Judant is vietos sukeliu apsukas iki ~2500, viskas tvarkoje. Su antra pavara nesu tikras ar problema iskyla, bet su trecia jau problema ryski. Kai apsukos pasiekia 2000, masina nebenori traukti.. toks kaip atmetimas atgal ir spaudziu gaza iki dugno, bet kaip atmestu, nera traukos.. Greiti pasiekiu iki 80, galeciau ir daugiau, bet masina labai letai bega.. Plius mieste jau nesinori daugiau vaziuot.. Itariu, kad beda atsirado, kai mane smarkiai uztaske viena masina. Nes pries tai pravaziavau 5km ir viskas ok, o poto stovejau kamstyje ir nepajutau tos problemos, taciau vel bandant iginti masina jauciasis tas atmetimas.. Ar gali buti, kad mane "uzpyle" ta masina? Atsidarius kapota viskas sausa, filtrai sausi. Atrodo, kad ne lasas nebutu isvis po varikliu patekes. Bet taip nei is niekur.. Ryte nieko panasaus nebuvo. Siandien didziaja dienos dali pralijo, o masina buvo lauke. Kokios gali buti problemos? Kokie pasiulymai? Bijau vaziuoti dabar su auto, kad kazka varikliui nepadaryciau. Ačiū visiems.
Kartais degalų nesipylei panašiu laiku, gal sutapimas?
Degalu pyliau vakar is lukoilo (D ecto), iki siol ju nepyles. Bet pravazinejau vakar dar su tuo ipiltu kuro kokias 2 valandas ir nieko panasaus i tai kas vyksta siandien. Siryt irgi nemazai nuvaziavau, bet nieko. Grynai poto "uzpylimo" kazkas ne taip. Taciau manau tas uzpylimas tik sutapimas..
Pirmiausiai pradeciau ziureti nuo kuro filtro.Paskui EGR voztuvas. Oro filtras. Oro srauto matuokle.O gal kur ora traukia i kuro sistema.Uzpylimo dyzelis nelabai bijo.
Siandien reiks dar atidziau pasiziuret. Buvau dar vakar isvaziaves pasiziuret kaip kas, tai is pradziu nieko nebuvo, paskui vel.. ir ta problema kyla tada kada staigiai minu greicio pedala iki dugno..
Prasivaziavau ~20km, is pradziu viskas gerai su visom pavarom, taciau grizinejant namo vel tas pats.. :( Beje ant laisvo spaudziant gaza siek tiek meta juoda duma, bet siaip ramiai dirbant varikliui jokio dumijimo nesimato.
Nepatingėk atsidaryti kuro baką,išvalyti sietelį,o po to gal pakeisti ir kuro filtrą...paskaityk forumą,jau daug kartų buvo rašyta šia tema....
CitataMarkelo parašė:
Prasivaziavau ~20km, is pradziu viskas gerai su visom pavarom, taciau grizinejant namo vel tas pats.. :( Beje ant laisvo spaudziant gaza siek tiek meta juoda duma, bet siaip ramiai dirbant varikliui jokio dumijimo nesimato.
Bijau tiksliai sakyti ar tikrai tas pat tau yra,bet man pries tai turetai toyotai lygiai taip pat buvo salta viskas gerai pasyla vel dingsta trauka tai kaltas buvo kuro filtras trauke ora.Teko uzdeti permatoma slangute nuo filtro iki siurblio ir pasimate, kad eina oro burbulai.Problema issprendziau tik pakeites visa kuro filtra su visu korpusu.Beje man uzsidegdavo serviso lempute, kai netraukdavo.
