Mašiniukas važiuoja kaip ir važiavęs net nieko nebūčiau įtaręs. Bet nutiko tokis dalykas manę bandė aplenkti bendradarbis, kurgi leisiuos lenkiamas. Paspaudžiau "dugnais" ir iš galo pasipylė dūmai. Ne taip jau ten juodi ar tiršti dūmai, ir ne mėlini šiaip skaidroki dūmai ir gan nemažai. Garaže paspaudžiau pedalą, tai ant žemės liko juoda smalkių dėmė. Pakeičiau oro filtrą ir kuro vistiek tas pats. Ar tai normalu?
Citataketvirtasis parašė:
Mašiniukas važiuoja kaip ir važiavęs net nieko nebūčiau įtaręs. Bet nutiko tokis dalykas manę bandė aplenkti bendradarbis, kurgi leisiuos lenkiamas. Paspaudžiau "dugnais" ir iš galo pasipylė dūmai. Ne taip jau ten juodi ar tiršti dūmai, ir ne mėlini šiaip skaidroki dūmai ir gan nemažai. Garaže paspaudžiau pedalą, tai ant žemės liko juoda smalkių dėmė. Pakeičiau oro filtrą ir kuro vistiek tas pats. Ar tai normalu?
žinoma normaliai, taip buna kaip važineji pensininko režimu,zemom apsukom, susirenka suodžiai o paspaudus daugiau tiesiog juos ispucia,
Jei kuro neryja kibirais ir pats nejauti jokiu blogumu, tai ir vazinek. Pvz, jei masina ilgiau pastovi, tai gali buti daug baltu dumu. Kazkada nusipirkau is draugo bmw stovejusia apie metus, tai dvi dienas vazinejau pildamas baltus dumus paskui save. O tavo atveju biski duok apsuku masinai, kaip kad zmogus minejo ir turetu susitvarkyt.
Normalu čia viskas. Staigiai spustelėjus, kuras nespėja sudegti dėl to ir dūmija.
kokiu budu staigiai spustelejus kuras nesudega? kiek bespausi jis turi sudegt. dyzelis ismeta suodzius visada. todel ir tepalai greit pajuosta. jei sukiai zemi nuolat,tai suodziai seda ismetimo sistemoj. baltas dumas numynus tapke gali but del susikaupusio kondensato ismetimo bakely. bet jei meta balta duma kuris dvokia nesudegusia saliurka,tai tada ieskok bedu giliau.
Na pavažinėjau antru bėgiu "paminęs tapkę" visi suodžiai išsilakstė. B)Dėkui už patarimus;) Bet neilgam
Šiandien išsprendžiau problemą su tuo padūminimu. Papasakosiu gal kam padės:
apskambinėjau ne vieną autoservisą, nupasakojau tą patį kaip ir pirmame poste. Vienas geras meistriokas pasakė kad greičiausiai bus kaltas atidirbtų dujų vožtuvas (EGR valve). Susitariau kad servise padarytų diagnostiką, padarė motoriukas super be klaidų ir be problemų. Tada pasakiau, kad patikrintų tą "EGR" perjungė patikrą ir man parodė jo rodmenys. Pasirodo netolygiai jis atidarinėja savo "sklendę". Apskambinėjau visus šrotus kaikurie užsiprašė po 250-300. Bet yra toks neblogas šrotelis Garliavoje Vasario16-os gatvėje. Palikau už šį EGR 150 lietuviškų.
Stovi jisai:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F056%2F573%2F56573%2Fthumb_img.jpg&hash=cdea042f6220da774f8ac52c3b8ca65581af54f7) (http://ikelk.lt/boxes/34957)
Bet dar prie to pačio aptikau vieną nesusipratimą:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F056%2F574%2F56574%2Fthumb_img.jpg&hash=b195219d165b55028ef6d9ebd3cefe2675d0f1a8) (http://ikelk.lt/boxes/34958)
Atsilaisvinęs šlangutės užspaudėjęs (geltonai pažymėtas) ir toje vietoje kur įeina į motorą buvo "šlapia" (pažymėta raudonai) Pakeičiau tą chomutėlį į užsukamą su atsuktuvo pagalba. Surinkau viską į savo vietą ir kagi pirmas testas: jokio dūmo.
Tikiuos šis postas kam nors padės, beje tas nelemtas "EGR valve" kaltininkas gali būti ir kitų bėdų. Tokių kaip traukos dinginėjimas nestabilus motoro darbas, laisvos apsukos.
Ten kur pas tave slapia prie tos slangutes, ja numovus, pas beveik visus daugiau ar maziau bus slapia, nes ten karterio alsuoklius. Per ji iseina karterio dujos ir tepalo dulkiu, per laika ten jo kaupiasi. Net nuemes slanga nuo turbos iki filtro irgi turetum pamatyt nedideli tepalo ruozeli. As ir galvojau anksciau, kad cia kazkas negerai, bt kiek supratau, per kazkur alsuot turi. Tik aisku, taip gasdinanciai atorod, kad tas susikaupes tepalas gali i turbo oro paemima patekt.
ketvirtasis, ar išprotėjkai? EGR ne pirkti reikia, o pravalyti su šepetėliu ir kokiu tirpikliu ar benzinu ar žibalu. Ten solenoidas su sklende stovi, ta sklendė aplimpa suodžiais ir užtenka pravalyti, kad nebestriginėtų ir visos bėdos dingsta.
