Sveiki
Problema su Corolla Verso 2,2 D-4-D 100kW aušinimu
Nežinau tai problema didelė ar maža, bet nespėju pilti aušinimo skysčio.Supylus 1l ir nuvažiavus kokius 200 km prasiplėtimo bakas vėl tuščias. Šiandien ištraukiau tepalo matuokle ir pastebėjau, kad lyg ir tepalo kiekis padidėjas, bent stovėjo virš normos.
Spėju, kad problema gali buti su tarpine po galvute. Jei mano teze apsitvirtins http://www.toyotaclub.lt/images/smiley/shock.gif tai kur butu geriausia ir aišku pigiausia tokį gedima pašalinti.
Iš anksto dėkoju už pagelba :)
Jei niekur nebega, tai tikrai pro tarpine varo, nes tokiu nutekejimu nepastebet, manau butu neimanoma. Jei po 1l ant 200km varo, tai geriau ir nevazineciau, nes tepalas nebekoks jau ko gero bus. Jei tepalo tikrai daugeja reiskia per kitur ir neiseina. Kitu atveju butum apsisikes baltais dumais riebiais arba pastoviai butu bala po masina, jei slegis ispumpuotu lauk per nuleidimo slangele, nors idomumo delei pasiziurek ar nera plasmasines apdailos slapios, atsidarius kapota is virsaus turetu matytsi issdziuvusio antifrizo demes arba pelkes... Bet kadangi tai DCAT, tai greiciausiai bus tarpine...
Galimi gedimai:
1. Galvutes tarpine
2. Išsiplėtimo bakelio dangtelis
3. EGR vožtuvo aušintuvas
Pašlinimo būdai:
1. Remontuoti galvutę
2. Pakeisti kamštelį
3. Atjungti nuo EGR vožtuvo aušinimo skysčio žarneles ir sujungti tiesiogiai.
Kainos
1. Gali kainuoti apie 2000 su visomis detalėmis.
2. 25-50Lt
3. Gabaliukas vamzdelio, du užspaudimai ir 1h darbo.
Man 1 ir 3 punkta atliko UAB "Padžera". Jie turi aušinimo skysčio analizatorių, kuriuo gali patikrinti, ar yra aušinimo skystyje išmetamųjų dujų. Diagnostikos kaina apie 50Lt.
Citataaviko parašė:
Galimi gedimai:
1. Galvutes tarpine
2. Išsiplėtimo bakelio dangtelis
3. EGR vožtuvo aušintuvas
Pašlinimo būdai:
1. Remontuoti galvutę
2. Pakeisti kamštelį
3. Atjungti nuo EGR vožtuvo aušinimo skysčio žarneles ir sujungti tiesiogiai.
Kainos
1. Gali kainuoti apie 2000 su visomis detalėmis.
2. 25-50Lt
3. Gabaliukas vamzdelio, du užspaudimai ir 1h darbo.
Man 1 ir 3 punkta atliko UAB "Padžera". Jie turi aušinimo skysčio analizatorių, kuriuo gali patikrinti, ar yra aušinimo skystyje išmetamųjų dujų. Diagnostikos kaina apie 50Lt.
jei leidzia EGR voztuvo ausintuvas, tai kur dingsta antifrizas, pro pati EGR, ar per glusaka? Jei varo per dangteli manau butu pastebejes
Per glusaka ir per peciuko sujungimus.
Pas mane buvo sis variantas, tai irgi 200km pildavau po litra, o kartais ir daugiau
tai kas buvo nutike ir kokios pasekmes , ka remontavo
Citatatai kas buvo nutike ir kokios pasekmes , ka remontavo
Vazinejau as ilgai dapilinedamas skysti, nes nezinojau, kad galima patikrinti ar yra ausinimo skystyje ismetamuju duju, todel pradejau ieskoti kur dingsta tas skystis.
1. Nuiminejo priekini skydeli ir keite peciuko sujungimo tarpines. (stipriai rasodavo langai ir buvo saldus kvapas salone) - 400Lt (nepadejo)
PS Cia kitame servise, ne "Padžera"
2. Keite issipletimo bakelio kamsti - 50Lt (nepadejo) ne "Padžera"
3. Galvutes remontas 1400Lt (nepadejo)
4. Po galvutes remonto buvo likes variantas - variklio blokas(brangoka), todel pats paprasiau, kad ipiltu profesionalaus hermetiko.
