neradau panašio temos, tai nutariau sukurti naują.
tokia problema:
kai šaltas variklis, tai 2 ir 3 pavara važiuojant ir pasiekus ~2500 apsukų lyg akimirkai dingtų gazas o po to mašina trukteli ir vėl važiuoja normaliai. Kai pašyla variklis - tos problemos jau nebebūna. tas dingimas+truktelėjimas trunka gal sekundę, bet labai erzina.
gal kas susidūręs su problema? paskutinį kart diagnostika nieko nerodė.
variklis 2.0 d4d. pakeisti tepalai, filtrai, diržas.
Pas mane panasiai ant 2000rpm, bt tai buna tik saltam motorui, pora isibegijmu, paskui isibegejant koki trecia karta, nebebuna. Kazkas kaip strigtu atrodo. As turiu dvi versijas, arba EGR valdymas bludyja, arba turbos voztvuvas (nes butent turbos sukimo momente tai buna). Bet kazkaip jau antri metai, susitaikiau. Manau neverta kist pinigu ieskant galu ir neaisku ar rasi. Svarbiausia, kad ne visalaika taip yra o tik vienas ar pora isibegjimu, po nakties...
pas mane lygiai tokia pati beda prie 2000rpm saltam varikliui... EGR ir matuotas ir valytas...
ir pas mane saltam motorui taip prie 2000 rpm buna. pasyla ir viskas ok. nereikia salta vaikyt, nesveika ;)
na cia kaip suprantu toyotos irgi jau kazkokia specifine beda :) Siaip man taip net ne kiekviena ryta buna,bet gana daznai,idomu kaip ziema viskas bus,nes dabar tai variklis greit pasyla...
Beje as kazkaip manau, kad su tuo greicio prislpoimu ant salto ties tam tikrom apsukom susijes dar vienas dalykas. Pas mane ant salto motoro tarkim ijungi 2 pavara ir visiskai atleidi gaza, kad riedetu ant 2 pavaros, tai auto nezymiai trukcioja. Kai siltas motoras taip nesijaucia. Pabandykit kas is jusu gal irgi panasiai elgiasi. Tas trukciojimas nera toks, kad ziauriai tampytu, bet tikrai jauciasi, kad periodiskai tampo...
CitataHenris parašė:
Beje as kazkaip manau, kad su tuo greicio prislpoimu ant salto ties tam tikrom apsukom susijes dar vienas dalykas. Pas mane ant salto motoro tarkim ijungi 2 pavara ir visiskai atleidi gaza, kad riedetu ant 2 pavaros, tai auto nezymiai trukcioja. Kai siltas motoras taip nesijaucia. Pabandykit kas is jusu gal irgi panasiai elgiasi. Tas trukciojimas nera toks, kad ziauriai tampytu, bet tikrai jauciasi, kad periodiskai tampo...
ta tampymasi esu pastebejes, kaip henris sako, ant 2 pavaros, bet tik saltuoju metu laiku. Turiu galvoje ne vasara. Taip pat yra ir tas traukos dinginejimas saltam varikliui, ir nelabai svarbu ar ramiai begejiesi, ar labiau uzsmaugi, tiesiog ties 2k apsuku kazkas trumpam uzspringsta.
pas mane irgi buna tas patrukciojimas atleidus gaza antru begiu,bet ne visada...
Bet del toks jausmas kad kazkas strigtu. Pas mane egr valytas pires pora metu, tai mechaniskai strigt neturetu, nebent elektronika EGRo pjauna gryba. O del to isibegijimo su saltu varikliu ant 2000rpm, net nezinau, atrodo kad turba neipustu, gal kokia ten sklende uzkerpejus nuo kokiu suodziu. Taip paprastai neilisi ten paziuret. Dar pas mane mintis buvo, gal su sankaba problema, nes ant laisvo kad ir salta gali pagazuot apsukos neuzstringa... Aisku jei kas tvarke si reikala, gal pasidalintu mintimis, kad neisrinkt puse masinos :) Nes jei niekas tiksliai nezino, tai kaip ir minejau anksciau, cia ieskojimas adatos sieno kupetoj...
siaip kas del EGR man kiek minejo jis ant salto neveikia tai del jo kaip ir neturetu trukcioti :)
Na sito nezinau, kaip tas EGR dirba, nes ji valdo elektronika. Jei sakai, kad ant salto EGR nedirba, tai ko gero bus su oro ar kuro padavimu kazkas..
