Sveiki,
taigi neseniai įsigijau TOYOTA Corolla, 1995 metų, 2,0 dyzelis. Problema yra tame, kad ant laisvų apsuku akumuliatoriaus krovimas yra tik 12, važiuojant 14. Į darbą važiuoju nedideliu atstumu. Neseniai prasidėjo šaltukai, tad tekdavo sujungti pečiūkus ir t.t Po savaites tokių pasivažinėjimu, vakar jau savo mašinos nebe užkuriu.
Klausimas: ar tai normalu, kad krovimas ant laisvų tik 12 ? Gal kas patars kokių variantų, minčių ką daryti.
Ačiū už Jūsų atsakymus !
Kiek zinau nors nesu spec sito reikalo tai negali krovimo įtampos rodyti žemesnės nei 12 tada gaunas kad energiją tiekia akumuliatorius . patikrink krovimo įtampą ant generatoriaus ir akumuliatoriaus, tikrink varžas laiduose ar kitaip jų sujungimą. Gali patikrintis taip pat generatoriaus angliukus, kartu ir sepetelius.
CitataToyotaClub parašė:
Kiek zinau nors nesu spec sito reikalo tai negali krovimo įtampos rodyti žemesnės nei 12 tada gaunas kad energiją tiekia akumuliatorius . patikrink krovimo įtampą ant generatoriaus ir akumuliatoriaus, tikrink varžas laiduose ar kitaip jų sujungimą. Gali patikrintis taip pat generatoriaus angliukus, kartu ir sepetelius.
Taip, taip,atrodo kad čia tas kelias. Bet Meistrai jau keturi žiūrėjo ir niekas nieko. Paskutinis sakė, kad neva važiuoju trumpus atstumus, todėl ir teks kas mėnesį krautis akumuliatorių. Bet aišku, kad čia yra nesąmonė. Na, dar likę meistrų mieste yra, mėginsim variantus.
Paprasta matematika, jei "lampočkė" neužsidega, kuri informuoja apie nepakankamą krovimą, tai nėra ko bėdų ieškot. Manau, teks keist tik akumą, o ne bėdos ieškot. Šiuo metų laiku apkrova generatoriui didelė ir ne kiek energijos tenka krovimui.
Gal sepeteliai nusideveja? ar tiesiog bandyk keisti visa generatoriaus dirzeli gal padeti turetu. Ne visad ta lempocke uzsidega neseniai teko paciam tuom isistikinti.
CitataToyotaClub parašė:
Gal sepeteliai nusideveja? ar tiesiog bandyk keisti visa generatoriaus dirzeli gal padeti turetu.
Pats automobiliuose esu visiškai žalias žmogus. Varysim į servisus, žiūrėsim ką pasakys dar kiti .
Ačiū už atsakymus ;)
Prie ko dirželis? Jei necypia apkrovą davus, kokio velnio ieškot bėdų???
Citatamvideolt parašė:
Prie ko dirželis? Jei necypia apkrovą davus, kokio velnio ieškot bėdų???
taip, niekas necypia. Ir šiaip jokių kitų šalutinių dalykų nevyksta. Tik tas, kad ant laisvų šviesos prigesta pastebimai, gazuojant jos ryškėja, nes krovimas jau normalus vyksta. Per savaitę pasivažinėjus, šildant mašiną, vakar jau jos neužvedžiau.:|
Akumuliatorius...štai ir bėdoms galas. TOYOTOS "apskritai" nelabai noriai lygina energiją, ką paminėjei apie šviesas (jau trečia TOYOTA mano parke). Kiti mašiniukai mano mažiau reaguodavo :)
Citatamvideolt parašė:
Akumuliatorius...štai ir bėdoms galas. TOYOTOS "apskritai" nelabai noriai lygina energiją, ką paminėjei apie šviesas (jau trečia TOYOTA mano parke). Kiti mašiniukai mano mažiau reaguodavo :)
Kaip rašiau, esu žalias. Bet kiek logiškiau galvojant, prie ko akumuliatorius, jei krovimas ant laisvų 12, taip 14. Akumuliatorius "Banner" firmos, pirktas prieš metus laiko.
Dar, vienas žmogus taip atrašė:
privalai patikrinti pradziai dirzelius jei tokia padetis .O seip greiciause reliai reguletoriui pypec reik nuiminet ir statyt ant stendo genera.
Kokis miestas gadina ta COROLLA?
Citatamvideolt parašė:
Kokis miestas gadina ta COROLLA?
Utena
Kaip ir sakiau patikrink dirzelius kartu prie visko.