As tai gal pradziai klema nuimciau, parukyciau ir atgal uzdejas ziureciau ar kas pasikeite...B)
Man pastaruoju metu panasiai buvo: mazdaug iki 2000 apsuku traukia normaliai visais begiais. Bet jeigu tik duodi daugiau apsuku - netraukia ne velnio. Jeigu kita begi imtu kai apsukos sukyla iki 2000-2200 - vaziuoju kaip su normalia masina. Kiek bandziau, traukia ir 120 km/val. Daugiau nenorejau virsyti greicio. Kai permetineju begius ties ta mineta riba check lempute niekada neuzsidega. Kai pradedu "prievartauti" masina, bandyti ispausti daugiau apsuku ir taip kuri laika pavazineju - check lempute uzsidega.
Siandien dariau diagnostika Klaipedos Solorinoje. Jiems rode tokia klaida: 78(8) - Fuel Pump System Malfunction (Short). Pagal juos, tureciau pasikeisti kuro siurblio voztuvelius ir masina vel dirbs kaip bitute. Sake jiems rodo tik 30 kazko, kai turetu buti 100 ar 110, jau nepamenu. Tipo yra uzsikise. Blogumas tame, kad tie voztuveliai pas juos "tik" 980 Lt kainuotu... + darbas 100 Lt (su PVM).
Mano klausimai: 1. Gal paieskoti kuro siurblio srote? 2. Gal pradziai bandyti issiurbti ir isplauti kuro baka, gal tiek ir tereiketu? Ar cia nesusije dalykai su tais voztuveliais? 3. Gal tiesiog kazkur Klaipedoje galima viska padaryti kokybiskai, bet pigiau?
Man irgi trauka dingdavo. beda buvo kuras, o tiek daug visokiu variantu isbandziau, kai temperaturos rodikle pakildavo iki puse dingdavo trauka, mygi gaza o masina negreiteja, isvazinejau per menesi dyzeli, dabar piluosi tik Shell V- power ir su taruka bedu neturejau. Tiesa per ta menesi kai dinginedavo trauka buvau pora kart marmalo ipiles kurui pravalyt tai ipilus pora valandu nedingdavo trauka, o po to vel taspts.
Reikia daryt gyva diagnostika,matysi kur beda,nes varijantu begalybe,turbina,siurblys ir tt
Citatalooking4snow parašė:
Siandien dariau diagnostika Klaipedos Solorinoje. Jiems rode tokia klaida: 78(8) - Fuel Pump System Malfunction (Short). Pagal juos, tureciau pasikeisti kuro siurblio voztuvelius ir masina vel dirbs kaip bitute. Sake jiems rodo tik 30 kazko, kai turetu buti 100 ar 110, jau nepamenu. Tipo yra uzsikise. Blogumas tame, kad tie voztuveliai pas juos "tik" 980 Lt kainuotu... + darbas 100 Lt (su PVM).
Mano klausimai: 1. Gal paieskoti kuro siurblio srote? 2. Gal pradziai bandyti issiurbti ir isplauti kuro baka, gal tiek ir tereiketu? Ar cia nesusije dalykai su tais voztuveliais? 3. Gal tiesiog kazkur Klaipedoje galima viska padaryti kokybiskai, bet pigiau?
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=145&thread_id=3214&pid=57302#post_57302
Dekui tamsa, parasiau jam i privata.
O del kuro, tai gal ten pas jus UK ir svarbu, bet Lietuvoje, manau, geras kuras visur. As pilu retkarciais is Statoil, bet kokius 99 proc. atveju is Neste. Is niekur kitur nesu pyles kuro i sita masina.
Siandien radau zmogu, kuriam buvo identiska problema kaip mano ir isprende butent pakeites i naujus tuos voztuvelius. Dar ir NNZ apie panasu vieno klubiecio atveji papasakojo, kai anas isprende sita beda tik pakeites voztuvelius.
Matau pora galimybiu issisukti is sitos situacijos neperkant nauju voztuveliu. Juolab mazai tiketina, kad sugedo butent abu iskart, beda tik, kad neparduoda niekas ju po viena... Parasysiu kitos savaites gale ar pavyko susitvarkyti, tada parasysiu ir kaip tai padariau.