Hmm dar sove mintis, cia kazkuriam is klubieciu buco nusproges toks dalykas kaip kuro temperaturos daviklis... Gal kartais jis cia bludija, kol saltas motoras, gal misini per riebu biski duoda ir davus tam tikruose diapazonuose, nesudega normaliai jis. Na bet sakau cia galimba tik burti nezinant kodel taip elgiasi. Juolab, kad servise irgi reiktu tikrint po nakties is kart pasijungus kompa ir vaziuojant ziuret, kur parametras blogas, kai gaunasi tas pastrigimas, kitaim nematau sansu issiaiskint...
jis veikia tik tada kai jau eina karstos dujos... oro srauto matuokle pas mane ka tik valyta,bet sita beda nedingo :) Tai belieka arba purkstukai grybauja ant salto arba su turba kazkas negerai,bet jeigu butu cia su turba susije tai atleidus gazo neturetu trukcioti :) bet purkstukus visus man matavo,bet matavimai buvo tik ant laisvu apsuku ir viska rode liuks, vaziuojant nera galimybes matuoti nebent varyti i diesel centra jie turi stenda kur isemus purkstuka sudaro salygas taip lyg vaziuotum :)
Jauciu tas masinas mes spesim parduot, net neissiaiskine sitos reikalo :)
Nu tai kad jus speliojimo budu aiskinates. Siaip tai galiu pasakyti kiekvienas variklis isskirtinis bet dazniausiai kalena del purkstuku. Aisku reikia ziureti su kompu purkstukus o ne pagal garsa spresti. Jei kam reikes diagnostikos 860006229
Citatamodka parašė:
Nu tai kad jus speliojimo budu aiskinates. Siaip tai galiu pasakyti kiekvienas variklis isskirtinis bet dazniausiai kalena del purkstuku. Aisku reikia ziureti su kompu purkstukus o ne pagal garsa spresti. Jei kam reikes diagnostikos 860006229
Pas mus niekas nekalena :) Paskaityk atidziau :)
reklamos pavare :)
reklama tu reklama... padeti nori o vistiek netinka ane ? Kai ant salto variklio dingineja trauka paklausyk atsidares langa kaip variklis dirba ir pamatysi kad kalena, o jei sakysi kad nekalena ir dingineja trauka taip taip beveik nebuna. Vasara netaip jauciasi daugiau ziema.
kalent tai tikrai nekalena cia jau 100% as tau galiu pasakyt, variklio garsas tuo metu tikrai niekaip nepasikeicia. Juo labiau purkstukus man tikrino su kompu ir tiek ant salto tiek ir ant karsto variklio prie laisvu sukiu jie dirba gerai.
Kokios ridos pas jus kolegos pas ka ant salto masina patrukcioja??
Sveiki, turejau panasia problema. Pas mane ravas-dyzelis. Pradedavo netraukti nuo 3000 aps. ir trauka dingdavo kokiom 5s. po to vel trauka ir taip pasaka be galo. Veliau viskas prasidedavo nuo 2500aps. po to nuo 2000aps. ir nesvarbu siltas ar saltas matoras. Tai pakeiciau kuro filtra uz 30lt ir problema lyg ir dingo. Ziuresiu kap toliau bus.
To modka: na jei ziema dyzelis uzkurus po nakties pakalena 10s, nemanau, kad jau reikia purkstukus lupt lauk. Ir siaip bet kuris saltas dyzelis kol siek tiek nepasyla dirba kazkiek garsiau nei pilnai isiles, net ir naujas auto taip pat elgiasi. Kad purkstukai, tikrai netikiu, del to traukos uzstrigimo saltam motorui ir tai nevisada. Jei kalbet apie kuro padavima, labaiu tikeciau, kad gal pastringa kuro siurblio koks voztuvelis, tada teip gali krist sekundei kuro slegis ir taip buti, bet kad purkstukai visi nebepurkstu prie tarkim 2000rpm ir butent kai kada, nu tai kazkaip man neitiketinai skamba. Beje jei purkstukai kalentu (t.y. butu neadaptuoti) tai manau jie kazkiek kalentu ir ant silto motoro, ypac isibegejant...
