Sveiki, nusipirkau pagaliau Toyota Corolla D4D 2.0 ir jau turiu klausimeli: pradedant vaziuoti, kai apsukos zemos, nelabai traukia. "Vaziuoti" pradeda, kai apsukos pakyla virs 2000 dar ir dumeli neprasta ismeta. Iki tol irgi vazinejau masinomis su dyzeliniais varikliais (bet ne su Toyotomis), bet tokiu problemu neiskildavo. Ar tai normalu? Aciu uz komentarus.
Nu tai tikrai nenormalu juo labiau jog pas tave 93KW. gali buti egr arba oro srauto matuokle. labiau tiketina egr jei iki 2000 traukos nera. Nzn jei noresi galiu padaryti diagnostika patikrinsiu viska jei ka tai 860006229 arba i AZ
Na siaip dyzeliam normalu, jei be jokiu cipu, kad yra turbo duobe, dyzelis be turbos is tikro nieko netraukia, o turba savo sukimoauskciausia momenta pasiekia 2000-2200 diapazone, tada ir jauciamas auto pagreitis. Na aisku traukai trauka nelygu, ziurint su kuo lyginsi. Del dumo tai gali buti daug priezasciu, pirmiausia reiktu issiaiskint kokio spalvos dumas.
Pas mane jauciasi pagreitis kazkur nuo 1800rpm, o pas mano meistra kuris nusipirko Honda CR-V, pasirodo su dviem turbom, tai pas ji jo vos prilietus gaza jauciasi trauka.
As suprantu, kad dyzeliui reikia apsuku, bet visas sitas reikalas atsirado pries pora dienu, o su sia masina vazineju apie 2 savaites. Isvada tokia, kad kazkas jau negerai, reikes pasinaudoti modka paslaugomis :)
As manau, kad cia nenormalu.Vazinejau su verso 2,0 l 90AG nuo pirmo zingsnio trauke su prakasimu. Jei meta duma manu, kad turbina bus i pabaiga. Pirmiausia reiketu pravalyti ERG, o paskui i diagnostika
Dumus meta tik tada,kai vaziuoju,o ant laisvu nemeta.
NUO 2000 ISIJUNGIA TURBINA, TADA IR JAUCIASI KAD VAZIUOJI. :p
DEL DUMU REIKIA TIKRINTI TURBINĄ.
Man labiausiai patinka komentaras apie egr arba srauto matuokli, komentarai su turbina visiskai nedziugina :D