Internete yra nemazai info kaip prasivalyti ir pakeisti SCV voztuvus.
Stai keletas nuorodu:
http://www.bba-reman.com/forums/topic65898-1-1.aspx
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=108609
http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI
Cia reikia suprasti, kad imanoma tiesiog pravalyti ir toliau naudoti tuos pacius?
Citatalooking4snow parašė:
Cia reikia suprasti, kad imanoma tiesiog pravalyti ir toliau naudoti tuos pacius?
Taip. Tik nera garantijos jog pavyks gerai isvalyti.
Bet gi nieko nekainuoja. Pabandyti galima. :)
Ziurekit, o tuos kuro siurblio voztuvelius tiesiog isimi senus, idedi naujus ir tiek ziniu? Kaip cia: http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI
Ar reikia kompa pareguliuoti, ar pan.? O gal uztenka klemas nuo akumo atjungti ar cia nesusije dalykai?
Nereikia kompo reguliuoti ir klemu atjungti. Reikia dirbti švariai, kad voztuvai ir siurblys neuzsiterstu.
DEMESIO: varzteliai kuriais prisukti voztuvai (po du voztuvui) gali sunkiai atsisukti. Reikalingas kokybiskas sesiabriaunis raktas.
Supratau. dekui. Bet po to, jau reikia atjungti akuma, kad klaida issitrintu?
Aj tiesa, kas keitete patys, ar kaip tame video pakalete plaktuku, kad pilnai isistatytu, ar pvz., varztelius pamazu pakaitomis verzete?
Kalt nereiketu. Ten lengvu paspaudimu isistato be problemu. Tereikia iveikti sandarinimo gumeles pasipriesinima. Sunkiausia yra atsukti keturis varztus. Ypac jei sugadinta galvute, uzkepe varztai, nekokybiskas raktas.
Dekui tau. Bandysiu pasikeisti. Voztuvelius jau turiu.
Sudas gavosi, viena varzta atsukau lengvai, o kito niekaip neisejo atsukti... Nenoriu ismalti sriegio. Likusiu dvieju net nebebandziau. Pazystamas sake nusipirkti atsarginiu varzteliu ir tuos senus, kurie neatsisuka iskals kazkaip, ar ka ten padarys. Nesigilinau labai i tai, ka sake. Ar yra ir kitokiu variantu?
kitas variantas tiesiok atsukti senus varztelius.
Na ka gi, as kelis kartus perspejau del varztu.
Sako galima atsukti stuktelejus per varzto galvute. Reikia kalto gala atremti i varzto centra ir su plaktuku stiprokai stukteleti. Tada turetu atsisukti su sesiabriauniu raktu. Tik reikia viska daryti labai tiksliai. Tiesa vietos uzsimoti su plaktuku ten sakyciau nera.
As nebandziau
Perspejai, bet tai naudos is to gi nera, nesivazinesiu nepakeites voztuveliu... :D Va va, butent apie toki "iskalima" jis ir sake. Tai reikes uzlekti siandien, gal kas gausis. Parasysiu kaip sekesi.
sveiki, na esu cia naujokas, bet turiu tokia pat problema kaip looking4snow:( tai labai idomu kaip pasibaigs si istorija. Ir norejau paklausti looking4snow is kur pirko tuos daviklius ar naujus ar devetus ir kiek kainavo? ar kas domejosi gal uztektu juos isimti ir praplauti gal uztektu problemai isspersti nes nauju tai kaina didoka :)
Praplaut visda galima pabandyt. Yra tikimybe jog pasiseks. Sioje temoje yra mano nuorodos su patarimais kaip tai daryti. Kaip rodo patirtis - svarbiausia atsukti varztelius.
Vsio! Traukia kaip isp..., tfu nauja. :D Liuks, kaip jau buvau pasiilges sitos traukos!