To Ralfas: odometras tuoj pasieks 200 000, bet nezinosi, gal buvo atsukta kai pirkau, pirkau 3 metu senumo auto su 132 000km.
As neatmetu galimybes, kad patrukciot gali del kuro padavimo, bet labai likisu prie oro padavimo, nes pamenu kai man mesdavo check'a, tai butent masina susitampydavo ant 2000rpm kai turedavo isisukti turba. Paskui man Solorinoj kazka pareguliavo, nes sake strigdavo turbos sklende. Labai panasus jausmas buvo, bet tai vykdavo bet kada, nesvarbu saltas ar siltas motoras.
To kasiliauskis: na oro filtra keiciu reguliariai kas 15k km, oro filtra visada dedu MANN firmos. Nebent gal firma pabandyt pakeist...
na mums taip ilgam nedingsta,cia toks momentinis sutrukciojimas ir jis tik ant salto variklio buna.
APie tai ir as sneku, pas mane irgi momentaliai viskas ten ivyksta ir tik saltam motorui.
Kol variklis nepasiekia nustatytos temperaturos daviklis neleidzia ijungti turbos, tiesiog taip nustatyta gamintojo ir neiskokit si****j smegenu.
ka reiskia neleidzia ijungti turbos??? viena diena leidzia,o kita jau nebe??? nes ne kiekviena ryta buna tas sutampymas.
snd pastebejau dar viena niuansa su tuo sutrukciojimu :) jeigu ant saltos stengiesi begi perjungt kad nesutrukciotu tai yra begi jungi nepasiekes 2000rpm tai tuomet jau pasilus varikliui kai duodi iki dvieju 2000rpm vistiek bent karta sutrukcioja ir po to jau tie trukciojimai dingsta,toks jausmas,kad bent karta del kazko turi sutrukciot,dingt ta trauka akimirkai nesvarbu kokiu rezimu.
Ralfas as apie tai jau rasiau anksciau, kad butent nebutinai kai visada saltas variklis trukcioja, bet cia buna sutampymas, kai ilgiau pastovi masina ir pradedi vaziuot, butent ant turbos iputimo, susitampo, ir paskui nebebuna. Tai as manau, kad kuro padavimas ne prie ko, cia bus su kokia nafig sklende turbalo, vistiek turbo ortakiuose yra tepalo dulkiu, gal kol pastovi auto ta sklende kiek prikimba,o po pirmo normalaus atsidarymo, prasivaiksto ir viskas buna ok. Nes neisivaizduoju, kas daugiau ten gali strigt. Nes jei butu kokia elektronine beda, manau jau isiziebtu check engine.
tai va kad tokia sudina beda ir neiasku bent jau kur ko ieskot butu galima... Gal ir turba, bet vargu ar nuvarius i koki turbo servisa jie kazka rastu ar pamatytu, nebent bandyt daryt diagnostika ir kad ziuretu viska vaziuojant,o masinai susitampius kokie parametrai pasikeitu.
pasikabinus kompa, galima pastebet aisku duomenis, bet reikia palaikyt masina uzgesinta kiek laiko, tada pasijungt kompa uzsikurt ir tiketis, kad prie pajungto kompo ji susitampys :) Nenustebciau pamates display'ui paprasta dalyka, kad kokia 1s vietoj turbo iputymo kokiu 0,9bar, butu ipuciama tik 0,1 , o paskui staiga pakiltu ikia 0,9 ar 1 bar. Dar pamasciau, kadf galimas variantas, nebutinai turbo sklende, gal turim problemu su ismetamosiom dujom, gal ten kas pasikise, bet tada visalaika nevalintu...
na del ismetamuju duju kazkaip abejociau... Na kompa reiktu pajunginet is ryto masinai kuri visa nakti prastovejus ir tada vaziuot, manau bent vienas susitampymas tikrai butu :)
Prisidedu ir as su savo avensiu prie sitos bedos paiesku. ryte isvaziavau ir ties 2 tukstanciais durniuot pradejo. tai lyg nori vaziuot tai nenori kokias dvi sekundes pasidrigino ir viskas norm... pasilo kazkiek be problemu jokiu vaziuoja. atsalo vel tas pats... erzinantis dalykas.