Citatahorn parašė:
ketvirtasis, ar išprotėjkai? EGR ne pirkti reikia, o pravalyti su šepetėliu ir kokiu tirpikliu ar benzinu ar žibalu. Ten solenoidas su sklende stovi, ta sklendė aplimpa suodžiais ir užtenka pravalyti, kad nebestriginėtų ir visos bėdos dingsta.
Cha-cha, diena prieš tai buvau nuėmęs ir viską kruopščiai išplovęs. Visą sklendę pravarinėjau, rankos dar dabar neatsiplauna nuo suodžių. Bet vieno negalėjau padaryti - elektronikos blokelio, jisai užknieditas. Po praplovimo uždėjau atgal rezultatas toks pat.:(
Va tiap - va;)
Buvau servise pas savo pažįstamus, sako per porą savaičių jau atgaivinom 4 d-4d variklius. Šiandien kaip tik avensio verso variklį surinkinėjo. Išlazdavojo juodai. Pirma sakė-egr reikia užglušint, kad variklis nors kiek ilgiau laikytų, antra-tepalus pilti kuo geresnius, nes tepalo siurblys yra vaiklio korpuse, jam trūksta galios(pats mažas, slėgis mažas), o nuo siurblio iki veleno ir iki galvos tiek magistralės pravyniota, kad oijojoi, vienu žodžiu, pamatavom, kad apie 1 metrą magistralės išvedžiota variklio bloke ir galvoje, kol daeina iki filtro, po to iki veleno ir cilindrų, o apie 40 cm nueina tik po 2 apsisukimų :o Tai jei ilgiau pastovėjęs variklis, turi prasisukti kokius 6 apsisukimus, kol dastums tepalą iki veleno. Tas variklis išnešiojo veleno indėklus, kiti tokie sakė ir su turbina bėdų turėjo. O automobilis iš belgijos, rida tipo originalis ir nesiekia 200.000. Apžiūrėjau nuimtą kolektorių, EGR skylė visiškai užsikišus, o visas kolektoriaus vidus apaugęs, taip pat ir stūmuokliai atrodo ir vožtuvai, o nuo EGR magistralė irgi galvos viduje pravyniota. Sakė, jei valyt, tai viską ardyt reikia, o kaip galvoje magistralę pravalyt, biesas žino.
Tai kiek suprantu Toyotos jau greit bus nebelaikomos kokybes etalonu :) D4D varikliai blogai tepami, sankabos, purkstukai ir turbos ana shaibom. Benzinam ziedai keciami, kas 50k km :)
CitataHenris parašė:
Tai kiek suprantu Toyotos jau greit bus nebelaikomos kokybes etalonu :) D4D varikliai blogai tepami, sankabos, purkstukai ir turbos ana shaibom. Benzinam ziedai keciami, kas 50k km :)
Tai kad dyzeli galetu nupirkti 50k nuvaziavusia tai tada dar laikytu. Bet kad jos dazniausiai buna nuvaziavusios puse milijono. Turbut niekas dabar nebegamina tokiu kokybisku masinu. Anksciau pirkdavau virs 10 metu senumo o atrodydavo kaip nauja. O dabar ieskojau dveju- treju metu verso tai vaizdai baisus. Sedynes sutrintos stabdziu diskai jau keiciami, Jungtuku simboliai vos matomi, Paneliai subraizyti. Cia toks vaizdas Tauragei ir Kauno turgui. Ir uz ka moketi 30 tukst. litu?
Tai ir buvau užvedęs temą kad nusivyliau Avensiu. Toji ankstesnė mano toyora Picnic ir po šiai dienai niekas nėra keista, važinėja žmogelis ir vargo nemato.
Ketvirtasis- klausimas butu, kaip konkreciai tau patikrino ta EGR voztuva ir nustate kad jis blogai veikia? Nes as saviski buvau issilupes ir valiau o rezultato jokio. Svarstau dabar ka toliau daryti. Sakau gal ji reiktu uzglusinti, tik nelabai zinau kaip ta padaryti. Ar tai reiktu deti papildoma tarpine kuri neleistu orui pateikti i ta EGR voztuva, bet kaip tada su paties voztuvo duomenimis. Ar ji atjungti ar palikti tegul darinejasi, bent jau kompas manys kad veikia :)
CitataGrigarasas parašė:
Ketvirtasis- klausimas butu, kaip konkreciai tau patikrino ta EGR voztuva ir nustate kad jis blogai veikia?
Meistras pasijungęs "skanerį" peržiūrėjo viską - viskas idealu:) Sakau perjung ten pas save kažką, patikrinsim EGR tai kai pagazuoji rodmenys procentais keičiasi netolygiai (šokinėja). Meistras nerįžtingai rekomendavo pasikeisti tą vožtuvą (pradėti nuo to) Paskambinau į šrotą, tenais susitariau, kad jei neveiks jų vožtuvas, jie man grąžins pinigus. Pasirodo viskas liuks. Tfu-tfu-tfu
Beje irgi valiau tą "brudą" taip pat be rezultato.