Simptomai buvo tokie: pries kokius tris menesius pradejo kartas nuo karto nebereaguoti i gazo pedala. Mazdaug: pora sekundziu nereaguoja (lyg dusintu masina kazkas) ir tik pyst vel pramusa ir traukia belekaip. Taip tesesi gal pora savaiciu, bet gan retai pasikartodavo.
Paskui buvo tarpas pora savaiciu kai pradingo sie pozymiai, vazinejau vel normaliai.
Tada buvo pora savaiciu tarpas, kad viskas pablogejo, bet atradau, kad to gazo nereagavimo praktiskai nesijaucia gaza spaudziant svelniai ir imetant kita begi, kai apsukos uzkeltos 2-2,2 k. Tokiu budu net Check Engine neuzsidegdavo. Bet vos tik pakeldavau apsukas daugiau 2,5 k - sakes - masina kaip glusa tapdavo.
Mazdaug tuo metu nuvariau i diagnostika ir diagnozavo butent kuro siurblio voztuveliu gedima, ale praleidzia tik 30 proc. kuro, kai turetu 100 proc.
Paskui vel buvo poros savaiciu laikotarpis, kai sitie simptomai daugiau maziau pranyko, net buvau pagalvojes, kad gal ten kazkas atsikimso savaime ir isvengsiu brangaus remonto. :D
Bet...dabar paskutines gal trejeta savaiciu buvo tikras kosmaras... Laukiau laukiau as tu voztuveliu, kaip jie neparkeliaudavo, taip neparkeliaudavo, o vazineti su masina butinai reikejo... Zodziu, uzkelus apsukas iki ~1,8-2 k. jos praktiskai nustodavo kilti ir tekdavo mesti kita begi, norint vaziuoti greiciau. Tikiuosi nesutrumpinau labai smagracio galiojimo laiko...nes imetus kita begi apsuku belikdavo 1-1,2 k... Ir kol vel uzkildavo iki +/- normaliu, praeidavo laiko. Buvo sudetingi lenkimai, ivaziavimai i ziedus, o apie uzlindima jau net nekalbu. Sanaudas kompas rode 11-14 litru, realiu netikrinau. Dabar paskutine savaite buvau atrades, kad visgi pasistengus imanoma uzkelti apsukas iki kokiu 2,5k ir tada imetus kita begi jau gan normalios apsukos budavo - sankaba nebekentejo.
Tai va, praradus vilti sulaukti neoriginaliu, kiek pigesniu Denso voztuveliu berods is Latvijos, gavau beveik uz savikaina originalius (nesakysiu nei kanos, nei is kur, kad paskui vadybininkui blogai nebutu). Siandien idejus tuos naujus voztuvelius iskart (ne po minutes, psuvalandzio ar pan. bet iskart) masina pradejo elgtis kaip nauja. Ech, gerai metai prasidejo. :)
kaina gali juk pasakyti o is kur nerikia sakyt, paskui pasakysi. visko iskarto nesakyk :)
Nu jeigu dirbi prie daliu, zinai ju savikaina. Pridek 5 proc. ir turesi kaina.
na galetum bent apitiksliai +/- pasakyti, nes as dar gyvenu su sia beda ir nezinau kiek is kiaules taupykles traukti kad nepermokeciau. :) na bet seip labai smagu, bet kad tau isejo pasitaisyti masina :) ir uzjausk tuos kurie taves aplekti negali :(
nelabai supratau is kur istraukei kad is Latvijos neoriginalus. Jie lygiai tokie pat kaip ir tie kurie originalioj dezutej. Denso juos tik ir gamina. jei dar kam neteko girdet - denso prklauso toyotai
tiesa turiu tuos voztuveliu ne naujus jei domina
Citatadiagnostikas parašė:
nelabai supratau is kur istraukei kad is Latvijos neoriginalus. Jie lygiai tokie pat kaip ir tie kurie originalioj dezutej. Denso juos tik ir gamina. jei dar kam neteko girdet - denso prklauso toyotai
tiesa turiu tuos voztuveliu ne naujus jei domina
Daugumos detaliu auto gamintojai patys negamina - gamina trecios salys kaip pvz denso, bosh, aisin, kyb etc.