erzinantis... pas mane jau virš 2000 pasitrukčioja labai trumpai. ir nebėra vien 2500 kaip anksčiau būdavo. ir tik ant šalto motoro. tik va, visi filtrai keisti prieš max 1500km
dar klausimukas kaip pas jus su duminimu??? Ar yra bent kazkiek juodo dumo kai iki kokiu 2500-3000rpm uzmetat ar visiskai nieko? Ir kiek yra normalu,kad to dumo buna?
normalu. Krtais iki 3000rpm net nereikia minti, jei ilgiau vazineji ramiai, o paskui staigiai nuspaudi gaza, tai tikrai nusiperdzia negausiu juodu dumeliu. Ispucia susikaupusius suodzius is glusako ir aisku kazkiek nespeja kuro sudegt...
man vat idomu kokie pozymiai buna jeigu su keliais ar bent vienu purkstuku kas nors negerai?
sunkiai kuriasi, netolygiai dirba variklis. Galimas kalenimo garsas po kapotu. Padidejusios kuro sanaudos.
ok tuomet paklausiu tarkim uzsipylus pilna baka ir kol rodykle daeina iki puses bako atzymos, miesto rezimu kiek tarkim tu nuvaziuoji su savo avensiuku??
pas mane mieste rodo vidutines apie 8,2l/100km - stengiuos per smarkiai nepjaut, nors ir pasitaiko visko :)
vidutines tai vidutines,maza ka tas kompas rodo,bet man is esmes idomu kiek kas pravaziuojate miesto salygom su 85kW varikliu tol kol rodykle nuo pilno bako daeina iki puses bako atzymos?
CitataRalfas parašė:
vidutines tai vidutines,maza ka tas kompas rodo,bet man is esmes idomu kiek kas pravaziuojate miesto salygom su 85kW varikliu tol kol rodykle nuo pilno bako daeina iki puses bako atzymos?
Na aš, su savo 85kw, mišriu režimu, užpylus sklidiną baką ir kol nukrenta kuro lygio rodyklė lygiai iki pusės, ramiai važiuojant, pravažiuoju 550 km..
Iki visiškai tuščio bako išvažinėti neteko. Bet antroje bako pusėje kuro rodyklė gana sparčiai krenta ir ar dar nuvažiuočiau 550 km - didelis klausimas? :)
vat man kazkaip atrodo,kad mano per daug kuro ryja... Na as nevazineju pensininko rezimu, vazinejimas tik mieste. Nuo pilno bako bent jau rodykle taip rode,kad jis pilnas iki tol kol nukrito iki puses bako pravaziavau tik 350km :( idomu kiek litru yra ta puse bako,nes man vidutines rodo 6,0-6,1 litro...
Kiek litru isnaudota kai avensio II rodykle rodo puse bako, pagal mano matavimus buna isnaudota apie 32-33l. Bet as pilu visada statoile iki pirmo pistoleto atsokimo. Daugiau neprievartauju. Kai pildavau nestej irgi maziau nuvaziuodavau, tai speju, kad kazkaip nedasipildavau, normaliai ir beje nuo pilno bako pripylimo rodykle pradedavo kristi pravaziavus mazdaug 60km, kai pilu is statiol, rodykle pradeda kristi tik pravaziavus 90-120km, priklausomai uo vaziavimo stiliaus.
Jei pili panasiai kaip as tai tada is tiesu valgo daugokai beveik 10l/100km - vasara taip neturetu buti. Bet geriau issiaskinti taip, pili pilna baka, pravaziuoji, kol uzsidega kuro lempte, vel vaziuoji i ta pacia degaline, geriausiai net prie to pacio pistoleto, isipili vel pilna baka, paziuri kiek litru sulindo ir pasiziuri kiek praviaves esi km. Pasidalini ir tiksliai zinai.
Beje, kai as persedau nuo benzino i dyzeli, tai pirmas menuo irgi sanaudos buvo 9.5l. Paskui ismokau vaziuot :)
Pridursiu: nezinau kaip pas kitus, bet pas mane borto kompas dabar rodo 6.3l, tai realiai bus apie 7.6l cia maliausi prakitskai mieste. Tai jei pas tave borto kompas dirba kaip ir pas mane, tai i ji labai demesio nekreipciau :)
as kazkodel vistik itariu kad pas mane su purkstukais negerai,nes per daug ryja... Bet is esmes jeigu purkstukai grybauja ir per daug purskia ar visas kuras sudegtu? Ar nebutu tada duminimo didesnio? Nes man keista,kad mieste su puse bako pravaziavau tik 350km cia labai mazai kazkaip sakyciau
cia normaliai, bent jau su 2.2 varikliu. ant 2.0 turetu ekonomiskaiu gal but. Ir velgi, tas puse bako (jei cia pagal rodykle ziuri, tai puse bako kai rodo tai maximum trecdalis buna). Kazkaip pastebejau kad avensiuose jos grybauja.
