Sveiki,
problema neproblema tokia:
Pries kelis metus saviskio 98m avensio 2.0 vaira galedavau sukiot vienu pirstu stovint masinai vietoje. Dabar gi jau tenka isirezt ir padirbet kad susukt ratus i betkuria puse.
Kilo noras kaip nors pasidaryt vel lengva vaira, gal kas turi minciu ? Ar ka pravalyt, pakeist..
Kryžmę sutepk, gal padės.
Ne sutepk, o keisk.
horn, o dyzeliui avensiui kryzmes kaina kartais ne kosmine, kad taip drasiai siulai keist :) kryzmei zopa buna kai vairas pradeda strigt. Siaip pas mane Avensis II, bet vairas ne is lengvuju, pas kita i 2005 buvau isedes dyzeli irgi vairas panasus. Na aisku kryzme galima keist, bet nebent is sroto ieskot, o cia irgi loterija :)
Beje kai pries tai turejau benzina 94m mitsubihi, tai ir sankaba lengva buvo ir vaira galejau su pirstu sukinet :) Persedau i 10 naujesne masina, o abu sie dalykai veikia kaip pas 15m senesne :) Nzn kodel, gal del to kad dyzelis ir visos asys sunkesnes, ratai didesni ir siaip masinos svoris. Bet kiek suprantu tai ne gedimas, taip jau padaryta yra...
henri, kryžmė turi labai būdingą strigimą, kai vairas pasunkėjas pradžioj ties 3 ir 9 valanda. Galų gale vairas tampa toks sunkus, kad tenka sankryžoje abiem rankom sukti vairą. Kryžmė gali būti kinietiška, nemanau, kad 10 metų ji atlaikys ir kad turėsi mašiną tiek laiko. Tai detalė + formos, kokie 3*3 cm dydžio su rutuliniais guoliukais galuose, tie guoliukai, užsiteršia ir stringa, nes jos pagrindinis darbas sukant vairą, pakeisti sukimosi kampą tarp vairo veleno ir vairo kolonėlės.
Na ten kur guoliai, gal kitaico geriau neziuret, jau geriau rusiska guoli statyciau nei kitaico ;) Nors aisku ten tie guoliukai nedideli. Beje pas mane vienas rusiskas golis toyotoj stovi :) Tik nepamenu, kurioj vietoj man ji dejo, berods ant vairo stiprintuvo dirzo itempejo, nes originalas uze jau :)
Beje rusu guoliai visai kokybiski, butent pramoniniai, kiek suprantu ju nereiktu bijot. Gerai atlaiko ausktus rpm ir t.t.
Aš tai mąstau tą kryžmę įkišt į kokia apsauginę gumą, panašiai kaip granatos, tik atitinkamai mažesnio dydžio. Gal turit minčių nuo ko galima pritaikyti tokį daiktą?
Mind tokį daiktą pritaikyti galima keitimo metu, užkiši ant vieno galo veleno , kai ipresuoji tada užmauni per visą kryžmę ir hamūtais užtvritnini.. Bet guma turi būt plati kad sukantis nsitrintų.
stovint vietoje,kai ratai tiesioje padetyje ir sukinejant vaira tai i viena puse tai i kita sukant i desine atsirado kazkoks dungsejimas... Kame saknys gali buti?? vairo kolonele?
Greiciausiai bus vairo koloneleje isdilusios tokios plastmasines ivores... kiek girdejau vairo kolonelei yra kampanija (kazkoks garantijos pratesimas) gali nuvaryti i atstovybe ir paga koda pasakys ar priklauso ar ne
kur tau kai masina 2003 metu vargu ar kas priklauso :) idomu ar brangiai jos kainuoja...
Ralfas neiskok kur isleist pinigu, pas mane dungsi jau 3 metai, nesuku makaules. DUngsi tada, kai sukant i viena puse, staigiai pradedi sukt i kita puse ir tada buna toks dungt?? Ar taip dungsi?? ir tik viena karta pakeitus vairo sukimo krypti? Jei taip, tai manau neiskok slieku, idesi kita kolonele ir bus tas pats, arba po kurio laiko tas pats :) Svarbiausia, kad nedungsi vaziuojant, kai dungses sukant vaira vaziuojant, tada jau nejuokai...
jo jo pas mane tas pats ir cia tik snd pastebejau,kad greitai kai pradedi persukt i kita puse buna toks dungt ir viskas toliau jau sukasi gerai,toks jausmas kaip kazkoks laisvumas butu.
Tai va pas mane kaip ir minejau jau treti metai yra toks dalykas, juolab ejau TA tai nieko nesikabino, manau jei butu kokia trauke, ar sarnyriukas, tai jau butu pastebeje, o i kolonele vairo ner ko list, kol vairas nepradeda strigt, tada tai jau malonumo nebera ir aisku rizika vairuojant, kad neuzstrigtu atliekant manevra...
na kol kas ir vazinesiu,o kas bus toliau tai jau bus matyt :)
Ralfas pabandyk pasidometi del Kampanijos gi nieko nekainuos, nes ja manau gali pritaikyti ir tavo metu masinai jeigu ji dar nera daryta pries tai
jei traukes ir koloneles viskas tvarkoj ,ir jei vairas sunkiai sukasi .reik paziuret tepalo klampuma. Gal ten jau vanduo,jei masina sena. Arba siurbliukas ora praleidzia. Nzn jusu problemu. man kazkas panasaus buvo. Tai ipyliau Xado vairo stiprintuvui, ir dabar be problemu vazineju jau 2 metus.