Turėsiu laiko išardysiu savojo "seno" vožtuvo elektroninę dalį pažiūrėsiu kas viduje:)
ketvirtasis kaip suprantu tu prasivalei EGR ir vistiek uzmetus angliu mesdavo toki skaidru duma?? Nes man pravale ir oro srauto matuokle ir EGR,bet davus apsuku iki kokiu 2500-3000 ismeta tokio skaidraus dumo,nei tai melyni nei tai balto,toks kaip i pilkuma,bet vistiek noretusi kad jo nemestu ir neaisku kur saknu ieskot...
Šiaip reiktų valyti viską už EGR vožtuvo. Net dabar šlykštu pasidaro kai prisimenu ką ten mačiau-už egr skylės užsikimšę pilnai, visi oro kanalai apžėlę kaip kaminas suodžiais ir t.t.
planuoju pats išsivalyti EGR. o kaip išvalyti visą brudą už EGR? pripurkšti valiklio į vidų?
o apie kokias jus apsukas kalbat? man masina vaziuojant buna taip tarsi trauka tai dingsta tai atsiranda, jausmas lyg egr strigdamas veiktu. jy esu jau vales lyg ir gerai. technikiniame sake jog blogai jiem duma roda. bet dumas atsiranda gal prie kokiu 5tkst apsuku. kazin tai gali buti susije?tas diagnostikas dare ne vienas, visi praso po 40lt ir patampo peciais. galvoju gal i sovli varyti?egr, oro srauto matuoklis,bake kuro sietelis..gal kas siauliuose parekomenduos ka?emeilu sovli sako gal 5 purkstukas..
ar be diagnostikos galima suzinoti ar veikia egr?ta prasme pamatuoti varza kokia?manuale rodo kad 19.6+-1.4omo tarp koju lyg ir turetu buti, jei gerai suprantu..man simptomai kaip egr, bet nesenai gal pries metus jy valiau tai nieko ten nebuvo daug tu sodziu..galvoju ar verta vel jy lupti laukan..ir su kuo jy geriausia valyti?
Pats užvedžiu šią temą tai ir baigsiu:
Nuvariau į Dizridą anie viską naujai tikrino nors ir sakiau kad EGR-as keistas, pilna diagnostika padaryta, bet anie vistiek viską pakartojo. Nieko nepasikeitė, toliau dūmino. Tuomet pasiūlė ant stendo patikrinti purkštukus, pakalbėjau apie Autotoją (atstovybė) tai sako kad tie gudragalviai pas juos veža purkštukus tikrinti. Na ką tikrinkit, rado du purkštukai "atbratkė kiaura" tai yra atgalios per daug gryžta į baką o kompas kuro daugiau paduoda to pasekoje meta juodą dūmą. Bala nematė, sakau keičiam (skambinau atstovybėn) vieno purkštuko kaina su nuolaida 1500:D:D:D:D:D Aha laukit kolei ateisiu, gavau iš kitur po 900 ir plius visos tarpinės bendroje sumoje 2000 užu medžiagas ir 500 užu darbą.
Dabar nėra to juodo dūmo
na sumos tai kosmines..
Tuziukas jeigu EGR neveikia uzsidega Check Engine lempute.
tai bet kas ten man kisas nesuprantu, leki 3begiu atleidi gaza biski, pasikeicia garsas variklio ima traukti,bet vel padusta. tox jausmas kaip usikises filtras, dar mintis prie turbos kazkas. kazkaip po filtro keitimo svilpia garsiai kazkas po kapotu. sakau gal kiaura slanga koki?
CitataTuziukas parašė:
tai bet kas ten man kisas nesuprantu, leki 3begiu atleidi gaza biski, pasikeicia garsas variklio ima traukti,bet vel padusta. tox jausmas kaip usikises filtras, dar mintis prie turbos kazkas. kazkaip po filtro keitimo svilpia garsiai kazkas po kapotu. sakau gal kiaura slanga koki?
Gi neseniai apie tai kažkas rašė - žarnas bus ir traukos nėra tikrai bus kiaura.
Citataketvirtasis parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai bet kas ten man kisas nesuprantu, leki 3begiu atleidi gaza biski, pasikeicia garsas variklio ima traukti,bet vel padusta. tox jausmas kaip usikises filtras, dar mintis prie turbos kazkas. kazkaip po filtro keitimo svilpia garsiai kazkas po kapotu. sakau gal kiaura slanga koki?
Gi neseniai apie tai kažkas rašė - žarnas bus ir traukos nėra tikrai bus kiaura.
gal gali issamiau kokios zarnos?turbinos?cia aplink filtradeze ieskoti?
Paiskaityk gal rasi pažistamus simptomus.
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=52&thread_id=2380
http://www.celica-klubas.com/forum/celica-ekspoatacija-ir-remontas/Interkulerio-zarnos-skylutes-tvarkymas/1.html