Taip avensiuose su rodykle yra durnizmas. Bet mazdaug tokia situacija, gamintojas raso, kad bakas 60l, bet maximum esu sugrudes 52l. Tai Realiai, jei rodykle stovi ant puses - bake nebera 32l, kai uzsidega lampecka, turi sutillpt apie 49-50l. Jei ilgiau pavazinbesi su degancia lempecka, tai jau sugrusi ir kokius 52-53l.
blemba kazkaip reiktu man issiaiskinti kaip su tom sanaudom pas mane yra,nes toks jausmas,kad ima 10l ar net daugiau 100km
CitataHenris parašė:
Taip avensiuose su rodykle yra durnizmas. Bet mazdaug tokia situacija, gamintojas raso, kad bakas 60l, bet maximum esu sugrudes 52l. Tai Realiai, jei rodykle stovi ant puses - bake nebera 32l, kai uzsidega lampecka, turi sutillpt apie 49-50l. Jei ilgiau pavazinbesi su degancia lempecka, tai jau sugrusi ir kokius 52-53l.
Ir man to bako talpa kažkokia įtartina. Supilu kažkur truputį virš 50l.
Įdomu kiek su degančia kuro indikacine lempute galima km nuvažiuoti? Gal mes nepilnai išvažinėjame baką (nesinori važiuot iki kol užges mašina).
o su degančia gal galima kokį 100- ar 150 km. nuvažiuoti, o tada jau pilant gal tilps ir netoli 60l ?
dar klausimukas i kurie niekas taip ir neatsake :) ar purkstuku blogas darbas itakoja duminima ar ne?
gali itakot, bet nebutinai
CitataRalfas parašė:
dar klausimukas i kurie niekas taip ir neatsake :) ar purkstuku blogas darbas itakoja duminima ar ne?
Nuvaziuok pas meistra, kurio kompas kabina toyotas, pasijunk ir paziurek purkstuku kompensacijas. Pradziai tai si bei ta pasakys apie ju bukle. Is musu klubo berods narys "modka" uzsiima diagnostikom su purkstukais. Kiek as tikrinau, tai du purkstukai nori daugiau passimt, apie 0,7 ir kitas 0,8, like du ima po 0,2 - 0,3. Norma kompensacijos leidziama iki 3,0, bet taip ir neissiaiskinau ar tos normos turi nevirsyt, visu purktuku parametrus sudejus i kruva, ar kiekvienas purkstukas negali virsyt sios normos. Jei kiekvienas atskirai, tai tos mano kompensacijos juokingos. Siulyciau pasimatuot ir tau, man ne atstovybeje kainavo 40lt.
man matavo kompensacijos sake visos normos ribose tik neklausiau kokios jos :)
Tai kita kart paziurek, ka rodo, nes jei 2 purkstukai rodo po 0.3, o kiti du po 2.7, tai taip, normos ribose, bet jau gali ruost pinigine. Taip, kad normaliai nuvaryk, pas normalu meistra, kuris pasijungs ir prie tavo akiu pamatuos...
na kita sav varysiu del to trukciojimo tai paprasysiu kad dar syki ir purkstukus pamatuotu.
Bet stovek salia, ir ziurek ka ten rodo ir tegul meistras papasakoja reiksmes, o ne "viskas normoj".