Siaip jo, reiktu gal pakeisti stipro skisti, nes ten nuo gamyklos laiku jis jauciu yra. O beje ar pagal gamintoja jis turi buti keiciamas kas kazkiek km, ar jis lifetime skaitosi?
pries pora dienu pradejo sunkiai suktis vairas, kai suki i posuki net nezinai ar pasisuks.... bet manevringumas liko toks pat geras. kame bedos, ka reiktu ardyt ir keist ir kiek toks remontas mazdaug galetu kainuot?:(
sveikas jai stringa vairas pabandyk ipilti trans tune turetu vairas palengveti
siuliciau pakeisti skysti,
sweiki , gal zinot ir ira susidure su vairo koloneles problema??? atsirado vaire laisvumas nedidelis sukinejant i kaire i desine girdimas dungsejimas, o vaziuonat girdimas tarskesys ,ir trinimasis . gal kas koki patarima galetu parasyti ir koki gera specialista , pas mane toyotacorolla d4d 2 litrai dizelinas 2003 metu galo.
Tikrino mano pakaba servise neseniai, ir irgi pasake kad yra sioks tioks nedidelis laisvumas vairo kolonelej, ko pasekoje girdisi siek tiek dunksejimas per duobes vaziuojant. Bet sake nieko cia baisaus, tai kol kas ir neimu galvon
Sveiki,vakar nuvariau masiniuka y servisa[TOYOTA AVENSIS.V2001]Patikrint vairo kolonele mehanikai atrado klibejima,vairo koloneles tvirtinime ten eina 4 varstai ir ant ju gumos,jos susidevejo ir jas reiktu keisti ,bet problema kur gauti.skambinau y toyotos cen..jie tik parduoda komplekte su vairo kolonele.Gal kas nors turi minciu?:(
Srotuose
Gumas is srotu tai nerimta.Gali nusipirt tokes pat.
Gali but tokios pat gumos ir naujiems modeliams.Tokiu atveju galima rast ir labai geros kokybes ir stovio gumu.
Yra ir pas mane ta problema,dvi gumos stovi kairej masinos pusej,ir viena desinej.Sukiojant vaira matosi,kaip visa kolonele slysdama gumoj pajuda kartu su traukem kokius 3 mm.Nauju kiek domejausi rast praktiskai neimanoma,bent jau tos desinej pusej,nes ji maunasi ant pacios koloneles korpuso.Seip ten daug darbo pakeist,bandyt reiktu po ta guma pakist kazka,gal kokio dirzo
sveiki, na pas mane nieko gero.gumu neradau bet teks greit vykt y uzsieny tai ten ir susirasiu ir tikrai manau kad kolonkes pirkt nereiks norint pakeist tik gumeles;)
Ieskojau pagal detales numeri kazkokiam rusu saite,nera tokios detales ir nors tu ka,turbut kad su kolonele keiciasi:D
Gal kas galit paveiksleli imest kaip atrodo kolonele ir tos gumos.Daug vairo koloneliu ismetu i metalo lauza su visom gumom.Gal kai kam padarysiu paslauga ;)
Gerai kaip nueisiu y garaza nufotkinsiu.O tau Edgariukai ar meta vaira y sona lygem kely? nes manoji tai meta ir reik pavairuot.
Nemeta,pasidaryk suvedima ir nemes,nebent padangos kreivai nuestos,tai kol neisilygins ir su geru suvedimu trauks.Pas mane su zieminem padangom maziau,su vasarinem daugiau,gal kad platesnes,pajudant is vietos girdisi toks kaukstelejimas,ir su vibracija neaiskia kovoju
sveiki stai jums nuotraukos kaip atrodo bet pacios gumos isimt negaliu nes reikalinga masina.
https://www.dropbox.com/s/f85ojkj8xvxh8i8/WP_000010.jpg
https://www.dropbox.com/s/b53u2ihk3m6sqre/WP_000007.jpg
vaziuokles suvedima dariau praitais metais bet nuo to nieks nepasikeite.padangos naujos sudinu is srotu nenaudoju.
Esu girdejes,kad meto po kelia del platesniu nei kad priklauso padangu.O gal tik del soninio vejo,mano puciant vejui reikia vairuot,verso turetu dar labiau stumdyt
mu meta y sona puciat vejuj bet cia ne tai.padangos geros ne placios ,pirkau tokes kokios buvo ir atitinka masinos modelio reikalavimu lentele, jei kas nezino li yra ant vairuotojo puses arkos sone.man neisejo padaryti nuotraukos kur matesi tarpelis gal 3mm tarp gumos ir varsto. na bet dekui uz supratima keisim gumas kai gausim o tada rasysim kas pasikeite. visiems aciu.