Palikau auto servise 2 dienom, o kai atvaziavau, meistras pasake, kad kol kas hermetiko nepyle, nes vienas is meistru prisimine, kad kazkada pas juos buvo Peugeot su tokia pat problema ir atjungus EGR voztuvo ausinima tosolas nebedinginejo, todel ir man ta pati atliko jau nemokamai tik su salyga, kad atvaziuosiu po kurio laiko ir pasakysiu ar viskas tvarkoje.
Beje, UAB "Padžera" užsiima varikliu remontais. Galvutes remontui siuncia į Alytu. Esu labai patenkintas atliktais darbais, nes praeita ziema automobilis vesdavosi sunkokai, o po galvutes remonto sia ziema kuo puikiausiai
Sveiki paklausiau jusiu pasiulimo ir nulekiau tirinti . Pakeliui patekiau i Tokvila, patikrno ir na ten turbut patvirtino mano spejimus, ausinimo skystije yra ismetamu duju. Is karto siulerenontuoti net tai jau yra blogai bet kad kaina labai jau didele pasakw apie 3000 pinigu, Na man siek tiek daugoka :) . tadu prisimenaiu anksciau mineta Padzera nuvariau ir is karto prieme tai va jau savaite kai auto remento, paskambinus pasake kad galva is Alytaus parvazevo ir jokiu didaliu ebu joje nera :)
Taigi laukiu akda pasakys kas padaryuti ir kiek kainuos :(.
tai tiek kol kas naujienu
Tu blaivas rasei? :D
panašu,kad ne:D
Kadangi mašina remonte, tai galima ir atsipalaiduoti. na ir kas ,kad koki litra kitą :) , svarbu, kad galva jau pakeliui i servisa. džiaugiasi žmogus, vel lėks kaip su nauja :)
CitataKestutis777 parašė:
Tu blaivas rasei? :D
nesijuokit. gal zmogui LT kalba nera pagrindine.as angliskai dar ''geriau'' parasyciau.
CitataSaulius SSS parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Tu blaivas rasei? :D
nesijuokit. gal zmogui LT kalba nera pagrindine.as angliskai dar ''geriau'' parasyciau.
Nesijuokiu :) Man labai smalsu, kaip toliau vystosi tas remonto reikalas, nes mano D-CATui tarpines keitimas atsejo virs 4000 litu...
man ir panasi kaina gavos bet dar tuo paciu teko pakeist ir tris kuro pukstukus po 400 uz vnt.
o tu Kestutis777 kur tvarkei???
As savo masiniuka Tokviloje tvarkaus B) Jie nera is pigiuju, bet kokybes ir organizuotumo atvzvilgiu, jie labai kokybiski ir presciziski :) Visada likau patenkintas ju aptarnavimu :) Turiu Tokvilos draugu kortele, su kuria gaunu nuolaidas :)
Bet tai kainos kosmines... seip yra sakoma kad tarpines keitimas apie 1500 atseina... kelintu jusu metu masinos kad taip byra ir po tiek reik kist?
na mano 2006. manau cia ne tiek metai kiek kazkas nepaskaiciuota buvo gaminant D-cat varikli. Del kokybes tai nzn kaip tokvila bet del presciziskumo tai cia faktas... anot ju is kitos masinos idet purkstukus tai yra beveik misija neimanoma... kaip sake negali skirtis ne vienas skaiciukas nes kitaip niekaip netiks... o skyres ir tiko....
ai cia apie D-CAT sneka eina, nedas kaiciau truputi, as irgi d-cato ieskojau bet neradau normalaus tai teke jamr d4d, dabar matau kad neprasoviau...
Butent, apie D-CATus kalba eina... ;) Na, visi daro savo darba :) Tokvila suteikineja garantijas savo darbams, tad ir deda naujas detales. Galima ir senas sudeti, bet garantijos nesitikek.
Kazkaip nesigailiu, kad turiu D-CATa. Patinka man jo zvitrumas... B)
Na sveiki visi kurie davėte pastabas dėl prieš tai parašyto laiško :p. Juk ne visada būna gera nuotaika arba blaivus protas :D.