Gamintojas numato kad tepalo valgymas ant 1000km-1l yra norma, bet kaip suprantam tai butu nesamone :)
as ir maciau sita uzrasyma 1000 km - 1 litras. Man rodos jie rasydami visur 0 pamirso pripiest. Turejo gal but 10000 km - 1 litras
as jau buvau tokia tema kurias..atleidziant gaza sutrukcioja..irgi prie 2000 kazkas sutrukcioja,variklio garsas toks skardus palieka, duodidaugiau akseleratoriaus, vel duslus garsas pasidaro..viena karta taip uztrukciojo kad visiskai nebeprieme akseleratoriaus..maniau jog taip ir sustosiu, tai nuvariau siaip taip diagnostika, nieko neparode..meistras tik paspeliojo gal bake sietelis kuro kisasi, ir kai reikia daugiau kuro nebepatraukia, arba turbinos kazkoks reguliatorius nesudirba normaliai..bet kur jis toks randasi tai nezinau..
snd dariausi diagnostika vaziuojanciai masinai del tu trukciojimu, zodziu trukcioja,bet tuo metu visi parametrai buna normoje ties 2000rpm turba pucia 0,2bar, meistras sake cia viskas, tai dabar du rytus reiks padaryt eksperimentus. Viena ryta sake nuo turbos vakuumo pabandyt atjungt jos geometrijos valdymo slangute ir vaziuot, ziuret trukcios ar ne, jeigu sitas nepades tuomet kita ryta pries vaziuojant ant kuro filtro reiks ten toki juoda mygtuka pamaigyt tiek kiek jis maigysis ir tuomet vel stebet kas bus vaziuojant.
Beje Henri dar karta ir purkstuku kompensacijas pasiziurejom tai du buvo berods -0,3 ir -0,4 ir du 0,9 ir 0,3
Norma yra nuo -3,0 iki 3,0 :)
gal yra naujienų?
naujienos tokios,kad atjungus turbinos geometrijos slangele ryte ir vaziuojant netrukcioja.
Nu va, jei turbo geometrija, tai geriau nelist, nes turba paskerst brangus malonumas :) Juolab kad sutrukcioja tik viena ar du kartus ant salto motoro :)
23d varau tvarkyt :) meistriukas sake,kad ilys iki turbos tiek kiek jam uzteks jos nenuimdamas tada bus aisku ar uzteks tik kompo pagalba geometrijos valdymas pareguliuot ar reiks nuimt turba, valyt, plaut ultragarsu :) zodziu jeigu tik su kompu 120lt,o jeigu nuiminet 300lt
su ultragarsu neskubek. Purkstukus irgi valo ultragarso pagalba, bet pries tai darydami iskart perspeja, arba purkstukas numirs visiskai, arba atsgiaus. Kaip sakant fivty-fivty. Tai pries darant su turba tokius eksperimentus, pasidomek - ar po tokiu dalyku negali jai nutikti, kaip ir purkstukam :)
ne ne jis sake,kad cia viskas ok tiesiog turbinos valymas ir tiek, sake bus matyt pagal tai kiek ji uzsinesusi ar neuzsinesusi tada ir paaiskes reiks valyt ar nereiks.
turiu toki klausimuka, kas kiek km yra normalu kad reikia dapilti aušinimo skysčio?? ar pas visus yra taip,kad užpylei ir visada tas pats lygis būna?
Cia jau reiktu rasyt i kita tema :) Net yra temu apie antifrizo dapilynejima ir t.t. Man asmeniskai po stiprios ziemos ar labai karsto vasaros reikia dapilt apie stikline. Kazkiek vistiek nugaruoja. Po sios vasaros matyt dapilt nereikes, nes kiek ziurejau tiek pat kiek kad ipyliau po ziemos. Nes sita vasara temperaturos atzvilgiu, jos kaip ir nebuvo :)
su turetu avensiu d4d 110 kw per du metus dapilta puse litro.
dtinas, pylei koncentrata ar paprasta ta tradicini SLLC is atstovybes?
Nes pas mane rodo arba minimum arba truputi maziau minimumo galvoju reiks iliet tik nezinau ko
buvau emes is Solorinos originala raudona.
@Ralfas , kas nors naujo dėl šios problemos?
variautvarkyt rado,kad turbinos geometrijos reguliavimo asele surudijus,sutvarke ta reikala,bet trukciojimas liko tik jis nebe toks pastebimas pasidare ir nebe visada buna tuo paciu ir duminimas gerokai sumazejo, tai dabar sake dar atvaryt geometrija pareguliuos,nes zmogus nori iki galo davest sita problema :)
CitataRalfas parašė:
variautvarkyt rado,kad turbinos geometrijos reguliavimo asele surudijus,sutvarke ta reikala,bet trukciojimas liko tik jis nebe toks pastebimas pasidare ir nebe visada buna tuo paciu ir duminimas gerokai sumazejo, tai dabar sake dar atvaryt geometrija pareguliuos,nes zmogus nori iki galo davest sita problema :)
kiek lietuvisku kainavo?bet sutrukciojimas nedingo atleidynejant akseleratoriu?
