegdavo kiek pavaziavus.
Uz detales mokejau, berods apie 2500 Lt (komplektas + smagratis), jau tiksliai nepamenu. Pirkau Tanagroj. Masina 2005. Variklis 2.0, d4d, 85 kW.
Citatabmindau parašė:
neduok Dieve remontuotis pas norvegu meistra - pirma brangu. antra - nedadaro. Pasiemiau trakos nebuvo, kokias tai slangas pamirse sujungt... + radu suvedima gavau daryt, bo stabilumo lemputes uzsidegdavo kiek pavaziavus.
Uz detales mokejau, berods apie 2500 Lt (komplektas + smagratis), jau tiksliai nepamenu. Pirkau Tanagroj. Masina 2005. Variklis 2.0, d4d, 85 kW.
neatrodo kad biski permokejai?