Originalas laikomas, kai dedamas auto gamintojo logotipas kaip kokybes garantas - detale pagaminama specialiai uzsakovui pagal jo reikalavimus.
Artima originalui laikoma to paties gamintojo pagaminta detale, bet be auto logotipo - tipo be auto gamintojo kokybiniu normatyvu, todel gali but ripo prastesnes kokybes.
Kazkur maciau, gal acura.lt kazkokius panasius aiskinimus.
O realybej:
1) avensio pilkington priekinis stiklas su toyotos zenklu - ~1500 lt, be toyotos zenklo - 800 lt
2) denso purkstukas su toyotos zenklu -1700 lt, be tpyotos zenklo - 1000lt
3) aisin dvimasis su toyotos zenklu - ~5000 lt, be toyotos - ~2500 lt
Taigis, siuo atveju jei nera toyotos zenklo, tai ir neoriginalas. Ir kaina stipriai skiriasi
P.s. sorry uz offtopic'a
Gal kas turite pardavimui ar zino kur pigiau nusipirkti (gali buti ir deveti) kuro surblio vaztuvelius?nes kosmaras su tokia masina vazineti :( aciu is karto uz pagalba :)
Pas mane tas pats buvo tai prapūčiau su kompresoriumi, plius PAJUNGINËJAU prie 12v maitinimo šaltinio ir tuo metu dar karta prapūčiau, pakol kas veikia. Trauka atsigavo mašiniukas puikiai rieda :)
P.S. dabar žiūrėsiu kiek km pravažiuosiu kol vėl tas pats pasikartos.
CitataBirzas parašė:
prapūčiau su kompresoriumi, plius PAJUNGINËJAU prie 12v maitinimo šaltinio ir tuo metu dar karta prapūčiau, pakol kas veikia. Trauka atsigavo mašiniukas puikiai rieda :)
P.S. dabar žiūrėsiu kiek km pravažiuosiu kol vėl tas pats pasikartos.
O ar kas nors gali Vilniuje man tą padaryti ką pasidarė "Birzas"? Arba pravalyt tuos vuožtuvėlius kaip minėjo "diagnostikas"? Nes lygiai ta pati bėda pas mane kaip ir aukščiau pas visus aprašyta.
Į 2001m. mašiną nebesinori investuot daug pinigų, tai dėl to ir domina mane tokie variantai kaip: "prapūtimas"/"išvalymas" ir pan.
Pats mėgstu pasikrapštyt prie technikos, bet neturiu gerų sąlygų (garažo)...
CitataMarius512 parašė:
CitataBirzas parašė:
prapūčiau su kompresoriumi, plius PAJUNGINËJAU prie 12v maitinimo šaltinio ir tuo metu dar karta prapūčiau, pakol kas veikia. Trauka atsigavo mašiniukas puikiai rieda :)
P.S. dabar žiūrėsiu kiek km pravažiuosiu kol vėl tas pats pasikartos.
O ar kas nors gali Vilniuje man tą padaryti ką pasidarė "Birzas"? Arba pravalyt tuos vuožtuvėlius kaip minėjo "diagnostikas"? Nes lygiai ta pati bėda pas mane kaip ir aukščiau pas visus aprašyta.
Į 2001m. mašiną nebesinori investuot daug pinigų, tai dėl to ir domina mane tokie variantai kaip: "prapūtimas"/"išvalymas" ir pan.
Pats mėgstu pasikrapštyt prie technikos, bet neturiu gerų sąlygų (garažo)...
manau pirma reiketu paziureti kokoo sklaidos, jei problema voztuveliuose, tikrai galim pabandyt juos praplaut. skambink 867942205
jei ka turiu naujus voztuvelius pardavimui