jis budavo neatleidinejant,o normaliai spaudziant :) mokejau 80lt
Sveiki,
aš čia naujokas. Tema susijusi su apsukomis,todėl nekursiu naujos ir paklausiu čia. Taigi mano 2004 1.8 benzininis avensis, dirbant laisvomis truputi netolygiai dirba. Kažkur kas pusė minutės nukrenta apsukos nuo 0.9 iki 0.8, pasijaučia nedidelė vibracija ir vėl pakyla kažkur iki 0.9-1.0,tada vėl po truputi leidžiasi,susipurto lengvai ir vėl viskas kartojasi. Tačiau važiuojant didesniu greičiu, įjungus laisvą pavarą ir riedant apsukos vėlgi šokinėja nuo 0.9 iki 1.5 tik čia vyklsta greitas šokinėjimas. ėčiau važiuojant to nepastebėjau. Tačiau riedant tas šokinėjimas vėlgi ne visada būna. Kokie patarimai būtų sprendžiant šią bėdą? Kažkaip galvoju,kad vertėtų pravalyti laisvos eigos vožtuvą,tačiau neįsivaizduoju kur avensyje rasti. Gal kas gali tiksliai pasakyti? Ačiū už patarimus
Nejaugi niekas negali padeti?
pradek nuo to, kad karbiuratoriams valyti skirtu purskikliu pabandyk pavalyti oro srauto matuokle, kuria rasi pries oro filtra ant oro paemimo vamzdzio keturkampe dezute i kuria ateina laidas.;) Viduje vamzdzio yra sensorius kuris uzsinesa dulkemis(isiardes nesunkiai rasi ir suprasi jei ka nors ismanai apie technika) i ta sensoriu nukreipes purskikli keleta kartu papurski duodi isdziuti ir vel bandai uzkurti.
ar keitei zvakes?
CitataTitan parašė:
Nejaugi niekas negali padeti?
Tiesiog isijungia kondiseno kompresorius. Pabandyk isjungti mygtuka AC ir nustatyk, kad pustu per vidurines groteles ir paziurek, ar yra tas sokinejimas apsuku.
Taip,pastebėjau,kad apsukų šokinėjimas stovint vietoje susijęs su ventiliatoriaus junginėjimusi. Bet nuolat ventiliatorius prie radijatoriaus turi junginetis? Dėl riedėjimo didesniu greičiu nesuprantu kodėl.Oro srauto matuoklę bandysiu pravalyti. Þvakės nekeistos.
nebetrukcioja :)+
Tai papasakok kaip issprendei :)
kaip ir sakiau buvo parudijus turbinos geometrijos reguliavimo asele tai sutvarke ta reikala ir geometrija pareguliavo :)
CitataTitan parašė:
Taip,pastebėjau,kad apsukų šokinėjimas stovint vietoje susijęs su ventiliatoriaus junginėjimusi. Bet nuolat ventiliatorius prie radijatoriaus turi junginetis? Dėl riedėjimo didesniu greičiu nesuprantu kodėl.Oro srauto matuoklę bandysiu pravalyti. Þvakės nekeistos.
kondiškes nebandiai isjungt?dings ir aps.šokinejimas ir ventil.neveiks;)
o ka reikia padariti kad apsukos nesokinetu ijungus kondiske.:|
Nuimti kondicionieriaus dirželį :D
O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).
CitataUfO parašė:
Nuimti kondicionieriaus dirželį :D
O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).
Avensis D4D 2.0 85kW nesokineja jokios apsukos ijungus AC sokineja ant 2.2 apsukos. Teorija paneigta :)
Butent. Ant 2.2 tikrai sokineja :)
ant 2.0 šokinėja irgi :) kai pradėjo šokinėt - prisiminiau apie AC. Išjungus AC - krito iki 0,8
gal kas tvarketes ta sutrukciojima? kai orai vesta, variklis dazniau saltas tai ziuriu vis dazniau sutrukcioja, nervina..diagnostika nieko nerodo..:(
as juk parasiau kaip susitvarkiau, skaityk viska
Man sita problema (sutrukciojimas saltu varikliu mazdaug ant 2000 apsuku) dingo labai netiketai - atjungus (uzgliucinus) EGR voztuva.. Bet kadangi atjungti nera geras sprendimas, nes kompas meta klaida ir uzsidega standartines check engine, VSC, TRC lemputes, tai panasu, kad kompo neapgausi, reiks issimti EGR ir issivalyti. Dazniausiai EGR isvalymas isprendzia keleta problemu is karto - dingusia trauka, juoda duminima ir t.t.