Tai va parsivariau savo auto iš serviso, kol važiavau atsiimti vis galvoj sukosi viena mintis kiek pinigų reiks, mat be variklio remonto dar prašiau papildomų darbų.Sąmatą gavau tokią:
bendrai remontas 900Lt
tarpinės 390Lt
tepalai 170Lt
galvos tikrinimas ir šlifavimas 200Lt
aušinimo skystis 40Lt
ir dar transmisijos tikrinimas, vairo stiprintuvo tikrinimas ir skysčiai, apšvietimo remontas ir kita patikra.
Tai va viso sumokėjau 1700Lt , lyginant su tokvila tai per pus pigiau
kol kas aušinimo skystis nedingsta :) bet kaip bus toliau bus matyt B)
Bet dar turiu klausimu:
Vis tiek sunkiai vedasi rytais ir meta baltą dūmą užvedimo metu, panašu, kad neveikia žvakės. gal pas ką nors taip yra buve.;)
Ir dar
Niekaip nesuprantu kaip veikia radijo imtuvas , toks vaizdas kad jis gyvena savo gyvenimą atskirai nuo auto :D kada nori įsijungia , kada nori išsijungia :D tik signalus PYPT PYPT siunčia :D į jokius mygtuku spaudymus nereaguoja. Gal turite kokiu patarimų ką daryti TOYOTA auto vadovas jau nebepadeda :@
tai va tiek naujienu
Sveikinu susiremontavus savo zveri :) As remontavau Tokviloi, bet gavau garantija 1 metams. Tikiuosi ir tau suteike garantija ta vieta, kurioje tvarkeis :)
Mage tvarkykis pas elektrikus :) Yra tuo uzsiimanciu zmoniu ;) Maniskis veikia be priekaistu :)
Saunuolis, kad neisizeidei del musu juokeliu :)
Citatamalininas33 parašė:
Na sveiki visi kurie davėte pastabas dėl prieš tai parašyto laiško :p. Juk ne visada būna gera nuotaika arba blaivus protas :D.
Tai va parsivariau savo auto iš serviso, kol važiavau atsiimti vis galvoj sukosi viena mintis kiek pinigų reiks, mat be variklio remonto dar prašiau papildomų darbų.Sąmatą gavau tokią:
bendrai remontas 900Lt
tarpinės 390Lt
tepalai 170Lt
galvos tikrinimas ir šlifavimas 200Lt
aušinimo skystis 40Lt
ir dar transmisijos tikrinimas, vairo stiprintuvo tikrinimas ir skysčiai, apšvietimo remontas ir kita patikra.
Tai va viso sumokėjau 1700Lt , lyginant su tokvila tai per pus pigiau
kol kas aušinimo skystis nedingsta :) bet kaip bus toliau bus matyt B)
Bet dar turiu klausimu:
Vis tiek sunkiai vedasi rytais ir meta baltą dūmą užvedimo metu, panašu, kad neveikia žvakės. gal pas ką nors taip yra buve.;)
Ir dar
Niekaip nesuprantu kaip veikia radijo imtuvas , toks vaizdas kad jis gyvena savo gyvenimą atskirai nuo auto :D kada nori įsijungia , kada nori išsijungia :D tik signalus PYPT PYPT siunčia :D į jokius mygtuku spaudymus nereaguoja. Gal turite kokiu patarimų ką daryti TOYOTA auto vadovas jau nebepadeda :@
tai va tiek naujienu
pigumas per šonus pradeda lysti;)
Ryte sunkiai kurtis gali velgi del keliu priezasciu, kuro padavimas, zvakes ir t.t. oBaltas dumas ryte, tik vedant varikli, ar uzvedus kazkiek laiko eina???
Jei tik vedant varikli, tai arba zvakes arba purskalas, pas mane vedant kai buvo minusine temepratura, spjaudydavosi dumeliais, nors zvakes keistos buvo pries metus, daba ruosius pasikeist kuro filtra ir isipilt purkstuku valiklio, gal biski pagerins situacija. O jei dumas eina pastoviai uzvedus, tikekimes geriausio, kad antifrizo pries remonta buvo pribege i glusaka ir jis turi isgaruot per kiek laiko. Maciau kai pas meistra vienam pakeite tarpine, tai po to dar dvi dienas bezdejo baltais dumais ir ziauriai vare, kol matyt neisgarino visko is ismetimo, po to susitvarke...