Citatamodka parašė:
CitataUfO parašė:
Nuimti kondicionieriaus dirželį :D
O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).
Avensis D4D 2.0 85kW nesokineja jokios apsukos ijungus AC sokineja ant 2.2 apsukos. Teorija paneigta :)
avensis d4d 2.0 93kW 2007 metu - su AC apsukos periodiskai pakyla nuo 800 iki 1000. Manualo neziurejau, tad nezinau ar taip turi but. AC isjungus apsukos nebesokineja
Svyruoja tos apsukos visoms masinoms del kondicionieriaus junginejimosi ir viskas cia normalu .Cia joks ne gedimas,o jeigu nepatinka,tai reikia nukreipt oro srauta nuo priekinio lango ir nebesijungines.Uztat langai rasos :)
CitataVenza parašė:
Svyruoja tos apsukos visoms masinoms del kondicionieriaus junginejimosi ir viskas cia normalu .Cia joks ne gedimas,o jeigu nepatinka,tai reikia nukreipt oro srauta nuo priekinio lango ir nebesijungines.Uztat langai rasos :)
nepriklauso, kur vejas nukreiptas, i langa ar i vidu - jei AC ijungta, tuo paciu mazdaug periodiskumu apsukos pakyla nepriklausomai nuo to kur pucia ir kokiu stiprumu.
Beje, kai puciama i priekini stikla, tai apsukos pakyla iki 1200, o ne iki 1000, kai normaliu rezimu veikia. Ir tai normalu (cia apie 1200 apsukas ir veja i langa).
O coroloj verso '02 D4D 2l 66kW apsukos normaliom salygom prie AC visada buvo 800 apsuku
Specialiai pasiskambinau savo draugui,kuris uzsiimineja kondicionieriu remontu ir pasikonsultavau.Tai isaiskino,kad sitos nesamones su apsukomis variklio yra praktiskai vien Toyotos ismislas.Ir netgi nelabai malonus :( .Ir apsukos sukyla ne vien nuo kondicionieriaus isijungimo,bet vien tik perstacius temperatura nuo auksciausios i zemiausia ar atvirksciaai.Kitokioms masinoms to nera arba labai nezymiai pakyla.
Reikia rasyt skunda Toyota atstovam :)
Venza teisus, as ir sita pastebejau, tarkim temperatura buvo nustatyta 18, o sugalvojau padidinti iki HOT, iskar apsukos biski sokteli
esu tuos šokinėjimus patyręs ir su laguna II ir su avensiu. kol nežinojau - galvojau kad gedimas
Citataprevis parašė:
Venza teisus, as ir sita pastebejau, tarkim temperatura buvo nustatyta 18, o sugalvojau padidinti iki HOT, iskar apsukos biski sokteli
sokteli jei variklis neuzkaites pilnai jei uzkaites nepakyla. o sokteli todel kad dirbant laisvom apsukom labai nesyla motoras. Kai uzvedi salta ir pakyla apsukos tai cia galima rasyti padeka toyotai :)
Oj, nu ant laisvu variklis tikrai syla. Palik 10min, ant laisvu ir ziurek temperaturos rodykle jau kiek pakilus bus, o jei po to pradedi vaziuot, tai darbine temperatura variklis pasiekia labai greitai, net jei lauke minus 30 laipsniu.
CitataAurimas parašė:
Oj, nu ant laisvu variklis tikrai syla. Palik 10min, ant laisvu ir ziurek temperaturos rodykle jau kiek pakilus bus, o jei po to pradedi vaziuot, tai darbine temperatura variklis pasiekia labai greitai, net jei lauke minus 30 laipsniu.
tai as nesakau kad nesyla bet uzvesk varikli ir ant max padaryk silto oro putima tada jei nekiltu apsukos daug ilgiau siltu cia fizika nieko nepakeisi.